ik vind het niet erg hoor dat het hard gaatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:26 schreef khazad het volgende:
Deel 3 alweer, gaat hard
hmmz wat was dat dan? Want ik heb alles gezien dus ik zou het moeten herkennen. Hahaha of was ik het die het zei?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:24 schreef Dafje33 het volgende:
In deel twee van dit topic had iemand het over een afl. die ik niet kende?![]()
Weet iemand wat er bedoeld werd?
Volgens mij was deze reactie van Steve-O.quote:Crap was dus wel laatste aflevering van het seizoen
Vond het al zo'n vreemd einde .
jah ik snap zijn posts ook niet. Der is niks aant handje in ieder geval! Tenzij Steve-o zijn reacties kan uitleggen???quote:Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Volgens mij was deze reactie van Steve-O.
wat vond je er wazig aan dan? ik vond het wel duidelijk enzo! het word verder in seizoen 2 nog leuker!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:52 schreef khazad het volgende:
Jammer dat het weer voorbij is voor NL. Leuke aflevering, dat wel
Ik vond de verhaallijn van Suzie en Madison alleen een beetje wazig.
Jah true. ze zijn al klaar in de states. Oftewel lekkr zomer vieren en dan is in de herfst in amerika een kersverse seizoen 3 op de buisquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:22 schreef Steve-O het volgende:
Hoi CSi fanboys en Girls![]()
Ik doelde dus op laatste episode uit De US daar zijn ze al klaar met het seizoen
Nu gaan ze hier nog die herhalingen draaien ook terwijl ze nog geeneens klaar zijn met seizoen 2 hier
ik leef met je mee!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:12 schreef Koningin het volgende:
Dat warme weer heeft me helemaal in de war gebracht gister: vergeten te kijken!! En nog wel de laatste aflevering....![]()
![]()
![]()
gelukkig zende ze nog herhalingen uit.. anders hadden we geheel zonder moeten doen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke!
ik zeg helemaal niks hahaquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik snapte dat hele gebeuren met Suzie en Madison ook niet echt.. Denkt Yelina nu dat het kind van Ray is? Of dat het van Horatio is
Ow okequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niks hahain the oath paar afleveringen verder word het bekend gemaakt! no worry. Ik vroeg me dat toen ook af!
hehe je zal wel moetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow okedan heb ik nog wel een eindje geduld
Ahh, ze komen er dus nog op terug. Wel lang wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef blablasjit het volgende:
ik zeg helemaal niks hahain the oath paar afleveringen verder word het bekend gemaakt! no worry. Ik vroeg me dat toen ook af!
Best een zieke opmerking, als je net iemand neergeknald hebt. Al heeft ie wel gelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:28 schreef blablasjit het volgende:
THEY NEVER LISTEN!
beter lang wachten dan het nooit te zien krijgen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:29 schreef khazad het volgende:
[..]
Ahh, ze komen er dus nog op terug. Wel lang wachten
[..]
Best een zieke opmerking, als je net iemand neergeknald hebt. Al heeft ie wel gelijk natuurlijk.
Dat was toch best duidelijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik snapte dat hele gebeuren met Suzie en Madison ook niet echt.. Denkt Yelina nu dat het kind van Ray is? Of dat het van Horatio is
ik zag toch een voorstukje van next week na de aftitelingquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:12 schreef Koningin het volgende:
Dat warme weer heeft me helemaal in de war gebracht gister: vergeten te kijken!! En nog wel de laatste aflevering....![]()
![]()
![]()
en heb je hem nou al bekeken!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:29 schreef Dafje33 het volgende:
Sssst, niet alles verklappen, ik moet deze aflevering nog even van de video bekijken!![]()
![]()
![]()
(en ja, ik ben er weer, levend en wel!)
haha dat dacht ik ook maar toen bleek het weer wat anders te zijn in the oath! hehe. het is echt een leuk zooitje nou... na de aoth word het nog ergerquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat was toch best duidelijk
dit meisje kwam in het begin vd serie toch al op de proppen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:30 schreef blablasjit het volgende:
[..]
haha dat dacht ik ook maar toen bleek het weer wat anders te zijn in the oath! hehe. het is echt een leuk zooitje nou... na de aoth word het nog erger
in seizoen 1 afl 22 of 23.... is leuk toch van die terugkerende dingen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:32 schreef milagro het volgende:
[..]
dit meisje kwam in het begin vd serie toch al op de proppen?
toen ze nog een junkie was of zo ?
ja dat is het punt ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:24 schreef blablasjit het volgende:
[..]
in seizoen 1 afl 22 of 23.... is leuk toch van die terugkerende dingen?
hahaha jah ik verlap helemaal niks! Ik weet wel hoe de banden liggen netzoals ieder ander... maar het is denk de grote vraag of Yelina dat ook weetquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat is het punt ook niet
ik dacht me enkel te herinneren dat toen al duidelijk was hoe de familiebanden lagen
Ik word nu wel benieuwd of en hoe Yelina daar achter gaat komen. Oef, dat duurt zo langquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:04 schreef blablasjit het volgende:
hahaha jah ik verlap helemaal niks! Ik weet wel hoe de banden liggen netzoals ieder ander... maar het is denk de grote vraag of Yelina dat ook weetvoor de rest laat ik niks los...
Ik was vooral benieuwd naar hetgeen wat yelina nou dacht van wie het kind was... Horatio of Raymond...quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:15 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik word nu wel benieuwd of en hoe Yelina daar achter gaat komen. Oef, dat duurt zo lang
Ik ga zo kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:04 schreef blablasjit het volgende:
ennuh dafje33, al de aflevering gekeken? ah toe... kun je mee discusieren.
nu al gezien???? ah nou en???? toe??? ah??? vertel!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:33 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken![]()
Moest eerst grof bijslapen![]()
![]()
Ik moest er wel om lachen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:29 schreef khazad het volgende:
Best een zieke opmerking, als je net iemand neergeknald hebt. Al heeft ie wel gelijk natuurlijk.
grr mijn huidige avater is van dat voor stukje... maar die zonnebril actie zit daar net voor jah! dat is juist zo'n cool stukje!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:33 schreef Dafje33 het volgende:
Ja hoor, poeh, ben weer helemaal bij!
Goeie afl.!! Het lijkt er inderdaad op dat Yelina denkt dat H zich voortgeplant heeft![]()
Ik miste alleen H"s kamikaze aktie met z'n zonnebril, zat die helemaal aan het begin van het voor filmpje? want het allereerste gedeelte stond niet op de band![]()
ow hoe kun je nou niet oplettenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:45 schreef Dafje33 het volgende:
Dan heb ik niet opgelet, want jouw plaatje heb ik wel gezien!![]()
Dit was toch de aflevering van afgelopen dinsdag, wat klopt er nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:22 schreef blablasjit het volgende:
haha dit heb ik van de yorin site... deze omschrijving klopt voor geen meter haha
CSI: Miami
15-06 om 20:30 uur, Yorin
Gouden parachuteAmerikaanse actieserie waarbij een team van forensische detectives ervoor zorgt dat geen moord onopgelost blijft onder de tropische zon van Miami.Megan en Donner keren terug naar de CSI-unit en worder uitgezonden naar Florida om uit te zoeken hoe het kan dat een vliegtuig is gecrasht in de Everglades. Terwijl zij op zoek gaan naar overlevenden vinden ze vijf kilometer van de plek des onheils een slachtoffer. Zij vertelt dat iemand zelfmoord wilde plegen en de deur van het vliegtuig opende.
dat was ook afgelopen dinsdag... zie tijd van het posten van de reactiequote:Op donderdag 17 juni 2004 12:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Dit was toch de aflevering van afgelopen dinsdag, wat klopt er niet
Was een herhaling
Lees de tekst nog eens heel goed door!quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:49 schreef milagro het volgende:
Dit was toch de aflevering van afgelopen dinsdag, wat klopt er niet
Was een herhaling
er ligt een slachtoffer.... dus geen lijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:35 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Lees de tekst nog eens heel goed door!
(er ligt een lijk, en zij zegt(sinds wanneer spreken lijken?) dat ze zelfmoord heeft gepleegd!![]()
slachtoffer was in dit geval een lijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:28 schreef milagro het volgende:
[..]
er ligt een slachtoffer.... dus geen lijk.
Er moet 'hij' staan, het slachtoffer is de dader, de man, niet de overleden vrouwquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:04 schreef blablasjit het volgende:
[..]
slachtoffer was in dit geval een lijk
Mee eens...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:15 schreef Dafje33 het volgende:
Och, we hebben hem (of moet ik nou haar zeggen?) gezien, de afl. bedoel ik, dus we weten allemaal waar hij over ging![]()
hehe ik vind hem ook goed en leuk... maar ik vind veel afleveringen goed haha... ik denk dat we beide aan de buis gekluisterd zullen zitten!quote:Op zondag 20 juni 2004 23:21 schreef Dafje33 het volgende:
Heb ik toen helaas niet gezien, ik krijg dus een herkansing!
Maar ik heb er toen wel voorstukjes van gezien, en hij leek me erg goed!
ik heb hem niet gekeken... was al vanaf vrijdag in bed aan het zijn omdat ik mijn knie heb laten opereren en ben der gister aaf ff uit geweest voor het eerst.. dus geen csi:m gezienquote:Op maandag 21 juni 2004 22:02 schreef Dafje33 het volgende:
Mijn dinsdagavond is heilig!![]()
Alleen voor vorige week heb ik een uitzondering gemaakt, het nederlands elftal tegen duitsland, daar moest CSI:Miami even voor uitgesteld worden.
(Ben dus blij dat ze woensdag weer spelen)
jah dat vond ik met CSI: LV ook zo duidelijk... vooral Grissom en Sarah die zo zijn veranderd... Grissom van best wel actief iemand tot een heel erg tot zich zelf gekeerd... en Sarah van hele sterke zelfstandige meid naar heel zielig...quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:49 schreef Dafje33 het volgende:
Gelukkig had je hem al eens gezien!
Toch wel leuk om te zien hoe ook hier de personen in de loop van de serie veranderen!
(off topic: Beterschap met je knie, Blabla!
ik vind H overal wel een beetje een excentriekeling...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:44 schreef Dafje33 het volgende:
In die eerste afl. vond ik H ook wel een beetje een excentriekeling![]()
neh is juist leuk...!quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:21 schreef Steve-O2 het volgende:
herhalingen
indd... ook al is het natuurlijk altijd beter om de nieuwe afleveringen te hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:29 schreef Dafje33 het volgende:
Om de zomer op te vullen vind ik het prima![]()
ik mag hopen en aannemen van wel~!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef Dafje33 het volgende:
Gaat Yorin na de zomer toch wel verder met nieuwe afleveringen?
ja want stel je voor dat ze ineens nieuwe afleveringen gaan uitzenden ennuh je bent o pvakantie! dan baal je best welquote:Op maandag 28 juni 2004 23:01 schreef Dafje33 het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart op vakantie, en mis ik helemaal niks.![]()
Alles wat je wil weten, vind je hier: http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/interneti.htmquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:02 schreef blablasjit het volgende:
crappie! uit amerika heb je die invoer belastingen... iemand een idee hier hoe dat zt... hoeveel dat nog eens is erboven op?
tnx. ik ben al aan het kijken... en in een ander topic heb ik ook info gevonden dat playusa.com alles als gifts verstuurt en dan heb nje geen inmport kostenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:47 schreef khazad het volgende:
[..]
Alles wat je wil weten, vind je hier: http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/interneti.htm
uhm, ik weet niet of je daar zo zeker van kan zijn. Douane in Nederland is erg actief in hun controlequote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
tnx. ik ben al aan het kijken... en in een ander topic heb ik ook info gevonden dat playusa.com alles als gifts verstuurt en dan heb nje geen inmport kosten
nog nooit extra kosten gehad idd, bij PlayUsaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
tnx. ik ben al aan het kijken... en in een ander topic heb ik ook info gevonden dat playusa.com alles als gifts verstuurt en dan heb nje geen inmport kosten
sst...quote:Op maandag 19 juli 2004 22:41 schreef Dafje33 het volgende:
Volgens het voorstukje van vorige week wel, ja.
Met die pedo die later nog eens vrijkwam (ontsnapte?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bestel heel veel dvds en cds uit amerika, nog nooit invoerrechten betaald...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:59 schreef khazad het volgende:
[..]
uhm, ik weet niet of je daar zo zeker van kan zijn. Douane in Nederland is erg actief in hun controle
Als je dan bedenkt dat er in USA heel veel kinderen op de melkpakken staan.........quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:26 schreef blablasjit het volgende:
jah echt zielig die vent... als het echt zou zijn! maar om te denken dat het in het echt veeeeel ste vaak gebeurd... 1x is al teveel is erg jammer om bij stil te staan!
Zouden ze in Nederland ook eens moeten doen... worden er misschien vaker kids terug gevondenquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:15 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Als je dan bedenkt dat er in USA heel veel kinderen op de melkpakken staan.........![]()
http://www.vermist.nlquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:46 schreef Dafje33 het volgende:
In verhouding zijn de kinderen hier in Nederland goed af.
Die enkele keer dat er een kind wordt vermist, komt er ook weleens één heelhuids thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://et.tv.yahoo.com/tv/2004/08/04/csimiami_seasonthree/
dit komt van tvtome af: helemaal aan de onderkant van de text staat het :'(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door blablasjit op 10-08-2004 15:12:05 ]
Sh*t, da's minder!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:36 schreef blablasjit het volgende:
NIET LEUK NIEUWS RORY COCHRANE - TIM SPEEDLE stopt met CSI: Miami
inderdaad ik keek voor speedle en horatio! nu is er 50 % weg voor mij! :'(quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:54 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Sh*t, da's minder!!!
ging die maar helemaal niet wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:30 schreef Dafje33 het volgende:
Ging hij nou maar gewoon "weg", dan kon hij nog eens terugkomen....
Maar ja, dood is dood![]()
![]()
Waar in de USoA ben je geweest afgelopen zomer? hehe ik bennat geregend in Frankrijk en Zwitserland. Maar was wel erg leuk!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:48 schreef Dafje33 het volgende:
Ha, in tegenstelling tot heel nederland, heb ik wel veel zon gezien.....![]()
En mijn evidence bag is in bestelling, maar nog geen berichtje gehad dattie onderweg is naar nederland, dus wacht ik rustig af![]()
Enne, ik dacht het ook te zien! dat vanaf volgende week NIEUWE afleveringen komen van Miami! YES!![]()
![]()
![]()
'K was lekker aan de Côte D'Azur, dat was geloof ik de enige hoek van Frankrijk waar het prachtig weer was. (Maar ik zou best naar de USA willen)quote:Op donderdag 2 september 2004 11:12 schreef blablasjit het volgende:
Waar in de USoA ben je geweest afgelopen zomer? hehe ik bennat geregend in Frankrijk en Zwitserland. Maar was wel erg leuk!
Jepz vanaf volgende week komt Wannabeerg leuke aflevering voor speedle fans! Die vanaf seizoen drie erniet meer is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow hehe ik d8 echt dat je naar de USA wasquote:Op donderdag 2 september 2004 22:57 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
'K was lekker aan de Côte D'Azur, dat was geloof ik de enige hoek van Frankrijk waar het prachtig weer was. (Maar ik zou best naar de USA willen)
Is Wannabe nog serie twee? Want die was toch nog niet afgelopen voor de zomer?![]()
Ben hem al aan het lezenquote:Op maandag 6 september 2004 19:34 schreef Clyde_Frog het volgende:
misschien dat het al bekend was: na CSI LV is CSI Miami ook te beleven in boekvorm. Boek van de maand bij FRS:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=593382
oew ik ga ff me andere boeken van CSI uitlezen en hem natuurlijk ff kopenquote:Op maandag 6 september 2004 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben hem al aan het lezenvanmorgen gekocht bij de Bruna.
hehe ik vergeet altijd boeken terug te brengen. Het kost me dus net zoveel om er 1 te kopen dan te lenenquote:Op donderdag 9 september 2004 23:44 schreef Dafje33 het volgende:
Ik ben een echte Nederlander!
Ik haal ze lekker bij de bieb!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt jammer, als dat zo is.Pimp my Daf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oew cool. Ik hoor het wel alsie online staatquote:Op zondag 12 september 2004 21:43 schreef MAMALOU het volgende:
Ik liep afgelopen vakantie tegen de opnames van CSI Miami aan. Ik heb op film opgenomen hoe dat er nou precies uitziet en hoe het in zijn werk gaat allemaal. Ik zal eens even kijken op ik de filmpjes online kan zetten. Kwam Horatio trouwens ook op straat tegen in Miami en het is zo'n ontzettende nicht! (nogal vermakelijk, hij zier eruit of hij een stuk of 6 verslavingen heeft) Nog mazzel trouwens want bijna alles wordt in LA opgenomen.
Ach, het was maar 5 weken geleden hoor!quote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef Dafje33 het volgende:
Gaaf om een keer te zien, denk ik.! Voorlopig zullen ze geen opnamen maken in Miami, na die orkanen.
of je krijgt er weer 1 over een orkaan!quote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef Dafje33 het volgende:
Gaaf om een keer te zien, denk ik.! Voorlopig zullen ze geen opnamen maken in Miami, na die orkanen.
weet je ook welke aflevering ze aan het schieten waren?quote:Op maandag 13 september 2004 23:55 schreef MAMALOU het volgende:
[..]
Ach, het was maar 5 weken geleden hoor!
Waar ik wel verbaasd over was is dat al die agenten (iig in CSI Miami) echte agenten zijn, net als de brandweer. Met een beetje mazzel zitten we zelfs in de aflevering zelf, aangezien we figurerend publiek waren !
Dat kost te veel aan kappers om Horatio's haar te fohnen..quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:20 schreef blablasjit het volgende:
of je krijgt er weer 1 over een orkaan!
haha ja want dat moet en zal goed zittenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:44 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Dat kost te veel aan kappers om Horatio's haar te fohnen..![]()
Hollywood hequote:Op zaterdag 18 september 2004 19:08 schreef Dafje33 het volgende:
Die haarlak wil ik dan ook!
Haren die gecontroleerd wapperen....WAUW![]()
Het is Won't get fooled againquote:Op woensdag 15 september 2004 13:41 schreef Dafje33 het volgende:
[...](met het liedje: Don't get fooled again)[...]
Sorry!quote:Op zondag 19 september 2004 18:09 schreef BadDay het volgende:
Het is Won't get fooled again![]()
"The Oath" Episode: #2.20, geloof ikquote:Op woensdag 22 september 2004 10:08 schreef blablasjit het volgende:
Welke aflevering was er gister? Kwas kung fu-en!
ow crap. die iwlde ik wel op tv zien!quote:Op woensdag 22 september 2004 11:24 schreef khazad het volgende:
[..]
"The Oath" Episode: #2.20, geloof ik
ja, maar het antwoord waar jij het laatst over had (wie de vader is), is nog niet voorbij gekomen toch?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:30 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ow crap. die iwlde ik wel op tv zien!
leuk einde he? hehehehehe. en yelina die haha iets zegt over Madison! whiehie cool!
mijn oorspronkelijke vraag was: wie Yelina d8 wie de vader is...quote:Op woensdag 22 september 2004 11:42 schreef khazad het volgende:
[..]
ja, maar het antwoord waar jij het laatst over had (wie de vader is), is nog niet voorbij gekomen toch?
aahhh, ok, dan weet ik het antwoord op je vraag dusquote:Op woensdag 22 september 2004 11:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
mijn oorspronkelijke vraag was: wie Yelina d8 wie de vader is...wie de echte vader is weten we wel (2.08 Big Brother) Dat is Ray, H z'n broer...
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:09 schreef blablasjit het volgende:
waarom:P tjah daar kom je de rest van seizoen 2 niet achterbehalve:
Hmmm. Blablasjit, je hebt m'n e-mail adres, dus je mag het me ook mailen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimp my Daf!
welkom! wat vond je van de laatste aflevering?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:39 schreef Horatio het volgende:
Aloha, kwam hier ook eens kijken op aanraden van blablasjit
Ik moet wel vanwege m'n nick :')
aan het gezicht van H te zien vond ie het toch wel kut dat ie Yelina moet laten schieten. maar das mijn mening. Maar ik weet niet wat voor soort "types" ik bij H vind passen. iig geen Calleigh. veel ste jong!quote:Op woensdag 22 september 2004 20:29 schreef Dafje33 het volgende:
Hai! met zo'n nick hoor je hier wel thuis, ja!
En ik maar denken dat Yelina wat met H wilde beginnen, maar dat hij dat niet zag zitten.![]()
Ik heb ook niet het idee da H het erg vind dat ze uitgaat met een ander.
Ik ga Miami ook via internet volgen. Ben erg benieuwd naar serie 3, maar eerst ff serie 2 op Yorin afkijkenquote:Op donderdag 23 september 2004 09:39 schreef blablasjit het volgende:
shhht ik heb hem nog niet binnen die aflevering... niks zeggen! me i-net is brak thuis!
hhehehe ook CSI: NY?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:02 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik ga Miami ook via internet volgen. Ben erg benieuwd naar serie 3, maar eerst ff serie 2 op Yorin afkijken
ik geloof niet dat modshet leuk vinden als je over dld praat. ik ben ook bijna een ban gahd daarom!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:36 schreef MAMALOU het volgende:
3x01 is zeker het kijken waard.
Ben nu ook idd NY 1x01 aan het downen
(anders moeten we maar een Emule csi friends groepje maken....)
Vette aflevering zoals altijd, ben een echte CSI verslaafdequote:Op woensdag 22 september 2004 21:01 schreef blablasjit het volgende:
[..]
welkom! wat vond je van de laatste aflevering?
ennuh dafje.. de mail is onderweg!
jazeker, zowel CSI Miami: 3x01 als CSI NY 1x01 liggen al klaar om te kijkenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hhehehe ook CSI: NY?
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:17 schreef Dafje33 het volgende:
Leuk al die nieuwelingen hier!![]()
Maar nog niet alles verklappen, want ik kijk ze alleen op TV.
[ Bericht 89% gewijzigd door blablasjit op 25-09-2004 12:05:40 ]
wat heb je aan en hoe zie je der uit in de aflevering!???quote:Op donderdag 23 september 2004 01:23 schreef MAMALOU het volgende:
Vanmiddag aflevering 3x01 gezien, en we (vriendin en ik) half in beeld!
Voor McCauleys juweler (dat trouwens in real life iets van Joe's restaurant heet, zou ik even op moeten zoeken)
over welke aflevering heb je het?quote:Op zondag 26 september 2004 00:18 schreef Litening het volgende:
hele mooie aflevering... echt deze aflevering MOET iedere CSI-kijker gewoon zien
Wat gebeurd er in de MIA-NY afl?quote:Op zondag 26 september 2004 18:45 schreef Dafje33 het volgende:
Gebeurt dit in de afl. waarin CSI:NY begint?
Dat met Speedle?quote:Op maandag 27 september 2004 07:56 schreef blablasjit het volgende:
Wat gebeurd er in de MIA-NY afl?
nee das nog int tweede seizoen. dat met speedle is in seizoen 3!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:23 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Dat met Speedle?
(oh, help, Blablasjit is melig!)
Voorlopig nog even genieten van Speedle!quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:51 schreef blablasjit het volgende:
nee das nog int tweede seizoen. dat met speedle is in seizoen 3!
nu ben ik niet meer meligwel vrolijk
Strakke actiequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:30 schreef khazad het volgende:
Hummer versus Vliegtuig
Vliegtuig was ook nog niet op volle snelheid hequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:36 schreef Steve-O het volgende:
zo'n hummer gaat maar max 160 ofzo
Dat snap ik, maar ik vond het niet passen in de uitzending.....eigenlijk....quote:Op woensdag 29 september 2004 09:45 schreef blablasjit het volgende:
Dat zulke dingen ook gewoon gebeuren. en dat die eikel het leuk vond om met explosieven te spelen....
mwa ik vind het wel meevallenquote:Op woensdag 29 september 2004 10:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vond het niet passen in de uitzending.....eigenlijk....
coureur? dat moet je ff uitleggen denk ik hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 11:30 schreef Mellone het volgende:
wat een man die H, redder in nood, misdaad oplosser en coureur. Is er iets wat ie niet kan..?
![]()
![]()
Hij racete met de Hummer een vliegtuig eruit!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:25 schreef blablasjit het volgende:
coureur? dat moet je ff uitleggen denk ik hoor?!
Pcies, das toch een prestatie, zijn haar ging er serieus bijna van in de war...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:24 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Hij racete met de Hummer een vliegtuig eruit!
Maar een Hummer kan niet vliegenquote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef blablasjit het volgende:
Hummers zijn cool en veel beter dan een twee persoons vliegtuiggie
haha oproep aan de wereld: maak een hummer die kan rijden, vliegen en varenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:28 schreef khazad het volgende:
[..]
Maar een Hummer kan niet vliegen
H en een girlie. kweet niet ik zie hem niet echt een girlie hebben en zo wel dan zal zijn werk een grote prioriteit hebben!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:13 schreef Mellone het volgende:
Liever een vriendinnetje voor H, die man denkt ook alleen maar aan zijn werk. En in CSI LV kan je zien dat dat nooit goed kan zijn (sarah en Grissom)
Hoe zou de ideale vrouw voor H eruit zien?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:17 schreef blablasjit het volgende:
lijkt me zoiezo niet fijn een vrouw op me nek
maar de vraag is.. kan ie uberhaupt wel gepassioneerd zijn met een vrouw
haha de zullen, ALS ZE OOIT de brief OPENMAKEN, vast en zeker denken: wat een stomme zotten die hollanders... Uhm Holland? waar ligt dat ook al weer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:05 schreef Dafje33 het volgende:
Kom, laten we dit idee naar de writers sturen!![]()
![]()
Oh, maar ze kennen Nederland echt wel hoor! "Eh, i know somebody in Helsinki, his name is Simon, do you know him?" (echt meegemaakt is de USAquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:21 schreef blablasjit het volgende:
haha de zullen, ALS ZE OOIT de brief OPENMAKEN, vast en zeker denken: wat een stomme zotten die hollanders... Uhm Holland? waar ligt dat ook al weer?
Geen idee wat je bedoelt?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:48 schreef blablasjit het volgende:
niet iedereen in US of A kent nederland. Was geloof ik Max Westerman een keer die ging rndvragen aanmensen of ze wisten waar Nederland lag. de meeste wezen Duitsland aan of wisten het niet! Maar enkele wisten waar het lag!
En ook word er erg vaak "Dutch" aangezien als die mensen die op het platteland leven en alles bannen wat maar met nieuwere technieken hebben te maken. geen elektronica. Kweet ff de echte benaming niet! Die mensen wonen in de US of A zelf...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:52 schreef Mellone het volgende:
gaat ie dan ook H's zijn ride pimpen...?![]()
Zijn Hummerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:52 schreef Mellone het volgende:
gaat ie dan ook H's zijn ride pimpen...?![]()
een hummer is een legervoertuig, geen pimp bak. een BMW is een pimp bakquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:54 schreef blablasjit het volgende:
de hummer van csi:mia is al gepimp.. die letters op de zijkant
en een hummer is al een pimp bak opzichik vind hem mooi zoals die nu is in CSI :MIA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgende week een aflevering samen met CSI NYC![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef hydraulix het volgende:
Was inderdaad wel een toffe aflevering vandaag!Die lijkt mij ook erg coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgende week een aflevering samen met CSI NYC![]()
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Pas op je woorden! (anders beledig je één van mijn Klassiekers!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:21 schreef khazad het volgende:
een hummer is een legervoertuig, geen pimp bak. een BMW is een pimp bak
te cool indd: spoiler over 3.01quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:23 schreef Mellone het volgende:
ahh hij was weer goed deze keer, x to the z speelde de ultime gangster pimp en H reageerd daar weer uitermate relaxt op. Is die gozer ooit ergens van onder indruk..? Te cool echt!
ja dank dat je me er aan herinnert was het al helemaal vergeten ik zag er reclame vanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef Dafje33 het volgende:
Als je heel goed oplet dan kun je H weleens zien glimlachen in de serie! (pas op, het is ook weer zo voorbij)
Aanstaande zaterdag kun je H trouwens nog in een andere rol zien!
In de film "Kiss of Death" bij Yorin om 22.00 uur
Oww dat ga ik echt niet kijken hoor, dan krijg ik een heel raar beeld van mister H. Straks isset een eikel ofzo en dan is mijn beeld van H meteen weer verpestquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef Dafje33 het volgende:
Als je heel goed oplet dan kun je H weleens zien glimlachen in de serie! (pas op, het is ook weer zo voorbij)
Aanstaande zaterdag kun je H trouwens nog in een andere rol zien!
In de film "Kiss of Death" bij Yorin om 22.00 uur
Heb hem een tijdje geleden nog in de film "Proof of Life" gezien, maar daar speelde hij net zo'n stoere macho man!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:12 schreef Mellone het volgende:
Oww dat ga ik echt niet kijken hoor, dan krijg ik een heel raar beeld van mister H. Straks isset een eikel ofzo en dan is mijn beeld van H meteen weer verpest![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:11 schreef blablasjit het volgende:
ow net 3.03 gezienGaat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vervangen? (of een poging doen tot)Pimp my Daf!
ik ben in slaap gevallen bij kiss of death!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:42 schreef Dafje33 het volgende:
Dan sta je toch aardig raar te kijken!
(heb gisteren Kiss of death gezien, tot mijn verbazing was die film pas uit 1995, ik von David Caruso er nog maar een jong broekie in!, dan is hij in amper 8 à 9 jaar toch flink wat ouder geworden)
teveel zon gepakt..quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:42 schreef Dafje33 het volgende:
Dan sta je toch aardig raar te kijken!
(heb gisteren Kiss of death gezien, tot mijn verbazing was die film pas uit 1995, ik von David Caruso er nog maar een jong broekie in!, dan is hij in amper 8 à 9 jaar toch flink wat ouder geworden)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:12 schreef Dafje33 het volgende:
Helemaal mee eens!![]()
Het was geweldigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:53 schreef blablasjit het volgende:
whiehie en wat vonden we van ny?
was wel ranzig he die nek in het voorstukje
ik hoop zo snel mogelijk. maar zal nog wel ff duren. er is volgens mij nog niks geplant... maar shermanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wanneer komt NY in Nederland
Zal er morgen is naar kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:59 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik hoop zo snel mogelijk. maar zal nog wel ff duren. er is volgens mij nog niks geplant... maar shermaner is ook een csi ny topic
en doe het gewoon illegaal
... DIG Nerd
des te meer zin in het kijken krijg je ervan neem ik aanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:26 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de aflevering opgenomen, maar jullie maken me wel nieuwsgierig hoor!!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:35 schreef blablasjit het volgende:
[..]
des te meer zin in het kijken krijg je ervan neem ik aan![]()
ik tot 5 uur. daarna naar kung fu. ben dus pas om 10 uur thuis... als het meezit! Dat gaat zo 3x per weekquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:03 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, maar moet nog tot half 5 werken![]()
Ik neem aan dat je daar zelf voor kiest...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik tot 5 uur. daarna naar kung fu. ben dus pas om 10 uur thuis... als het meezit! Dat gaat zo 3x per week
dat wel maar niet tot 5 uur werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar zelf voor kiest...![]()
Oei, da's minder....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:46 schreef seeya_40 het volgende:
Hee, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Normaal kijk ik elke week CSI Miami (en CSI LV) maar deze week moest ik het opnemen. Er is alleen iets fout gegaan en nu heb ik dus de aflevering, die ik echt super graag wou zien, gemist. Niet alleen vervelend voor mij maar ook voor mn vriend want die zat in het buitenland.![]()
Hopelijk is er dus nog iemand die het heeft opgenomen en met mij wil delen...
Alsjeblieft!!! Groetjes Mereltje
Geprobeerd, maar niet veel soeps...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Oei, da's minder....helaas heb ik hem niet op video, maar ik vang weleens wat op over het "neerladen" naar je eigen computer?
DVD als in DivX/Xvid formaat bedoel je denk ik. Om die illegale zut te kijken heb je codecs nodig... Dat is en bstandje die de video en audio gegevens vertaald zodat een Media Player hem op je beeld kan laten zien zeg maar.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:07 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hem op een soort van DVD. In de DVD-speler deed ie het niet, maar op de pc doet ie het wel.
Trouwens, supertoffe aflevering, leuke ontknoping enzo........
[james bond mode] "The name is Caine - MIAMI - CSI"[james bond mode off]
Supergaaf en dan ook die zonnebril weer......
Ik zal het verhaal effe uitleggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
DVD als in DivX/Xvid formaat bedoel je denk ik. Om die illegale zut te kijken heb je codecs nodig... Dat is en bstandje die de video en audio gegevens vertaald zodat een Media Player hem op je beeld kan laten zien zeg maar.
Caine in NY met sunglasses.. HELLO het is geen Miami hoor
danm is je indd een codec... als die vriend dat kan opnemen weet ie ook wat een codec is. Ik zou het ff aan hem vragen!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik zal het verhaal effe uitleggen.
Ik was vergeten de video te programmeren en toen ik dus erachter kwam bij vrienden, vroeg ik of zij het misschien konden opnemen. Nu heeft hij de kabel van de tv naar de pc gelegd en kan hij dus via de pc opnemen. En dat heeft ie gedaan. Daarna heeft ie het gebrand op een CD.
Nou, eerlijk gezegd boeit me dat verder weinig, ik heb het gezien en das het belangrijkste.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:28 schreef blablasjit het volgende:
[..]
danm is je indd een codec... als die vriend dat kan opnemen weet ie ook wat een codec is. Ik zou het ff aan hem vragen!
daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd boeit me dat verder weinig, ik heb het gezien en das het belangrijkste.
Maar misschien heeft seeya_40 er nog wat aan???
Oh Sorry...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:13 schreef blablasjit het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook
maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh Sorry...
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:55 schreef Dafje33 het volgende:
Wauw, in het grauwe, grijze NY rondlopen met een zonnebril! Dan ben je pas echt cool!
de MIA/NY crossover? uhuhquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:50 schreef Smeich het volgende:
Ik had al gehoord dat die aflevering vette shit zou zijn, en inderdaad, machtige aflevering zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |