abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19653666
Ik kon over deze geweldige formatie nog helemaal niets vinden op Fok!
Het verbaasde me wel enigszins aangezien het natuurlijk een lekker hip bandje is dat helemaal in is. Maar... niet zo standaard als je verwacht als je Shut Up hoort. Het album zit werkelijk vol met hele goede nummers die echt niet in een stijl onder te brengen is. En tot mijn grote verbazing hebben de heren (dame zit er pas sinds deze cd bij) al meerdere albums uitgebracht... Behoorlijk goede en originele muziek...

Wat vinden we op Fok! hier van de Black Eyed Peas? Ik, als toch voornamelijk metal/rocker moet zeggen dat het mij wel charmeren kan, deze hiphop. Lekker origineel geluid én goede rappers die niet zeuren over hun tijd in 'the hood' en over 'the bitches' die ze allemaal geneukt hebben... Bijzonder goede artiesten
pi_19653831
Op Pinkpop waren ze slecht
Maar ze hebben wel een paar aardige nummertjes gemaakt, meer ook niet...
pi_19654153
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:58 schreef onanymous het volgende:
Ik kon over deze geweldige formatie nog helemaal niets vinden op Fok!
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=eyed&member=&order=relevance&fora%5B%5D=30
pi_19654210
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:13 schreef Seborik het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=30
Ik zocht op black eyed peas

stom van mij
maar wie gaat er dan ook op eyes zoeken als je b.e.p. wil
maarach een centraal bep topic was er nog niet dus 8)
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Op Pinkpop waren ze slecht
Maar ze hebben wel een paar aardige nummertjes gemaakt, meer ook niet...
ik vond ze juist op pinkpop behoorlijk goed klinken voor een rap-act. Normaal klinken dat soort acts altijd walgelijk omdat alle studiogeluidjes weggelaten zijn of vervangen voor casettebandjes etc. Dit leefde echt
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:53:58 #5
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_19659176
Vond ze voor Elephunk veel leuker.....
1,000,000 demons can't be wrong...
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:56:02 #6
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19659206
Ik vond ze ook erg goed en enthousiast op Pinkpop.
Proud Powerpauper
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:51:48 #7
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_19660068
ze waren niet bijzonder goed, maar echt niet slecht - de stage presence was top en ze hebben het publiek netjes meegekregen!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_19660160

[ Bericht 100% gewijzigd door Seborik op 05-06-2004 13:00:28 (Reageer maar een beetje normaal.) ]
  zaterdag 5 juni 2004 @ 13:21:16 #9
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_19660648
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Vond ze voor Elephunk veel leuker.....
Veel leuker inderdaad.
Tegenwoordig is het van die poppige top40-muziek, terwijl Behind The Front en Bridging The Gap gewoon lekker relaxe Hiphop platen waren met een paar hele sterke nummers.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 13:24:12 #10
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_19660710
Vroeger was het beter................
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 5 juni 2004 @ 13:31:55 #11
94969 Ms.Bitters
moeilijke naam
pi_19660891
Een aantal jaar geleden vond ik ze nog goed met Joints&Jams.
Tegenwoordig lijkt het maar nergens op.. irritante deuntjes die in je hoofd blijven zitten..
The captain has NO need for biscuits!
pi_19667124
neh je moet ff die hitjes wegdenken (hoewel hey mama nog wel cool is) er staan op elephunk een aantal zeer relaxe nummers

anxiety, lets get retarded, the boogie that b en nog een aantal mindere
  Redactie Frontpage zaterdag 5 juni 2004 @ 20:08:06 #13
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_19668060
Echt een standaard R'n'B-groepje wat weer helemaal in is en je elk uur drie keer voorbij hoort komen op de radio. !
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_19668089
Ik vind ze ook wel leuk. Een van de betere artiesten die wat aandacht krijgen op MTV/TMF/radio de laatste tijd. De oudere albums ken ik niet maar ik heb wel van meerdere gehoord dat die beter zijn dan Elephunk. Elephunk is ook wel leuk, teminste niet zo'n album dat 14 dezelfde nummers bevat.

Favoriete nummers; Let's Get Retarded, Smells Like Funk, Latin Girls, Fly Away, The APL song en Anxienty.
It's a simple question -- if the moon were made of ribs ... would ya eat it?...I know I would.
pi_19670794
Ohww gatver... ik vind ze zo stom, was een keer bij een vriendin en die had die laatste cd van hun aan staan, ik dacht dat mijn hersenen uit elkaar gingen spatten.. nee, tis niet mijn ding
La vie en Rose
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:57:36 #16
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_19671057
Nou, goed zijn ze niet, zelfs nog niet matig, maar ze hebben toch één klein stapje voor op de rest van het volkje dat te lui is om echte instrumenten te leren bespelen: ze zitten niet constant te zeiken over hoe moeilijk hun jeugd wel was, hoeveel kogels ze al hebben gevangen, hoeveel schaarsgeklede vrouwen er dagelijks hun duck sicken (jawel, ik hou mijn taal proper) en welke dure auto's en juweeltjes ze hebben verdiend met hun 'muziek'. Een half babyduimpje omhoog daarvoor.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
pi_19671197
* Stuart vind de Black Eyed Peas wel leuk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 5 juni 2004 @ 22:03:31 #18
2889 Zander
He's gone
pi_19671296
quote:
Nou, goed zijn ze niet, zelfs nog niet matig, maar ze hebben toch één klein stapje voor op de rest van het volkje dat te lui is om echte instrumenten te leren bespelen
Nou, ik geloof dat een paar van die BEP-gasten op de plaat zelf de meeste instrumenten bespelen...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_19671334
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:31 schreef Ms.Bitters het volgende:
Joints&Jams
Die was cool inderdaad!
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:08 schreef Djeez het volgende:
Echt een standaard R'n'B-groepje wat weer helemaal in is en je elk uur drie keer voorbij hoort komen op de radio. !
Nou.. als je dit een "standaard R'n'B-groepje" noemt ben je wel een beetje wereldvreemd...
pi_19671384
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 21:57 schreef Rex_Everything het volgende:
Nou, goed zijn ze niet, zelfs nog niet matig, maar ze hebben toch één klein stapje voor op de rest van het volkje dat te lui is om echte instrumenten te leren bespelen: ze zitten niet constant te zeiken over hoe moeilijk hun jeugd wel was, hoeveel kogels ze al hebben gevangen, hoeveel schaarsgeklede vrouwen er dagelijks hun duck sicken (jawel, ik hou mijn taal proper) en welke dure auto's en juweeltjes ze hebben verdiend met hun 'muziek'. Een half babyduimpje omhoog daarvoor.
Want muziek is pas "echt" als het op instrumenten wordt bespeeld!

zaterdag 5 juni 2004 @ 22:11:11 #21
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_19671586
Beetje jammer dat deze 'muziek' 3 keer per uur wordt uitgezonden op de radio.. "where is the love" klonk the eerste 2 keer nog wel aardig, maar toen ik dat nummer voor de 3e keer hoorde, jawel, binnen 2 uur tijd!, had ik alweer snel genoeg van die gasten. Lekker tegenstrijdig ook, maken ze een nummer waarin ze waarschijnlijk lopen te protesteren tegen al het haat en geweld in de wereld, maar ondertussen staat er wel weer zo'n neger op een agressieve manier te rappen alsof hij helemaal 'tha bomb' is.

Vervolgens kwam al snel het nummer 'shut up' in de bekendheid, en heel misschien als het nummer nog wat creatiefs in petto had in plaats van het eentonige 'shut up' en de standaard rap-dingetjes was het misschien nog wat geweest.

black eyed peas...
pi_19671697
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Lekker tegenstrijdig ook, maken ze een nummer waarin ze waarschijnlijk lopen te protesteren tegen al het haat en geweld in de wereld, maar ondertussen staat er wel weer zo'n neger op een agressieve manier te rappen alsof hij helemaal 'tha bomb' is.
Hehe... Waar slaat dat nou weer op?!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 22:15:45 #23
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_19671768
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hehe... Waar slaat dat nou weer op?!
okee.. ik zal eens wat meer feiten gaan verzamelen voordat ik mijn mening hier uitspreek

waar gaat het nummer over?
pi_19671789
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 21:57 schreef Rex_Everything het volgende:
Ach zeur toch niet. Ze zijn tenminste een van de weinige mainstream artiesten met wat invloeden van verschillende stijlen op een album. Waardoor ze ook met kop en schouders boven de gemiddelde mainstream R&B act uitstijgen. Heb je eigenlijk wel meer van ze gehoord dan de 3 nummers op TMF ? Zo slecht als jij ze beschrijft zijn ze nou ook weer niet. Geniaal zijn ze niet, maar toch stukken beter dan de gemiddele TMF artiest. Maar volgens mij vind je jezelf een beetje te goed omdat je van underground muziek houd of je bent zoiezo al bevoordeeld over mainstream of het genre. En in alle 3 de gevallen had je dit topic beter kunnen laten voor wat het is, i.p.v. een onwetende post te plaatsen.
It's a simple question -- if the moon were made of ribs ... would ya eat it?...I know I would.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 22:17:30 #25
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_19671848
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 22:05 schreef P-Style het volgende:

[..]

Want muziek is pas "echt" als het op instrumenten wordt bespeeld!

Zei ik dat? Ik heb iets tegen mensen die te lui zijn om een instrument te leren. Dat is iets anders dan weten dat je ook zonder instrumenten iets moois kunt maken. Wat Black Eyed Peas betreft: die gebruiken blijkbaar ook instrumenten, inderdaad. Ik dácht al dat er iets goed aan was.

Ga me nu niet voor een kortzichtige zwart-wit-kijker aanzien, ik kan wel af en toe iets van hiphop appreciëren (nog het liefst in mengvorm met andere genres), maar in de meeste van die dingen hoor ik toch echt niet meer dan een simpele baslijn en een rijkeluis die over zijn moeilijke jeugd staat te lullen.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')