Jij kan dan wel een monster van een motor hebben maar die verbinding van je is maar traag hoorquote:Geeft bij mij aan nog 5 uur en 46 minuten
Dat zijn de dingen in het leven die ik niet begrijp. Ik heb een paar keer met mijn lesmotor zo ongeveer 45 graden zijwaarts richting asfalt gestaan maar kon hem altijd zo terug trekken. En qua gewicht scheelt het niet zo gek veel een CB500 en een CBR600F.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww en die meneer dan die gewoon omviel met zijn motor ..... uit stilstand !
Ik vond het ook gezellig met Fazertje erbijquote:Op zondag 6 juni 2004 22:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik krijg net een sms van Fazertje dat hij het ook heel erdg leuk heeft gevonden vandaag
Riet wil me niet mee meehebbenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellig met Fazertje erbij
Jullie mogen wat mij betreft vaker mee![]()
Ennuh... mail me ff rekening nummer en bedrag wat ik daarnaartoe moet overmaken.
Ik had een cola en een bal gehakt met patat.
Ik denk van zijn knipperlicht. Die donderde er vanaf, zag het glaasje weg stuiteren.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Het hoorde ook heel raar
Zal mijn compu morgen overdag ook wel aan laten staan (ofwel, compu gaat dus voor morgenavond waarschijnlijk niet meer uitquote:Op zondag 6 juni 2004 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen maar een BMW dealer bellen voor al die vragen van de KNMV.
Zullen ze vast wel niet kunnen waarderen.
PatM kan ik morgen nog downloaden?
Er zit ergens een kink in de kabel blijkbaar, dowload zit al een kwartier op 159 Kb totaal.
Ik ga (bijna) maffen.tot laters..
Schade zal denk ik ook wel meevallen. Hooguit een paar krasjes op z'n kuip en uitlaat, knipper(s) kaduuk. De grootste schade zal waarschijnlijk aan z'n ego zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk hoorde het minder hard dan ik had verwacht.
Ja was ook best wel sneu, en dat voor het oog van zoveel mensen.
Raar he... voor een publiek van 100 manquote:Op zondag 6 juni 2004 22:24 schreef ondeugend het volgende:
Ja maar Riet durfde geen stoppie te doen
quote:Op maandag 7 juni 2004 08:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
ben nu bezigquote:Op maandag 7 juni 2004 07:39 schreef PatrickM het volgende:
ter herhaling... foto's van mij te downloaden via http://patrickm.gotdns.com/fotos.zip
(tot 20.00 staat ie open, daarna op verzoek)
Dat bestand van jou was gisteren binnen 3 minuten bij mij binnen.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
Mijn download was helemaal mis gegaan.
Ben het weer opnieuw aan het proberen.
@ ondeugend. Kun je mij die foto's mailen. Ik heb ze nog niet.![]()
done.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:20 schreef HAL9000S het volgende:
Mail mij dan eens op vsgx@hotmail.com
Ik kan hem wel langer hosten als je wilt!quote:Op maandag 7 juni 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat bestand van jou was gisteren binnen 3 minuten bij mij binnen.
Misschien kan je deze ook even hosten voor een dagje..
Ik kan het pas vanavond weer proberen midden in de internetspits..
quote:Op maandag 7 juni 2004 09:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik kan hem wel langer hosten als je wilt!
Ik heb namelijk 24/7/365 een webserver aanstaan.
dat ik 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar...........quote:Op maandag 7 juni 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat betekent..![]()
dit hele topic is offtopicquote:Op maandag 7 juni 2004 09:35 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry voor deze gruwlijke offtopicness maar heb je al wat teruggehad OPM? Ik heb net een Delivery Status Notification teruggehad; failed, mischien dat het eraan ligt dat ik in Irak zit nu.
Ja .. je valt voor ons een beetje gek binnen in dit topic.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:35 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry voor deze gruwlijke offtopicness [..]
Ow ik vermoede al zoiets.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
dat ik 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar...........
sorry manne, ff iets regelen…quote:Op maandag 7 juni 2004 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ja .. je valt voor ons een beetje gek binnen in dit topic.
Je hebt idd een heel leuke rit gemist.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
goedemorgen allemaal,
ik heb begrepen dat ik iets uit te leggen heb![]()
onderweg pech gehad dus netjes thuis gebracht door ANWB,
( is inmiddels weer gemaakt maar baalde wel erg dat ik leuke toerrit gemist heb)
dus nu weet ik het 100% zeker ik ga die honda VFR750 kopen,
Hey .... ik neem aan dat je daar beroepsmatig zit ?quote:Op maandag 7 juni 2004 09:35 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry voor deze gruwlijke offtopicness maar heb je al wat teruggehad OPM? Ik heb net een Delivery Status Notification teruggehad; failed, mischien dat het eraan ligt dat ik in Irak zit nu.
Excuusquote:Op maandag 7 juni 2004 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit
iddquote:Op maandag 7 juni 2004 09:59 schreef ondeugend het volgende:
Dat Hal inbreekt ? Ah joh gezellig toch
quote:Op maandag 7 juni 2004 09:50 schreef ondeugend het volgende:
Word ik om negen uur uit mijn nest gebeld zeg !![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik rij zelf ook motor hoor, een R1
helemaal naar collega rijders natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2004 10:02 schreef HAL9000S het volgende:
jullie motorrijders zijn wel erg sociaal moet ik zeggen
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat als jij in Irak zit alle medelanders daar ook met de neuzen 1 kant opstaan.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:05 schreef HAL9000S het volgende:
En tercht
Moet iedereen nu ineens aan de beemer?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
Luc .. toch vind ik het wel een motor voor jou .. 2 cylinder .. toer en sportief.
[afbeelding]
Cheshire kan er perfect achterop of jij bij haar in de toekomst.
..en nog milieuvriendelijk ook met Katalysator.![]()
ik zie alleen een kruisjequote:Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet iedereen nu ineens aan de beemer?
Ik zie een beemer, knalgeel.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zie alleen een kruisje
Even doorborduren op wat we gisteren bij de meet besproken hebben.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet iedereen nu ineens aan de beemer?
geeft niet. ze zijn bij mij te downloaden. paar posts naar boven!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:46 schreef ondeugend het volgende:
Patm heeft mijn mail niet ontvangen omdat zijn brievenbus vol is
en wat een geluidquote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef ondeugend het volgende:
Gerako's evil kijkende mille
[afbeelding]
Ach zo, wie weet cross ik over 30 jaar ook wel op een beemer rond.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even doorborduren op wat we gisteren bij de meet besproken hebben.
Luc wil wel een VTR voor de looks en het geluid van een 2 cyl.
Iedereen aan de Beemer ..
Ach zou leuk zijn .. een optocht met R1100S machines. Multi inzetbare dingen.
Maar verder niets meer dan een losse opmerking.![]()
Op het circuit reden ter trouwens ook nog 2 rond en die gingen heel goed in het veld van supersporters.
Wil je zeggen dat ik een oude geest heb.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach zo, wie weet cross ik over 30 jaar ook wel op een beemer rond.![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:12 schreef ondeugend het volgende:
Sterker nog ! Misschien is PatM wel undercover
Die beemer is écht kewlquote:Op maandag 7 juni 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
Zei ik tegen Luc ook al .. je moet hem in het echt zien.
Correctie, misschien rij ik ook wel beemer als ik 30 ben.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
Wil je zeggen dat ik een oude geest heb.![]()
![]()
![]()
Zei ik tegen Luc ook al .. je moet hem in het echt zien.
Dat klinkt heel anders.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Correctie, misschien rij ik ook wel beemer als ik 30 ben.![]()
![]()
Ja sorry, goed formuleren is niet altijd mijn sterkste kant.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel anders.![]()
Fok! lag er wel even 2 uurtjes uit vandaag..Zowaar gewerkt hier.
Zitten inderdaad leuke tussen, vooral die met de wasstraat.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zitten echt leuke verhalen tussen hoor! ik heb nog niet zoiets meegemaakt...
Over een jaar of 2 ben ik weer beemer af hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet iedereen nu ineens aan de beemer?
mooie kleurstellingquote:Op maandag 7 juni 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
De Busa met 205pk waar ik het over had....
[afbeelding]
[afbeelding]
vaag... ik zou 10 mb per mail moeten kunnen ontvangen... en er is een opslag capaciteit van 100 mb volgens Kabelfoonquote:Op maandag 7 juni 2004 11:46 schreef ondeugend het volgende:
Patm heeft mijn mail niet ontvangen omdat zijn brievenbus vol is
ubergeile fietsquote:Op maandag 7 juni 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
De Busa met 205pk waar ik het over had....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil errug graag vriendjes worden met die kloothommelsquote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Edit werk niet .. Maar PatM is altijd zo pissed off over die blauwpakken dat het bijna niet anders kan dan dat hij een stille is .. het ligt er zo dik op.
Anders: Ondeugend was gisteren helemaal blij dat er 2 vrouwen meereden op de TT baan..quote:Op maandag 7 juni 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zitten echt leuke verhalen tussen hoor! ik heb nog niet zoiets meegemaakt...
Oplossingquote:Op maandag 7 juni 2004 17:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
vaag... ik zou 10 mb per mail moeten kunnen ontvangen... en er is een opslag capaciteit van 100 mb volgens Kabelfoon
* oplossing verzinnen gaat
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders: Ondeugend was gisteren helemaal blij dat er 2 vrouwen meereden op de TT baan..
.."Moet je kijken, ze komen straks voorbij.."
Ik: Oh ja die kan je herkennen aan de parkeerschade. (dus je hoeft niet op te letten ..herkent ze makkelijk)
Tja ze kon niet anders dan toegeven natuurlijk, net als Cheshire deed.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]haar reactie?
Cheshire heeft nog nooit parkeerschade gereden hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ze kon niet anders dan toegeven natuurlijk, net als Cheshire deed.![]()
Tja gooi ze even allemaal op 1 grote hoop die vrouwen.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Cheshire heeft nog nooit parkeerschade gereden hoor.
Ik vorige week nog wel. Had een betonnen zuil van 50 bij 50 in de parkeergarage niet gezien en reed er vrolijk achteruit tegenaan..
Gelukkig niets te zien!
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:52 schreef ZX9R het volgende:
En Cheshire gaf je daarop bijna een trap in je edele delen.
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:57 schreef ZX9R het volgende:
Ik waarschuw je![]()
* mee eensch isquote:Op maandag 7 juni 2004 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ff serieus: jullie zijn eenkoppel.
thnx!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:05 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* mee eensch is
Pardon ?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ze kon niet anders dan toegeven natuurlijk, net als Cheshire deed.![]()
Zo ziet de RS250 er best groot uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:52 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ow .. nog even op terugkomen ..het was van mij wel een serieuze post.. tja ik ben wel eens vaag heb ik van horen zeggenquote:Op maandag 7 juni 2004 19:54 schreef Patrick281 het volgende:
Intieme momenten kwamen pas later.![]()
He bahquote:Op maandag 7 juni 2004 21:51 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Wat kunnen jullie lekker happen.
![]()
![]()
![]()
Ja, volgende meet gaat in Zeeland plaats vinden.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:52 schreef Gerako het volgende:
Zijn er trouwens al plannen voor de volgende meet?
Nee, tis een jankerdquote:Op maandag 7 juni 2004 22:01 schreef ondeugend het volgende:
@Gerako .... kijkt die 250 net zo boos ?
Net als jij ?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, tis een jankerd
Valt op de foto inderdaad erg mee. Toch is zit er ruim 10cm verschil in zithoogte!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo ziet de RS250 er best groot uit.![]()
Het ging om de voorkant waar die uitschijnt -niet om dat gat waar'ie't uitschreeuwt.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, tis een jankerd
Mijne draait ws. iets minder toeren dan de RS250, maar jankt idd ook welquote:Op maandag 7 juni 2004 22:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Net als jij ?
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:04 schreef Gerako het volgende:
[..]
Valt op de foto inderdaad erg mee. Toch is zit er ruim 10cm verschil in zithoogte!
Dat was niet wat ik bedoelde..... jammer het was best een goed garpjequote:Op maandag 7 juni 2004 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijne draait ws. iets minder toeren dan de RS250, maar jankt idd ook wel
Boven je niveau denk ikquote:Op maandag 7 juni 2004 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh.. ha-ha?
Ik kan geen meldingen vinden op tijdstippen dat wij langs bepaalde punten zijn geweestquote:Op maandag 7 juni 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat las ik net? PatM een onderkoffer motoragent?![]()
Zijn we dan ons rijbewijs kwijt..... wel op maximaal 100 stukken waar we 170 reden
www.flitsservice.nl gechecked trouwens
Ff doen voor de grap
Wielbasis scheelt ook 10cm, dus best veel eigenlijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zie de edit.
Verbaas mij ook over de wielbasis, had die RS250 veeeel korter verwacht in verhouding.
Zie hierbovenquote:Op maandag 7 juni 2004 22:13 schreef PatrickM het volgende:
Enne... Riet, hebbie mijn sig al bekeken
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Neu idd......
Hahaha..... > nu zonder M-F sticker
Toch maar naar mijn advies geluisterd?
Hij was wel een beetje dubbel dacht ik al ja .. jouw kennende.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was niet wat ik bedoelde..... jammer het was best een goed garpje
Luc en ik zagen gisteren al wat rook en zeiden toen al dat je waarschijnlijk de koppeling stond op te branden ipv de achterband.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens... m'n koppelingsplaten zijn gaar... ben waarschijnlijk gisteren niet liev genoeg geweest voor mijn koppeling
Als ik nu in zijn 3, 4 of 5e versnelling rijdt en ik geef een hoop gas, maakt mijn motor mucho toeren, maar gaat niet echt sneller voorruit
Wat is de {echte) kilometerstand? Want behalve die koppeling bij die burn out rookte ie'ook flink bij het doortrekken. Die man waar je hem van kocht was toch zo goed in het opknappen enzo?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens... m'n koppelingsplaten zijn gaar... ben waarschijnlijk gisteren niet liev genoeg geweest voor mijn koppeling
Als ik nu in zijn 3, 4 of 5e versnelling rijdt en ik geef een hoop gas, maakt mijn motor mucho toeren, maar gaat niet echt sneller voorruit
Ik schat dat die platen er al vanaf km stand 0 inzitten, dus dat die een keertje gaar zijn na 73500 km is niet zo raar. Ik merkte (nu achteraf) al tijdens de tocht dat gas reactie niet echt alles was in de 4e en 5e versnelling. En ik denk dat die mislukte burn-out de doodsteek is geweestquote:Op maandag 7 juni 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppeling slipt dus...
Zo'n BMW kan ook nergens tegen..... niet eens tegen een mislukte burnout
Volgens mij was die rook van mijquote:Op maandag 7 juni 2004 22:29 schreef Gerako het volgende:
[..]
Luc en ik zagen gisteren al wat rook en zeiden toen al dat je waarschijnlijk de koppeling stond op te branden ipv de achterband.
Tja... dat opknappen van die vent is me idd ook tegengevallen... die heeft motorisch gewoon helemaal niets gedaanquote:Op maandag 7 juni 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is de {echte) kilometerstand? Want behalve die koppeling bij die burn out rookte ie'ook flink bij het doortrekken. Die man waar je hem van kocht was toch zo goed in het opknappen enzo?
Zal niet alleen aan een kleppen stellen beurtje liggen wat je gisteren zei.![]()
Edit: bij het naar huis rijden had je nog nergens last van.
Zit er wel de goede olie in .. of heeft BMW een droge koppeling .. dacht het wel he.
haha... wie weetquote:Op maandag 7 juni 2004 22:29 schreef Gerako het volgende:
[..]
Luc en ik zagen gisteren al wat rook en zeiden toen al dat je waarschijnlijk de koppeling stond op te branden ipv de achterband.
Jupsquote:Op maandag 7 juni 2004 22:41 schreef ondeugend het volgende:
Pat ... klopt het nu dat het een ex-plietsie motor is ?
Ja, heel klein hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 22:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
haha... wie weet
Overigens heeft Riet ook daar nog een kleine burn-out gedaan, dus kan ook van hem zijn geweest
Als je het eenmaal doorhebt is er heel weinig voor nodig, dat zag je welquote:Op maandag 7 juni 2004 22:43 schreef PatrickM het volgende:
Ach ja, ik weet iig dat een burn-out met mijn motor niet gaat lukken
Tenzij je de koppeling verneukt
Ach ja, zitten er iig weer goede verse platen in
Mijn voorwiel kan ik niet blokkeren op een of andere manierquote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als je het eenmaal doorheb is er heel weinig voor nodig, dat zag je wel
Die man heeft echt geluk gehad, er vanuit gaande dat hij ongeveer 140 km/h heeft gereden heeft hij alle mazzel gehad dat hij (waarschijnlijk) niet in de vangrail terecht is gekomen.quote:Motorrijder gewond na eenzijdig ongeval
06-06-2004 - 17:04
DEN OEVER - Zaterdagmiddag raakte een 45-jarige motorrijder uit Nieuwleusen gewond bij een ongeval op de Afsluitdijk. De man reed in de richting van Den Oever toen, tijdens het inhalen, de achterband van zijn motor leegliep. De bestuurder verloor de macht over het stuur en kwam ten val.
Door de hoge snelheid schoof de bestuurder ruim 150 meter door. Zijn motor werd zo`n kleine 300 meter verderop aangetroffen. Het slachtoffer is overgebracht naar het ziekenhuis in Sneek waar hij met verschillende verwondingen is opgenomen. De rijbaan waar het ongeval zich voor deed, is enige tijd afgesloten geweest voor het verkeer.
Hij blokkeerde en verschoof...quote:Op maandag 7 juni 2004 22:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Mijn voorwiel kan ik niet blokkeren op een of andere manier
Als er te veel kracht op komt te staan houdt ie het niet
Op nat/vochtig wegdek lukt het mij ook niet, mis denk ik wat gewicht.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Mijn voorwiel kan ik niet blokkeren op een of andere manier
Als er te veel kracht op komt te staan houdt ie het niet
Zo zie je maar dat, hoe goed je ook oplet, je altijd risico loopt. Echt triestquote:Motorrijder overleden door vallend betonblok
Gepost door Robert (RRRobert) - Bron: RTV West
Gepubliceerd: dinsdag 8 juni 2004 @ 08:25
Leujel had ons via de nieuws-submit te melden:
Gisterenavond is een motorrijder overleden, nadat hij werd geraakt door een betonblok dat van een vrachtwagen viel. De politie meldde dat dit gebeurde terwijl de motorrijder de vrachtwagen juist inhaalde en onderzoekt nog hoe dit kon gebeuren. Het ongeval vond plaats op een binnenweg langs de Oude Rijn bij Alphen aan de Rijn, op de grens met Koudekerk aan den Rijn.
De motorrijder werd zwaar gewond onder de plaat weggehaald en overleed later aan z'n verwondingen. Een vrouw die achterop de motor zat raakte ook nog gewond. Er moest een speciale kraan worden gebruikt om het betonblok, met een geschat gewicht van 63 ton, weg te takelen.
Snap eerlijk gezegd ook niet helemaal hoe zoiets kan gebeuren. Echt zo'n situatie: Wrong place, wrong timequote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik had het gehoord op de radio vanochtend…erg triest idd. niet voor te stellen toch, een beton blok van 30 m. op je te krijgen
ik sta elke keer te kijken van de onzorgvuldigheid van mensen die levensgevaarlijke situaties kan veroorzaken. Als ze gewoon met het laden van die blokken gewoon hun werk hadden gedaan was er niks gebeurd, het is nota bene ook nog een speciaal transportquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:22 schreef ploderus het volgende:
Snap eerlijk gezegd ook niet helemaal hoe zoiets kan gebeuren. Echt zo'n situatie: Wrong place, wrong time
Als het 5sec later was gebeurd was hij er waarschijnlijk al langs geweest en 5 sec eerder had hij het (misschien) nog kunnen ontwijken
Dat was geloof ik niet helemaal het probleem. Ik las ergens dat het achtergedeelte in de berm kwam ofzoiets. Zal nog heel even opzoeken..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik sta elke keer te kijken van de onzorgvuldigheid van mensen die levensgevaarlijke situaties kan veroorzaken. Als ze gewoon met het laden van die blokken gewoon hun werk hadden gedaan was er niks gebeurd, het is nota bene ook nog een speciaal transport
quote:Ik ben helaas getuige geweest van dit ongeval.....
Het ongeluk gebeurde doordat de zelfsturende achterkant van de vrachtwagen (die dus bestuurd wordt door een aparte bestuurder) van de weg raakte waardoor de betonpaal schuin van de vrachtwagen afviel bovenop de tegemoet komende motorrijder. De vrachtwagen combinatie was nog geen 200 meter op weg vanaf het beginpunt.
vastzetten is 1 ding, maar als die blokken zo zwaar zijn dat ze niet vast te zetten zijn bij een bepaald aantal dan moeten ze gewoon vaker rijden of met meer wagens. Op dit soort dingen wordt veel te vaak bespaard op de kosten ipv te kijken naar de veiligheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:37 schreef ploderus het volgende:
Maar idd, het hoort zo goed vastgezet te zijn dat het gewoon niet kan gaan schuiven. Echt triest.
ik bedoelde het meer in zijn algemeenheid, over veiligheid enzo...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Het was 1 blok van 63 ton....
En ook die zijn heel goed vast te zetten. Er zijn zelfs protocollen over hoe je iets moet vastsjorren.
Hier even kijken deze week.quote:Hoi,
Ik heb nog een af1 met een 160 pollini waar ik vanaf moet, vr.prijs is
500
euro.
Klinkt interessant, hoop niet dat ie al helemaal naar zijn grootje is. (vaak wel, ben ook al twee keer wezen kijken bij zo'n ding.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:31 schreef Patrick281 het volgende:
Hier even kijken deze week.![]()
Moet je niet werken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik verveel me dood hierben dus ff wezen knutselen, we waren ooit eens begonnen met een logo. Ben ik mee verder gegaan, geheel in stijl van het lettertype op de Frontpage (daar heb ik ze dus vandaan):
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:54 schreef hollander172 het volgende:
verveel je je juist op je werk?
Duidelijk .. sommige foto's iets te duidelijk, laat niets meer te raden over.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
Tsjek me nieuwe adres!
www.zx9r.tk
ps. Ik verveel me ook op mijn werk!
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:03 schreef Cheshire het volgende:
@ luc weet thuis nog wel wat leuks te doen anders![]()
In principe is dat zo gebeurd idd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hey, ‘Metzeler’ banden, die zitten erbij mij ook onderziet er goed uit die site, maar ik snap nog steeds niet dat je die andere schermen er niet op zet? Is toch zo gedaan?
Ja hoor, ik kom wel even langs .. Assen was nog niet ver genoeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:17 schreef ZX9R het volgende:
Pep,
Kom je helpen dan?
Er moeten nog wat deuren geschilderd worden.
Er moet nog een badkamer gemaakt worden.
Lampjes moeten nog opgehangen worden.
Een duikkast moet nog gemaakt.
etc...
Ach.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom wel even langs .. Assen was nog niet ver genoeg.
Kan ik blijven slapen dan.Oh nee laat maar, het is echt een kippeafstandje.
Airco kapot?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:25 schreef ZX9R het volgende:
En dat het te warm is kan ik me ook voorstellen. Net ff in de auto gezeten.
is géén aanrader!
Op 2.5 uur rijden valt 21 kilometer wel mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]Ach.
Scheelt maar 21 kilometer!![]()
Airco niet kapot.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Airco kapot?
.. electrische problemen bij Alfa ..
Tja we zijn hier bijna alleen maar off topic Cheshire ..
evt Zeelandmeet is leuk. BBQ is beter!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op 2.5 uur rijden valt 21 kilometer wel mee.![]()
Kom jij nog naar een eventuele Zeelandmeet? Misschien daar de BBQ aan koppelen.
Okee .. met Italianen en elektra weet je het nooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Airco niet kapot.
Alleen als je instapt is de auto niet meteen 18 graden. Maar ergens in de buurt van de 40.![]()
Het was een regelrechte grafbak qua carosserie. En hij zat nog binnen de 10 jaar roestgarantie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:06 schreef ZX9R het volgende:
Sud's zijn de mooiste alfa's!
Mijn pa heeft er drie gehad.
1.3, 1.3 ti en een 1.5 ti (dubbeltrap carb's)
Exact dezelfde .. met een Sebring uitlaat.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vrijdag komt mijn nieuwe aanwinst,
Hier vast plaatje ( niet de mijne maar wel exact hetzelfde)
feliquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vrijdag komt mijn nieuwe aanwinst,
Moet ik nog 2,5 dag wachten![]()
Hier vast plaatje ( niet de mijne maar wel exact hetzelfde)
[afbeelding]
En dan gaat het zaterdag regenenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vrijdag komt mijn nieuwe aanwinst,
Moet ik nog 2,5 dag wachten![]()
Voor zover ik naam kon lezen op uitlaat is het wel sebring,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Exact dezelfde .. met een Sebring uitlaat.![]()
Maar feli.. VFR is echt een klasse motor.
Enne of het zaterdag nou regent of niet, gereden gaat er worden uiteraard,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dan gaat het zaterdag regenen![]()
Mooie fiets!
Veel plezier ermee!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer kan jij de ZXR ophalen Jesse?
Mooi ding Mercy, je weet dat vrouwen vooral op rode motoren vallen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer kan jij de ZXR ophalen Jesse?
Mooi ding Mercy, je weet dat vrouwen vooral op rode motoren vallen?
Schoot me ineens te binnen toen ik dat plaatje van Mercy's motor zag, moest het gewoon even vermelden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zie inderdaad dat topic op motorforum wat Jesse gisteren had.
Komt er iemand aan op een GSX600F en een vriend op een ZX6R.
Willen er een paar meiden wel achterop bij die rode GSX .. want dat is een snelle motâh.
Of die meid die haar vriend(?) verteld over haar baas zijn nieuwe motor..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Schoot me ineens te binnen toen ik dat plaatje van Mercy's motor zag, moest het gewoon even vermelden.![]()
cool ik heb een babe magnet gekocht,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer kan jij de ZXR ophalen Jesse?
Mooi ding Mercy, je weet dat vrouwen vooral op rode motoren vallen?
Da's ook wel geinig, ik vond die anekdote over die 25kw brommer ook wel leuk: "Oh mag je daar alleen mee op het fietspad?"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of die meid die haar vriend(?) verteld over haar baas zijn nieuwe motor..
Hij: wat voor model is het dan..
Zij: ..eh ehm .. een chopper/racer in het rood.
Ik hoop voor je dat ie beter werkt dan die van mij, maar ja die is grijs en daar zal het dan wel aan liggen denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool ik heb een babe magnet gekocht,![]()
![]()
ik hoop begin volgende week...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer kan jij de ZXR ophalen Jesse?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zie dat topic op motorforum wat Jesse gisteren had.
Komt er iemand aan op een GSX600F en een vriend op een ZX6R.
Willen er een paar meiden wel achterop bij die rode GSX .. want dat is een snelle motâh.
Ja schijnt vrouwen vallen op mannen op rode motoren, of het nou een chopper of een racer is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool ik heb een babe magnet gekocht,![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:24 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ie beter werkt dan die van mij, maar ja die is grijs en daar zal het dan wel aan liggen denk ik. [afbeelding]
en waarom?? dat snap ik niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja schijnt vrouwen vallen op mannen op rode motoren, of het nou een chopper of een racer is.
hij heeft verschillende motoren geprobeerd, meen ik me te herinneren.quote:Kan zijn dat ik iets gemist heb maar was je specifiek op zoek naar een VFR?
Nee eigenlijk niet dacht dat Suzuki gsx600f mijn motor zou worden, todat ik op een CBr600 gereden had, toen wilde ik suz niet meer hebben, dat verteld tegen dealer en hij vroeg of ik eens op VRF wilde rijden, en toen was ik verkocht, machtig mooi geluid en een super gave motor,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:35 schreef hollander172 het volgende:
Kan zijn dat ik iets gemist heb maar was je specifiek op zoek naar een VFR?
zeg dat...nog mooi uitzicht gehad vandaagquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er weer.
Best warm enzo
Het is net een beetje te warm.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er weer.
Best warm enzo
Sommige vrouwen denken wat anders .. kijken niet naar technische details enz ..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en waarom?? dat snap ik niet...
[..]
hij heeft verschillende motoren geprobeerd, meen ik me te herinneren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeg dat...nog mooi uitzicht gehad vandaag?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:32 schreef Cheshire het volgende:
eej! scheren jullie es ff niet alle vrouwen over één kam!![]()
maak in elk geval een uitzondering voor die vrouwen die een vriend met motor hebben.... die krijgen thuis zoveel plaatjes te zien dat ze toch echt het verschil tussen een chopper en een racemotor wel moeten weten![]()
Doe ik dat .. 1) staat toch sommige .. 2) ..en als je er meer verstand van krijgt dan ..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
Sommige vrouwen denken wat anders .. kijken niet naar technische details enz ..
Zo wil FS perse een zilveren motor .. vond laatst ook een niet supersport ineens mooi .. alleen omdat'ie zilver was.
Een deel van onze perceptie als mens wordt ook bepaald door wat het is, dus zodra je ergens verstand van hebt kun je dingen heel anders gaan zien.. worden bijvoorbeeld mooier.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:53 schreef Patrick281 het volgende:
Doe ik dat .. 1) staat toch sommige .. 2) ..en als je er meer verstand van krijgt dan ..
![]()
Nou ik ken iemand anders .. een vrouw en die weet dus meer van motorfietsen af dan ikzelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:55 schreef Cheshire het volgende:
okee okee ... correction:
uitzondering voor die vrouwen die een motorfanaat als vriend hebben die vindt dattie z'n meissie best eindeloos mag lastigvallen met wéér een plaatje van een motor...![]()
Nope... hij zelf doet het ook bijna nooit in zijn vrije tijd, alleen wilt ie nog weleens gaan duiken op vakantie ofzo (Canarische eilanden, Turkije, Portugal heeft ie gedoken)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:06 schreef Cheshire het volgende:
tof! en jij bent niet bevangen door de duikkoorts?
Nee, eigenlijk helemaal nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:15 schreef Cheshire het volgende:
ik zou er niet tegen kunnen denk ik..
moet je geestelijk wel sterk voor in je schoenen staan
maar eh.. jij heb (nog)t geen last van duikkriebels?
haha, ik kreeg bijna last van hyperventilatie de eerste keer...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Aparte ervaring als je voor de eerste keer gewoon kan ademhalen onder water
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rare jongens, die noord-hollanders![]()
![]()
![]()
"betaald" vrijwilliger?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Je wordt in ieder geval eerst vrijwilliger.... wel betaald uiteraard.
Dat begrijp ik ook nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:30 schreef Cheshire het volgende:
[..]
"betaald" vrijwilliger?![]()
Ja.. zo noemen ze dat, vrijwilliger... in principe doe je gewoon hetzelfde, enkeld werk je van 8 tot 5 ofzo.... en de de harde kern heeft gewoon 24 uur dienst.... wel slapen s nachts natuurlijk en overdag allerlei klusjes.. sporten, onderhoud voertuigen enz enzquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:30 schreef Cheshire het volgende:
[..]
"betaald" vrijwilliger?![]()
Laat ik nou net een zwarte RS 250 hebben...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik val trouwens op zwarte motoren
En weet wel de verschillen tussen choppers. toursports en supersports
een vrouw met smaakquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik val trouwens op zwarte motoren
En weet wel de verschillen tussen choppers. toursports en supersports
Dat eerste filmpje is bij mij maar heel kort, kan dat kloppen? Ik zie maar een halve seconde ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie how-to van mij he?
Geeneens een hele donut...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
http://home.wanadoo.nl/amridder/burn2.avi
haha... zekersquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie how-to van mij he?
Uit eiegn ervaring kan ik zeggen dat dat kan jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:19 schreef Cheshire het volgende:
[..]
haha, ik kreeg bijna last van hyperventilatie de eerste keer...
maar het schijnt dat je zelfs in je ademautomaat kunt kotsen![]()
hoop t nooit mee te hoeven maken!!!![]()
meen je??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:04 schreef stinkie het volgende:
Uit eiegn ervaring kan ik zeggen dat dat kan ja
Tja... gewoon de verkeerde type motor om mee te stuntenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je jaloers PatM? Omdat jij geen burnout kon?
Dat is niet van mij!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:11 schreef ondeugend het volgende:
En zie hier het resultaat van Riet's burnout
[afbeelding]![]()
Check de knipoog !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is niet van mij!
die tweede ken ik niet.. ook niet tegen gekomen bij de tig duikwinkels die we afgelopen zijn voor onze outfit... "tech -divers" merk toevallig?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Alles van Scubapro en [afbeelding] bij de Brandweer....
Het lijkt me best mogelijk..... wel ff oefenen, maar moet zeker lukken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Check de knipoog !![]()
Als je zo'n mooie kon maken was je beroemd denk ik
Tja, zou moeten lukken, maar dan moeten er wel eerst ff nieuwe koppelingsplaten in... overigens kan ik natuurlijk ook nog voordat ik 'm weg gaat brengen voor onderhoud ff oefenen. Tenslotte zijn m'n koppelinsplaten toch al fucked upquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het lijkt me best mogelijk..... wel ff oefenen, maar moet zeker lukken.
Heb hem voor de rit nog gecontroleerd. Netjes 2,5Bar. Dat is wat ik over het algemeen als aanrader krijg voor de voorband. Klopt toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Combinatie van slecht afgestelde vering, en uh, tja, gewoon hard hoeken![]()
Lage bandenspanning kan ook.
Op hoeveel bad rijd je ?
Ja, zo'n uitspraak heeft altijd wel reactie bij het vrouwlijk volk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:02 schreef Cheshire het volgende:
dussss.... lang blond haar staat synoniem voor vrouwelijk ...
damn!
waar is die peroxide???![]()
Met de standaard vering kun je het bijna niet voorkomen, je zou hem inderdaad een tikje harder kunnen zetten en 0,1 a 0,2 bar erbij. Het zou beter moeten worden dan, maar helemaal weg krijgen lukt je niet denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:55 schreef ploderus het volgende:
Als het aan slecht afstelling van de vering zou liggen, zou hij dan te hard of te zacht staan?
Naast het feit dat het overgrote deel van de mannen valt op blond maar oud worden met een brunette/roodharige etc. naast zich.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, zo'n uitspraak heeft altijd wel reactie bij het vrouwlijk volk.![]()
Maar jij bent heel vrouwelijk, en hier laat ik het bij voordat Luc weerpost.
Andere vering zou wel helpen? Wat kost zoiets?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
Met de standaard vering kun je het bijna niet voorkomen, je zou hem inderdaad een tikje harder kunnen zetten en 0,1 a 0,2 bar erbij. Het zou beter moeten worden dan, maar helemaal weg krijgen lukt je niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |