abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19663124
CSI: Miami (deel 1)
CSI: Miami (deel 2)

Bron: RTL/Yorin Site

In de stad waar zien en gezien worden een belangrijke factor speelt, blijft geen moord onopgelost onder de brandende zon. Het team van CSI: Miami maakt lange dagen om de bijna onzichtbare puzzel van minuscule aanwijzingen, die daders achterlaten, in elkaar te schuiven.

Gewapend met de meest moderne technieken en een flinke dosis intuïtie gaan de detectives op pad, proberen ze daders te ontmaskeren en bewijzen zij vaak de in vergetelheid geraakte slachtoffers een aanzienlijke dienst. Maar wie zijn ze eigenlijk? We stellen het team van CSI: Miami aan je voor.

Volgende uitzending

CSI: Miami
08-06 om 20:30 uur, Yorin
Geld voor nietsAmerikaanse actieserie waarbij een team van forensische detectives ervoor zorgt dat geen moord onopgelost blijft onder de tropische zon van Miami.Een geldwagen wordt overvallen en Horatio wordt ingezet om de daders te achterhalen. Naarmate het onderzoek vordert, neemt de tijdsdruk toe en probeert Horatio te voorkomen dat het geld via verschillende rekeningen wordt doorgesluisd.

In ieder geval is er dinsdag nog een aflevering op de nederlands buis dus het stopt nog niet lijkt me dan! Alleen kans op herhalingen zijn groot aangezien RTL4 dat ook doen met CSI: LV! We hopen voor volgende week

[ Bericht 31% gewijzigd door blablasjit op 06-06-2004 10:40:35 ]
pi_19663360
Deel 3 alweer, gaat hard
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_19664313
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 15:26 schreef khazad het volgende:
Deel 3 alweer, gaat hard
ik vind het niet erg hoor dat het hard gaat
  zaterdag 5 juni 2004 @ 17:14:14 #4
96041 Mister_J
-- Ik denk te veel --
pi_19665411
CSI: Miami is erg goed.. alleen de gewone CSI is nog beter! Ben benieuwd naar CSI: New York
  zondag 6 juni 2004 @ 00:24:09 #5
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_19675056
In deel twee van dit topic had iemand het over een afl. die ik niet kende?
Weet iemand wat er bedoeld werd?
Pimp my Daf!
pi_19679127
quote:
Op zondag 6 juni 2004 00:24 schreef Dafje33 het volgende:
In deel twee van dit topic had iemand het over een afl. die ik niet kende?
Weet iemand wat er bedoeld werd?
hmmz wat was dat dan? Want ik heb alles gezien dus ik zou het moeten herkennen. Hahaha of was ik het die het zei?
  zondag 6 juni 2004 @ 23:00:24 #7
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_19693853
quote:
Crap was dus wel laatste aflevering van het seizoen
Vond het al zo'n vreemd einde .
Volgens mij was deze reactie van Steve-O.
Pimp my Daf!
pi_19703022
quote:
Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Volgens mij was deze reactie van Steve-O.
jah ik snap zijn posts ook niet. Der is niks aant handje in ieder geval! Tenzij Steve-o zijn reacties kan uitleggen???

Maar ik weet van niks... aankomende dinsdag gewoon een nieuwe aflevering ennuh met het einde van seizoen 2 is ook niks mis mee.. Wat een goede aflevering
pi_19729322
volgende week beginnen de herhalingen vanaf de allereerste aflevering van csi: miami... die ene waarbij dat vliegtuig neerstort! geen seizoen 2 afleveringen meer dus
pi_19738445
Jammer dat het weer voorbij is voor NL. Leuke aflevering, dat wel

Ik vond de verhaallijn van Suzie en Madison alleen een beetje wazig.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:22:06 #11
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19739317
Hoi CSi fanboys en Girls

Ik doelde dus op laatste episode uit De US daar zijn ze al klaar met het seizoen

Nu gaan ze hier nog die herhalingen draaien ook terwijl ze nog geeneens klaar zijn met seizoen 2 hier
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_19745948
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 21:52 schreef khazad het volgende:
Jammer dat het weer voorbij is voor NL. Leuke aflevering, dat wel

Ik vond de verhaallijn van Suzie en Madison alleen een beetje wazig.
wat vond je er wazig aan dan? ik vond het wel duidelijk enzo! het word verder in seizoen 2 nog leuker!

Wat ik gaaf vond aan de aflevering is die matrix actie aan het begin van de aflevering... met ze zonnebril hehe...
pi_19746002
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:22 schreef Steve-O het volgende:
Hoi CSi fanboys en Girls

Ik doelde dus op laatste episode uit De US daar zijn ze al klaar met het seizoen

Nu gaan ze hier nog die herhalingen draaien ook terwijl ze nog geeneens klaar zijn met seizoen 2 hier
Jah true. ze zijn al klaar in de states. Oftewel lekkr zomer vieren en dan is in de herfst in amerika een kersverse seizoen 3 op de buis

ze zullen de andere afleveringen nog moeten kopen... Aangezien hier in Nederland ook het zomerprogramma bezig is zullen ze er wel even mee wachten...
pi_19746053
Dat warme weer heeft me helemaal in de war gebracht gister: vergeten te kijken!! En nog wel de laatste aflevering....
pi_19746123
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:12 schreef Koningin het volgende:
Dat warme weer heeft me helemaal in de war gebracht gister: vergeten te kijken!! En nog wel de laatste aflevering....
ik leef met je mee!
pi_19746306
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:17 schreef blablasjit het volgende:

[..]

ik leef met je mee!
Danke!
pi_19746384
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:29 schreef Koningin het volgende:

[..]

Danke!
gelukkig zende ze nog herhalingen uit.. anders hadden we geheel zonder moeten doen! ik bekijk het van de positieve kant
pi_19748506
Ik snapte dat hele gebeuren met Suzie en Madison ook niet echt.. Denkt Yelina nu dat het kind van Ray is? Of dat het van Horatio is
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_19748792
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik snapte dat hele gebeuren met Suzie en Madison ook niet echt.. Denkt Yelina nu dat het kind van Ray is? Of dat het van Horatio is
ik zeg helemaal niks haha in the oath paar afleveringen verder word het bekend gemaakt! no worry. Ik vroeg me dat toen ook af!
pi_19748887
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef blablasjit het volgende:

[..]

ik zeg helemaal niks haha in the oath paar afleveringen verder word het bekend gemaakt! no worry. Ik vroeg me dat toen ook af!
Ow oke dan heb ik nog wel een eindje geduld
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_19748962
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ow oke dan heb ik nog wel een eindje geduld
hehe je zal wel moeten ik verklap het namelijk niet

edit: zie me user icoon gna gna... komt het bekend voor? ?

THEY NEVER LISTEN!

[ Bericht 5% gewijzigd door blablasjit op 09-06-2004 12:04:09 ]
pi_19752384
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef blablasjit het volgende:
Ahh, ze komen er dus nog op terug. Wel lang wachten
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:28 schreef blablasjit het volgende:
THEY NEVER LISTEN!
Best een zieke opmerking, als je net iemand neergeknald hebt. Al heeft ie wel gelijk natuurlijk.
pi_19752499
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:29 schreef khazad het volgende:

[..]

Ahh, ze komen er dus nog op terug. Wel lang wachten
[..]

Best een zieke opmerking, als je net iemand neergeknald hebt. Al heeft ie wel gelijk natuurlijk.
beter lang wachten dan het nooit te zien krijgen!

haha ik vond het wel een stoere opmerking!. Maar misschien iets wat overdreven!
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:29:22 #24
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_19763821
Sssst, niet alles verklappen, ik moet deze aflevering nog even van de video bekijken!

(en ja, ik ben er weer, levend en wel!)
Pimp my Daf!
pi_19763860
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Dat was toch best duidelijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')