eenschquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:31 schreef Baklap het volgende:
Tsja, vrouwen achter het stuur. Ook al kwam ze van rechts, ik vind dat het haar fout is.
Als jij de schade nou vergoed krijgt, als het haar schuld is, zou ik eerst ff kijken of je hier niet je voordeel mee kunt doen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
d8 ik net ff rustig boodschappen te doen met de boodschappen auto, dus ik rij op m'n gemakje richting de Konmar.
afijn; kom daar aan staan; alle parkeer plekkies vol. Dus zat er niks anders op dan rondjes blijven rijden....
na een minuutje of 2,3 gewacht te hebben zie ik 40 meter verder op iemand optrekken uit z;n vak; slim als ik d8 te zijn gaf ik een prop gas om daar als eerste te zijn.
Komt er plotseling van rechts (ja kut zeg) een dom wijf aan karren met haar Suzuckie ALTO ; wat doet wijf dat wijf zet em pal voor mijn neus.. recht in het vak... en aangezien ik al 30-35 ging BOEM! VOL in haar vlank!
resultaat, mijn neus van de volvo in haar auto, allemaal mensen er bij![]()
![]()
hele ALto in de prak en ik 1 kras op de bumper..
KUT
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
Komt er plotseling van rechts (ja kut zeg) een dom wijf aan karren met haar Suzuckie ALTO ; wat doet wijf dat wijf zet em pal voor mijn neus.. recht in het vak... en aangezien ik al 30-35 ging BOEM! VOL in haar vlank!
resultaat, mijn neus van de volvo in haar auto, allemaal mensen er bij![]()
![]()
hele ALto in de prak en ik 1 kras op de bumper..
Wat zit je nou te lullen man vrouw ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:14 schreef JeOma het volgende:
Het spijt me wel, maar uit jouw verhaal blijkt alleen maar jouw schuld. Echt NIETS in jouw verhaal spreekt in je voordeel. Je bent gewoon een botte aso die op 'n parkeerplaats heeft lopen scheuren. 30/35 km/uur is ECHT geen normale snelheid op een parkeerplaats gast.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:31 schreef Baklap het volgende:
Tsja, vrouwen achter het stuur. Ook al kwam ze van rechts, ik vind dat het haar fout is.
En jij bent?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zit je nou te lullen man vrouw] ?
Lees het topic eerst door!![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |