Waardeloos programma.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:45 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Jaja, je leest het goed, onze lieftallige TRV mod Liejannuh en hardcore TRV -bezoeker en -ganger K-man gaan zich opgeven voor Peking Express 2005..
Duim dus flink mee en misschien worden ze toegelaten zodat we hun avonturen kunnen volgen in het onovertroffen programma Peking Express 2005.
Hoi productie.![]()
![]()
Dan reageer je niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waardeloos programma.
Daar wil ik best een aanmoedigingsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:45 schreef static het volgende:
Duim dus flink mee en misschien worden ze toegelaten zodat we hun avonturen kunnen volgen in het onovertroffen programma Peking Express 2005.
Vertel eens?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:47 schreef YPPY het volgende:
Hun inschrijfformulier is keigaaf, dus het moet wel lukken.
Opnames zijn dit najaar als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:52 schreef daeri het volgende:
Ik dacht dat volgend jaar Expeditie Robbinson weer op tv kwam.. (las ik in de gids dat daar op dit moment de opnames voor bezig zijn) dus misschien Peking Express 2006? En dat het in 2005 opgenomen wordt?
Hun motivatie is supergoed, dus ze moeten zeker wel bij de voorrondes komen en als ze daar eenmaal zijn, is het geen probleem meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:49 schreef static het volgende:
[..]
Vertel eens?
heb ook zoiets gelezen ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:53 schreef static het volgende:
[..]
Opnames zijn dit najaar als ik me niet vergis.
Ow... willen ze dan Expeditie Robbinson en Peking Express tegelijk uit gaan zenden ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:53 schreef static het volgende:
[..]
Opnames zijn dit najaar als ik me niet vergis.
denk ER dit najaar en volgend voorjaar PEquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:54 schreef daeri het volgende:
[..]
Ow... willen ze dan Expeditie Robbinson en Peking Express tegelijk uit gaan zenden ofzo?![]()
25? nee twee: geluidsman en cameramanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:58 schreef Cynix ® het volgende:
PE is toch dat programma waarbij stelletjes moeten liften en de complete 25 man sterke opnamecrew verborgen in de struikjes ligt en meteen na een succesvolle lift in de gereedstaande bus stapt om ze te achtervolgen?
ER is al opgenomen geloof ik en zal 2004/2005 overlappen, PE zal dan een paar maanden later beginnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:54 schreef daeri het volgende:
[..]
Ow... willen ze dan Expeditie Robbinson en Peking Express tegelijk uit gaan zenden ofzo?![]()
In PE moet men van Moskou naar Peking zien te geraken met 2 euro per dag op zak, dus liften en slaapplaatsen zoeken bij de lokale bevolking.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:58 schreef Cynix ® het volgende:
PE is toch dat programma waarbij stelletjes moeten liften en de complete 25 man sterke opnamecrew verborgen in de struikjes ligt en meteen na een succesvolle lift in de gereedstaande bus stapt om ze te achtervolgen?
heb je ook een filmpje gemaakt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:17 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Tja, ik vond het eigenlijk wel een leuk programma en aangezien er natuurlijk altijd bijzondere verhalen van me worden verwacht (je bent travel-mod of niet natuurlijk!) lijkt dit mij wel een onwijs gave uitdaging!
Op weg naar het onbekende met een fervent Traveller die ook niet vies is het van het onbekende!
Van de week gaat het inschrijfformulier de deur uit! De motivatie hebben we al grotendeels bedacht (met hulp van Yppy, Lucille en Dinosaur_sr) en we moeten alleen nog ergens wat foto's opsnorren om erbij te doen.![]()
Hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:17 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Tja, ik vond het eigenlijk wel een leuk programma en aangezien er natuurlijk altijd bijzondere verhalen van me worden verwacht (je bent travel-mod of niet natuurlijk!) lijkt dit mij wel een onwijs gave uitdaging!
Op weg naar het onbekende met een fervent Traveller die ook niet vies is het van het onbekende!
Van de week gaat het inschrijfformulier de deur uit! De motivatie hebben we al grotendeels bedacht (met hulp van Yppy, Lucille en Dinosaur_sr) en we moeten alleen nog ergens wat foto's opsnorren om erbij te doen.![]()
tot je ziet hoe vervelend ze zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:36 schreef RobinhoX het volgende:
PE
![]()
als ze meedoen ben ik wel voor hun![]()
omfgquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een soort mix tussen elias, reinier en die ouwe vader van de vorige keer , wat betreft karakters dan
ik zeg niet dat ze zo zijn, het zou kunnenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:40 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
omfg![]()
laat maar zitte dan![]()
Als je het opneemt, ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef Litpho het volgende:
Ha, dan heb ik in 2006 tenminste één programma wat de moeite is om te kijken.
* Litpho duimt *
Das wel cool ja!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
Wij kennen elkaar alleen van Fok! en van de Travelmeetings.
Onze gezamelijke intresse is reizen.
Nou, dat moet dan toch goed komen??
Ja hoor, dat kan.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:16 schreef static het volgende:
Kun je het aanmeldingsformulier (al dan niet gedeeltelijk gecensureerd) online zetten als je bericht hebt?
K_Man is naar Irak en Noord-Korea en zo geweest, dus dat is vast wel goed voor een leuk verhaal.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat jullie erdoor komen. Wordt wel erg lastig. Hebben jullie nog opvallende dingen op het inschrijfformulier gezet waarvan je zegt: dit is leuk voor het programma?
Nice.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan.![]()
Wel naar Noord Korea, niet naar Irak helaas. Die reis is op het laatste moment geannuleerd.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
K_Man is naar Irak en Noord-Korea en zo geweest, dus dat is vast wel goed voor een leuk verhaal.
Of juist wel? Ruzies everen wel spektakel op.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:32 schreef HarigeKerel het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk sterk dat ze mensen selecteren die mekaar niet erg goed kennen, de organisatie wil de kans op een (groot) conflict binnen een team lijkt mij wel voorkomen.
Wellicht, in het andere PE topic staat een geluidsfragment met een klein beetje info over de selectie, misschien hebben julllier er wat aanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:52 schreef k_man het volgende:
Of juist wel? Ruzies everen wel spektakel op.
Gaan wij ruzie maken dan??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Of juist wel? Ruzies everen wel spektakel op.
Vast niet. K-man heeft altijd in z'n achterhoofd dat jij een ban kan aanvragen in het mod subforum.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gaan wij ruzie maken dan??
Omdat dat goed is voor de kijkcijfers natuurlijk, aangezien half Fok! dan zal gaan kijken!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus de vraag waarom gaan ze uitgerekend jullie eruit pikken?
Het verleden heeft uitgewezen dat mensen die mij bannen vrij snel daarna uit hun modfunctie ontheven worden...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:43 schreef julekes het volgende:
Vast niet. K-man heeft altijd in z'n achterhoofd dat jij een ban kan aanvragen in het mod subforum.
*benieuwd*quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
De foto's zijn gemaakt, ga ze straks ff inlezen/uitprinten en de bende wordt dit weekend verstuurd!
Na 21 juni.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:42 schreef julekes het volgende:
Wanneer komt die sollicitatie online?
Je hebt er nog wel een behoorlijke userplaatjes-spam-actie voor moeten organiseren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:06 schreef k_man het volgende:
Het verleden heeft uitgewezen dat mensen die mij bannen vrij snel daarna uit hun modfunctie ontheven worden...
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:03 schreef Liejannuh het volgende:
Het inschrijfformulier is op de bus!
Nice.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:03 schreef Liejannuh het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef k_man het volgende:
Trouwens, als ik voor die tijd een baan vind, kan het goed zijn dat het hele feest niet doorgaat.
Nee, nee, ik weet het goed gemaakt: Jij doet mee, wordt ontdekt, krijgt een eigen reisprogramma, wordt de mannelijke Floortje... en ik word jouw sidekick!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef k_man het volgende:
Trouwens, als ik voor die tijd een baan vind, kan het goed zijn dat het hele feest niet doorgaat.
Ohwja, wanneer zet je hem online?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:03 schreef Liejannuh het volgende:
Dat was het gisteren al.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
Maandag.
a.s. maandag!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:29 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dat was het gisteren al.
Ik denk juist dat het een k*tbaan is. Naar een prachtige locatie reizen, je te schompes werken, en dan weer weg. Hebben ze wel de tijd om ergens van te genieten? Kan dat niet eens aan Floortje gevraagd worden?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:56 schreef Lucille het volgende:
Presentator van een reisprogramma, wat een wereldbaan. Reizen en er nog voor betaald worden ook.
Strak plan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:08 schreef Hik het volgende:
[..]
Nee, nee, ik weet het goed gemaakt: Jij doet mee, wordt ontdekt, krijgt een eigen reisprogramma, wordt de mannelijke Floortje... en ik word jouw sidekick!
Ta-dá!![]()
Mwaaah, zwemmen met dolfijnen lijkt me toch wel leuk hoor, of vliegen over mooie atollen, of een cruise maken, of...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een k*tbaan is. Naar een prachtige locatie reizen, je te schompes werken, en dan weer weg. Hebben ze wel de tijd om ergens van te genieten? Kan dat niet eens aan Floortje gevraagd worden?
ow, en *duimt*
Reisprogramma is wel leuk, maar als ik terugkijk op mijn 'betaalde' reizen is het:quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:56 schreef Lucille het volgende:
Presentator van een reisprogramma, wat een wereldbaan. Reizen en er nog voor betaald worden ook.
K_man:quote:* Waarom moeten we jullie, volgens jou, als duo meenemen op dit avontuur?
Omdat we eigenlijk maar 1 voorliefde delen en dat is die van reizen. Reizen door bijzondere gebieden en daarbij de cultuur van een land leren kennen.
Ik ben gewend om zelfstandig te reizen en het boeit me nooit zo waar ik slaap, als er maar een bed is. Jeroen daarentegen, geeft meer de voorkeur aan luxe en georganiseerde reizen. De uitdaging voor mij zou zijn om Jeroen te laten inzien dat afzien en kamperen wel leuk kan zijn en dat de onverwachte dingen een reis juist memorabel maken.
Daarnaast heb ik met name interesse in bijzondere dingen en gebruiken in een land en kijk vooral naar de mensen, terwijl Jeroen juist heel erg van architectuur houdt en naar de gebouwen kijkt.
Normaal ben ik helemaal niet competitief van aard, maar misschien dat Peking Express daarin verandering kan brengen. Misschien moet ik dan niet lachen als ik in de achterhoede eindig door mijn eigen fouten, maar staat het huilen me nader.
Doordat we verder best verschillende interesses en karakters hebben en daarbij ook allebei redelijk eigenwijs zijn, denk ik dat dit tot interessante confrontaties kan leiden. Confrontaties die we allebei op onze eigen manier zullen benaderen en proberen op te lossen.
En, maken we een kans???quote:* Waarom moeten we jullie, volgens jou, als duo meenemen op dit avontuur?
Het zou in ieder geval veel extra kijkers trekken. Fok! is één van de grootste fora op internet en deelname van twee prominente bezoekers zal voor veel mensen een aanleiding zijn om te kijken (we hebben ervaring met Big Brother, waar ook ooit een Fok! bezoekster aan deelnam).
Daarbij delen Lianne en ik, behalve onze passie voor reizen, behoorlijk weinig. We denken dat we elkaar op die manier goed kunnen aanvullen, een succesvol team vormen en interessante televisie opleveren.
De verschillen zitten zowel in karakter (zij een chaoot, ik een controll freak - ik uitgesproken, zij diplomatieker) als in reisgedrag (zij op eigen houtje, ik ook wel eens met een groepsreis - zij is tevreden in een tentje, ik heb een bloedhekel aan kamperen - zij is vooral geinteresseerd in mensen, ik meer in architectuur en andere uiterlijkheden).
We delen wel de passie voor reizen en ook voor de meer bijzondere landen, waarbij ik (o.a. Noord-Korea, Japan) net iets verder doorsla dan zij (o.a. Marokko, Cambodja). Het betekent dat we weten dat we ons goed kunnen redden in een ver, vreemd buitenland.
Het klinkt wel erg vooropgezet en zelfingenomen; 'Wij zijn interessant voor jullie, neem ons.'quote:Op maandag 21 juni 2004 21:08 schreef Liejannuh het volgende:
En, maken we een kans???
Dan hoop ik dat je ze niet al te aardig vindt, want die ex BB-er zien we hier ook niet meer sinds die afgang.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Succes Liejannuh & k_man!!!
Wie wil er nou geen miljoen winnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je ze niet al te aardig vindt, want die ex BB-er zien we hier ook niet meer sinds die afgang.
Die Priscella, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wie wil er nou geen miljoen winnen.
Ik ben minstens zo arrogant als Reinier.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nou, zelfingenomen of niet, je moet jezelf wel een beetje mooi verkopen. Succes Liejannuh & k_man!!!
Heb ik wel eens gemerkt, ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben minstens zo arrogant als Reinier.
Zover ik je ken kan ik dat beamen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef k_man het volgende:
Ik ben minstens zo arrogant als Reinier.
Idem hier, maar we hebben nog even. Pas als we op de 16e nog niks gehoord hebben is het echt over en uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
Volkomen zinloze kick, maar we (ik in ieder geval) hebben nog niets gehoord.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:24 schreef Hik het volgende:
Niet doen!![]()
Ik dacht gelijk dat jullie iets gehoord hadden!
Dan pas? Ik ben dat duimen inmiddels wel een beetje zat hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:52 schreef k_man het volgende:
Pas als we op de 16e nog niks gehoord hebben is het echt over en uit.
Dan begrijp je wel wie de schuld krijgt als we niet mee mogen doen hè?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan pas? Ik ben dat duimen inmiddels wel een beetje zat hoor.
Jezus Liejannuh, kap eens met dat kicken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hebben de inschrijving verlengd tot 5 juli.
Beetje vaag enzo.
Overigens nog steeds geen bericht hier!
Liejannuh toch?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan begrijp je wel wie de schuld krijgt als we niet mee mogen doen hè?
Hoezo??quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:42 schreef julekes het volgende:
[..]
Jezus Liejannuh, kap eens met dat kicken.
Te weinig goede kandidaten misschien?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hebben de inschrijving verlengd tot 5 juli.
Beetje vaag enzo.
Nog steeds niet!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
Heb je --==[NU]==-- bericht?
zo dacht ik er ook over...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Te weinig goede kandidaten misschien?
Meer kans voor ons dus...
Het forum is dan gewoon online hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:49 schreef Liejannuh het volgende:
En vrijdag ben ik pas midden in de nacht thuis, dus dan zul je zien dat er dan wel bericht is ofzo!
Je kunt ook wachten tot zaterdagmiddag en het dan lezen. Maar echt logisch lijkt me dat ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, dat scheelt!
Maar dan kan ik mn post pas midden in de nacht lezen.
Nouja, dan doe ik dat maar!
In Amsterdam kun je ook post lezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:07 schreef Liejannuh het volgende:
Zaterdagmiddag ben ik CD's aan het plunderen in Amsterdam!
Kun je niet bellen ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
Weer geen post!
Zou alles dan echt op het aller aller aller laatste moment verstuurd worden?
Of zijn we toch niet leuk genoeg?
Niet dat ik weet, het moest naar Net 5 gestuurd worden, maar ik heb zo'n gevoel dat ze me toch niets gaan vertellen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:24 schreef static het volgende:
[..]
Kun je niet bellen ofzo?
Aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat de selectie-procedure veel tijd in beslag neemt.
welnee joh, dat hebben ze al lang voorgekookt. Je denkt toch niet echt dat je morgen naar een verjaardagsfeestje gaat?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:05 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, dan hebben ze morgen wel een probleem!
Dan ben ik niet thuis!
Ow!! Shit man!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
welnee joh, dat hebben ze al lang voorgekookt. Je denkt toch niet echt dat je morgen naar een verjaardagsfeestje gaat?
Wacht maar straks surpriseparty bij jou thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:41 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn moeder belde net.
Er lag nog geen post in de brievenbus!
k_man een vriendinquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:09 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wacht maar straks surpriseparty bij jou thuis of bij die vriendin
neeee niet hij. Die vriendin die hier op deze pagina ergens genoemd wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
k_man een vriendin :')
die dus, waar ze al bij had gegeten, ofzo, enzoquote:En dat eten bij die vriendin
de dag is nog lang, postbodes zijn soms langzaamquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:40 schreef Liejannuh het volgende:
Nog steeds geen post. Ik heb bij deze de hoop opgegeven.
Onzin, ze hebben een fout gemaakt. Morgen krijg je bericht!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:54 schreef Liejannuh het volgende:
Zo langzaam kunnen de postbodes niet zijn.
Einde Peking Express droom!
Is dat zo onvoorstebaar?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:10 schreef Lucille het volgende:
k_man een vriendin
Heb jij al postquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dat zo onvoorstebaar?![]()
Ja, de post komt op zondag. Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben een fout gemaakt. Morgen krijg je bericht!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:34 schreef k_man het volgende:
Nope.
Helaas...quote:Helaas is het op dit moment niet mogelijk om u in te schrijven voor onze kennisquiz 2voor12 aangezien wij een kandidatenstop hebben. Vanaf maart 2004 kunt u zich weer aanmelden op onderstaand mailadres.
jose.sonderman@vara.nl.
Er staat vanaf maart 2004 is het weer mogelijk.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Helaas...
Lijkt me niet nodig tussen Peking en Bombayquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:19 schreef Hik het volgende:
Spreek je al russisch?
"Mijn .... wat doe je"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Dan moet je ook wel wat leuke zinnetjes bedenken voor je begint...
dus iets als "buikje eerst" of "Ik ben hier de baas!" zeg maar...
dat is leuk voor de kijkers![]()
Ben erg benieuwt hoor want het is een erg leuk concept, hopelijk zijn jullie net zo leuk als R&C maar dat is niet makkelijk, want die waren erg kewl![]()
![]()
![]()
Tja... nu moet ik zelf weer gaan nadenken over waar ik naar toe ga!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:59 schreef DePresident het volgende:
K_man en Liejannuh, heel jammer dat jullie het niet geworden zijn.![]()
Ik dacht opeens: Je kunt nu wel teleurgesteld zitten zijn weken lang omdat je een mooie ervaring misloopt, maar aan de andere kant kun je denken: Nu zijn er niet 24 uur per dag camera's op me gericht. Ik hebt thuis een mooie wc. Ik hoeft niet bang te zijn dat ik bij een seriemoordenaar in de auto stap. Ik hoeft niet bang te zijn dat ik in een hotel vol nazi's terecht komt (aflevering 2? Peking Express 1 dacht ik). Ik kan eten wanneer ik wil. Ik versta iedereen. Enzovoorts.
Misschien wegen de voordelen wel op tegen de nadelen? (hoop ik)
En mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat jullie niet nog depressiever zijn geworden na het lezen van deze reactie.
Gelukkig, dus je bent niet depressief ofzo nu.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tja... nu moet ik zelf weer gaan nadenken over waar ik naar toe ga!Maar dat is ook niet erg!
En heel stiekem ben ik niet zo van het liften, bij vreemden aankloppen en daar gastvrijheid van verlangen en China is nou ook niet bepaald mn droombestemming. Maar het had me wel heeeeel leuk geleken!
De presentatrice schijnt in een of andere talkshow vertelt te hebben dat het deze keer tussen Peking en Bombay is, via de Himalaya.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:34 schreef Davide het volgende:
Hey k_man, ik neem aan dat je aan het speculeren bent over bombay? Of weet jij meer dan ik?
Lijkt me wel een erg stoere reis.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:08 schreef k_man het volgende:
[..]
De presentatrice schijnt in een of andere talkshow vertelt te hebben dat het deze keer tussen Peking en Bombay is, via de Himalaya.
Succes trouwens!
En hoe was het??? Of moet je dat geheim houden???quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:38 schreef Davide het volgende:
Ik heb wel een brief gehad. Yes! Ik mag zaterdag langs komenvoor een gesprek, psychologische test en een vragenlijst.. Ik ben benieuwd
quote:Peking Express krijgt Duitse editie
Afgelopen maart lanceerde NET5 in samenwerking met het Belgische VT4 (beiden SBS) het programma 'Peking Express', waarin 8 koppels in een race en met een budget van 2 euro per dag, liftend van Moskou naar Peking moeten. Voor NET5 had het programma een vergelijkbaar resultaat als de eerste editie van Expeditie Robinson. Inmiddels is een tweede seizoen besteld. NET5 en VT4 waren de eerste omroepen die met Peking Express kwamen. Belgie en Nederland zijn echter niet meer de enige landen die een versie gaan brengen van de realityreeks, inmiddels in namelijk bekend dat ook RTL, het grootste station van Duitsland, met een eigen editie van het programma komt. Ook RTL komt met het traject Moskou-Peking. De opnames zijn inmiddels begonnen, en een lancering per januari op RTL Duitsland is gepland. Producent in Duitsland is MME producties, die in Duitsland ook onder meer Top of the Pops produceert. TV Toekomst
Even doorlezen.quote:Op zondag 28 november 2004 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
wie is die nieuwe presentator en waar ernstje heen???????????
dankjequote:Op zondag 28 november 2004 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Even doorlezen.[Fok BN interview] De antwoorden van Ernst-Paul Hasselbach.
Tja in India kom je natuurlijk wel heel ver met Engels dus het probleem met taal is er iniedergeval niet zo.quote:Op zondag 28 november 2004 23:56 schreef haagse_elfje het volgende:
het word sowiezo denk ik zwaarder
Heel veel bedelaars... dat zal wel voor allemaal openbaringen zorgen bij de kandidaten.quote:Op zondag 28 november 2004 23:54 schreef MissX het volgende:
Ik denk dat India echt lachen wordt
heeeeel anders dan rusland, china enz
quote:Op zondag 28 november 2004 23:44 schreef Zhenar het volgende:
ER afgelopen... Bring on PE!
Het gaat moeilijk worden om Reinier te overtreffen, maar hopelijk hebben ze toch weer een blik leuke (/bizarre) kandidaten opengetrokken.quote:Op maandag 29 november 2004 12:24 schreef BVO het volgende:
Jammer dat Reinier er niet weer bij is..
* Zhenar denkt terug aan hoe Reinier schreeuwend door Peking fietste..
.
Het had allemaal veel leuker gekund natuurlijk...quote:Op maandag 29 november 2004 13:07 schreef Zhenar het volgende:
Het gaat moeilijk worden om Reinier te overtreffen, maar hopelijk hebben ze toch weer een blik leuke (/bizarre) kandidaten opengetrokken.
Prachtig was hetquote:Elias tegen Hans: 'Ik kan best begrijpen dat Rani niet meer tegen die kop van je aan kan kijken'
Zo te zien moet de hele serie nog gemonteerd worden ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:38 schreef -Mk- het volgende:
KANAKNA PRODUKTIES is op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) voor het POST-PRODUKTIE traject van Peking Express.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |