Voor mij een boksi danquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaan we goochelen met combi's?
dan doe mij maar yogi met pasoa![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Voor mij een boksi dan![]()
jonge borrel met taksi![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:31 schreef tuindwerg het volgende:Hools! Fok deed het niet.
![]()
Had je al ontwenningsverschijnselen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Klopt.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:45 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Had je al ontwenningsverschijnselen?
Jeetje... Hij maakt zich er maar druk om.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee.
Briljante uitspraak:
Op zaterdag 5 juni 2004 21:40 schreef RuudGullit het volgende:
GVD, ik heb nog liever een zooitje rellende hooligans dan dit tyfus-publiek..
Die hebben nog meer respect voor hun eigen spelers als deze josti's..
Knuddequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef vegeta het volgende:
Wat een westrijd.
Ik schaam me gewoon voor zoon nederlands elftal.
Dacht dat fc knudde erg voetbalde maar dit.
![]()
Spel ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Knudde
Leuk spel was dat.
En een spel, een jaar of 7 terug.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spel ?
Was een serie 20 jaar geleden.
ja, die hebben wij ook nog! Ik was vooral vet goed in Wielrennen en Snowboarden...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En een spel, een jaar of 7 terug.
F1, Speerwerpen en Snowboarden waren mijn specialiteitenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
ja, die hebben wij ook nog! Ik was vooral vet goed in Wielrennen en Snowboarden...![]()
Ik ga maar eens op zoek naar m'n bed, moet er morgen asociaal vroeg uit.
Slaap lekker alvast allemaal!![]()
Speerwerpen en Fierljeppen kon ik niet... Stomme spellen waren dat. Voetbal was altijd wel grappig...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
F1, Speerwerpen en Snowboarden waren mijn specialiteiten
Fierljeppen was wel leuk, ik zat alleen 50 % van de tijd in het water c.q op de steiger.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:23 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Speerwerpen en Fierljeppen kon ik niet... Stomme spellen waren dat. Voetbal was altijd wel grappig...
F1 was ik ook wel goed in trouwens, net als dat ballonvaren.
Oja, ik ging slapen. Dag hools!![]()
Die spelletjes waarbij je heel snel de control-knop (toch?) moest indrukken kon ik gewoon niet. Deed ik altijd samen met m'n zusje, allebei 1 van de knopjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Fierljeppen was wel leuk, ik zat alleen 50 % van de tijd in het water c.q op de steiger.
Ballonvaren was klote.Kon het gewoon niet goed.
Zat ook vaak vast.
Ik had een vriend die echt enorm snel de CTRL knop kon indrukken, heeft me met een spel of 2 geholpen. (Asterix en Knudde.)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Die spelletjes waarbij je heel snel de control-knop (toch?) moest indrukken kon ik gewoon niet. Deed ik altijd samen met m'n zusje, allebei 1 van de knopjes.![]()
Ballonvaren was tof... ik zat nooit vast. Wel heel irritant was dat soms 1 van je tegenstanders vast zat, dan kon jij ook niets meer en moest je het spel afsluiten. Jeetje... jeugdherinneringen.
Nu ben ik echt weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |