Serge was op zijn manier ook een lul, maar hij had tenminste nog lef! Er is echter iets dat Serge en Bram gemeen hebben. Beiden zijn dood, hoewel Bram het zelf nog niet in de gaten heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:35 schreef Patries86 het volgende:
ellen en bram vind ik toch beter bij elkaar passen
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Serge was op zijn manier ook een lul, maar hij had tenminste nog lef! Er is echter iets dat Serge en Bram gemeen hebben. Beiden zijn dood, hoewel Bram het zelf nog niet in de gaten heeft.
Haha... Sven zou het niet erg vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
We moeten ff rustig aan doen, want anders is het topic voor de cliff al vol.
Wie? Ohw, die puber!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:30 schreef dunn0w het volgende:
Haha... Sven zou het niet erg vinden.![]()
Dan kijk je toch op zondag naar de herhaling!? Of neem de zooi op.quote:Maar ik kan de cliff niet eens zien...
Kennard Bos......quote:heb je ook nog caps van Reneé in de kelder opgesloten door wie was het ook alweer?
Ik vind het meer op een schapenkop lijken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Smakelijk eten, varken... ehhh... Wup.
Het zou me niks verbazen als Arthur, met zijn grootheidswaanzin, zichzelf ziet als een Jezus-figuur, die verraden wordt door Judas (Hugo).quote:Hij, die tot nu toe een vrij man was, zal nu Zijn edele vrijheid gaan verliezen en komen in de macht en hande van Zijn allerbitterste vijanden, die Hem nu zullen vangen en grijpen, en als een stom en onnozel schaap, voeren en slepen tot de slachting.
Ach we krijgen waarschinlijk zometeen toch ONM # 51~ De Cliffhanger # 2~quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha... Sven zou het niet erg vinden.
Ik ook nietquote:Maar ik kan de cliff niet eens zien...
En zoiets noemt zich "fan"!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:04 schreef Svensational het volgende:
Ik ook niet![]()
Geflambeerd schaap?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Het laatste avondmaal...
Die beestenkop lijkt eigenlijk op de ontvelde hoofd van Tuur. Zou hij zich van kant hebben gemaakt?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
Arthur gaat Joost helpen met het maken van horrorfilms
Dan schiet ik 'm hoogst persoonlijk kapot.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
om halverwege het volgende seizoen weer onverwachts op te duiken.
Je raakt hem waarschijnlijk toch niet... je ziet nog niet eens het verschil tussen een varken en een schaap.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan schiet ik 'm hoogst persoonlijk kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |