abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19742821
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je kunt wat kopietjes van me kopen. Je kent het tarief.
Opportunist! Zeker ook nog van die wazige VHS aftreksels...

Ze kan van mij wel een kopietje krijgen: een hele week OnM op 1 dvd, inclusief terugblik en extra's.
pi_19742941
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:

Opportunist! Zeker ook nog van die wazige VHS aftreksels...

Ze kan van mij wel een kopietje krijgen: een hele week OnM op 1 dvd, inclusief terugblik en extra's.
* belt ff met Endemol en Brein *
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_19743061
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat laat jij je toch weer kennen! Ik zeg iets en jij komt er weer gelijk achteraan met de opmerking dat jij het al met je klompen aan aanvoelde.
Dit is toch een schoolvoorbeeld van tegenpolen die elkaar aantrekken... Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand dat niet aan ziet komen.
pi_19743286
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:39 schreef Iwan1976 het volgende:

Dit is toch een schoolvoorbeeld van tegenpolen die elkaar aantrekken... Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand dat niet aan ziet komen.
De meeste users hier zijn zo onsnugger, dat ze niks in de gaten hebben.
pi_19743384
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
* belt ff met Endemol en Brein *
"Zeg dat het niet waar is man... Een man mag dat niet doen. Fok!-ers zijn één familie. Familie mag je niet verraden! Ik heb alles voor jullie gedaan. Weet je dat? Ik geef om jullie... Ik hou van jullie. Ik heb dit alles voor jou gedaan. Rancune... uit rancune... jij verraadt me... uit rancune! Wij vroeger zetten verraders tegen de muur!"

pi_19743534
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
De meeste users hier zijn zo onsnugger, dat ze niks in de gaten hebben.
pi_19743638
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:55 schreef Iwan1976 het volgende:

"Zeg dat het niet waar is man... Een man mag dat niet doen. Fok!-ers zijn één familie. Familie mag je niet verraden! Ik heb alles voor jullie gedaan. Weet je dat? Ik geef om jullie... Ik hou van jullie. Ik heb dit alles voor jou gedaan. Rancune... uit rancune... jij verraadt me... uit rancune! Wij vroeger zetten verraders tegen de muur!"
Als Tuur er uit gaat, ga je dan Frommeltaal papegaaien? De cupsize van Tara opvragen? In de joekels van Lizzy knijpen (dat gaat Frommel komend seizoen doen- hoewel ... dat laatste kan ik, Lizzyliefhebber, Frommel niet kwalijk nemen)? Ga je net als Frommel Nico palen?

In dat geval moeten we je van dit forum verwijderen.
pi_19743849
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als Tuur er uit gaat, ga je dan Frommeltaal papegaaien? De cupsize van Tara opvragen? In de joekels van Lizzy knijpen (dat gaat Frommel komend seizoen doen- hoewel ... dat laatste kan ik, Lizzyliefhebber, Frommel niet kwalijk nemen)? Ga je net als Frommel Nico palen?
Die rol lijkt me jou meer op het lijf geschreven.
quote:
In dat geval moeten we je van dit forum verwijderen.
"Jij... jij gaat weg! Jij denkt toch niet dat ik nog langer met jou in één topic wil.
Ga maar even boodschappen doen. Loop maar weer weg...
Daar ben je goed in heh. <CENSUUR>!"
pi_19743958
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 01:19 schreef Iwan1976 het volgende:

Die rol lijkt me jou meer op het lijf geschreven.
WAT?????? Een WIV paalt geen Nico's! Alleen maar Lizzy's ... en af en toe een Ellen.
quote:
"Jij... jij gaat weg! Jij denkt toch niet dat ik nog langer met jou in één topic wil.
Ga maar even boodschappen doen. Loop maar weer weg...
Daar ben je goed in heh. <CENSUUR>!"
Zie regel 3 van pagina 1 van dit topic. Je kunt altijd oprotten....

Je bent echt aan het verFrommelen! Ga Tara palen. Of beter van niet, want dat vind jij alleen maar leuk. Tara haat je ... voorlopig nog. Ik denk dat jij meer een jongen voor Aafke bent. Je weet wel. Zij is de ouwe fiets op wie jij het moet leren. Woehahahahaha!
pi_19744057
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 01:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je bent echt aan het verFrommelen! Ga Tara palen. Of beter van niet, want dat vind jij alleen maar leuk. Tara haat je ... voorlopig nog. Ik denk dat jij meer een jongen voor Aafke bent. Je weet wel. Zij is de ouwe fiets op wie jij het moet leren. Woehahahahaha!
Ga de band van vandaag maar eens terugspoelen, want die laatste quote was van Tara... wel opletten heh!

En wat Aafke betreft... Ik ben die Afrikaanse taal nie machtig nie. Ik heb het wel naar m'n zin hier in Nederland.
pi_19744156
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 01:33 schreef Iwan1976 het volgende:

Ga de band van vandaag maar eens terugspoelen, want die laatste quote was van Tara... wel opletten heh!
Ik ben niet zo Taragezind.
quote:
En wat Aafke betreft... Ik ben die Afrikaanse taal nie machtig nie. Ik heb het wel naar m'n zin hier in Nederland.
Aafke spreekt Nederlands en je hoeft alleen maar met haar naar bed. Tot vrijdag a.s. kan dat nog in Nederland.
pi_19746139
Ik heb dus een leuke aflevering gemist, maar wat heb ik dan gemist, kan iemand mij updaten?
pi_19746249
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:18 schreef carola het volgende:
Ik heb dus een leuke aflevering gemist, maar wat heb ik dan gemist, kan iemand mij updaten?
quote:
Tara wil niet met Carlo in het pakhuis gaan wonen. Carlo geeft haar gelijk dat het inderdaad beter is dat ze niet meer samen onder 1 dak wonen. Ook geeft hij eerlijk antwoord als Tara hem iets over Kim vraagt. Hij zegt dat hij nog steeds geïnteresseerd is in haar. Die avond gaat hij met Kim uiteten. Tijdens het eten vraagt hij haar ten huwelijk?

Niels vertelt Joyce van het bewijs. Nu moet hij het alleen nog ontcijferen en dat gaat erg moeilijk worden, aangezien het om een experiment gaat en er dus geen vergelijk materiaal is. Bettina vertelt dat Hugo eventueel kan helpen. Hij heeft ten slotte ook het bewijs geleverd. Joyce en Niels weten niet wat ze horen. Helaas wil Hugo niet mee werken. Hij heeft het bewijs geleverd en dat vindt hij wel genoeg. Hoe komt Hugo aan het bewijs? Heeft hij het al die tijd in zijn bezit gehad? Dan ziet Niels ineens die overdracht van de cd-rom tussen Claire en Hugo. Claire vertelt hem dat ze bang was voor Arthur. Ze mocht niets tegen niemand zeggen. Niels heeft te doen met haar en omhelst haar?
pi_19746483
THANKS
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:21:47 #165
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19747311
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:50 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

't Is handig als hij ff langskomt, want dan kan hij gelijk zijn gegevens ontcijferen.
Dan is het toch niet meer nodig
Friends don't let friends remain beardless...
pi_19749295
De Iwan-WIV discussie is best leuk
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19749335
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of hebben we Wup nog niet gesignaleerd?
Tja, hoe zou dat nou komen
pi_19749401
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:35 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hieruit mag ik concluderen dat Dr. Slettebak Claire is en dat Dr. Knoeilap Stinkerd Niels is
WIV praat wel vaker in geheimtaal... .
pi_19750416
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:42 schreef Svensational het volgende:
WIV praat wel vaker in geheimtaal... .
En ik begrijp z'n geheimtaal ook nog... moet ik me nu zorgen gaan maken?
pi_19750524
Ja, na 20 keer weet ik het ook wel ja
pi_19751655
Als Frommelmans iets met Tara krijgt dan wordt Tara ook
pi_19752672
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:04 schreef pberends het volgende:
Ik vind Tara en Chris niet zo veel verschillen van elkaar: allebei opportunisten die alles doen om hun doel te bereiken. Tara had haar zinnen gezet op Chris' kamer, dus wie weet wat zij daar voor over heeft. En Chris wil graag in het gevlij komen bij de Van Walsums... Lijkt me wel een match.
pi_19754644
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:40 schreef Svensational het volgende:

Tja, hoe zou dat nou komen
Ach ja, we hebben haar eigenlijk toch niet nodig. 't Is hier zo ook wel leuk.
pi_19754673
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:19 schreef Svensational het volgende:
Ja, na 20 keer weet ik het ook wel ja
Ehhhh .... die woorden kwamen niet van mij, maar van Arthur. Je moet wel opletten!
pi_19754766
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:04 schreef pberends het volgende:
Tara is toch al !?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')