Aafke "rookte" vroeger ook wel eens een "sigaar"....quote:Op zondag 6 juni 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
Sid, Serge en Olaf zaten ook regelmatig zwaar neurotisch aan 'n peuk te hijsen!!
Ja, uit zijn oren!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:05 schreef Svensational het volgende:
Arthur rookt ook...
Volgens mij dronk Arthur op soep lijkende varkenszeik uit een grote McDrive-beker.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:04 schreef Svensational het volgende:
Wat had de familie van Walsum nou op hun bord? Een grote varkenskop?
Ik heb de preview vandaag niet gezien.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:12 schreef Svensational het volgende:
Nee Arthur was niet te zien. Maar heb je daar geen cap van?
Ik had niet gedacht dat ik het hier zou zeggen: je bent geweldig!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef babette21 het volgende:
Wat 'n gelul over 'n topic-titel en OP!! Oké, hij is misschien ruk maar ik ben 't zowaar een keer met WIV eens: niemand heeft patent op 't openen van 'n topic. Die van Iwan en Wup zijn altijd cool, maar als ze niet online zijn heeft 't sowieso weinig nut om daar 3 dagen op te wachten.... En waar gaat het hier nou eigenlijk om: de titels of de inhoud?!?! Het enige wat - volgens mij - niet mág ontbreken is 'n link naar in ieder geval 't vorige topic (die hele lijst hoeft dus niet eens), puur voor het gemak... PUNT!!
Joppiequote:Op maandag 7 juni 2004 13:58 schreef Dizer het volgende:
Lizzy heeft ook een paar keer een Sigaar gerookt hoor! Had ze van der vader
[afbeelding]
HIJ MOET TERUG!!!!![]()
![]()
ja, maar dat baardje klopt dus nietquote:Op maandag 7 juni 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Bram zonder baartje
Ziet er weer een stuk minder zaadloos uit.
Stukken beter ja, maar wel weer een slechte timing. Toen hij uit de Waalberg wegging had hij 'm nog, toen hij thuis kwam en Ellen vroeg of ze nog lang in de Waalberg was gebleven was hij ineens geschoren.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Bram zonder baarDje
LOLquote:Op maandag 7 juni 2004 20:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Stukken beter ja, maar wel weer een slechte timing. Toen hij uit de Waalberg wegging had hij 'm nog, toen hij thuis kwam en Ellen vroeg of ze nog lang in de Waalberg was gebleven was hij ineens geschoren.![]()
![]()
![]()
Hoewel.... hij zal wel een scheerapparaat op z'n werk hebben!!!!![]()
Ik ben nog steeds van plan om een parodie met de acteurs van ONM te maken.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Leuk die buitenscène bij het ziekenhuis... en Duuk aan de sigaretten.
Arthur in het nauw... blijft lachen.![]()
dat had ik ook al gezegdquote:Op maandag 7 juni 2004 20:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Stukken beter ja, maar wel weer een slechte timing. Toen hij uit de Waalberg wegging had hij 'm nog, toen hij thuis kwam en Ellen vroeg of ze nog lang in de Waalberg was gebleven was hij ineens geschoren.![]()
![]()
![]()
Hoewel.... hij zal wel een scheerapparaat op z'n werk hebben!!!!![]()
Ja en.....quote:Op maandag 7 juni 2004 21:41 schreef Viking84 het volgende:
dat had ik ook al gezegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |