http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=eyed&member=&order=relevance&fora%5B%5D=30quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:58 schreef onanymous het volgende:
Ik kon over deze geweldige formatie nog helemaal niets vinden op Fok!
Ik zocht op black eyed peasquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=30
ik vond ze juist op pinkpop behoorlijk goed klinken voor een rap-act. Normaal klinken dat soort acts altijd walgelijk omdat alle studiogeluidjes weggelaten zijn of vervangen voor casettebandjes etc. Dit leefde echtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Op Pinkpop waren ze slecht
Maar ze hebben wel een paar aardige nummertjes gemaakt, meer ook niet...
Veel leuker inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Vond ze voor Elephunk veel leuker.....
Nou, ik geloof dat een paar van die BEP-gasten op de plaat zelf de meeste instrumenten bespelen...quote:Nou, goed zijn ze niet, zelfs nog niet matig, maar ze hebben toch één klein stapje voor op de rest van het volkje dat te lui is om echte instrumenten te leren bespelen
Die was cool inderdaad!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:31 schreef Ms.Bitters het volgende:
Joints&Jams
Nou.. als je dit een "standaard R'n'B-groepje" noemt ben je wel een beetje wereldvreemd...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:08 schreef Djeez het volgende:
Echt een standaard R'n'B-groepje wat weer helemaal in is en je elk uur drie keer voorbij hoort komen op de radio.!
Want muziek is pas "echt" als het op instrumenten wordt bespeeld!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:57 schreef Rex_Everything het volgende:
Nou, goed zijn ze niet, zelfs nog niet matig, maar ze hebben toch één klein stapje voor op de rest van het volkje dat te lui is om echte instrumenten te leren bespelen: ze zitten niet constant te zeiken over hoe moeilijk hun jeugd wel was, hoeveel kogels ze al hebben gevangen, hoeveel schaarsgeklede vrouwen er dagelijks hun duck sicken (jawel, ik hou mijn taal proper) en welke dure auto's en juweeltjes ze hebben verdiend met hun 'muziek'. Een half babyduimpje omhoog daarvoor.
Hehe...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Lekker tegenstrijdig ook, maken ze een nummer waarin ze waarschijnlijk lopen te protesteren tegen al het haat en geweld in de wereld, maar ondertussen staat er wel weer zo'n neger op een agressieve manier te rappen alsof hij helemaal 'tha bomb' is.
okee.. ik zal eens wat meer feiten gaan verzamelen voordat ik mijn mening hier uitspreekquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hehe...Waar slaat dat nou weer op?!
Ach zeur toch niet. Ze zijn tenminste een van de weinige mainstream artiesten met wat invloeden van verschillende stijlen op een album. Waardoor ze ook met kop en schouders boven de gemiddelde mainstream R&B act uitstijgen. Heb je eigenlijk wel meer van ze gehoord dan de 3 nummers op TMF ? Zo slecht als jij ze beschrijft zijn ze nou ook weer niet. Geniaal zijn ze niet, maar toch stukken beter dan de gemiddele TMF artiest. Maar volgens mij vind je jezelf een beetje te goed omdat je van underground muziek houd of je bent zoiezo al bevoordeeld over mainstream of het genre. En in alle 3 de gevallen had je dit topic beter kunnen laten voor wat het is, i.p.v. een onwetende post te plaatsen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:57 schreef Rex_Everything het volgende:
Nou, goed zijn ze niet, zelfs nog niet matig, maar ze hebben toch één klein stapje voor op de rest van het volkje dat te lui is om echte instrumenten te leren bespelen: ze zitten niet constant te zeiken over hoe moeilijk hun jeugd wel was, hoeveel kogels ze al hebben gevangen, hoeveel schaarsgeklede vrouwen er dagelijks hun duck sicken (jawel, ik hou mijn taal proper) en welke dure auto's en juweeltjes ze hebben verdiend met hun 'muziek'. Een half babyduimpje omhoog daarvoor.
Zei ik dat? Ik heb iets tegen mensen die te lui zijn om een instrument te leren. Dat is iets anders dan weten dat je ook zonder instrumenten iets moois kunt maken. Wat Black Eyed Peas betreft: die gebruiken blijkbaar ook instrumenten, inderdaad. Ik dácht al dat er iets goed aan was.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Want muziek is pas "echt" als het op instrumenten wordt bespeeld!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |