ik vind het niet erg hoor dat het hard gaatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:26 schreef khazad het volgende:
Deel 3 alweer, gaat hard
hmmz wat was dat dan? Want ik heb alles gezien dus ik zou het moeten herkennen. Hahaha of was ik het die het zei?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:24 schreef Dafje33 het volgende:
In deel twee van dit topic had iemand het over een afl. die ik niet kende?![]()
Weet iemand wat er bedoeld werd?
Volgens mij was deze reactie van Steve-O.quote:Crap was dus wel laatste aflevering van het seizoen
Vond het al zo'n vreemd einde .
jah ik snap zijn posts ook niet. Der is niks aant handje in ieder geval! Tenzij Steve-o zijn reacties kan uitleggen???quote:Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Volgens mij was deze reactie van Steve-O.
wat vond je er wazig aan dan? ik vond het wel duidelijk enzo! het word verder in seizoen 2 nog leuker!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:52 schreef khazad het volgende:
Jammer dat het weer voorbij is voor NL. Leuke aflevering, dat wel
Ik vond de verhaallijn van Suzie en Madison alleen een beetje wazig.
Jah true. ze zijn al klaar in de states. Oftewel lekkr zomer vieren en dan is in de herfst in amerika een kersverse seizoen 3 op de buisquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:22 schreef Steve-O het volgende:
Hoi CSi fanboys en Girls![]()
Ik doelde dus op laatste episode uit De US daar zijn ze al klaar met het seizoen
Nu gaan ze hier nog die herhalingen draaien ook terwijl ze nog geeneens klaar zijn met seizoen 2 hier
ik leef met je mee!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:12 schreef Koningin het volgende:
Dat warme weer heeft me helemaal in de war gebracht gister: vergeten te kijken!! En nog wel de laatste aflevering....![]()
![]()
![]()
gelukkig zende ze nog herhalingen uit.. anders hadden we geheel zonder moeten doen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke!
ik zeg helemaal niks hahaquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik snapte dat hele gebeuren met Suzie en Madison ook niet echt.. Denkt Yelina nu dat het kind van Ray is? Of dat het van Horatio is
Ow okequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niks hahain the oath paar afleveringen verder word het bekend gemaakt! no worry. Ik vroeg me dat toen ook af!
hehe je zal wel moetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow okedan heb ik nog wel een eindje geduld
Ahh, ze komen er dus nog op terug. Wel lang wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef blablasjit het volgende:
ik zeg helemaal niks hahain the oath paar afleveringen verder word het bekend gemaakt! no worry. Ik vroeg me dat toen ook af!
Best een zieke opmerking, als je net iemand neergeknald hebt. Al heeft ie wel gelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:28 schreef blablasjit het volgende:
THEY NEVER LISTEN!
beter lang wachten dan het nooit te zien krijgen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:29 schreef khazad het volgende:
[..]
Ahh, ze komen er dus nog op terug. Wel lang wachten
[..]
Best een zieke opmerking, als je net iemand neergeknald hebt. Al heeft ie wel gelijk natuurlijk.
Dat was toch best duidelijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik snapte dat hele gebeuren met Suzie en Madison ook niet echt.. Denkt Yelina nu dat het kind van Ray is? Of dat het van Horatio is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |