Wat die deed vond ik niet zo knap, wel respecteer ik het lef om je zo debiel voor de tv te gedragen.quote:
Gewoon naar NOVA wijzen. Klaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:41 schreef Tuana het volgende:
Is het prachtig weer buiten, kan ik niet weg omdat ik "achter de studieboeken zit"... oké, nu weer achter de PCBovendien moet ik nog een essay schrijven over "in hoeverre de media de poltieke agenda in Den Haag bepaalt" Bah... soms zit het ook niet mee
Was het maar zo simpel...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon naar NOVA wijzen. Klaar.
Hoeveel woorden moet je schrijven? Maak een schema, inleiding, vraagstelling, analyse, aanpak, conclusies en aanbevelingen. Klaar. Invullen die boel en in 1 uur er doorheen rammen. Morgen nakijken op spelfouten en klaar is Tuana.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel...
De media bepalen de agenda. punt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:41 schreef Tuana het volgende:
Is het prachtig weer buiten, kan ik niet weg omdat ik "achter de studieboeken zit"... oké, nu weer achter de PCBovendien moet ik nog een essay schrijven over "in hoeverre de media de poltieke agenda in Den Haag bepaalt" Bah... soms zit het ook niet mee
800 woorden, valt op zich dus mee, maar moet gebruik maken van allerlei bronnen... een reader van 500 blz. doorspitten, een boek over Politiek en Media lezen, en dán pas kan ik hiermee aan de slag..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveel woorden moet je schrijven? Maak een schema, inleiding, vraagstelling, analyse, aanpak, conclusies en aanbevelingen. Klaar. Invullen die boel en in 1 uur er doorheen rammen. Morgen nakijken op spelfouten en klaar is Tuana.
zeker op dit moment.. dat EU gezeik komt je de strot uit ...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De media bepalen de agenda. punt.
Tip: gebruik de inhoudsopgave van die reader. Ga je toch niet allemaal lezen, dat doet niemand, zeker niet als het bullshit is. Lees met name de eerste en laatste zin van ieder hoofdstuk, zo doen topmensen het ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
800 woorden, valt op zich dus mee, maar moet gebruik maken van allerlei bronnen... een reader van 500 blz. doorspitten, een boek over Politiek en Media lezen, en dán pas kan ik hiermee aan de slag..
Precies, die politici hebben maar een paar kernpunten en dat kennen ze tot in den treure. Ze blijven hetzelfde riedeltje aflezen, welke vraag ook gesteld wordt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
zeker op dit moment.. dat EU gezeik komt je de strot uit ...
[afbeelding]
Topmensenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tip: gebruik de inhoudsopgave van die reader. Ga je toch niet allemaal lezen, dat doet niemand, zeker niet als het bullshit is. Lees met name de eerste en laatste zin van ieder hoofdstuk, zo doen topmensen het ook.
Ik behoor tot het klootjesvolk blijkbaar..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Topmensen![]()
![]()
Tuana is een bodemmens?
Verder heb je gelijk, hele boeken lezen voor een verslagje is onzin. Ik heb een module snellezen gevolgd, dat wil ook wel 's helpen
Tuana wordt een topmens, uiteraard.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Topmensen![]()
![]()
Tuana is een bodemmens?
Verder heb je gelijk, hele boeken lezen voor een verslagje is onzin. Ik heb een module snellezen gevolgd, dat wil ook wel 's helpen
Hoeveel woorden per minuut kan jij lezen dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb een module snellezen gevolgd, dat wil ook wel 's helpen
Pfff dat weet ik zo niet meer, ik dacht 700.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:18 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hoeveel woorden per minuut kan jij lezen dan?
Stoppen met je studie is de enige oplossing, iedereen kan vakkenvullen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:17 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik behoor tot het klootjesvolk blijkbaar..
Het boek moet ik ook niet enkel voor een verslag lezen, het is alsmede verplichte literatuur voor het vak "Politiek en Media" waar ik binnenkort een tentamen over heb
Daar gaat mijn carriere als schoonmaaksterquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Stoppen met je studie is de enige oplossing, iedereen kan vakkenvullen.
Over een jaar mag je ook de kranen en WC-rolhouders schoonmaken, als je geluk hebtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Daar gaat mijn carriere als schoonmaakster
feestquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Over een jaar mag je ook de kranen en WC-rolhouders schoonmaken, als je geluk hebt
En wellicht een leidinggevende taak...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
feest
Je probeert haar gewoon te versieren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wellicht een leidinggevende taak...
Dan mag je de pijpleidingen schoonmaken
Ja, mijn gladde verhaaltjes paaien vaak de vrouwtjesquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je probeert haar gewoon te versieren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |