Ook last van gehad. Probleem met scheermesjes is ( heb no wilkinson quatrro ofzo) dat je meerdere keren er over heen moet gaan. Daardoor gaat het soms irriteren en dan gaat er een haarzakje ontsteken. En daarna heb je alles behalve het gewenste resultaatquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:08 schreef Vliegjong het volgende:
T1, toen had ik het juist met een mesje gedaan :S
Ik had zo een mach 3 mesje ervoor.
Laten laseren, ff sparen maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Lollifant het volgende:
Bij mij zal het er nooit mooi uitzien ben ik bang. Ik heb altijd last van rode bultjes en ingegroeide haartjes.![]()
Heb alles al geprobeerd ook: nat scheren, droog scheren, scrubben, epileren(met apparaat en met pincet), harsen (laten doen), cremes, talkpoeders... Geen resultaat, het blijft een slagveld.![]()
Iemand nog een wondertip?
bij de hema aftershave balsem for men werkt echt goed is ontstekend remmend ik had ook alles geprobeerd niks hielp maar dit wel gewoon van hun eigen merk kost iets van 3 euro echt een wonder middeltje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Lollifant het volgende:
Bij mij zal het er nooit mooi uitzien ben ik bang. Ik heb altijd last van rode bultjes en ingegroeide haartjes.![]()
Heb alles al geprobeerd ook: nat scheren, droog scheren, scrubben, epileren(met apparaat en met pincet), harsen (laten doen), cremes, talkpoeders... Geen resultaat, het blijft een slagveld.![]()
Iemand nog een wondertip?
Dankje, ik ga het proberen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:15 schreef 2h2h het volgende:
[..]
bij de hema aftershave balsem for men werkt echt goed is ontstekend remmend ik had ook alles geprobeerd niks hielp maar dit wel gewoon van hun eigen merk kost iets van 3 euro echt een wonder middeltje.
iedere dag bijhouden werkt ook goed hoelanger het weer is als je het scheert hoe erger de irritatie is.
maar die aftershave balsem is echt super gewoon meteen na het scheren insmeren niet te lang wachten dan werkt het niet meer zo goed
Komt een vrouwtje bij de kapper en doet haar rok omhoog. De kapper ziet haar ontplofte bever en vraagt waarom ze dat doet. Zegt ze zo: 'Mijn vriendin zegt: jij kutkapper!'quote:Op zondag 6 juni 2004 16:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
om daar je hele schaamstreek te latne ontharen? whaha zie me al aankomen daar ja goeiemiddag kunt u even mn zak ontharen: ja hoor dat is dan ..... (wat kost dat eigenlijk?)
nee ik ga wel met ontharingszooi aan de gang binnenkort (ff moed en info verzamelen) ben dat scheren wel zat nooit het gewenste resultaat omdat je niet alles wegkrijgt![]()
Er is toch ook een zalf of zo waarmee je de haartjes blijvend kunt verwijderen? Ik dacht dat je die zalf iets van een half jaar elke dag op moest smeren en dan ben je overal vanaf. Helaas weet ik niet meer wat het precies was of de naam en, uiteraard, of het echt werkt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:03 schreef CasaLevi het volgende:
je kunt het ook laten laseren, dan komt het nooit meer terug. Kost wel veel duiten...
Misschien is dit wat voor je: http://www.bettybeauty.nl/quote:Op zondag 28 januari 2007 05:08 schreef workers06 het volgende:
Vraagje: Ik heb blond schaamhaar, vrij weinig ook. Ik zou graag een mooi streepje willen, maar dat ziet er niet uit, omdat het dan lijkt alsof ik gewoon een stuk ben vergeten te scheren. Helemaal kaal wil ik niet.
Nu scheer ik dus alleen mijn lippen en een stukje daarboven, maar ik vraag me wel eens af of dat ook niet stom staat. Heeft er iemand ideeen? Verven = geen optie, dan heb ik namelijk donker haar, maar nog steeds zo weinig dat het er debiel uitziet....
Klinkt ideaal, maar zou dan idd wel eerst willen weten of het écht werkt, daar heb ik zo mijn twijfels bij!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef Bright het volgende:
Er is toch ook een zalf of zo waarmee je de haartjes blijvend kunt verwijderen? Ik dacht dat je die zalf iets van een half jaar elke dag op moest smeren en dan ben je overal vanaf. Helaas weet ik niet meer wat het precies was of de naam en, uiteraard, of het echt werkt.
edit: Bioxet, bijv. hier: http://www.accense.nl/product_info.php/products_id/355575430
Ben beniuwd naar recensies, eigenlijk ...
edit 2: Hier nog zoiets: Kalo (Zoek in Google naar 'Kalo ontharing')
ja dat kan, filmpje van gezien..quote:Op zondag 30 september 2007 22:52 schreef Posergoth6667 het volgende:
kan je je schaamstreek eigenlijk harsen? een ex van mij heeft weleens voor de lol een strook van mijn beenhaar geharst, en daar voelde ik helemaal niks van. het lijkt me alleen zo raar om dat op mijn ballen te doen :S
dus ehh... kan het en zo ja, is het heel pijnlijk, iemand ervaring?
Ballen harsen?quote:Op zondag 30 september 2007 22:52 schreef Posergoth6667 het volgende:
kan je je schaamstreek eigenlijk harsen? een ex van mij heeft weleens voor de lol een strook van mijn beenhaar geharst, en daar voelde ik helemaal niks van. het lijkt me alleen zo raar om dat op mijn ballen te doen :S
dus ehh... kan het en zo ja, is het heel pijnlijk, iemand ervaring?
Ja, die werkt niet meer tot en met het nieuwe jaar.... ik hoop dat het weg is de 2e... heb het speciaal voor mijn lief laten harsen omdat hij de 2e hier aankomt op schiphol vanuit Denemarken.... :/ Ik krijg van scheren namelijk altijd een nare uitslag, dus dacht dat harsen een uitkomst zou bieden, maar dat is dus nog ergerquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:48 schreef kluivie het volgende:
Nee vast niet zou ik toch ff contact zoeken met degene die het heeft gedaan
Waarom nog scheren als je alles al geepileerd hebtquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:07 schreef lprookie het volgende:
Ik scheer mijn penis en ballen al jaren met gewone hand zeep tijdens het douchen.Voor ik dit doe epileer ik het hele zaakje met een pincet. In het begin is dit een weinig pijnlijk,
maar als je eenmaal bent gewend dan voel je dit niet meer. Ik heb geen last van rode bultjes
(wel als ik scheerzeep gebruik) en bijna geen last van ingroeien, maar als dit toch gebeurd
dan epileer ik die haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |