Het lijkt me echt heel sterk dat we verslagen van elkaar mogen gebruiken. Iedereen moet dat gewoon voor zichzelf doen. Ik zal het dinsdag eens aan Henk vragen.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:37 schreef errrrr het volgende:
Lees je mail 's kees... nouja, dan heb jij dus zegmaar al gekozen...
Je moet je ook eerst helemaal vol gieten met vodka enzoquote:Op zondag 6 juni 2004 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, volgens mijn moeder kon ik mijn hand beter nog even schoonmaken. Dmv het te weken in een soda oplossing... Nou dat heb ik geweten, wat een kutpijn
Branden, een half uur lang, maar het is nu wel erg schoon
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:05 schreef NerdoNielso het volgende:
muhaahhahahhaha ik zie net de nieuwe reclame van de Mc Donalds
< "Papa durfen wir zum Mc Donalds"
> "Nein!!!!!!!!"
- "Nu nieuw bij McDonalds, de Oranje weken"
Legolas_Greenleaf is wel cool.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Posts tot nu toe (inclusief OP's)
(37*256)+257+(8*302)+303+(3*301) = 13607 (!)
*met dank aan Legolas_Greenleaf
Tijd over?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:03 schreef DearPrudence het volgende:
-knip-
Legolas_Greenleaf, ik chat veel met hem, hij lurkt hier ook regelmatigquote:Op maandag 7 juni 2004 16:00 schreef DearPrudence het volgende:
Sierd?
Fok doet t weer.
http://world.altavista.com/quote:Op maandag 7 juni 2004 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tijd over?
Ohja... hoi!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Legolas_Greenleaf, ik chat veel met hem, hij lurkt hier ook regelmatig
Hij komt uit omgeving Utrecht
Heb ik al af.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Goed, tijd voor Maatschappijleer
Plan van aanpak, checkquote:Op maandag 7 juni 2004 16:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb ik al af.
Oh, dat gedoe van Maatschappijleer. Ik dacht de gewone vragen.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Plan van aanpak, check
documentatiemap, check
argumenten, check
argumenten uitgewerkt, check
debatmap; in progress
'Image hosted by AngelFire'quote:Op maandag 7 juni 2004 17:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
anders post je die crap gewoon in 1 keerquote:Op maandag 7 juni 2004 17:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
idd, ik had het al op de FP gelezen jaquote:Op maandag 7 juni 2004 18:23 schreef errrrr het volgende:
hij zou het ook normaal kunnen verwoorden ipv slim proberen te lijken
freaking sessionsquote:Op maandag 7 juni 2004 18:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
'Image hosted by AngelFire'.
Ruben, er bestaat ook een kans dat er een planeet met de snelheid van het licht op ons af raast, als die je raakt zie je de zon ook niet meer hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
idd, ik had het al op de FP gelezen ja
nog wat interessante bronnen (de mailings van AB zelf)
http://www.bushcountry.or(...)thheld_june_2004.htm
http://www.bushcountry.or(...)ebloke_end_world.htm
hoop text, enjoy
June 8-9 Dust Cloud begins to reach the Earth and darkening of the skies.
June 18-20 1st impact
June 24-25 2nd impact
June 27-28 3rd impact of the "anomaly"
Oef, ik was verkeerd met de data, morgen/overmorgen wordt het dus donker.
Raar gevoel, niet zeker weten of de zon er morgen nog is.
some shit is up I sayquote:Just why is it that nearly our entire naval fleet, have unprecedented orders to leave for the Oceans? AND, they aren't alone. At least parts of Iran, Britain, Australia, China, France, India, Indonesia, Japan, South Korea, Pakistan, Sri Lanka and Vietnam are going too. Makes me want to find out where the British Navy is holing up these days. And what of the Russians? hmmm.... Does anyone ever stay home and protect their own borders anymore? Isn't that what they are supposed to be doing? Something is very, very fishy here!"
Let's go through a list of which countries are putting navies to sea for the month of June. Take the U.S. naval group's departure from San Diego. What's the official story of the 6,000+ sailors leaving Monday?
(Norfolk) a local television station in Norfolk reports that a total of seven carrier strike groups are putting to sea in June - which if I'm not mistaken is an unprecedented move: "While the Navy won't say where the seven carrier groups are going, the carriers not already deployed are expected to be gone for only one to two months." Story (RealPlayer needed) at http://www.wavy.com/Global/story.asp?S=1902088&nav=23iiNU2h (England) The British are also putting an unusual number of ships to sea during June. http://www.navynews.co.uk/articles/2004/0405/0004052601.asp Meantime, Channel 13 in Hampton Roads, VA reports in part that:
"Called "Exercise Blinding Storm" by the United States and "Exercise Rapid Alliance" by the U.K., the training will involve about 30,000 troops from seven nations in exercises off and on the coast of North Carolina. Dutch marines and French soldiers will take part, as well as a Peruvian submarine and contingents from Germany and Canada. The flotilla is expected to set sail Tuesday, with the two-week amphibious exercise scheduled to begin June 10. The British landing platform dock ship Albion has already arrived. It carried four Challenger II battle tanks — the British equivalent of the U.S. M1-A1 Abrams tank. The tanks will be sent ashore aboard the ship's new landing craft during the exercise. The biggest British ship — the aircraft carrier Invincible — also has docked with a crew of 1,050. " http://www.wvec.com/share(...)ories/D82SAKN80.html
True, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ruben, er bestaat ook een kans dat er een planeet met de snelheid van het licht op ons af raast, als die je raakt zie je de zon ook niet meer hoor![]()
Nee, dit wordt verklaard door Aussie Bloke (AB, G. Gartrel)quote:Op maandag 7 juni 2004 19:32 schreef DearPrudence het volgende:
Vind je het ook niet een beetje vreemd dat dit niet vermeld wordt op het nieuws?
Tja, dat móest niet, maar ik vond het wel handig mij eerst te documenteren over het onderwerp alvorens er over te beginnen te debatterenquote:Maargoed, Documentatie map?
Je mocht een eigen onderwerp uitzoeken, maar je moet er wel snel mee komen.quote:Mag je nou voor Nederlands zelf weten over welk onderwerp je het gaat doen?
Of ging hij je nou zelf een onderwerp geven??
quote:Grant Gartrell's email
Marie Choi kindly forwarded your email to me. I have prepared the following response to a situation I was not even aware of until a few hours ago, when I returned home from a week away caving to find my email inbox bursting at the seams.
“Several people have recently contacted me, and thus have drawn my attention to claims being made in my name concerning the prediction of imminent cataclysmic cometary impacts.
Please be advised that I have no knowledge of the identity of the person “Aussie Bloke” who claims to be me.
I am very displeased to be caught up in a hoax in this way, and while I do not regard myself as a vindictive person, I do not think that I would be too upset at this moment if a small “personal sized” heavenly body fell out of the sky and flattened “Aussie Bloke”, or at least knocked some integrity into him.
I am one of the authors of an article on meteors which appeared in the Australian Journal of Physics in 1975, but, although still interested in it, have not worked actively in that field much since that time. I am currently a berry grower with a serious interest in cave exploration, cave science and cave tourism development and management, as well as the landcare movement and the promotion of sustainable agriculture and horticulture.
There are a number of claims made by “Aussie Bloke” in his hi-jacking of my persona that are plainly incorrect and make it quite clear that he does not know me as well as he would like others to believe.
I would like to state categorically that while I have no doubt that over geologically significant periods of time there have been significant impacts on earth by space debris, and that there is no reason to suppose that similar events will not occur from time to time in the future, I have no knowledge whatsoever of any such immediate or imminent threat, or any related conspiracy. I have never even met Chicken Little, and I have already started planning travel arrangements for conferences I expect to attend in several years time.”
Kind regards,
Grant Gartrell
Goh, verrassend.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]![]()
Sorry, we gaat toch niet dood
althans, hoogst waarschijnlijk níet door het event dat AB voorspelde
Mja, sorryquote:Op maandag 7 juni 2004 21:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goh, verrassend.
GMDTAquote:Op maandag 7 juni 2004 21:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, sorryDe mini-massa-hysterie tijdens Scheikunde was wel grappig though
Goede humor heeft die Gartrell btw
Mja, Great Minds Don't Think Alike dus, maar op wat hij het nou bedoelt?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:12 schreef DearPrudence het volgende:
GMDTA??
Nou, echt serieus geloven deed ik er al niet in, toch vond ik het wel leuk uitgewerkt. Natuurlijk klopten er een paar dingen niet, maar dingen als Crying Wolf, en hoe het uitvaren van de vloot erin pastte vond ik toch wel leuk gedaanquote:Op maandag 7 juni 2004 22:34 schreef errrrr het volgende:
Dat jij weer 's in zo'n hoax bent getrapt, duh
En de mini-hysterie (niet dubbeloppen) tijdens scheikunde was wel cool, en de echte Gartrell was opzich ook wel grappig... over die hoax-verspreiders kan ik alleen maar zeggen:
1. zielig, wtf is het nut?
2. Eikels dat ze Gartrell's naam misbruiken
En dan nog aan alle mensen die erin trappen, doe dat nou niet (;)), want dan vinden die hoaxers het alleen maar leuk -> gaan ze het vaker doen -> weet je niet meer wat echt is en wat niet. ('Geloof' je bijv. ook niet meer in Irak, zegt iedereen 'ach wat boeit het, tis toch maar een hoax' en doet Bush lekker waar die zin in heeft)
Zow genoeg uitgelegd?
Mijn brilletje kan ik niet vinden, 'Sneller dan de snelheid van het licht' heb ik bijna uit, straks even het nawoord en dan neem ik 'm morgen voor jou (Ruben) mee...
en dan dus pitten![]()
(Allemaal nog een lang en gelukkig leven)
ik heb laatst al een uurtje gekeken ofzoquote:Op maandag 7 juni 2004 23:32 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
Mss wat interessants Hans/Kees/Niels, ik check het een andere keer wel.
Nu naar bed, nn e1
Ik hoorde het jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:28 schreef DearPrudence het volgende:
Je hebt Wouter en Simon's presentatie over "Car Styling" gemist.
Van het woord natuurlijk wel, van het begrip ook, maar nog nooit de titelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:28 schreef DearPrudence het volgende:
Had je nog nooit van Crying Wolf gehoord?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:46 schreef DearPrudence het volgende:
The Boy Who Cried Wolf.
quote:The Boy Who Cried Wolf
There once was a shepherd boy who was bored as he sat on the hillside watching the village sheep. To amuse himself he took a great breath and sang out, "Wolf! Wolf! The Wolf is chasing the sheep!"
The villagers came running up the hill to help the boy drive the wolf away. But when they arrived at the top of the hill, they found no wolf. The boy laughed at the sight of their angry faces.
"Don't cry 'wolf', shepherd boy," said the villagers, "when there's no wolf!" They went grumbling back down the hill.
Later, the boy sang out again, "Wolf! Wolf! The wolf is chasing the sheep!" To his naughty delight, he watched the villagers run up the hill to help him drive the wolf away.
When the villagers saw no wolf they sternly said, "Save your frightened song for when there is really something wrong! Don't cry 'wolf' when there is NO wolf!"
But the boy just grinned and watched them go grumbling down the hill once more.
Later, he saw a REAL wolf prowling about his flock. Alarmed, he leaped to his feet and sang out as loudly as he could, "Wolf! Wolf!"
But the villagers thought he was trying to fool them again, and so they didn't come.
At sunset, everyone wondered why the shepherd boy hadn't returned to the village with their sheep. They went up the hill to find the boy. They found him weeping.
"There really was a wolf here! The flock has scattered! I cried out, "Wolf!" Why didn't you come?"
An old man tried to comfort the boy as they walked back to the village.
"We'll help you look for the lost sheep in the morning," he said, putting his arm around the youth, "Nobody believes a liar...even when he is telling the truth!"
Hans, ik ben both mentaal en fysiek niet in staat álles wat je zegt te onthouden, daar ben ik simpelweg nog lang niet klaar voor. Mijn excuses daarvoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:51 schreef errrrr het volgende:
Ruben, die 'engelse uitspraak test' is gewoon 'The Chaos' van Charivarius uit 1922 (check ff 10 topics geleden ofzow, toen had ik het daar over).... dus ff een beetje opletten
té heetquote:Verder:
1. tis heet
Ach, de laatste loodjes wegen immers het zwaarstquote:2. heb echt nergens zin in (laatste 2 weken, en zo na Parijs dan heb ik het gevoel dat er andere, leukere dingen zijn)
3. huiswerk schiet dus niet op (omdat ik niks doe)
Doe ik vannacht wel weer, wanneer het weer wat koeler is (mede dankzij mijn huge fanquote:4. ik ga NFSU'en
logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hans, ik ben both mentaal en fysiek niet in staat álles wat je zegt te onthouden, daar ben ik simpelweg nog lang niet klaar voor. Mijn excuses daarvoor
agreequote:[..]
té heet
helaasquote:[..]
Ach, de laatste loodjes wegen immers het zwaarst
Die werkt overdag ookquote:[..]
Doe ik vannacht wel weer, wanneer het weer wat koeler is (mede dankzij mijn huge fan).
Ja, maar ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:27 schreef errrrr het volgende:
Die werkt overdag ook, tijd om m'n feet-fan weer vast te plakken
Ik werk overdag nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:56 schreef errrrr het volgende:
ik wil ook zo'n baanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Niels, ik heb zo'n vermoeden what's coming up next
Anyway, ik ga zo weer naar The Day After Tomorrow, pap moet hem voor zijn werk zien en ik wil nog wel eens mee
Dude, hij moet vrijdag naar Delft oid, daar gaan ze weer lastige vragen stellen, mede over de film, moet hij die wel gezien hebben hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:04 schreef errrrr het volgende:
Grrr... Niels moet weer de leukste foto's posten
Voor z'n werk huh... smoesjes
Shut up..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:55 schreef NerdoNielso het volgende:
20104.jpg]afbeelding[/url]]
Goh, Esm/e, lekker geslapen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Zou deze waarheidsgetrouw zijn?
[afbeelding]
Kees vind het allemaal heel normaal
Calc -> dy/dx en dan de juiste x invoeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:59 schreef DearPrudence het volgende:
F*cking wiskunde uiteraard...
Het is mij uitgelegd maar op de één of andere manier lukt het mij altijd weer om te vergeten...![]()
Goed, heir komt ie:
Hoe bereken je ook alweer een helling?
Ik heb hier als voorbeeld staan:
log(x):log(3)
calc. aanpassen
1,003 - 1 = 0,003
0,003 : 0,01 = 0.3
Helling.
Ik begrijp hier dus niks meer van...
Ik loop dus trouwens vast bij T-4.
onduidelijk...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Calc -> dy/dx en dan de juiste x invoeren.
Met jou stoei.. uh vechten, altijdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Shut up..Hehe, kom op.. wie wel?
Eerst gewoon de formule invoeren, de grafiek laten tekenen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:15 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
onduidelijk...
T-4?
Je doet alles goed behalve de laatste stap: delen door het verschil tussen de 2 x'en. Hier heb je namelijk een decimaal te weinig (tenminste, zo komt het tot mij over); het zou dus 0,003 : 0,001 = 3 moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Shut up..Hehe, kom op.. wie wel?
Maargoed, Ik kom hier om een noodkreet te posten:
F*cking wiskunde uiteraard...
Het is mij uitgelegd maar op de één of andere manier lukt het mij altijd weer om te vergeten...![]()
Goed, heir komt ie:
Hoe bereken je ook alweer een helling?
Ik heb hier als voorbeeld staan:
log(x):log(3)
calc. aanpassen
1,003 - 1 = 0,003
0,003 : 0,01 = 0.3
Helling.
Ik begrijp hier dus niks meer van...
Ik loop dus trouwens vast bij T-4.
Ehm, heb je mijn post gelezen? (ik zeg dus dat je dat kan gebruiken, maar als je het zelf wil/moet berekenen moet je doen wat jij nu doet (en wat ik ook gezegd hebquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je doet alles goed behalve de laatste stap: delen door het verschil tussen de 2 x'en. Hier heb je namelijk een decimaal te weinig (tenminste, zo komt het tot mij over); het zou dus 0,003 : 0,001 = 3 moeten zijn.
Stel, je wilt de helling bij het punt X = 1 weten. Ik neem als voorbeeld functie f(x) = x3
dan vul je in:
[code]
f(x+0,001) - f(x) / (x+0,001)-(x) =
1,0013 - 13 / 0,001 = 3,003
[/code]
Gebruik zeker niet wat Kees/Hans zeggen: dy/dx, je krijgt hier misschien wel het goede antwoord (het is dan ook een handige manier om het te checken), maar als je dat op je blaadje zet rekent Hoekman het iig fout.
Succes
Hier 27 graden... maar de deur is dicht, misschien een idee om die open te doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:03 schreef -Mzraki- het volgende:
leuk om te weten: het is atm 29 graden C in mijn kamer
Raam / Deur wagenwijd open met ventilator op poster-van-de-muur-blaas stand.
Ik verdenk mijn computer...
sorry, nee. Alleen die van kees en toen ik in jou post ook dy/dx zag staan ging ik naar den toetsenbordquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm, heb je mijn post gelezen? (ik zeg dus dat je dat kan gebruiken, maar als je het zelf wil/moet berekenen moet je doen wat jij nu doet (en wat ik ook gezegd heb)... maarja, nu is het twee keer uitgelegd
Eh?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hier 27 graden... maar de deur is dicht, misschien een idee om die open te doen... ventilator op 2, voetenfan aan, raam wagenweid open
Dat is stijlquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:55 schreef NerdoNielso het volgende:
Goh, Esm/e, lekker geslapen?
http://www.hairboutique.com/tips/tip154.htmquote:Birth of the Bed Head
I recently stayed with Mary Anne, a friend of mine in another city, and when she came to pick me up, I noticed she had a fabulous new hairdo. It was short in the front and sides, long in the back, and looked a little like the old 70’s shag. But it seemed to have a life of its own—in places it stood straight up from the crown, and looked deliciously disheveled.
Before I even said ‘Hello!’ I practically shrieked into her face: "WHERE DID YOU GET THAT HAIRDO? IT’S WHAT I’VE BEEN LOOKING FOR ALL MY LIFE!’
She told me the style is called "The Bed Head," and the idea is to have a winsome, just-rolled-out-of-bed look. (Now when I roll out of bed, I’m apt to have an Indian warbonnet ‘do—either straight up from my forehead, or in a big fan in the back of my head.) Her hairdresser was out of town, but she mentioned that she had her hairdressing license and could duplicate it on me. (Photo copyright Tom Carson - All Rights Reserved).
Well! After I threw my belongings in her guestroom, we set up shop in the middle of her kitchen floor and she transformed me! The Bed Head hairdo is all about the right cut and right styling products. It starts with the cut—instead of pulling a section up, holding it between the first two fingers and cutting it straight across, you twist the section, then cut it in notches. With thick hair like mine, this cut is perfect! Once you’ve got the cut, you need the right products.
http://www.euro-copyrights.nl/index/1/37quote:Het bezit van een illegale kopie is op zichzelf niet strafbaar. Maar als je kopieën in voorraad hebt om ze te verspreiden of als je er winst mee wilt maken, kan dat wel strafbaar zijn, evenals het maken van de kopie of het digitale gebruik ervan, d.w.z. het laden in het werkgeheugen. Daarnaast kan schadevergoeding worden geëist door de rechthebbende.
In Nederland worden particulieren zelden strafrechtelijk vervolgd voor auteursrechtinbreuken. Maar op het te koop aanbieden van illegale kopieën staat wel een gevangenisstraf van maximaal één jaar of een maximale geldboete van ¤ 45.000. Commercieel opererende piraten worden wel geregeld opgepakt. Als je van piraterij je beroep maakt, kan de straf maximaal vier jaar of een geldboete van ¤ 45.000 zijn.
Niet miepen, gewoon hem lekker dwarsgooien met een handrem, en dan met die ongelofelijke kracht hem de bocht uittrekken, wat oplaten komen, dan meteen weer dwarsgooien voor de volgende bocht.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:52 schreef errrrr het volgende:
Hmm, driften gaat wel moeilijker met een skyline
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb Lieuwe net even geinstrueerd waar hij volgende week vrijdag in lokaal 28 moet gaan zitten.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Naast de leraar?
Ik heb David btw geinstrueerd dat hij maar vrienden mat Lieuwe moet worden
Naast de leraar dusquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, waar ik gewoon altijd zit.
Ik vind die foto cool! Ik sta er namelijk eens niet compleet debiel opquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
Lieuwe? David? psst.. kees, heeft je zusje een nieuwe kapsel?![]()
Over kapsel gesproken... Ik heb stijl...
Wel een hele erge foto hoor...
Btw. Niels... kom maar op!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Naast de leraar dus
The contestquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
(..)
Btw. Niels... kom maar op!
Om de leraar op fouten te wijzen gok ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Waarom doe je dat eigenlijk altijd Kees?!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind die foto cool! Ik sta er namelijk eens niet compleet debiel op
Wel hang ik een graadje of 15 te ver naar voren en staan mijn voeten redelijk onnatuurlijk. Maar verder
(paar dingetjes eruit geknipt, we praten altijd over een paar dingen tegelijk)quote:(14:10:42) NerdoNielso @ Debian: vuurwerk
(14:10:51) Henkie - Heeft een kamer in Enschede!: yo
(14:10:55) Henkie - Heeft een kamer in Enschede!: vuurwerk?
(14:11:05) NerdoNielso @ Debian: Enschede
(14:11:32) Henkie - Heeft een kamer in Enschede!: ja lol
(14:11:36) NerdoNielso @ Debian: vuurwerk-ramp, 2000,
(14:11:51) Henkie - Heeft een kamer in Enschede!: daarom is er ook zo veel ruimte
5e uur ben ik al bezet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
The contest
Morgen, 5e uur, lokaal 26. Kees neemt digicam mee voor bewijs materiaal dat ik je heb verslagen![]()
Voel je je nu enigzins stoer en/of grappig dat je de term "Het kleine meisje" gebruikt hebt?quote:Disclamer: NerdoNielso is niet aansprakelijk voor enig leed wat dit gevacht kan veroorzaken. Deelnemers aan de contest kunnen zich niet beroepen op de wet of andere richtlijnen. NerdoNielso stelt zich niet verantwoordelijk voor fisieke of emotionele schade die hij "het kleine meisje" kan toebrengen.![]()
Fuck, dan moet ik weer m'n nick veranderenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:17 schreef DearPrudence het volgende:
5e uur ben ik al bezet.
Heelquote:Voel je je nu enigzins stoer en/of grappig dat je de term "Het kleine meisje" gebruikt hebt?
Waarom wil je dat nou per se? Geeft dat je echt zo'n grote kick?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Om de leraar op fouten te wijzen gok ik![]()
als woordvoerder van Dhr. Olthof zeg ik: "no comment"quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waarom wil je dat nou per se? Geeft dat je echt zo'n grote kick?!
Doe maar 1e uur, als ik er na 45 minuten nog niet ben, gewoon eventjes 5 minuten wachten...quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Fuck, dan moet ik weer m'n nick veranderen
[..]
Heel![]()
2e uur dan? anders 1e, informatica kunnen we wel skippen![]()
Ik wacht op je in lokaal nr 4quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Doe maar 1e uur, als ik er na 45 minuten nog niet ben, gewoon eventjes 5 minuten wachten...
Je kent het gezegde he; Meisjes plagen is zoentjes vragenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik wacht op je in lokaal nr 4![]()
Scherp gespot. Het is wel wat veranderd geloof ik ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
Lieuwe? David? psst.. kees, heeft je zusje een nieuwe kapsel?![]()
Eh, is altijd wel interessant. Kan je zeuren of het wel nuttig is en dergelijke.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Waarom doe je dat eigenlijk altijd Kees?!
Dat op fouten wijzen valt best mee en dat kan sowieso achter in het lokaal ook wel. Niels zegt gewoon maar wat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waarom wil je dat nou per se? Geeft dat je echt zo'n grote kick?!
Maar iedere les?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eh, is altijd wel interessant. Kan je zeuren of het wel nuttig is en dergelijke.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je kent het gezegde he; Meisjes plagen is zoentjes vragen
Anyway, ik ga kijken, zal ik alvast stoffer en blik meenemen om je tanden dan van de vloer te vegen?
Nee, nouja, je moet toch ergens zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar iedere les?!
Ik zit ook bijna iedere les op dezelfde plekquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar iedere les?!
Dit wordt weer zo'n ja/nee discussie. Want hier gaat het wederom om 'waar trek je de grens'. Nu zullen wij (op VWO) op ons 16e heus wel instaat zijn om een verantwoorde keuze te maken, maar misschien mensen op het VMBO-P minder. Daarom vind ik 18 jaar een geschiktere leeftijd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vraag nogmaals jullie hulp,
wij hebben voor dat Debat gedoe nl. de stelling: "Stemrecht vanaf 16 jaar"
Ik en Anouschka zijn hierop tegen.
Maar ik kan op internet eigenlijk alleen info vinden voor stemrecht vanaf 16 jaar.
Dus dan vraag ik maar aan jullie:
Wat is jullie mening hierover, en waarom? (Dus argumenten erbij aub.)
Veel jongeren van 16/17 zijn nog niet echt in staat goed voor een partij te kiezen. Weten vaak niet eens wat politiek inhoudt en zijn er ook niet in geinteresseerd. Dus 18 lijkt me wel okay.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vraag nogmaals jullie hulp,
wij hebben voor dat Debat gedoe nl. de stelling: "Stemrecht vanaf 16 jaar"
Ik en Anouschka zijn hierop tegen.
Maar ik kan op internet eigenlijk alleen info vinden voor stemrecht vanaf 16 jaar.
Dus dan vraag ik maar aan jullie:
Wat is jullie mening hierover, en waarom? (Dus argumenten erbij aub.)
Goed.. goed.. ik geef toe, zijn wel mooie.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe wallpaper wilde ik jullie niet onthouden
Die velgen zijn op zich wel mooi, maar om dat nou zo groot als achtergrond te doen gaat wat ver.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Goed.. goed.. ik geef toe, zijn wel mooie.
ik heb nog steeds m'n "windows sucks more, and that's guaranteed" background, je moet wel met linux enzo hequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Die velgen zijn op zich wel mooi, maar om dat nou zo groot als achtergrond te doen gaat wat ver.
Cool, NFSU is paying offquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Goed.. goed.. ik geef toe, zijn wel mooie.
Tja, uhm, nuttig?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef errrrr het volgende:
Hmm, schoorl begon over www.project-dolphin.nl ... best grappig, houd je toetsaanslagen bij op internet... moet nog maar 126 miljoen aanslagen inhalen op de nr1, die op 09 09 vorig jaar begonnen is
das alleen voor windows :'(quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef errrrr het volgende:
Hmm, schoorl begon over www.project-dolphin.nl ... best grappig, houd je toetsaanslagen bij op internet... moet nog maar 126 miljoen aanslagen inhalen op de nr1, die op 09 09 vorig jaar begonnen is
kej .. thxquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:43 schreef errrrr het volgende:
Nu nog 1.5 week les, dan eigenlijk twee weken pw week, maar van de tweede week eigenlijk alleen de maandag / dinsdag... dan moet je twee weken later ofzow nog even je rapport halen, en volgens mij: that's it(eindelijk ... )
9, 10 en 11 juli dan een LAN hequote:Op woensdag 9 juni 2004 22:50 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
kej .. thx
*checkt*quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:28 schreef -Mzraki- het volgende:
http://mirror.getfragged.(...)r.Audi-S4_BMW-M3.wmv
Kees e.a., download dat filmpje!![]()
![]()
The Audi S4 is like a nice, civilized dinner, nice glass of wine, however, a little shallow. (zacht, deunend muziekje op de achtergrond)
But... The M3, it's more like a 2am beef barbecue! (lekkere, opwekkende muziek)Gerechtigheid, at last!
al verliest de M3 wel de laatste race
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:37 schreef SuUz2ko het volgende:
Jammer. Hans. Ik post dan wel niks meer maar ik check deze site nog wel regelmatig.
Hans mag niet zeuren als ie zelf niet met wat beters komt, maar makkelijk is anders.quote:En ja inderdaad ben ik pissed over maatschappijleer, maar je had ook wat anders kunnen verzinnen. Ik stond open voor suggesties. Maar whatever. Het kan alsnog.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Cool, NFSU is paying off
Ai, minder.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
Net dus naar de ortho... ik kreeg altijd te horen dat ie rond de zomer er uit mocht, nou, nu zei ie dus opeens t voorjaar...Ik hoop nu natuurlijk dat hij er niet bij was met z'n hoofd, want anders ben ik zo pissed! T scheelt een jaar!! Ik was er echt klaar voor om dat ding uit mijn mond te laten halen.. en nu krijg ik dit te horen...
Het werkt nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef errrrr het volgende:
Ik zit btw al op 16000 toetsaanslagen sinds gisteren
Van wie was dat reclame bord? ik vind het trouwens wel een strakke actie, moet je suuz even een tip geven, komt het vast wel in het OSG MZNquote:Ik was er trouwens uitgestuurd met gym... we gingen speerwerpen, en hij zegt zo 'prik 'm maar in de zijlijn' ... dus ik denk dat doe ik wel even... van ongeveer 25 meter met driepas, denk ach, niet te hard, niet te zacht
... maar was dus wel te hard; kwam in een van die reclameborden
... Marcel kon het niet echt waarderen
Tja, dat lijkt me idd wel vervelend. Vraag hem anders even op te schieten, zo dramatisch is het toch niet?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Net dus naar de ortho... ik kreeg altijd te horen dat ie rond de zomer er uit mocht, nou, nu zei ie dus opeens t voorjaar...Ik hoop nu natuurlijk dat hij er niet bij was met z'n hoofd, want anders ben ik zo pissed! T scheelt een jaar!! Ik was er echt klaar voor om dat ding uit mijn mond te laten halen.. en nu krijg ik dit te horen...
Ik heb m nu al 1 jaar.. en idd, t scheelt nog maar een paar millimetertjes...quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me idd wel vervelend. Vraag hem anders even op te schieten, zo dramatisch is het toch niet?
Ik weet niet hoe lang jij hem al hebt, maar ik was na zo'n 1,5 tot 2 jaar klaar. En erger dan ik kan bijna niet
Kijk, als hij zich nou 1 á 2 maanden zou vergissen, ok. Maar je kunt er toch niet een heel jaar naastzitten?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb m nu al 1 jaar.. en idd, t scheelt nog maar een paar millimetertjes...
Hij zegt dat beide tanden ieder 1 mm opschuiven per maand, nou, er zit nu bij 1 nog ong. 2 mm, en bij de ander 5/6 mm. Dus ik snap verd*mme niet waarom t zo lang moet duren, er moet ook wel een andere manier zijn.. een snellere manier, ik vind dit niet eerlijk.![]()
idd, moeten nog bellen voor een afspraak, had ik toen geen tijd voor, moest toen rennen om de bus te halen. Dusja, kunnen we ook gelijk even vragen of dit nou wel klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kijk, als hij zich nou 1 á 2 maanden zou vergissen, ok. Maar je kunt er toch niet een heel jaar naastzitten?
Volgende keer nog maar eens vragen
Ik hoef nooit te rennen voor de busquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
idd, moeten nog bellen voor een afspraak, had ik toen geen tijd voor, moest toen rennen om de bus te halen. Dusja, kunnen we ook gelijk even vragen of dit nou wel klopt.
Whehe, iddquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
En ik denk dat ik sowieso niet langer m'n beugel hoef te houden dan jou. Ik bedoel, ik heb maar 2 kiezen laten trekken en jij zowat je hele gebit.
Ja, maar mij moeten ze vaak om een of andere reden per se op het laatste moment helpen..quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik hoef nooit te rennen voor de busIk kan altijd rustig nog een praatje maken met mijn Ortho, dan afspraak maken (31 augustus), dan naar de bus wandelen, onder het genot van wat muziek en een appeltje. En dan terug naar huis
Maarja, er hoeft dan ook niet veel denderends meer te gebeuren.
Dan moet je, als je een afspraak maakt, niet om 2 uur maar om kwart voor 2 er een maken. Meestal sta je dan eerder op de lijst -> tandjes poetsen en dan hoor je je naam alquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, maar mij moeten ze vaak om een of andere reden per se op het laatste moment helpen..
Ik had een afspraak om 2:45, wordt geholpen om 3 uur... as usual, terwijl ik er al om 2:30 zit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan moet je, als je een afspraak maakt, niet om 2 uur maar om kwart voor 2 er een maken. Meestal sta je dan eerder op de lijst -> tandjes poetsen en dan hoor je je naam al
ah, gelukkig maar...quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Gekapperd, werd wel tijd.
Heel goed, koop maar eens wat verrassends keesquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Morgen eens kijken wat meneer de internist voor plannen heeft. Darmonderzoek gok ik. Zaterdag in Den Helder uitkijken naar wat zomerkleding. Het wordt mij soms iets te warm in deze shirts, bovendien zijn die nu sowieso al niet meer te krijgen.
Het zal allicht wat fleuriger zijn dan wat ik nu heb. Das niet zo heel moeilijk. Maar alles onder voorbehoud natuurlijk, voor hetzelfde geld hebben ze niks leuks.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:58 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, suprise us...
mss een beetje kleur in je garderobe?
Hehe, ik verwacht je anders wel in deze kleuren:quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het zal allicht wat fleuriger zijn dan wat ik nu heb. Das niet zo heel moeilijk. Maar alles onder voorbehoud natuurlijk, voor hetzelfde geld hebben ze niks leuks.
Dat werkt al beter.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:28 schreef -Mzraki- het volgende:
http://62.210.133.184/melon/
Idd best mooi gedaan
Ook wel een aardig nummer eigenlijk
Niet miepen, de MX-5 is heerlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:59 schreef errrrr het volgende:
Zet je popup blocker dan ook uti Kees
Wat had je vandaag trouwens? Toch niet erstiger ziek dan normaal mag ik hopen?
Ben overnieuw begonnen met NFSU, toch wel erg cool... maar die RX-5 is traaaaaaaaaaaaag
Oh, die blockt FireFox standaard geloof ik. Eens kijken waar ik dat kan uitzetten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:59 schreef errrrr het volgende:
Zet je popup blocker dan ook uti Kees
Nee, viel wel mee. Heb toch niet al teveel gemist. Morgen moet je overigens maar even de tennis rackets hier op komen halen. Waarschijnlijk ben ik dan al wel weer thuis, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Hopelijk laten ze de achterdeur dan even open o.i.d.quote:Wat had je vandaag trouwens? Toch niet erstiger ziek dan normaal mag ik hopen?
Ben overnieuw begonnen met NFSU, toch wel erg cool... maar die RX-5 is traaaaaaaaaaaaag
Leuk gedaan inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
http--62.210.133.184-melon-cometogether.swf
Wauw, hoeveel tijd zal daar wel niet in gestoken zijn...
Maar wel een mooi resultaat.(
)
Er zijn dagen dat ik dat ook in beheer hebquote:maar naar schatting heeft Google tussen de 10.000 en 80.000 servers in beheer die meer dan 6.000 terabytes gegevens kunnen bijhouden.
Wil ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ben net wakker. Heerlijk uitgeslapen.
Fijn dan.quote:'Er kunnen bijvoorbeeld poliepen worden verwijderd en afwijkingen met behulp van elektrische stroom worden weggebrand'
Wat zijn poliepenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Lees net het volgende in m'n ziekenhuisfoldertje:
[..]
Fijn dan.
Ik breng je zo het pw rooster wel evenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat hebben we overigens die dinsdag voor proefwerken, dan moet ik namelijk om 14:10 in het ziekenhuis zijn? Proefwerken 's ochtends kan ik nog wel maken dan.
Jawel hoor. Alleen volgende vrijdag ben ik er weer niet, maar dan mis ik toch vrijwel niets.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik breng je zo het pw rooster wel even
edit: oh, ik realiseerde me net pas dat we nog een week hebben
Ik neem aan dat ik je die week nog wel zie? maw, je komt volgende week toch nog wel even langspiepen op school he?
Hm, scheikunde. Dat is gewoon 's ochtends neem ik aan?quote:Maargoed, waar je nu om vroeg:
Maandag:
Maatschappijleer
Geschiedenis
Informatica
Dinsdag:
scheikunde
herkansingen
4e/5e uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen volgende vrijdag ben ik er weer niet, maar dan mis ik toch vrijwel niets.
[..]
Hm, scheikunde. Dat is gewoon 's ochtends neem ik aan?
Bedankt overigens.
Dat werk wil ik ook doenquote:Hacken op aanvraag
11 juni 2004 - Tegen betaling kun je gebruik maken van de kennis en inzichten van deskundigen op elk gebied. Dit geldt ook voor hackers, blijkt uit een bericht van de Russische krant Vedemosti. Volgens de krant kun je in Rusland een 'hackbestelling' plaatsen, meldt ANP. Als je een gewone site uit de lucht wilt hebben kost dat ongeveer 60 dollar voor zes uur. Een goed beveiligde site zoals die van het Kremlin kost 1000 dollar per week en om Microsoft te saboteren moet je 80.000 dollar per week neertellen. (CV)
Even opgezocht, wist ik zelf ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat zijn poliepen... en waarom zouden die weg moeten bij jou? En als het weg is is het toch mooi, of ben je dan nog niet genezen?
Maar dat wordt dus slechts in dat foldertje als mogelijke optie genoemd. Betekent niet dat ik die heb, neem aan van niet, maar weet ik niet zeker. Wat betreft dat genezen, tot nog toe kan je niet genezen van Crohn. Er zijn alleen wel medicijnen voor die bepaalde klachten kunnen tegengaan, niet altijd met succes overigens.quote:Dikke darmpoliepen zijn meestal kleine druifvormige gezwellen die alleen of in groepen voorkomen. Een dikke darmpoliep groeit vanaf de buitenkant van een darm naar binnen. Veel mensen worden ongerust als zij te horen krijgen dat ze dikke darmpoliepen hebben. Gelukkig zijn de meeste dikke darmpoliepen goedaardige gezwellen. Het is wel belangrijk dat alle poliepen worden weggehaald, anders kunnen ze zo groot worden dat de darm daardoor geblokkeerd raakt. Ook is het zo dat 1 op de 20 goedaardige dikke darmpoliepen later toch kwaadaardig worden. Poliepen worden daarom bij ontdekking voor alle zekerheid toch verwijderd.
't blijft rene hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Goed, dus vraag ik later: 'zou ik eventjes mijn werkje in mogen zien?', en met verduin weet je het wel 'nee'. Damn, WAAROM niet, hij heeft toch iets fout gedaan want ík heb zeker alles goed
Nouja, dan mag ik weer wachten tot maandag.
Any time btw
Oh, dat werkje heb ik maandag. Niet al te moeilijk dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
4e/5e uur.
Vandaag hadden we btw werkje, tiefusmakkelijk. Alles simpel en goed ingevuld. Kijkt hij het na: 8.7
Goed, dus vraag ik later: 'zou ik eventjes mijn werkje in mogen zien?', en met verduin weet je het wel 'nee'. Damn, WAAROM niet, hij heeft toch iets fout gedaan want ík heb zeker alles goed
Nouja, dan mag ik weer wachten tot maandag.
Any time btw
Net als dat je huurmoordenaars hebt. Niet geheel legaal enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:18 schreef NerdoNielso het volgende:
ik mag straks weer werken
[..]
Dat werk wil ik ook doen
GoT winamp control dingquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:44 schreef errrrr het volgende:
Ow en Niels, ik wil ook zo'n winamp control... had jij daar al wat informatie over of zal ik gewoon gaan googlen
Wordt gek van iedere keer alt-tab in NFSU als ik het nummer niet leuk vind
Arme Alto.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:29 schreef -Mzraki- het volgende:
fucking hell, net aanrijding gehad.
Check die foto's van de bumper van die volvo dan ook
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
quote:De Nederlandse wetenschapper Marc van Roosmalen heeft in Brazilië een nieuw soort zoogdier ontdekt. Dat heeft de onderzoeker vrijdag bekendgemaakt. Het gaat om een zogeheten navelzwijn. De wetenschapper was net op tijd om het dier te beschrijven voordat dorpelingen het beest slachtten en roosterden.
Sommige mensen moeten echt nog een keer naar school...quote:Door Mugen_Honda - vrijdag 11 juni 2004 @ 13:11
Misschien heeft het iets te maken met dat door wetenschappers mogelijke metorietenregen dat afkomt op de aarde????????????
Ach, wat zou jij doen als je een maand niet goed gegeten had?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een zwijn van 1,3 meter die zich compleet geruisloos door het oerwoud kan voortbewegenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, wat zou jij doen als je een maand niet goed gegeten had?
Ik zou trouwens niet weten wat ik me bij een navelzwijn zou moeten voorstellen
Als een net nieuw ontdekte soort voor je ogen afgeslacht en geroosterd wordt moet je héél snel iets bedenkenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:50 schreef errrrr het volgende:
Hmm owk, maar waarom die nou navelzwijn heet?
Aardig geslaagd. Ik ben wel aardig tevreden op zich. Al is het wel een vrij drastisch veranderd. Spijkerbroek + overhemd it is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, eens even kijken wat ze in Den Helder aan kleding hebben.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Aardig geslaagd. Ik ben wel aardig tevreden op zich. Al is het wel een vrij drastisch veranderd. Spijkerbroek + overhemd it is.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even wennen dus.
Dat is nu inderdaad wel een belangrijk punt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Nu nog een beetje bruiner worden en je bent helemaal top
Hier sluit ik mij volkomen bij aan!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Nu nog een beetje bruiner worden en je bent helemaal top
Wat dacht je ervan als ik zeg dat mijn shirts en broeken gewoon te klein werden en ik nieuwe nodig had?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:30 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij volkomen bij aan!
Kees op vrouwenjacht somsis?
Je hebt iig voor zover ik van de foto's kan oordelen meer smaak gekregenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan als ik zeg dat mijn shirts en broeken gewoon te klein werden en ik nieuwe nodig had?
Tuurlijk! En net wat Ruben zegt. Je hebt meer smaak gekregen! Je wordt een échte manquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan als ik zeg dat mijn shirts en broeken gewoon te klein werden en ik nieuwe nodig had?
Zeg, jullie weten nog niet eens hoe het staat. Valt vast heel erg tegen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:12 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Tuurlijk! En net wat Ruben zegt. Je hebt meer smaak gekregen! Je wordt een échte man
Maar zit er niet een kleine kern van waarheid inMisschien val ik wel voor je wanneer je zo'n mooie Hawaï-blouse aan hebt.
Ja, ik heb dus net dit boek gelezen: "Daumen Kino", 191 blz(!).quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zeg, jullie weten nog niet eens hoe het staat. Valt vast heel erg tegen.
Maar ik ga buiten boekje van Duits lezen. Moet ook gebeuren.
Veel publiek?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
Straks dansen... wish me luck
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Veel publiek?
Was dit dat dansje waar je zo tegenop zag? Met die minder mooie outfit/ foute danspasjes?
iig, succes
Misschien leuk om onder Engels te draaien ofzo, ipv cold feetquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:42 schreef DearPrudence het volgende:
M'n papa had t opgenomen.
Le Berry was wel leuk hoor, samen met Suzanne Postumes, haar vriend Chris (?) en nog een ander meisje, Jouren (iets in die richting)quote:Op zondag 13 juni 2004 02:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Uitgaan was eerlijk gezegd bar weinig aan.
Even met een toekomst stakker gepraat en 7 gratis kaartjes gekregen (die kreeg iedereen)
Verder nog met een punk-dude west-side uitgewisseld (oid) En nog met Simon gepraat, maar dat was het dan ook wel.
Ik ga nu van mijn welverdiende slaap genieten, later
zohoo... sinds wanneer ga jij zo goed om met Suzanne en Joeren om?quote:Op zondag 13 juni 2004 04:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Le Berry was wel leuk hoor, samen met Suzanne Postumes, haar vriend Chris (?) en nog een ander meisje, Jouren (iets in die richting)
Heb nu wel lippenstift op m'n t-shirt, we gingen kijken wat het commentaar van m'n moeder zou zijn. Verder heeft dat meisje (Jouren) ook m'n trui mee, ging ze wassen ofzo, nou, haar moeder ging hem wassen, vraag niet waarom...
Jouren had ook nog sjans met /e/en of andere duitser, zij vond hem echter niet zo leuk, dus Suzanne moest een paar keer "dringend met d'r praten" enzo... ** Pikante details weggelaten vanwege eventuele shokkering **
De weg terug was ook leuk, wat van die oversekste, dronken Vakantiegangers die Jouren wat toe riepen ("Ik wil met je neuken"), vond ze niet zo leuk, dus ik heb ze even toegesproken:
ik > "Ik niet met jou"
Hem: < "Jij bent een homo!!"
I > "Valt mee"
H < "Lekker kontje"
I > "Ik weet dat ik een lekker kontje heb"![]()
en toen was ie stil en z'n vrienden begonnen hem uit te lachen![]()
Halverwege (californie-weg) kwam Suuz er ineens achter dat er een slag in d'r achterwiel zat, dus die fiets daar achter gelaten en met 2 fietsen (met 4 mensen) terug gefietst naar Den Burg....
Jouren nog even naar huis gebracht (zat later ineens bij mij achterop) en toen zelf maar naar huis gegaan![]()
Dat was um![]()
hmm... toch maar niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Misschien leuk om onder Engels te draaien ofzo, ipv cold feet
Uhm, nou met Suuz sinds 3 dagen zegmaar en met Joeren sinds gisternachtquote:Op zondag 13 juni 2004 09:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
zohoo... sinds wanneer ga jij zo goed om met Suzanne en Joeren om?
Wil je dat t-shirt nog een keer vaker aan? -> moeder laten wassenquote:Op zondag 13 juni 2004 12:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Uhm, nou met Suuz sinds 3 dagen zegmaar en met Joeren sinds gisternacht![]()
Maar ik zit nu wel een beetje te twijfelen: zal ik de lippenstift zelf uit m'n t-shirt wassen off laat ik dat aan m'n moeder over![]()
Hopelijk vraagt ze niet waar m'n trui is![]()
witte was moet je niet bij rode doen neequote:Op zondag 13 juni 2004 12:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wil je dat t-shirt nog een keer vaker aan? -> moeder laten wassen
Vond je het altijd al een stom t-shirt en wil je die wel roze maken? -> zelf wassen
Ik niet, maar ik ken wel verschillende mensen die dachten: 'oh, dat kan wel bij elkaar'. Mijn zus bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:22 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
witte was moet je niet bij rode doen nee![]()
zat meer te denken aan wat cif ofzo, of ik had ook m'n t-shirt in Den Burg achter moeten laten![]()
-edit: Heb jij ervaring dan Ruben?
maar met wat zeep gaat die lippenstift troep er toch wel uitquote:Op zondag 13 juni 2004 12:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ken wel verschillende mensen die dachten: 'oh, dat kan wel bij elkaar'. Mijn zus bijvoorbeeld.
Op 60 graden wassen is ook dé shit
Ik hoop hetquote:Op zondag 13 juni 2004 12:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
maar met wat zeep gaat die lippenstift troep er toch wel uit![]()
Ik heb het anders erg goed naar me zin gehad.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Uitgaan was eerlijk gezegd bar weinig aan.
helemaal mee eensquote:Op zondag 13 juni 2004 12:36 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Ik heb het anders erg goed naar me zin gehad.
geen temp files?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:06 schreef -Mzraki- het volgende:
FS, net m'n hele debatmap af, krijg ik een vage crash. Ik had alles wel opgeslagen, evengoed alles weg
Ook recovery pakt niets
Kan ik weer fijn overnieuw beginnen
Ik heb hem ook al weer afquote:Op zondag 13 juni 2004 14:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
geen temp files?
oja, onze debatmap is af![]()
geen grafisch wonder, maar wel functioneel
Ik pleit tegen: "De maximum snelheid op de snelwegen moet naar de 160"quote:Op zondag 13 juni 2004 14:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al weer af
Nu nog eventjes documenteren voor nederlands, ik pleit tegen de stelling: "Religie moet verboden worden"
Verder nog wiskunde, en dan ben ik weer klaar
Ik zou daar ook tegen pleittenquote:Op zondag 13 juni 2004 14:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik pleit tegen: "De maximum snelheid op de snelwegen moet naar de 160"
een paar frames meer zou geen kwaad kunnenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Nu mét nationalistisch / EK-proof icoon
Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 10quote:Op zondag 13 juni 2004 16:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
een paar frames meer zou geen kwaad kunnen
Ja, jij hebt 1 van de beste icoontjes around hierquote:Op zondag 13 juni 2004 16:56 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vind mijn icoon zo mooi genoeg
Hij roeleert he?!quote:Op zondag 13 juni 2004 17:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, jij hebt 1 van de beste icoontjes around hier
Maargoed, mijn wish has also been granted
Niet alleen technisch mooi in elkaar, maar hij past ook nog eens bij jequote:Op zondag 13 juni 2004 17:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hij roeleert he?!
Overdag naar 130 en 's nachts misschien 160, dat moet ik nog even overleggen.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik pleit tegen: "De maximum snelheid op de snelwegen moet naar de 160"
leuk dat wij dat ook even weten, dat was niet de stellingquote:Op zondag 13 juni 2004 19:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Overdag naar 130 en 's nachts misschien 160, dat moet ik nog even overleggen.
Stelling: "De maximumsnelheid op de snelweg moet verhoogd worden"quote:Op zondag 13 juni 2004 19:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
leuk dat wij dat ook even weten, dat was niet de stelling![]()
nee okey, maar het zou handig kunnen zijn als we het allemaal wetenquote:Op zondag 13 juni 2004 19:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Stelling: "De maximumsnelheid op de snelweg moet verhoogd worden"
Voorstanders -> naar 130 overdag, maar dat maakt verder ook niet zoveel uit.
oeh spannend!!! waarom?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Henk en Joram gaan morgen dood, een must-see
Ze gaan tegen Channah en mij debatteren en denken te winnenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
oeh spannend!!! waarom?
hehe, waar doen jullie t over?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze gaan tegen Channah en mij debatteren en denken te winnen
"Roken in openbare ruimtes moet minder streng aangepakt worden"quote:Op zondag 13 juni 2004 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, waar doen jullie t over?
Daar hing je dus de hele dag uitquote:Op zondag 13 juni 2004 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ze hebben overigens mooie auto's in Wassenaar. Veel stijlvolle/chique auto's zoals bijv. Jaguar maar ook veel BMW en Mercedes. Porsches ook trouwens, best leuk.
Meer Den Haag zelf, maar dan kom je ook langs Wassenaar.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar hing je dus de hele dag uit
Die heb ik dus ook...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:47 schreef SuUz2ko het volgende:
"Geestelijk gehandicapten mogen zich niet voortplanten?"
Me..
Lastig, maar wel zeer interessant!
quote:Wij Zijn Vrienden
Ergo: Wij Zullen Nooit Neuken
Hehe..quote:Op maandag 14 juni 2004 16:26 schreef NerdoNielso het volgende:
goh kees, ik vang net op dat ANNE IN AUGUSTUS WAARSCHIJNLIJK NAAR TEXEL TOE KOMT
** even een hint voor Suuz, wanneer gaan we het spandoek maken? **
Al langquote:Op maandag 14 juni 2004 18:42 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Hehe..
Onder het genot van een heerlijke warme chocomelk. En een goede film uiteraard. I am Sam nou al eens gedownload?
Maargoed. Ik denk dat we maar vroeg moeten beginnen. Volgende week vrijdag misschien?
Iemand van St Maarten.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:14 schreef DearPrudence het volgende:
Enig idee wie Shirley_Shitlocks@hotmail.com is??
Wat heb ik nu weer niet gedaan?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:41 schreef errrrr het volgende:
Bo misschien...
godver, bedankt dat je me daar ook nog ff aan helpt herinneren Ruben... bergen met shit-huiswerk... nouja hopen dat die Marieke morgen op school is anders wordt het goed shit...
Dude, het is hoogzomer.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog 6 maandjes
Hans was z'n documentatiemap vergeten.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer niet gedaan?
Ik heb de vervelende gewoonte om bij 22 graden + standaard hoofdpijn te krijgenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dude, het is hoogzomer.
En wat heeft Marieke daarmee te maken?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hans was z'n documentatiemap vergeten.
Waarom gaat ze niet naar school als haar paard dood is?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:11 schreef errrrr het volgende:
Dat haar paard overleden was en dat ze daarom niet op school was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |