Mag ook wel eens, het is de laatste week. Dus dan mogen we er wel iets van verwachten.....quote:Op maandag 7 juni 2004 21:44 schreef Dizer het volgende:
Stoere aflevering vandaag!!!
Joh, hij was niet in het hospitaal. Hij belazert Ellen met een vriend.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:41 schreef Viking84 het volgende:
dat had ik ook al gezegd![]()
En trouwens: geen tijd om met ellen te eten, wel tijd om te scheren? ff tussendoor tijdens een acute darmoperatie??
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb ik het goed gehoord? Noemde Frommelmans JP "GT"?
Morgen toch maar ff pagina 222 er bij nemen? Ik heb de band teruggespoeld, maar ik kan het nog steeds niet ontcijferen.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef Iwan1976 het volgende:... of zei hij nou 'gay thee'?
Ik ben ook heel benieuwd wat ze ervan maken vrijdag! Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant duurt het dan weer 2½ maand.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind het overigens wel cool dat er vrijwel niks nog bekend is over de cliff ( in tegenstelling tot bij GTST) Ik ben echt zo benieuwd naar de aflevering van vrijdag, de open dag in het ziekenhuis en dat rare etentje bij de Van Walsums met die varkenskoppen
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:17 schreef Svensational het volgende:
Hee WIV, heb jij een cap an die kop van Arthur op het eind?
Vertel.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:15 schreef pberends het volgende:
In de Veronicagids staat wel een pikant detail over de cliff
De rol van WUP wordt vanaf heden gespeeld door WIV.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:17 schreef Svensational het volgende:
Hee WIV, heb jij een cap an die kop van Arthur op het eind?
Daar zou ik niet al te veel op rekenen.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:20 schreef Dizer het volgende:
Ik hoop zo dat Victor in de Cliffhanger voorkomt!!! Zou zoooo cool zijn!!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:23 schreef soapie het volgende:
[..]
Vertel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Ik plaats hier geen caps, want dan misbruiken de jongens van Het Net ze!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De rol van WUP wordt vanaf heden gespeeld door WIV.![]()
![]()
Goeie reden... of heb je je apparaat nog niet aan de praat gekregen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik plaats hier geen caps, want dan misbruiken de jongens van Het Net ze!
Waar denk je dat 'ie de hele dag mee bezig is geweest?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
of heb je je apparaat nog niet aan de praat gekregen?
Mijn apparaat werkt. Mijn vriendin klaagt niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Goeie reden... of heb je je apparaat nog niet aan de praat gekregen?
Met iets dat je ook eens zou moeten doen: WERKEN!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:49 schreef BVO het volgende:
Waar denk je dat 'ie de hele dag mee bezig is geweest?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |