je komt erg wanhopig overquote:Op zondag 6 juni 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
Keur me, screen me, fouilleer me, drogeer me en concludeer dat jullie mij willen hebben..
Ohw. Negeer mijn eerdere post dan maar.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:09 schreef static het volgende:
Kutusers, pubers met pukkels ter grootte van de Mount Everest en de dedicated losers: don't even try.
This is a whole different ball-game, babe.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw. Negeer mijn eerdere post dan maar.
Je komt niet eens in de buurt van de voordeur.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:09 schreef Bosbeetle het volgende:
*niet probeert
dan vraag je toch of Light wil meerijdenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef gelly het volgende:
We komen alleen als het licht is op de heen- en terugweg.
I'm good with balls and games, babe.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef static het volgende:
[..]
This is a whole different ball-game, babe.
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef gelly het volgende:
Maar dan ZIE je ze tenminstequote:Op zondag 6 juni 2004 01:13 schreef nikky het volgende:
[..]
HERTJES steken ook met DAGLICHT over op de SNELWEG
[afbeelding]
Dan zie je het bloed op de auto beter.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar dan ZIE je ze tenminste
Cool!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:10 schreef nikky het volgende:
ik zit nu al te wippen op mijn stoel
Dan moet je de hele nacht doorfeestenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef gelly het volgende:
Noordelijker dan Maastricht, en westelijker dan Enschede. Gok ik zo.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
is er ook al een locatie bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |