Films die ik echt goed vind en al gezien heb, koop ik inderdaad ook. Maar ik koop ook vaak films die gewoon goedkoop zijn en die ik nog niet gezien heb. Net voor 6,49 euro Raging Bull besteld. Heb de film nog niet gezien, maar zoveel betaal ik er ook voor als ik hem wil huren. Naja, bijna dan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb hem al wel gezien. Ik heb bijna nog geen enkele film gekocht die ik nog niet gezien heb. Eerst ff divx kijken, is het een geweldige film, dan koop ik hem.
Zo zorg je ervoor dat je geen prut in je collectie hebt en je spaart er ook nog eens een hoop geld mee uit![]()
Die is übercoolquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:42 schreef Seborik het volgende:
Richard Linklater's 'Waking Life'
Viel gisteren in de bus.
Hij is ook maar een half uurtje lang...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:11 schreef Hare het volgende:
Die Night en Fog is trouwens wel een erg goedkope criterion.
Meteen maar ff gekocht!!
Nee, ok, voor die prijzen kun je het niet laten liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:04 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Films die ik echt goed vind en al gezien heb, koop ik inderdaad ook. Maar ik koop ook vaak films die gewoon goedkoop zijn en die ik nog niet gezien heb. Net voor 6,49 euro Raging Bull besteld. Heb de film nog niet gezien, maar zoveel betaal ik er ook voor als ik hem wil huren. Naja, bijna dan.
dat heb ik ook gedaan, blij dat ik die niet blind gekocht hebquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, ok, voor die prijzen kun je het niet laten liggen.
Maar een film als laten we zeggen: seven samurai kost toch al gauw zo'n 25 euro. Die download ik dan toch echt eerst liever even
Dat ligt er aan welke versie je wilt hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, ok, voor die prijzen kun je het niet laten liggen.
Maar een film als laten we zeggen: seven samurai kost toch al gauw zo'n 25 euro. Die download ik dan toch echt eerst liever even
Ok, ok, maar als ik een film mooi vind wil ik wel de beste versie ervan in huis hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke versie je wilt hebben.
De standaard Mei-Ah release (R3) heb je voor zo'n ¤ 5,50 in huis. En dat is incl.verzendkosten vanuit Hong Kong.
Inderdaad, ik kon me ookal niet inhoudenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:56 schreef SODA het volgende:
[..]
3 voor 33 bij meneer van leest. Het aanbod valt me niet tegen daar..
Maar wel 'the best movie ever made' volgens Truffaut.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:25 schreef sweek het volgende:
[..]
Hij is ook maar een half uurtje lang...
Afwisselend geheel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:17 schreef Eric82 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kon me ookal niet inhouden
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die van mij is vandaag verstuurd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
Bij de frs voor 9.99quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd
waar gehaald/besteld?
Hebben deze ook ondertiteling? (engels is al goedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:13 schreef Timo20 het volgende:
Zojuist opgehaald op t postkantoor:
Cold Feet - The Complete 1st Series
[afbeelding]
Cold Feet - The Complete 2nd Series
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |