quote:Op zondag 6 juni 2004 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik schijn een uitzondering te zijn, omdat ik als vrouw de buitenspelregel begrijp.
Ik ken de spelers niet zo goed, maar ik snapte wel dat de spitsen van vanavond ech nie gingen werken.
Of ze ooit in een Amstel-reclame te zien was?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:59 schreef Allan24 het volgende:
Was krakkemieke vroeger misschien een man? no offense
*meld*quote:Op zondag 6 juni 2004 01:01 schreef Tiemie het volgende:en kunnen autorijden zeker
ik heb je bikini foto gezien, dus ik vergeef het jequote:Op zondag 6 juni 2004 01:03 schreef -Lotte- het volgende:
Als de bal buitenspel is... mogen ze toch de bal inwerpen? :p
Enfin... er zullen er wel meer zijn.
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:03 schreef -Lotte- het volgende:
Als de bal buitenspel is... mogen ze toch de bal inwerpen? :p
ja hoor.. ik snap ook alles van buitenspelquote:Op zondag 6 juni 2004 01:03 schreef -Lotte- het volgende:
Enfin... er zullen er wel meer zijn.
Toe maar...een Playboy-hangertjequote:Op zondag 6 juni 2004 01:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb je bikini foto gezien, dus ik vergeef het je
Jah.. ik ben een wannabe-lustobject.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toe maar...een Playboy-hangertje![]()
wel hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 01:07 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Jah.. ik ben een wannabe-lustobject.
Lukt alleen nog niet helemaal...
je hoort mij ook niet klagenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:08 schreef Tiemie het volgende:
[..]
wel hoor
Als dalijk die scriptie af is dan heb je zee-en van tijd om te oefenenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:07 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
probeer BHFH eensquote:Op zondag 6 juni 2004 01:07 schreef -Lotte- het volgende:
Je begrijpt het buitenspel iig welquote:Op zondag 6 juni 2004 01:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, ik ben ook een kut-newbie en ik snap niet waarom ik niet verder on-topic mag reageren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |