jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef rosaatje het volgende:
gast, serieus! Haar op haar kont??
Weet je zeker dat niet haar broekje hebt gezien of zo?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:01 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
ja![]()
en dus echt niet weinig ook. maar echt lange haren bovenaan tussen haar billen en ook haar billen zelf onder een donsdeken...![]()
Dus:
1) dit is toch redelijk abnormaal? :d
2) waarom zou zo'n iemand zoiets niet afscheren?
Ik weet van mijzelf dat ik ook haar tussen mijn kont heb, maar alleen er tussen, het steekt er niet uit ofzo... maar heb ook gezegt tegen vriendlief dat ik dat niet af ga scheren omdat het dan voelt alsof ik schuurpapier tussen mn kont heb, heb het namelijk wel eens geprobeerd... waxen doen ze op die plek niet.... niet in nederland althansquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:36 schreef Bright het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niet haar broekje hebt gezien of zo?
1) Is wel wat minder normaal, ja.
2) Het kan wat lastig zijn om daar te komen, dus goed scheren in-den-blinde is daar ook best wel moeilijk. Waarom bied jij je niet aan om haar te scheren?
mnja, in haar geval hoef je het niet te scheren maar kun je het eigenlijk gewoon knippen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:14 schreef Wynter het volgende:
[..]
Ik weet van mijzelf dat ik ook haar tussen mijn kont heb, maar alleen er tussen, het steekt er niet uit ofzo... maar heb ook gezegt tegen vriendlief dat ik dat niet af ga scheren omdat het dan voelt alsof ik schuurpapier tussen mn kont heb, heb het namelijk wel eens geprobeerd... waxen doen ze op die plek niet.... niet in nederland althans
Ik gebruik m'n baardtrimmer gewoon ook op m'n zak en zo.. werkt goed hoor..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:17 schreef Tieu het volgende:
Ik heb zo'n bodygroom van philips, zak gaat helemaal kaal en opzich werkt het wel goed maar zitten paar nadelen aan dit apparaat. Maakt veel lawaai en het mesje valt er steeds uit. Beetje jammer dus. Heeft iemand hier ook ervaringen mee? En heeft iemand die braun cruzer 4 wel eens gebruikt om de zak helemaal kaal te maken?
hey, maar dat wist ik nog niet!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Vaak scheren... Gek maar waar, dan krijg je vanzelf meer en dikker haar....
tot waar ik er bij kom(die keer dat ik het doe danquote:Op zondag 9 maart 2008 01:54 schreef The_Warrior_Elite_2008 het volgende:
Hoe scheer of knippen jullie het haar achter je zak?
Dat ligt toch ook wel een beetje aan degene die onder ligt ...... als het glad is dan is het allemaal toch een stuk lekkerder hoor! Van beide kanten natuurlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:22 schreef Snowtiger het volgende:
Nou ik scheer alleen mijn heuvel tot een streepje en onder hou ik het netjes bij.
Ik knip onder alles geregeld bij op een mooie lengte. Echt helemaal kaal vind ik niks !!!!
Je vindt het toch niet lekker om een kind te neuken, dus zo zit ik er tussenin.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:19 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook wel een beetje aan degene die onder ligt ...... als het glad is dan is het allemaal toch een stuk lekkerder hoor! Van beide kanten natuurlijkMaar ieder zijn meug natuurlijk
'quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:09 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het echt vreselijk als vrouwen geschoren zijn. Je wilt toch ook niet met een meisje van 5 in bed liggen? Ze moet er wel een beetje uitzien als een vrouw. Schaamhaar is natuurlijk en het wekt een zeker instinct bij me op. Bovendien verhult het op een mooie manier de "verborgen vrucht". En goed, dan krijg je maar wat haren in je mond bij het proeven van die vrucht, dat maakt vast niet uit toch?
Het niet sexy vinden van schaamhaar is overigens volledig cultureel en mode-bepaald.
Nu vinden alle mannen haar opeens "niet sexy", vroeger was er geen probleem.
Vrouwen met een streepjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:22 schreef Snowtiger het volgende:
Nou ik scheer alleen mijn heuvel tot een streepje en onder hou ik het netjes bij.
Ik knip onder alles geregeld bij op een mooie lengte. Echt helemaal kaal vind ik niks !!!!
Je vindt het toch niet lekker om een kind te neuken, dus zo zit ik er tussenin.
Scheren doe ik onder de douche met Sanex douchegel en dat werkt fantastisch !!
Super glad en zacht en minder jeuk, krijg je toch jeuk dan even insmeren met een klein beetje Nivea of andere vette cremé en presto de jeuk is wel en alles blijft zacht....
Succes !!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |