Ik vind het niet prettig om altijd met dezelfde poescoupe rond te lopen. Aangezien ik de verandering in de natuur graag bewust meemaak en ervaar, kwam ik op het idee om mijn poes te onderhouden volgens een ritmisch systeem dat ik de (VIER) SEIZOENEN POES noem. Bij elk seizoen hoort een andere vaginale coupe.
Vanaf het begin van de winter (21 december) laat ik gewoon alles groeien. Tijdens de koude dagen is het niet verkeerd om een weeldere bos te hebben! Mijn schaamhaar in de winter is naturel.
Bij het begin van de lente (21 maart) laat ik mijn poes kortwieken en styleren door Henk, mijn echtgenoot. We zijn dan een dag samen en doen iets gezelligs. 's Avonds gaan we samen in bad. Henk scheert mijn schaamlippen en bilnaad dan nat en trimt de haartjes op mijn venusheuvel. Het resultaat is dan een luchtige omgekeerde driehoek boven mijn schaamlippen. Henk vind het geweldig om dat te doen, en ik vind het heerlijk om die liefdevolle behandeling te ondergaan. Na het bad en de intieme scheerbeurt hebben sluiten we de dag af met een fantastische vrijpartij. Mijn lenteflamoes is de WAAIERPOES. Tot het begin van de zomer loop ik daarmee rond. Vanaf het begin van de lente houd ik mijn schaamlippen en bilnaad mooi glad met mijn favoriete elektrische bikinitrimmer.
Bij het begin van de zomer houden Henk en ik een vergelijkbaar feest als het reeds besproken lentefeest. Bij het zomerfeest (21 juni) scheert Henk mijn poes helemaal kaal door me nat te scheren. Een week van te voren houd ik op om me elektrisch te scheren, zodat Henk meer haren in mijn schaamsteek kan wegscheren. Mijn kale poes houd ik zelf glad tot 21 september met mijn multifunctionele bikinitrimmer. Ik vind het prettig voelen om in de zomer een volledig kale schaamstreek te hebben. Mijn zomerflamoes is de KALE POES.
Vanaf 21 september laat ik mijn schaamhaar weer groeien, maar dan in de vorm van de powerpoes. Deze krachtige coupe vind ik goed passen bij de herfst, waarin er over het algemeen behoorlijk hard gewerkt moet worden. Mijn schaamlippen en anus houd ik dan wel haarloos. Mijn herfstflamoes is de KRACHTPOES. Boven mijn kale schaamlippen prijkt dan een breede strook getrimd schaamhaar.
www.schaamhaarverzorging.com