Ik heb Arthur Koen nog nooit SjokSjok horen noemen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh .... die woorden kwamen niet van mij, maar van Arthur. Je moet wel opletten!
Dat is de schuld van Wup! Zij zei ooit dat Koen sjokt als hij loopt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:04 schreef Svensational het volgende:
Ik heb Arthur Koen nog nooit SjokSjok horen noemen...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:04 schreef Svensational het volgende:
Wie?
Yep, en gelijk aangenomen!?!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:07 schreef Svensational het volgende:
Iwan, heb je je sollicitatiebrief al naar Endemol gestuurd?
Ik kan het bevestigen noch ontkennen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:48 schreef MirSus het volgende:
Yep, en gelijk aangenomen!?!!![]()
![]()
Pfff! Ik was net bezig met er zelf eentje te maken.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een mooie collage's
En dat tegeltje lijkt wel authentiek.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een mooie collage's
Te gek! Alvast bedankt!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BTW: Ik heb jullie mailtje ontvangen... en ik ga komend weekend het archief uitpluizen! Ik heb al een paar hele leuke caps uit 1999, toen ze nog in het Seepaert werkte met Serge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |