Scrabble is leuk.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:22 schreef rubbereend het volgende:
avond, k ga maar eens scrabblen met mn zusje en dr vriend, tot zo
Wat is daarop?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit lekker TV 1 te kijken
*Geeft oplap-kit aan tuindwerg*quote:Op zondag 6 juni 2004 20:59 schreef tuindwerg het volgende:
Dahaaag! Ik ben er weer even... helemaal kapot. Heb wel genoten vandaag.![]()
Voetballiefhebbers VS Voetbalhatersquote:Op zondag 6 juni 2004 20:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat is daarop?
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers VS Voetbalhaters
Teletoeters versus domoren.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat is daarop?
Vandaag naar Six Flags geweest. De hele dag lachen, rennen, springen, hoedjes opzetten, lopen, over de kop, kletsen met personeel, kletsen met vrienden, knuffelen en ga zo maar door...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Geeft oplap-kit aan tuindwerg*
Wieso das?
Ciao.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:31 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Truste allemaal!![]()
Nog 10 dagen, waarvan 4 school, 5 toets en 1 excursie en dan heb ik vakantie.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Nog 4 dagen waarvan 2 toetsdagen en dan eindelijk vakantie (zal het vast al eerder gemeld hebben maar heb er zoveeeeeeeel zin in)
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog 10 dagen, waarvan 4 school, 5 toets en 1 excursie en dan heb ik vakantie.
Eigenlijk best dom dat ze aan het eind van het jaar nog toetsen houden, dan wil iedereen juist snel weg enzo dus alles snel afmaken half leren...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog 10 dagen, waarvan 4 school, 5 toets en 1 excursie en dan heb ik vakantie.
Ik ken mensen die maar wat blij zijn met een proefwerkweek aan het einde van het jaar.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Eigenlijk best dom dat ze aan het eind van het jaar nog toetsen houden, dan wil iedereen juist snel weg enzo dus alles snel afmaken half leren...
Maar tjah kan niet anders![]()
Leuk spel, ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Scrabble
Zou je me zo voor wakker kunnen maken
Hoi, doei.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:40 schreef Doc het volgende:
Say Hello and Wave Goodbye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |