abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43526720
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:09 schreef Ezzy het volgende:
Waxen is goed gelukt. Is nu mooi zacht en glad op streepje na. Pijn viel mee. Gewoon snel en hard trekken. En voor mensen die nu ook willen doe-het-zelven: Koop nooitoftenimmer hars-strips voor een brazilian, alleen harde wax is hier geschikt voor!!!
Heb het wel eens gedaan zien worden met van die strips maar dat werkt dus niet zeg je?
pi_43563915
Met strips kun je je huid kapot trekken. Heb er genoeg horrorverhalen over gehoord, dus ik ben gelijk met harde wax aan de slag gegaan. Ondertussen heb ik een paar keer gewaxt, en zijn de haartjes dun genoeg, en is mn pijngrens hoog genoeg om het met het epileerapparaat te doen. Is wel een voorzichtig werkje, maar ik hoef het dan niet persé te laten groeien omdat het epileerapp. ook korte haartjes pakt, en wax doet dat niet. Moet alleen goed uitkijken dat ik haartjes die in dreigen te groeien er op tijd uit pulk. Verder is het super glad en ben zeer tevreden.
pi_43688579
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:00 schreef Ezzy het volgende:
Met strips kun je je huid kapot trekken. Heb er genoeg horrorverhalen over gehoord, dus ik ben gelijk met harde wax aan de slag gegaan. Ondertussen heb ik een paar keer gewaxt, en zijn de haartjes dun genoeg, en is mn pijngrens hoog genoeg om het met het epileerapparaat te doen. Is wel een voorzichtig werkje, maar ik hoef het dan niet persé te laten groeien omdat het epileerapp. ook korte haartjes pakt, en wax doet dat niet. Moet alleen goed uitkijken dat ik haartjes die in dreigen te groeien er op tijd uit pulk. Verder is het super glad en ben zeer tevreden.
Hoe haal je de ingegroeide haartjes dan weg?
pi_43745458
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, mag niet

Mag pas weer scheren als hij zegt dat het moet.
Nou ja, als ik echt zou willen scheren zou ik dat natuurlijk gewoon kunnen doen, maar dat zou het hele spelletje vergallen.
ze snappen het spelletje niet denk ik
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_44854432
waarom mag je eigenlijk geen veet gebruiken ? ik smeer het overal behalve op mijn pik en ballen zelf...

en bilspleet scheren lukt echt niet goed met een scheermesje
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_44882397
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef yoghurtje het volgende:
en bilspleet scheren lukt echt niet goed met een scheermesje
Lukt mij altijd prima...
pi_45274118
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef Flitspaal het volgende:
Wat moet je doen als je geen schaamhaar hebt, maar het wel wil?
Of als je juist meer schaamhaar wil?
waarom meer? je mag het mijne hebben. ik vind schaamhaar niet echt nuttig. het schuurt minder als je zweet en dat is het enige ...
pi_45274138
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:53 schreef MartinusMagnus het volgende:
Over schaamhaar...... ik knip t wel eens bij, alleen daarna prikt het zo Ik vind het sowieso best wel hard en stug. Bestaan er geen spulletjes om t wat zachter te maken? Cremespoelinkje ofzo
je moet alles kaal scheren, en het geleidelijk terug laten groeien. als je het gaat bijknippen krijg je echt wel jeuk. ik scheer het volledig af, en ik heb nooit last van jeuk... enkel wat steken als het koud is en de balzak gespannen staat
pi_45274164
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 10:49 schreef Flitspaal het volgende:

[..]

Erodome rulez, dat is het.
Als zij roept dat schaamhaar uit is, loopt iedereen meteen achter haar aan.
Zij laat het ook altijd toe dat users die een andere mening hebben gebashd worden.
Daar gaat het niet over.
[..]

Dat is zelfs al voorbij.

Toch bedoel ik mijn vraag serieus. Wat moet je doen als je meer schaamhaar wilt?
er bestaan spuitbussen die je op ene plke geregeld spuit, en na enkele dagen beginnen dara haartkes te groeien. moet je maar eens bij de apotheker vragen
pi_45274199
quote:
Op maandag 31 januari 2005 17:07 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Ja maar dan is alles gelijk weg.. en dat wil ik niet.. ik wil het alleen wat korter.. dus somige plekken zou ik wel kunnen scheren.. maar ik wil niet alles weg scheren..
Dat zou mijn vriendin ook niet zo mooi vinden zei ze..
dat gaat niet
alles scheren=geen jeuk, ook niet na 2 weken

half scheren=krabben verzekerd
pi_45274210
Dag hoi Sardonis .
Ik wil je niet storen hoor in je multiposten, maar kijk ook eens naar de data van alle posts die je nu quote.
Misschien een idee om een samenvattende post te maken met al je tips .
ijs_beer fan!
pi_45274217
ik moet zeggen
een penis scheren lijkt me eenvoudiger dan een kut scheren... want daar zit je met gevaarlijke lipjes, en die haartjes kunnen soms heeel dicht bij de lipjes groeien, en als ge dan met een tondeuze werkt, zit je er gegarandeerd in. met een mesje en heel goed uitkijken is het te doen. geef mij maar men balzak en penis, dat gata als een fluitje
pi_45275284
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 03:43 schreef NanKing het volgende:
Dag hoi Sardonis .
Ik wil je niet storen hoor in je multiposten, maar kijk ook eens naar de data van alle posts die je nu quote.
Misschien een idee om een samenvattende post te maken met al je tips .
hij is archeoloog...
pi_45392066
ik hou juist van haar!
laat maar lekker groeien
Let god not fool you!
pi_45393788
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:33 schreef Tombolina het volgende:
ik hou juist van haar!
pi_45393843
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:33 schreef Tombolina het volgende:
ik hou juist van haar!
laat maar lekker groeien
Ja want pas vanaf dat ze 80 centimeter is gaat dat anusje rekken. Dan kun je nog veel lekkerder van haar houden!
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:03:45 #217
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45707880
alles kaal ! zo wil ik et bij de vrouwtjes ook zien
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45749448
Vraagje: Ik heb blond schaamhaar, vrij weinig ook. Ik zou graag een mooi streepje willen, maar dat ziet er niet uit, omdat het dan lijkt alsof ik gewoon een stuk ben vergeten te scheren. Helemaal kaal wil ik niet.
Nu scheer ik dus alleen mijn lippen en een stukje daarboven, maar ik vraag me wel eens af of dat ook niet stom staat. Heeft er iemand ideeen? Verven = geen optie, dan heb ik namelijk donker haar, maar nog steeds zo weinig dat het er debiel uitziet....
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:36:06 #219
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45874852
gewoon allemaal weg
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:34:48 #220
171752 SDJ
Geen ondertitel.
pi_47057118
Alles eraf, das 't mooiste en lekkerste
Red de boom, eet een bever!!1
pi_48223209
quote:
Op zondag 28 januari 2007 05:08 schreef workers06 het volgende:
Vraagje: Ik heb blond schaamhaar, vrij weinig ook. Ik zou graag een mooi streepje willen, maar dat ziet er niet uit, omdat het dan lijkt alsof ik gewoon een stuk ben vergeten te scheren. Helemaal kaal wil ik niet.
Nu scheer ik dus alleen mijn lippen en een stukje daarboven, maar ik vraag me wel eens af of dat ook niet stom staat. Heeft er iemand ideeen? Verven = geen optie, dan heb ik namelijk donker haar, maar nog steeds zo weinig dat het er debiel uitziet....
Gewoon afscheren zou ik doen als ik jou was! Kaal is helemaal in en veel fijner ook zeker als je dan ook nog blond schaamhaar heb.......
pi_49119429
Maar komop, je borsthaar kun je toch niet scheren? Ik heb liever borsthaar dan borststoppels hoor. Met en mesje krijg je het toch nooit hélemaal glad? Dan maar waxen ofzo? Ik heb het nog nooit gedaan. Meisjes zeggen dat waxen teveel pijn doet dus alleen daarom wil ik het al proberen. Wat voor troep moet je dan kopen =)?
pi_49152812
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Mattiee het volgende:
Maar komop, je borsthaar kun je toch niet scheren? Ik heb liever borsthaar dan borststoppels hoor. Met en mesje krijg je het toch nooit hélemaal glad? Dan maar waxen ofzo? Ik heb het nog nooit gedaan. Meisjes zeggen dat waxen teveel pijn doet dus alleen daarom wil ik het al proberen. Wat voor troep moet je dan kopen =)?
Natuurlijk kan je dat wel scheren gewoon bijhouden net als je baard en de rest scheren niet zo moeilijk toch?
pi_49573234
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:14 schreef kluivie het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je dat wel scheren gewoon bijhouden net als je baard en de rest scheren niet zo moeilijk toch?
Nou, als ik stoppels op mn gezicht heb dan is dat vrij normaal, met scheren krijg je het nooit helemaal goed glad. Dat doe je toch niet bij je borst?! Liever haar dan stoppels lijkt me :p
pi_51264475
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:01 schreef RawPeanut het volgende:
Philips heeft sinds kort een speciaal scheerapparaat voor lichaamsbeharing van de man. Je kan er mee scheren en heeft 3 trimkammetjes. Aangezien ik dit soort dingen verkoop en er best wel interesse in had eentje gekocht. Ik moet zeggen voor een beginnende scheerder werkt het best goed en het resultaat is in mijn ogen prima. Jeukt minder met warme weer (hele dag pantalon aan, dus zweet) Eigenlijk is het onzin product want ze hadden al de Moi wat hetzelfde ding is maar dan voor vrouwen. Maar het idee is denk ik dat de drempel voor mannen verlaagt is. In ieder geval check de philips site voor het apparaat. (Type TT2021) Misschien een goede vervanger voor de tondeuze die veel hier gebruiken.

PS dit is geen spam aangezien ik mijn ervaring hier geef en een stukje info. Dus geen gezeur aub
Als je verkoper bent, kan je dan eens uitleggen wat het verschil is tussen de TT2022 en de TT2021?
pi_52207462
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:08 schreef Vliegjong het volgende:
T1, toen had ik het juist met een mesje gedaan :S
Ik had zo een mach 3 mesje ervoor.
Ook last van gehad. Probleem met scheermesjes is ( heb no wilkinson quatrro ofzo) dat je meerdere keren er over heen moet gaan. Daardoor gaat het soms irriteren en dan gaat er een haarzakje ontsteken. En daarna heb je alles behalve het gewenste resultaat
pi_52420051
ik epileer het..
blijft het langer weg
wel even een rotwerkje
maarjaa.. als je onder de douche gestaan hebt, dan staan je porieën wat meer open en dan doet het miner pijn.
en gewoon een kwestie van wennen natuurlijk!
pi_52573092
Bij mij zal het er nooit mooi uitzien ben ik bang. Ik heb altijd last van rode bultjes en ingegroeide haartjes.

Heb alles al geprobeerd ook: nat scheren, droog scheren, scrubben, epileren(met apparaat en met pincet), harsen (laten doen), cremes, talkpoeders... Geen resultaat, het blijft een slagveld.

Iemand nog een wondertip?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:55:53 #229
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_52577649
Talkpoeder
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_52631785
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Lollifant het volgende:
Bij mij zal het er nooit mooi uitzien ben ik bang. Ik heb altijd last van rode bultjes en ingegroeide haartjes.

Heb alles al geprobeerd ook: nat scheren, droog scheren, scrubben, epileren(met apparaat en met pincet), harsen (laten doen), cremes, talkpoeders... Geen resultaat, het blijft een slagveld.

Laten laseren, ff sparen maar dan heb je ook wat
pi_53087300
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Lollifant het volgende:

bij de hema aftershave balsem for men werkt echt goed is ontstekend remmend ik had ook alles geprobeerd niks hielp maar dit wel gewoon van hun eigen merk kost iets van 3 euro echt een wonder middeltje.

iedere dag bijhouden werkt ook goed hoelanger het weer is als je het scheert hoe erger de irritatie is.

maar die aftershave balsem is echt super gewoon meteen na het scheren insmeren niet te lang wachten dan werkt het niet meer zo goed
pi_53089625
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:15 schreef 2h2h het volgende:

[..]

bij de hema aftershave balsem for men werkt echt goed is ontstekend remmend ik had ook alles geprobeerd niks hielp maar dit wel gewoon van hun eigen merk kost iets van 3 euro echt een wonder middeltje.

iedere dag bijhouden werkt ook goed hoelanger het weer is als je het scheert hoe erger de irritatie is.

maar die aftershave balsem is echt super gewoon meteen na het scheren insmeren niet te lang wachten dan werkt het niet meer zo goed
Dankje, ik ga het proberen!
pi_53114200
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

om daar je hele schaamstreek te latne ontharen? whaha zie me al aankomen daar ja goeiemiddag kunt u even mn zak ontharen: ja hoor dat is dan ..... (wat kost dat eigenlijk?)

nee ik ga wel met ontharingszooi aan de gang binnenkort (ff moed en info verzamelen) ben dat scheren wel zat nooit het gewenste resultaat omdat je niet alles wegkrijgt
Komt een vrouwtje bij de kapper en doet haar rok omhoog. De kapper ziet haar ontplofte bever en vraagt waarom ze dat doet. Zegt ze zo: 'Mijn vriendin zegt: jij kutkapper!'
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:03 schreef CasaLevi het volgende:
je kunt het ook laten laseren, dan komt het nooit meer terug. Kost wel veel duiten...
Er is toch ook een zalf of zo waarmee je de haartjes blijvend kunt verwijderen? Ik dacht dat je die zalf iets van een half jaar elke dag op moest smeren en dan ben je overal vanaf. Helaas weet ik niet meer wat het precies was of de naam en, uiteraard, of het echt werkt.

edit: Bioxet, bijv. hier: http://www.accense.nl/product_info.php/products_id/355575430
Ben beniuwd naar recensies, eigenlijk ...

edit 2: Hier nog zoiets: Kalo (Zoek in Google naar 'Kalo ontharing')

[ Bericht 5% gewijzigd door Bright op 12-09-2007 09:36:22 ]
pi_53114384
quote:
Op zondag 28 januari 2007 05:08 schreef workers06 het volgende:
Misschien is dit wat voor je: http://www.bettybeauty.nl/
pi_53115170
Hmm.. ik lees nu net dat als je Kalo gebruikt je toch eerst moet epileren/harsen. Dat lijkt me niet zo fijn op je zak!! (Zelfs boven de piemel lijkt me dat helemaal niet zo lekker...)
Zou je dan alleen daarvoor een epileerapparaat moeten aanschaffen? Hmm..
pi_53123237
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef Bright het volgende:

Er is toch ook een zalf of zo waarmee je de haartjes blijvend kunt verwijderen? Ik dacht dat je die zalf iets van een half jaar elke dag op moest smeren en dan ben je overal vanaf. Helaas weet ik niet meer wat het precies was of de naam en, uiteraard, of het echt werkt.

edit: Bioxet, bijv. hier: http://www.accense.nl/product_info.php/products_id/355575430
Ben beniuwd naar recensies, eigenlijk ...

edit 2: Hier nog zoiets: Kalo (Zoek in Google naar 'Kalo ontharing')
Klinkt ideaal, maar zou dan idd wel eerst willen weten of het écht werkt, daar heb ik zo mijn twijfels bij!
pi_53138060
Ja, inderdaad. En ik kon nog geen ervaringen vinden over deze produkten. We zullen dus toch nog even geduld moeten hebben.
Die Kalo lijkt me dan weer niks; werkt wel veel sneller, maar om m'n schaamstreek te epileren, lijkt me niet fijn.

Heeft iemand ervaring in het epileren van schaamstreek (incl. scrotum)?
pi_53139637
Ik heb wel eens de boel geëpileerd, gewoon met een pincet. Nadelen: het duurt 3 jaar, je krijgt nekpijn, tegen de tijd dat je klaar bent is het al weer aangegroeit en ik had enorm veel ingegroeide haren.
Geen succes dus.
pi_53603573
kan je je schaamstreek eigenlijk harsen? een ex van mij heeft weleens voor de lol een strook van mijn beenhaar geharst, en daar voelde ik helemaal niks van. het lijkt me alleen zo raar om dat op mijn ballen te doen :S

dus ehh... kan het en zo ja, is het heel pijnlijk, iemand ervaring?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:38:27 #240
102387 FUFR
schwung!
pi_53612602
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:52 schreef Posergoth6667 het volgende:
kan je je schaamstreek eigenlijk harsen? een ex van mij heeft weleens voor de lol een strook van mijn beenhaar geharst, en daar voelde ik helemaal niks van. het lijkt me alleen zo raar om dat op mijn ballen te doen :S

ja dat kan, filmpje van gezien..
Maar dat wil je niet! das hardstikke auw!
pi_53629638
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:52 schreef Posergoth6667 het volgende:

Ballen harsen?

Hou ik het liever bij de mach3.
pi_53647137
Ja ik ook hoor gewoon scheren met mesje goed schuim er op maar harsen joh!:s
pi_55596733
Ik heb me gister voor het eerst laten waxen. Prettig was het al niet. De lippen wilde ze ook niet doen omdat ze zei dat de kans op dingen beschadigen erg groot was, is dit waar?

Toen ik mijzelf savonds eens goed onder de loep nam zag ik dat ik onder de blauwe plekken in mijn lies zit. Dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me?

Ook waren niet alle haren weg. Nu moet ik ze vandaag zelf nog met een pincet ofzo uit gaan zitten trekken, zie ik natuurlijk als een berg tegen op. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling van een brazillian.

Ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaringen hiermee, en of ze misschien een shop kennen die wel veel ervaring heeft op dit gebied, dat ik bij een eventuele volgende keer niet helemaal bont en blauw ben en wel al het haar weg is als ik weg ga.
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
pi_55604329
Heb het inderdaad al vaker gehoord dat dat niet zo prettig is bij je lippen, maar ja daar kan ik niet over meepraten dus geen flauw idee......wat ik dus nooit zou doen is mijn ballen waxen.... gewoon mesje er dan maar over, komt het sneller terug maar och ja is zo gebeurd toch?
pi_55621826
2 dagen na het waxen... --> ik zit onder de puistjes hoort dit?
pi_55623080
Nee vast niet zou ik toch ff contact zoeken met degene die het heeft gedaan
pi_55624463
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:48 schreef kluivie het volgende:
Nee vast niet zou ik toch ff contact zoeken met degene die het heeft gedaan
Ja, die werkt niet meer tot en met het nieuwe jaar.... ik hoop dat het weg is de 2e... heb het speciaal voor mijn lief laten harsen omdat hij de 2e hier aankomt op schiphol vanuit Denemarken.... :/ Ik krijg van scheren namelijk altijd een nare uitslag, dus dacht dat harsen een uitkomst zou bieden, maar dat is dus nog erger

Ik laat het in ieder geval niet meer harsen
pi_55732431
Ik scheer mijn penis en ballen al jaren met gewone hand zeep tijdens het douchen. Voor ik dit doe epileer ik het hele zaakje met een pincet. In het begin is dit een weinig pijnlijk, maar als je eenmaal bent gewend dan voel je dit niet meer. Ik heb geen last van rode bultjes (wel als ik scheerzeep gebruik) en bijna geen last van ingroeien, maar als dit toch gebeurd dan epileer ik die haar.
pi_55736813
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:07 schreef lprookie het volgende:
Ik scheer mijn penis en ballen al jaren met gewone hand zeep tijdens het douchen. Voor ik dit doe epileer ik het hele zaakje met een pincet. In het begin is dit een weinig pijnlijk, maar als je eenmaal bent gewend dan voel je dit niet meer. Ik heb geen last van rode bultjes (wel als ik scheerzeep gebruik) en bijna geen last van ingroeien, maar als dit toch gebeurd dan epileer ik die haar.
Waarom nog scheren als je alles al geepileerd hebt
pi_55747446
ik epileer tot een bepaald gedeelte, de rest scheer ik weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')