je komt erg wanhopig overquote:Op zondag 6 juni 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
Keur me, screen me, fouilleer me, drogeer me en concludeer dat jullie mij willen hebben..
Ohw. Negeer mijn eerdere post dan maar.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:09 schreef static het volgende:
Kutusers, pubers met pukkels ter grootte van de Mount Everest en de dedicated losers: don't even try.
This is a whole different ball-game, babe.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw. Negeer mijn eerdere post dan maar.
Je komt niet eens in de buurt van de voordeur.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:09 schreef Bosbeetle het volgende:
*niet probeert
dan vraag je toch of Light wil meerijdenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef gelly het volgende:
We komen alleen als het licht is op de heen- en terugweg.
I'm good with balls and games, babe.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef static het volgende:
[..]
This is a whole different ball-game, babe.
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef gelly het volgende:
Maar dan ZIE je ze tenminstequote:Op zondag 6 juni 2004 01:13 schreef nikky het volgende:
[..]
HERTJES steken ook met DAGLICHT over op de SNELWEG
[afbeelding]
Dan zie je het bloed op de auto beter.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar dan ZIE je ze tenminste
Cool!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:10 schreef nikky het volgende:
ik zit nu al te wippen op mijn stoel
Dan moet je de hele nacht doorfeestenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef gelly het volgende:
Noordelijker dan Maastricht, en westelijker dan Enschede. Gok ik zo.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
is er ook al een locatie bekend?
Sprak iemand met de levendige perceptie van een zojuist overleden hangbuikzwijntje.quote:
I'm in. Ik ga alvast mijn benen harsen.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:19 schreef static het volgende:
Gastenlijst for now:
-knip- leuke mensen -knip-
Inso
De rest wordt beoordeeld.
Doe ook wat Yoga while you're at it.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I'm in. Ik ga alvast mijn benen harsen.
Ja. Jammer dat ik je dan niet zie. Jij gaat tenslotte naar trinidadquote:Op zondag 6 juni 2004 01:20 schreef static het volgende:
Sprak iemand met de levendige perceptie van een zojuist overleden hangbuikzwijntje.
Heb je het over mijn lubberende vetrollen?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Doe ook wat Yoga while you're at it.
Wie zegt dat jij welkom bent indien ik terugkom van een van mijn eens per kwartaal company-paid for thuisreisjes?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je het over mijn lubberende vetrollen?.
Begin alvast maar met afscheid nemen Stats.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:25 schreef static het volgende:
[..]Die zijn cute.
Insoquote:Op zondag 6 juni 2004 01:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Begin alvast maar met afscheid nemen Stats.
Was jij geen voorstander van quoten enzo? Zodat je zou weten op wie je zou reageren?quote:
Meneer krijgt praatjes!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Inso
Vrij makkelijk.
Dude ...quote:Op zondag 6 juni 2004 01:28 schreef static het volgende:
Was jij geen voorstander van quoten enzo? Zodat je zou weten op wie je zou reageren?
Kind, als dat het is wat je in stelling gaat brengen.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meneer krijgt praatjes!
Kijken hoeveel praatjes je hebt als ik en mijn vetrollen je doormidden kung-fu-en!
Of je gewoon een trap af laat lopen
Heej, een quote. Makkelijk he. Zo weet je tegen wie je het hebt.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:29 schreef Furby het volgende:
Hoewel ik je nageef dat die 3 huppelende kutjes wel gaaf vond achteraf. Ik vond ze behoorlijk irritant de laatste keer (ze kwamen steeds naar ons toe) maar ik hoorde later dat ze via jou kwamen. Toen snapte ik waarom ze zo hoere irritant op de bar klommen boven ons bier
Dat lijkt me niet meer nodig dan.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
I'm in. Ik ga alvast mijn benen harsen.
Dan kijk ik je wel gewoon verleidelijk aan. Ik blijf net zo lang staren tot je begint te zweten en stotterend wegloopt.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:31 schreef static het volgende:
[..]
Kind, als dat het is wat je in stelling gaat brengen.
Kijk *wijst* weer iemand die me irl niet kent.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan kijk ik je wel gewoon verleidelijk aan. Ik blijf net zo lang staren tot je begint te zweten en stotterend wegloopt..
Yo Static, kom ik in de buurt of nie??quote:Op zondag 6 juni 2004 01:12 schreef static het volgende:
[..]
Je komt niet eens in de buurt van de voordeur.
Knul, let eens op. Iets met pot en ketel.quote:
*wijst*quote:Op zondag 6 juni 2004 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Kijk *wijst* weer iemand die me irl niet kent.
Jij wel.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:34 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Yo Static, kom ik in de buurt of nie??![]()
Mooiquote:Op zondag 6 juni 2004 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Jij wel.
Je kansen nemen af als een waterdruppel in de Sahara om circa 13:00.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*wijst*
Weer iemand die me irl niet kent..
Oeh, playing hard to get Stats?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:36 schreef static het volgende:
[..]
Je kansen nemen af als een waterdruppel in de Sahara om circa 13:00.
Uitleggen is niet je sterkste kant vandaag.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:33 schreef Furby het volgende:
Jongen, ik zal het ff uitleggen. Je quote pas als je op iets treageert VER eerder in een topic. NIET op de voorgaande post.
Ey stuk nageboorte! Ik ga aan je nek ruiken!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:38 schreef laffer het volgende:![]()
![]()
>>>>> weer van die meisjes static?
![]()
laffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hunk!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:38 schreef laffer het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat doe je dan hier als hij er zeer blijkbaar nog niet is, sufkut?quote:
Wat voor meisje??quote:Op zondag 6 juni 2004 01:38 schreef laffer het volgende:![]()
![]()
![]()
Dat is wel heel erg. Gaat heen.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jouw kansen nemen toe als de kosten van de plastische chirurgie van Cher en Dolly Parton.
= tussen post!!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:40 schreef laffer het volgende:
whehehe, TUPO
Wanneer krijgen we datum te horen??quote:Op zondag 6 juni 2004 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Jij wel.
3 stuks bovenop de barquote:Op zondag 6 juni 2004 01:40 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat voor meisje??![]()
![]()
Hahaha, ook goequote:Op zondag 6 juni 2004 01:41 schreef laffer het volgende:
[..]
3 stuks bovenop de bar![]()
![]()
Na aankomende zaterdag.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:41 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we datum te horen??
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:44 schreef golfer het volgende:
Uiteraard zijn Bluezz en ik van de partij als het zover komt.
Nice.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:44 schreef golfer het volgende:
en meteen de plek des onheilsquote:Op zondag 6 juni 2004 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Na aankomende zaterdag.
Hee golfer!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:44 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:45 schreef laffer het volgende:
[..]
en meteen de plek des onheils![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 6 juni 2004 01:45 schreef laffer het volgende:
[..]
Mooi, een tijd vantevoren ook waarschijnlijk, kan ik meteen vrij eisen op het werk..quote:Op zondag 6 juni 2004 01:45 schreef laffer het volgende:
[..]
en trek ik tegelijkertijd golfert aan z`n leuterquote:Op zondag 6 juni 2004 01:45 schreef static het volgende:
[..]
Nice.
En ik pak T. vol op de bek nou eens hoor.
In het weekend zijn de meeste mensen vrij.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:48 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Mooi, een tijd vantevoren ook waarschijnlijk, kan ik meteen vrij eisen op het werk..
Anders meld ik me wel ziek ofzo![]()
Static en laffer kennende wel wat denk ikquote:Op zondag 6 juni 2004 01:47 schreef Light het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Weten ze al wat ze kunnen verwachten daar?
we komen je wel kidnappen van het werkquote:Op zondag 6 juni 2004 01:48 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Mooi, een tijd vantevoren ook waarschijnlijk, kan ik meteen vrij eisen op het werk..
Anders meld ik me wel ziek ofzo![]()
Is goedquote:Op zondag 6 juni 2004 01:48 schreef nikky het volgende:
[..]
we komen je wel kidnappen van het werk
zogenaamde tv ploeg erbij
Dan moet ik werken.. {horeca}quote:Op zondag 6 juni 2004 01:48 schreef Light het volgende:
[..]
In het weekend zijn de meeste mensen vrij.
jullie komen toch wel?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:48 schreef Cynix ® het volgende:
tupo.
Mensen moeten maar leren hun eigen biertjes te tappenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:49 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan moet ik werken.. {horeca}
over een week pleuren we de datum en plaats neer hierquote:Op zondag 6 juni 2004 01:49 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan moet ik werken.. {horeca}
Duh. Ik ga niet dit topic openen als ik niet kom.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:50 schreef laffer het volgende:
[..]
jullie komen toch wel?![]()
Mooiquote:Op zondag 6 juni 2004 01:52 schreef laffer het volgende:
[..]
over een week pleuren we de datum en plaats neer hier![]()
Op wat voor termijn moeten we op rekenen? Weken? Maanden?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:52 schreef laffer het volgende:
[..]
Als erquote:Op zondag 6 juni 2004 01:50 schreef laffer het volgende:
jullie komen toch wel?![]()
whoeiiiiiiiquote:Op zondag 6 juni 2004 01:52 schreef laffer het volgende:
[..]
* nikky haalt haar chearleaders outfit maar weer eens uit de kastquote:Op zondag 6 juni 2004 01:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als er [afbeelding] is en![]()
![]()
komt het vast wel goed.
Als jij nou eens een keer niet de hele dag gaat verhuizen of klussen ofzo.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
![]()
komt het vast wel goed.
Is dat chantage?quote:
OE!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:55 schreef nikky het volgende:
[..]
haalt haar chearleaders outfit maar weer eens uit de kast
je vergeet.......quote:Op zondag 6 juni 2004 01:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
![]()
komt het vast wel goed.
Dat vind ik dan wel ok.quote:
Ik dacht zelf meer aan dat Harrie mij als kussen gebruikte op centraal toen we wachtten op de trein. Allebei knock out op de betonnen vloerquote:Op zondag 6 juni 2004 02:01 schreef static het volgende:
Dat vind ik dan wel ok.
Goed he.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:02 schreef laffer het volgende:
het plan is nog geen uur oud en het is nou al een tering bende![]()
Mjah, daar wilde ik het niet over hebben. Heb het gezien.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 6 juni 2004 02:03 schreef static het volgende:
[..]
Goed he.
het gaat helemaal goedkomen die meetingquote:Op zondag 6 juni 2004 02:03 schreef static het volgende:
[..]
Goed he.
Nah, ik dacht meer aan dat hij vacuum gezogen zat aan de bar.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:02 schreef Mr. Orange het volgende:
Totdat hij op de 'fris' over gaat.. .:D
Had je anders verwacht dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:02 schreef laffer het volgende:
laat staan straks op de meetingquote:Op zondag 6 juni 2004 02:02 schreef laffer het volgende:
Uiteraard.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:05 schreef laffer het volgende:
[..]
het gaat helemaal goedkomen die meeting![]()
![]()
*memories*quote:
Dat zijn de beste meetings..quote:Op zondag 6 juni 2004 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
laat staan straks op de meeting![]()
so i heardquote:Op zondag 6 juni 2004 02:07 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat zijn de beste meetings..![]()
Anders ik welquote:Op zondag 6 juni 2004 02:09 schreef nikky het volgende:
[..]
so i heard
ik heb er zin an
Halloooooooooooooooooquote:Op zondag 6 juni 2004 02:10 schreef nikky het volgende:
o jah
hij moet sticky
dwaas en gek en idioot en een hoop lachen en zuipenquote:Op zondag 6 juni 2004 02:11 schreef Billengezicht het volgende:
wat doe je op zon meeting?
*proest*quote:Op zondag 6 juni 2004 02:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga wel aan de Cola dan.
heb je post aangepastquote:Op zondag 6 juni 2004 02:12 schreef Cynix ® het volgende:
Laten we geen ouwe![]()
uit de sloot halen.
Ik ga wel aan de Cola [insert]beerenburg[/insert]dan.
Ik moet me vergist hebben.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:13 schreef nikky het volgende:
heb je post aangepast
voor jou hebben we de bukfunktie gereserveerdquote:Op zondag 6 juni 2004 02:11 schreef Billengezicht het volgende:
wat doe je op zon meeting?
Daarom moet je dus ook niet gaan verhuizen zo vlak voor een meeting. Plan dat dan beterquote:Op zondag 6 juni 2004 02:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik moet me vergist hebben.
Maar vorig jaar was het erg warm en ik had weinig gegeten en ik was overwerkt van het verhuizen en en en
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:16 schreef laffer het volgende:
[..]
voor jou hebben we de bukfunktie gereseveerd![]()
En ik die andere T. ook hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 01:45 schreef static het volgende:
En ik pak T. vol op de bek nou eens hoor.
Uhhhquote:Op zondag 6 juni 2004 02:15 schreef Cynix ® het volgende:
en ik was overwerkt van het verhuizen
Deze doen we.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik die andere T. ook hoor![]()
En ik wil knuffelen met Fok!kie
En ik wil een rondleiding over de wallen.
; - ) )
Opa is een duveltje uit een boxje. You never now.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:19 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Wie weet? Komt opa ook?
en ik wil jou en je husband nou ook wel eens ontmoetenquote:Op zondag 6 juni 2004 02:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik die andere T. ook hoor![]()
En ik wil knuffelen met Fok!kie
En ik wil een rondleiding over de wallen.
En ik wil samen in de grag piezen met Laffer
En ik wil die Mmmmmm van Mora ook wel eens *kuch*
; - ) )
Het is net 5 kwartier bekend dat er een meeting komt, en datum en plaats zijn nog niet genoemd. Niet zo vreemd dat er van opa nog geen reactie is.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:19 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Krijg nou de tief!
Wie weet? Komt opa ook?
De algehele coördinatie ging me niet in mijn kouwe kleren zitten.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:20 schreef Light het volgende:
Hij was opzichter. Dat moet je ook niet onderschatten
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:22 schreef Light het volgende:
[..]
Het is net 5 kwartier bekend dat er een meeting komt, en datum en plaats zijn nog niet genoemd. Niet zo vreemd dat er van opa nog geen reactie is.
Tuurlijk. Wat is nou een meeting zonder Opa?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:19 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Krijg nou de tief!
Wie weet? Komt opa ook?
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:24 schreef Light het volgende:
static, zei je nou dat je de datum ging noemen als dit topic vol is?
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:24 schreef static het volgende:
[..]!!!!
Zoveel vermakelijke dingen meegemaakt; iedereen was weg en slapen, laffer en ik nog wat drinken om ca. 06:00, wie komt er binnenwandelen: opa.
Dat was, gezien de temperaturen van toen, eigenlijk wel beterquote:Op zondag 6 juni 2004 02:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De algehele coördinatie ging me niet in mijn kouwe kleren zitten.
Jammer. Het was het proberen waardquote:Op zondag 6 juni 2004 02:24 schreef static het volgende:
[..]
Nee.
En wanneer is dit schoons en waar? Ja, ik ben lui.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat is nou een meeting zonder Opa?
ik ken nog iemand die dat geintje uithaalde bij gellyquote:
Dat willen ze nog niet zeggen. Komt zaterdag, roepen ze dan.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:26 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
En wanneer is dit schoons en waar? Ja, ik ben lui.![]()
Ach, op een meet heeft een volslagen idioot en onbekende geroepen dat hij 'static' zou zijn. Was ik niet dus.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:27 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ken nog iemand die dat geintje uithaalde bij gelly
Joh.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:26 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Ja, ik ben lui.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:28 schreef static het volgende:
[..]
Ach, op een meet heeft een volslagen idioot en onbekende geroepen dat hij 'static' zou zijn. Was ik niet dus.
Om Calvobbes te zijn lijkt me ook nie echt fijnquote:Op zondag 6 juni 2004 02:31 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]![]()
Het mot niet gekker worden.
![]()
static willen zijn.
Tut. Is echt voorgekomen.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:31 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
static willen zijn.
gelly schrok zich doodquote:Op zondag 6 juni 2004 02:32 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Om Calvobbes te zijn lijkt me ook nie echt fijn
Euh, die kan zich niet verweren!quote:Op zondag 6 juni 2004 02:32 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Om Calvobbes te zijn lijkt me ook nie echt fijn
De gelijkenis is treffend, dat gaat helemaal goedkomen!quote:Op zondag 6 juni 2004 02:33 schreef APK het volgende:
Ik wil wel doen alsof ik BHFH ben.
husbandquote:Op zondag 6 juni 2004 02:22 schreef nikky het volgende:
en ik wil jou en je husband nou ook wel eens ontmoeten![]()
Nu nog effe een Belgisch accent aanleren.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:35 schreef Grobbenkuiken het volgende:
De gelijkenis is treffend, dat gaat helemaal goedkomen!
vriend danquote:Op zondag 6 juni 2004 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
husband
Zou BHFH dat al meester zijn? Neuh, maar je moet wel dat grootstedelijke een beetje maskeren.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Nu nog effe een Belgisch accent aanleren. [afbeelding]
Huiliequote:Op zondag 6 juni 2004 02:42 schreef nikky het volgende:
vriend dansorry
vergeef me
Geen drugs en alleen maar bier drinken?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:43 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Neuh, maar je moet wel dat grootstedelijke een beetje maskeren.![]()
latje? wasda?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huilie
Latje, zeg het maar als je durft
Snorten doe je maar op het toilet, net als de rest. Van de trap moet je lazeren en het bier moet over minimaal drie tafelgenoten gekwakt worden. Lukt dat?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Geen drugs en alleen maar bier drinken? [afbeelding]
Ik de jouwe ook nog. Pure doodsangst toen je mijn reactie zagquote:Op zondag 6 juni 2004 02:53 schreef laffer het volgende:
hehe, ik zie nog jouw gezichts uitdrukking voor me![]()
Ik wil Champagne.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:56 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Snorten doe je maar op het toilet, net als de rest. Van de trap moet je lazeren en het bier moet over minimaal drie tafelgenoten gekwakt worden. Lukt dat?
Ja, ga effe lekker Spaans praten ofzo.quote:Op zondag 6 juni 2004 03:01 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Tant pis. }:
Wie begon hier met sjampies te patsen?quote:Op zondag 6 juni 2004 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ga effe lekker Spaans praten ofzo.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:19 schreef static het volgende:
Gastenlijst for now:
[...]
De rest wordt beoordeeld.
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:13 schreef laffer het volgende:
[..]
http://members.brabant.chello.nl/~e.donders/furbyfaq.html
![]()
![]()
![]()
Ik ben er al door toch???quote:Op zondag 6 juni 2004 18:49 schreef static het volgende:
Yep, nummertje trekken.
Datum er al, kan ik al vrij vragen???quote:Op maandag 7 juni 2004 02:05 schreef laffer het volgende:
* SGOP *![]()
want het is al bijna zover![]()
Nou ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:05 schreef laffer het volgende:
want het is al bijna zover![]()
jij welquote:Op maandag 7 juni 2004 02:07 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik ben er al door toch???
Yeps.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:07 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik ben er al door toch???
*spring spring spring*quote:Op maandag 7 juni 2004 02:08 schreef static het volgende:
[..]
Nou ja.
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Wordt er weer een rondleiding door amsterdam gegeven??![]()
![]()
Bij mijn weten een vent..quote:Op maandag 7 juni 2004 02:11 schreef laffer het volgende:
is die Dagonet een lekker wijf eigenlijk?![]()
Ik denk niet dat deze in de grachten past.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Wordt er weer een rondleiding door amsterdam gegeven??![]()
![]()
Da's een vent, die heeft dus geen automatische voorsprong bij de ballotage-commisie.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:11 schreef laffer het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:11 schreef laffer het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/64670_ik.jpg
Hahahaquote:Op maandag 7 juni 2004 02:12 schreef static het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze in de grachten past.http://www.oceandiva.nl/index2.html
Hey! Maar ik kots niet!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:13 schreef static het volgende:
[..]
Da's een vent, die heeft dus geen automatische voorsprong bij de ballotage-commisie.
Zeggen ze allemaalquote:Op maandag 7 juni 2004 02:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! Maar ik kots niet!
vertelquote:Op maandag 7 juni 2004 02:16 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal![]()
Ja, je had me die dag ook gewoon écht kunnen zien natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2004 02:14 schreef nikky het volgende:
[..]hoi
*noteert als pluspunt*quote:Op maandag 7 juni 2004 02:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! Maar ik kots niet!
nikky had het te druk met hertjes.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, je had me die dag ook gewoon écht kunnen zien natuurlijk
nou, zo`n meeting willen we er toch niet van maken!!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/64670_ik.jpg
Maar voor jou wil ik wel wat make-up opdoen hoor
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:16 schreef nikky het volgende:
[..]
vertel
Dan wordt het helemaal een puinhoop meetquote:Op maandag 7 juni 2004 02:18 schreef laffer het volgende:
[..]
nou, zo`n meeting willen we er toch niet van maken!!![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:20 schreef Stranger het volgende:
Hey kijk, ik zie mijn nick in dit topic.
*aanmeldt*
Niet in het bijzijn van anderen, niet op foto's en niet over kleding dan.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:16 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal![]()
Prima.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:20 schreef Stranger het volgende:
Hey kijk, ik zie mijn nick in dit topic.
*aanmeldt*
dat wordt het sowieso welquote:Op maandag 7 juni 2004 02:20 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal een puinhoop meet![]()
wrijf het er maar inquote:Op maandag 7 juni 2004 02:17 schreef static het volgende:
[..]
nikky had het te druk met hertjes.
Waarom verbaast mij dat niet??quote:Op maandag 7 juni 2004 02:22 schreef laffer het volgende:
[..]
dat wordt het sowieso wel![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:22 schreef laffer het volgende:
[..]
dat wordt het sowieso wel![]()
Valt allemaal best mee hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet??![]()
Eikel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:41 schreef De_Baazz het volgende:
is er nou al wat bekend over de datum?![]()
Voor jou een vraag, voor ons een weet. Now beat it.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:43 schreef schvvmert het volgende:
Is dit een kutmeeting?![]()
Ok dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:45 schreef static het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor ons een weet. Now beat it.
ja hoor, we hebben nog iemand nodig om in de gracht te pleurenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok dat klinkt goed.Mag ik ook komen?
![]()
Een vriendelijk welkom.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:46 schreef laffer het volgende:
[..]
ja hoor, we hebben nog iemand nodig om in de gracht te pleuren![]()
Whahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:46 schreef laffer het volgende:
[..]
En dat is nog vriendelijk uitgedrukt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:46 schreef laffer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:57 schreef kastanova het volgende:
Oh nee, ik kan niet.
En wrom nie??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:57 schreef kastanova het volgende:
Oh nee, ik kan niet.
Hij heeft al een afspraak staan die dagquote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
En wrom nie??
Zie de reactie van Static boven jouw reactiequote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:58 schreef Mr. Orange het volgende:
En wrom nie??
Ja, ik was van plan een klopboormachine anaal in te laten brengen die dag, prioriteiten stellen héquote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:00 schreef Dagonet het volgende:
Hij heeft al een afspraak staan die dag
Idd, tis maar waar je je prioriteiten legt ja...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, ik was van plan een klopboormachine anaal in te laten brengen die dag, prioriteiten stellen hé.
Jij gaat op die dag je prioriteiten halen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Idd, tis maar waar je je prioriteiten legt ja...
Wat zijn volgens jou mijn prioriteiten dan??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jij gaat op die dag je prioriteiten halen waarschijnlijk.![]()
och, die dingen kun je ook op onze meeting doen hoor!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, ik was van plan een klopboormachine anaal in te laten brengen die dag, prioriteiten stellen hé.
Ieuw.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
och, die dingen kun je ook op onze meeting doen hoor!!
we hebben ergere dingen meegemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
een klysma is niet echt nodig, we kijken niet op een paar keutels meer of minderquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een klysma nemen?[/spoiler]
ja, we gaan filosoferen over het nut van het leven in het algemeen en jouw nutteloze bestaan in het bijzonder.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is het doel van deze meet enkel zuipen of is er ook nog wat nuttigs te doen?
voor jou is er zat nuttigs te doen!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is het doel van deze meet enkel zuipen of is er ook nog wat nuttigs te doen?
En iemand voor het masturberen als we er zelf te lam voor zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:32 schreef laffer het volgende:
we zoeken nog iemand om de drank te halen![]()
idd, die DrWolffenstein is meer dan welkom, hij heeft 2 handen, een hele grote mond en een exit die we als entree kunnen gebruiken!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
En iemand voor het masturberen als we er zelf te lam voor zijn.
Ik zou graag vast 1 hand willen reserveren zodat hij de hele avond met een asbak achter me aan kan lopenquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:57 schreef laffer het volgende:
idd, die DrWolffenstein is meer dan welkom, hij heeft 2 handen, een hele grote mond en een exit die we als entree kunnen gebruiken!!
Oh, wacht, doe jij de asbak dan maar zodat wolf zich gewoon op het masturberen kan concentreren...quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:59 schreef bugeye het volgende:..
die DrWolffenstein is ook inzetbaar als mobiel urinoir, hoeven we niet steeds naar de plee te lopen om te pissenquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, wacht, doe jij de asbak dan maar zodat wolf zich gewoon op het masturberen kan concentreren...
Niet teveel verantwoordelijkheden geven aan 1 persoon [afbeelding]
Dat iedereen dat zo'n butlerbelletje heeft en zodra het nodig is komt hij dan met een grote vissekom of iets dergelijks in z'n armen naar je toequote:Op woensdag 9 juni 2004 02:24 schreef laffer het volgende:
die DrWolffenstein is ook inzetbaar als mobiel urinoir, hoeven we niet steeds naar de plee te lopen om te pissen![]()
sommige mag je gewoon in hun bek pissen als je nodig moet hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat iedereen dat zo'n butlerbelletje heeft en zodra het nodig is komt hij dan met een grote vissekom of iets dergelijks in z'n armen naar je toe.
Ik weet niet waarom, maar calvobbes vind ik de laatste tijd eigenlijk wel een geschikte poster.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:37 schreef laffer het volgende:
daarom hoop ik dat MM en calvobbes ook komen, die hebben een grote zeik opvang![]()
godverdomme, je dwingt me nu serieus te reagerenquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
wie kan immers problemen hebben met een vijand van SC.
Whehehe, uiteraard heb juist ík niet het recht om iemand te beoordelen op hetgeen hij op een forumpje uitspookt, maar wat hij destijds met MM en dat wijf van hem flikte vond ik gewoon achterbaks en als ik érgens een schurfthekel aan hebquote:Op woensdag 9 juni 2004 03:01 schreef laffer het volgende:
godverdomme, je dwingt me nu serieus te reageren![]()
SC is echt een hele aardige gozer, wat ie op het forum uitvreet enz.. doet er niet toe wat mij betreft.
IRL is het echt een aardige gast![]()
( gadver, ik post hier serieus)
okè. eerlijk is eerlijk dat vond ik ook zeer ongepast.quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, uiteraard heb juist ík niet het recht om iemand te beoordelen op hetgeen hij op een forumpje uitspookt, maar wat hij destijds met MM en dat wijf van hem flikte vond ik gewoon achterbaks en als ik érgens een schurfthekel aan heb.
En hoewel het online gebeurde, doe je zoiets zelfs online niet tenzij het in je zit.
Ik schijt, jij houdt zijn bek open?quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:08 schreef laffer het volgende:
okè. eerlijk is eerlijk dat vond ik ook zeer ongepast.
wat dat betreft geef ik je meer dan gelijk![]()
ik denk dat z`n kontgat groter isquote:Op woensdag 9 juni 2004 03:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik schijt, jij houdt zijn bek open?
Vandaar dat je hem irl wél magquote:Op woensdag 9 juni 2004 03:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ik denk dat z`n kontgat groter is![]()
als het regent moet ik m`n plu wel kwijt, en als SC op z`n kop staat is het makkelijk om m`n halve literglas bier erin te plantenquote:Op woensdag 9 juni 2004 03:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dat je hem irl wél mag.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, wacht, doe jij de asbak dan maar zodat wolf zich gewoon op het masturberen kan concentreren...
Niet teveel verantwoordelijkheden geven aan 1 persoon [afbeelding]
Als ik stop met mijn nutteloze bestaan is er niemand meer waar je met je computervragen heen kuntquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, we gaan filosoferen over het nut van het leven in het algemeen en jouw nutteloze bestaan in het bijzonder.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:57 schreef laffer het volgende:
idd, die DrWolffenstein is meer dan welkom, hij heeft 2 handen, een hele grote mond en een exit die we als entree kunnen gebruiken!!
mijn god, ik zie dit nu pasquote:en het is een figuur die je lekker kunt dwingen om drank te gaan halen![]()
kom je ook, wolfie??![]()
ook niet als je een ijsje krijgtquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
NEE
Ga je dan ook eens komen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:11 schreef APK het volgende:
Mag ik ook komen?![]()
Of ik dus welkom ben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:25 schreef static het volgende:
Ga je dan ook eens komen?
Aanwezig zijn bedoel ik dan, heb nog een appel met je te schillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |