quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:45 schreef Gerako het volgende:
@Luc, ik kom toch wel over groningen omdat het toch wat scheelt in tijd, dus als je een plek weet om eventueel af te spreken moet je maar even een brul geven, misschien weet jij een pompstation ofzo bij groningen, vast wel.
Tering, dan draai ik me nog een keertje om dit keer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, morgen 8.15 papendrecht he
Ik nog wel minstens 3 keer !quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:34 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tering, dan draai ik me nog een keertje om dit keer. [afbeelding]
Nou, als ik me snel omdraai red ik het ook net denk ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik nog wel minstens 3 keer !![]()
Jups... 7:30 op de motor springenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, morgen 8.15 papendrecht he
En bij ondeugend, wat dat bedoelde ik eigenlijk..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier bewolkt en winderig... (nee niet door de uien )
Hier was het ook maar donker..... ik hou ook al nauwlettend de voorspellingen in de gaten en men belooft beterschap.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:39 schreef Gerako het volgende:
Hoe was het weer daar vandaag, hier was het maar een beetje bewolkt, hoop dat het morgen wel een stukje beter is, maar als ik de berichten moet geloven komt het helemaal goed.
Mag ik ook meedoen ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi toch
Hee Gerako, gaan we weer zo stoer op de foto net als de vorige keer ?Vizier dicht en armen over elkaar
![]()
Wat voelden we ons stoer he.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi toch
Hee Gerako, gaan we weer zo stoer op de foto net als de vorige keer ?Vizier dicht en armen over elkaar
![]()
Ik denk van wel denk ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm.. wat denk jij Gerako?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef Gerako het volgende:
[..]
Wat voelden we ons stoer he.
http://www.motor-meet.nl/Fok!/3de%20meeting/PICT0008.JPG
[edit]
Erg groot plaatje, dus maar even een link van gemaakt
[/edit]
Nog niet wat opgeknapt dan ? Arm meisiequote:@ondeugend: Ik hoop ook nog steeds dat Ceshiremee gaat! Alleen is dat nog steeds niet zeker. Hangt helemaal van d'r kaak af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |