mijn zusje gaat volgend schooljaar een tijdje in bristol studeren, dus als k op bezoek ga wil k heel graag een keertje naar een wedstrijd in de wat lagere divisies daar, lijkt me enorm gaaf, maar dan meot ik alleen nog ff kiezen welke club in bristolquote:Op zondag 6 juni 2004 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yups,Farnborough Town
West Bromwich Albion
Preston North End
alles kan bluezz anders hadden we m alsnog uitgeroldquote:Op zondag 6 juni 2004 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag dat Franzzie ook zijn matje had uitgerold, dus het kan nog.
Dan zou ik voor de club gaan die op Ashton Gate speeltquote:Op zondag 6 juni 2004 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn zusje gaat volgend schooljaar een tijdje in bristol studeren, dus als k op bezoek ga wil k heel graag een keertje naar een wedstrijd in de wat lagere divisies daar, lijkt me enorm gaaf, maar dan meot ik alleen nog ff kiezen welke club in bristol
ojee, zo erg ben k niet thuis welke van de 2 is t?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de club gaan die op Ashton Gate speelt
Die is van City,Twerton Park is van de Rovers.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, zo erg ben k niet thuis welke van de 2 is t?
prachtige naam wederom, nu van t stadion
klinkt beter dan pak m beet t gelredome
oke worldstadiums maakt dus een foutje.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is van City,Twerton Park is van de Rovers.
Ze bespelen allebei iig nog een authentieke Engelse Ground naar mijn weten
Om 1 of andere reden trekt City mij meer
t wordt echt een vlucht want k heb geen auto. maar t millenium stadium vind k een erg gaaf stadion van wat ik er tot nu toe op tv enzo gezien heb. stadions fascineren me sowieso, prachtig om ze te zienquote:Op zondag 6 juni 2004 02:57 schreef DutchGooner het volgende:
Is niet bekend bij mij,als je de tijd hebt trouwens is een bezoekje aan het Millenium Stadium in Cardiff ook niet echt vervelend,ga er in de zomer voor de 2 maal naar toe
Als je met de auto naar Bristol gaat kom je trouwens ook langs het Madjeski Stadium van Reading
Is een auto huren dan geen optie? Europecar is niet echt duur wat ik begrepen heb.quote:Op zondag 6 juni 2004 03:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t wordt echt een vlucht want k heb geen auto. maar t millenium stadium vind k een erg gaaf stadion van wat ik er tot nu toe op tv enzo gezien heb. stadions fascineren me sowieso, prachtig om ze te zien
o, dat is misschien een goed idee, linksrijden lijkt me ook wel een apparte ervaring, maargoed, t duurt nog ff en mn zusje moet ook amar wat voor me uitzoeken tegen die tijd qua vervoerquote:Op zondag 6 juni 2004 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is een auto huren dan geen optie? Europecar is niet echt duur wat ik begrepen heb.
Is misschien wel goedkoper dan treinen want dat is gewoon asociaal duur op het eiland
Heb vandaag besloten dat ik wederom naar de CS ga tegen manyoo in augustus
wat ik altijd hoor is dat je dat zo oppikt ja, maar k zie er toch enigsinds tegenop. maar k wil t zeker een keer doen. t zal ook wel schelen natuurlijk dat t stuur al aan de ander kant zitquote:Op zondag 6 juni 2004 03:13 schreef DutchGooner het volgende:
Mochten de beide Bristols toevallig niet thuisspelen dan zijn Newport,Cardiff,Swansea,Swindon,Reading,Exter en Oxford goed te doen met de auto vanuit Bristol
Links rijden is a piece of cake
let trouwens wel op de "roundabouts"quote:Op zondag 6 juni 2004 03:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ik altijd hoor is dat je dat zo oppikt ja, maar k zie er toch enigsinds tegenop. maar k wil t zeker een keer doen. t zal ook wel schelen natuurlijk dat t stuur al aan de ander kant zit
denk het nietquote:Op zondag 6 juni 2004 03:18 schreef RedGuy het volgende:
Is er nog iemand wakker?
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
let trouwens wel op de "roundabouts"
dat valt je nog tegen denk ikquote:Op zondag 6 juni 2004 03:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]t scheelt dat je moeilijk moet doen om ze verkeerd om te nemen
![]()
Dat zou wel een cliche zijn zegquote:leuk zou trouwens zijn om exeter - carlisle te zien
Dat gaat hem niet lukken zolang wij Robin hebbenquote:Op zondag 6 juni 2004 03:21 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Mourinho, hij beloofd de titel binnen nu en 4 jaar te behalen, dat durf ik ook nog wel aan als je mag kopen wat je wil.
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet lukken zolang wij Robin hebben
Dat kan nietquote:Op zondag 6 juni 2004 03:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja t zal t komend seizoen boring chelski worden
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat kan niet
Wij zijn al Boring Boring Arsenal
Heerlijk omdat te zingen nadat we de tegenstander wederom van de mat geveegd hebben
niet rustiger dan een half uur geledenquote:Op zondag 6 juni 2004 03:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja dat zijn ze niet meer, maarja als je de plannen van Mourinho hoort zal t wel niet anders worden.
maar volgens mij is t nu wel aardig rustig geworden in hools
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet rustiger dan een half uur geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |