quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:32 schreef Dieptriest het volgende:
ben toch benieuwd wat je van de mijne kunt maken...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:03 schreef Antagonist het volgende:
Graag, ik zal mijn oude emote even selecteren die is makkelijker.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:53 schreef MadMarine het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ik denk dat het misschien iets te moeilijk is omdat ie beweegt enzo (en dat wil ik wel houden)
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:56 schreef babba het volgende:
me too !
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Het lijkt me vrij onmogelijk om wat met mijne te doen eigenlijk. Iemand misschien ideeen? Dan wil ik het evt. eerst zelf wel proberen.
Yeahinho had je al geholpen, maar ik verveelde mequote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:03 schreef Antagonist het volgende:
Graag, ik zal mijn oude emote even selecteren die is makkelijker.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:58 schreef VjenneKloetn het volgende:
Mag die van mij ook? Alvast bedankt!
Hey onwijs bedankt! Looking good!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
Uit het vorige topic, een aanvraag van L-X:>> [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:00 schreef super-muffin het volgende:
kan iemand wat van die van mij maken?
of een compleet andere (met het EK logo er in iig)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:03 schreef Mike het volgende:
Kan iemand wat maken van mijn icoontje?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:39 schreef Chen het volgende:
Kan iemand voor mij zo oranje maken met de EK mascotte
Kijk eens 5 posts boven deze.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi kruisje.
Nog meer keus:quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:03 schreef Mike het volgende:
Kan iemand wat maken van mijn icoontje?
Hij doet het wel bij mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi kruisje.
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:30 schreef Mugen_Honda het volgende:
En kunnen jullie hier misschien iets mee, niet simplistisch, maar meer creatiever?
[afbeelding]
Alvast dankjewel.
Mag ik misschien ideëen uitdragen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken.....
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:16 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Mag ik misschien ideëen uitdragen?
Dat de Garfield (de kat) een vlaggetje in zijn hand heeft, en op de achtergrond wappert de Nederlandse vlag? De meubliair blijft dus paars?
Mag het alsjeblieft?
De programma's die je aanraad zitten namelijk bomvol spyware. En daar krijgen mensen problemen mee die nog veel groter zijn dan één plaatje dat niet opgeslagen kan worden. Vandaarquote:BMP in plaats van GIF/JPG! HELP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (dat je soms plaatjes alleen als BMP kan opslaan ipv GIF of JPG), kunnen het beste even het volgende doen:
Ga naar Extra -> Internet Opties.
Onder het kopje Tijdelijke Internet Bestanden druk je vervolgens op Verwijder bestanden. Klik vervolgens op Instellingen en zet het schuifje (dat bij mij op 250MB staat) naar 40 MB. Als je nu je browser restart, kan je het plaatje weer normaal opslaan.
Om het simpel te houdenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:41 schreef Slarioux het volgende:
Mag ik ze alle 24 indienen?
Of eigenlijk doe alleen dit ventje maar
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:16 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Mag ik misschien ideëen uitdragen?
Dat de Garfield (de kat) een vlaggetje in zijn hand heeft, en op de achtergrond wappert de Nederlandse vlag? De meubliair blijft dus paars?
Mag het alsjeblieft?
Gewoon een beetje zoeken met Google (bij Afbeeldingen) op 'oranje', 'vlag', 'holland', en combinaties daarvanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:34 schreef R-Mon het volgende:
Hey Yeahinho, heb jij nog vlaggen en hoedjes enzo? Ik kan niet veel vinden.
Neem ik mee in de volgende OP!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Slarioux het volgende:
Yeahinho?
Over de tip in de openingspost, zou je die willen veranderen in:
[..]
De programma's die je aanraad zitten namelijk bomvol spyware. En daar krijgen mensen problemen mee die nog veel groter zijn dan één plaatje dat niet opgeslagen kan worden. Vandaar
Oh, ik zocht steeds op 'nederland'.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gewoon een beetje zoeken met Google (bij Afbeeldingen) op 'oranje', 'vlag', 'holland', en combinaties daarvan.
Zoiets?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef tass het volgende:
Hallo daar!Eindelijk ben ik (hoop ik) aan het goeie adres :-) Ik zat al in een ander topic wat betreft icons, maar ik zag door de bomen het bos niet meer
Ik ben eindelijk toe aan 1! En nou wil ik gelijk wat leuks hebben ook. Ook net zo goed voor op mijn andere forums....
Ik hoop dat ik niet TE voorbarig ben met gelijk voorleggen wat ik in gedachten heb, want ik heb dus niks nog......;)
Ik zou graag willen van linksonder naar rechtsboven de letters QUEEN en dan met een oranje vlag of de Nederlandse vlag mag ook op de achtergrond. Als de Letters Queen maar mooi zijn en duidelijk op de voorgrond te zien zijn.... Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest hoor.
Thanks
hij is niet van mijquote:
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:23 schreef Beach het volgende:
Ik wil van mijn icoon een EK icoon hebben.
Gewoon met hetzelfde plaatje, maar dan wel met vlag erin ofzo.
En probleempje: Als ik mijn originele icoon wil opslaan, issie veels te groot om weer terug te uploaden![]()
Het werkt hier niet....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Slarioux het volgende:
Yeahinho?
Over de tip in de openingspost, zou je die willen veranderen in:
[..]
De programma's die je aanraad zitten namelijk bomvol spyware. En daar krijgen mensen problemen mee die nog veel groter zijn dan één plaatje dat niet opgeslagen kan worden. Vandaar
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef convinced het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi, ik heb deze mooi plaatjes van Roy Makaay en de Nederlandse leeuw. Wil iemand die voor mij een beetje op mooie grootte maken en achter elkaar zetten? Bedankt!
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:00 schreef convinced het volgende:
Ik krijg hem alleen opgeslagen als bmp, en dan doet-ie het niet. Kan iemand me hier mee helpen?
En Het-Gele-Teken heeft die van mij gemaakt, hij's gaaf hè.quote:BMP in plaats van GIF/JPG! HELP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (dat je soms plaatjes alleen als BMP kan opslaan ipv GIF of JPG), kunnen het beste even het volgende doen:
Ga naar Extra -> Internet Opties.
Onder het kopje Tijdelijke Internet Bestanden druk je vervolgens op Verwijder bestanden. Klik vervolgens op Instellingen en zet het schuifje (dat bij mij op 250MB staat) naar 40 MB. Als je nu je browser restart, kan je het plaatje weer normaal opslaan.
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
kan iemand die van mij oranje maken?
ben dr nog niet helemaal tevreden over, maar ben nu een weekje op vakantie.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:50 schreef Vamp1337 het volgende:
Iemand een ID'tje voor de mijne![]()
Voortaan a.u.b. meteen in het juiste formaat maken! (60x60)quote:Op zondag 6 juni 2004 19:15 schreef brainiac11 het volgende:
[..]
ben dr nog niet helemaal tevreden over, maar ben nu een weekje op vakantie.
[afbeelding]
ofquote:Op zondag 6 juni 2004 12:50 schreef Vamp1337 het volgende:
Iemand een ID'tje voor de mijne![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:14 schreef Mighty het volgende:
Gaarne...ook naar de mijne kijken..alhoewel Heinz al redelijk aan het feesten is...mist er een EK sfeertje.....
Hoe vind je dit?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef easy-going het volgende:
Oeh, leuk EK smilies
Tenminste, ik hoop dat het leuk word
Kan Sven ook EK-proof gemaakt worden?
Misschien een rood-wit-blauw vlaggetje op zijn wangen ofzo?
Oe gaaf, dank jequote:Op zondag 6 juni 2004 21:07 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Hoe vind je dit? [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef easy-going het volgende:
Oeh, leuk EK smilies
Ik vind em best goed gelukt!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef easy-going het volgende:
Oeh, leuk EK smilies
Ik (en Het-Gele-Teken) was idd te laat...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:17 schreef R-Mon het volgende:
ze heeft de mijne al [afbeelding]
Ik krijg'm niet mooi bewegend. Er is telkens een deel van de achtergrond die weer blauw wordt en ik heb nu niet veel zin om 20 frames te bewerken, misschien probeer ik het later nog wel es. Of misschien kan iemand anders het wel.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dank je![]()
maar nu beweegt ie niet meer![]()
HGT kan er vast veel meer mee.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:07 schreef Minisuisse het volgende:
En deze dan
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:07 schreef Minisuisse het volgende:
En deze dan
nee, niet echtquote:Op zondag 6 juni 2004 21:31 schreef R-Mon het volgende:
[..]
HGT kan er vast veel meer mee.
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:21 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
* Yeahinho wil er ook wel een!
Iemand?
Speciaal exemplaar voor devv05!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:35 schreef devv05 het volgende:
zijn er geen mooie standaard EK icons want ik heb dr nog helemaal geen
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:07 schreef Tha_Flash het volgende:
kan je de mijne ook EK proof maken ??
Bvd.
Zo één heb ik er ookquote:Op zondag 6 juni 2004 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
Hee, wat een mooie!
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:30 schreef -Xerxes- het volgende:
<---- mocht iemand tijd en zin hebben
haha vetquote:Op zondag 6 juni 2004 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Speciaal exemplaar voor devv05!
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:26 schreef mallemeid het volgende:
Kan iemand mijn roosje ook EK-proof maken?
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:34 schreef BB-King het volgende:
Valt er van de mijne ook nog wat te maken?![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:07 schreef Laura 2000 het volgende:
Bij deze meld ik me ook aan!!!
Vind de resultaten tot nu toe erg mooi! Dat wil ik ook!
Ik gebruik Ulead Gif animator, maar ik bewerk frame per frame met photoshop, paintshop of correldraw.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:18 schreef brainiac11 het volgende:
HTG, welk proggie gebruik je voor die bewegende dingen? imageready?
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef plankie het volgende:
Heeft iemand ook zin om mijn icoontje te voorzien van de nodige kleurtjes?
er was iets fout met de grootte, hij was 60x50. Als je F5 of refresh doet dan heb je het juiste formaat.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:24 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Thanx! hij is leuk geworden!!
Die is idd iets mooier jah, die andere is een beetje langwerpig gewordenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:57 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
er was iets fout met de grootte, hij was 60x50. Als je F5 of refresh doet dan heb je het juiste formaat.
[afbeelding]
hehe, als belg mag ik niet meedoenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef Yeahinho het volgende:
Waar blijft eigenlijk je eigen EK-versie Het-Gele-Teken?
Een Belg die onze icoontjes ver-oranje-t!!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
hehe, als belg mag ik niet meedoen
quote:Op maandag 7 juni 2004 00:26 schreef Tackleberry het volgende:
<<< Succes
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand wat leuks doen met mijn icoon?
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:21 schreef Maikel1 het volgende:
ga je gang
mijn dank is grootquote:Op maandag 7 juni 2004 16:58 schreef Yeahinho het volgende:
EK-upgrade voor hellmondunited:
[afbeelding] >> [afbeelding]
Ik overtref mezelf!!![]()
Met nog een kleine aanpassing is ie perfect!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke wie kan er wat met die van mij of is ie al ek proof?
beter dan dit krijg ik hem niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
kan iemand die van mij toevallig oranje maken en dat de animatie blijft?
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Kan iemand die van mij veranderen....
Niet alleen groen in oranje veranderen
LEUK!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Bij nader inzien blijf ik bij deze, ik kreeg hem niet echt mooi oranje...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:57 schreef Tackleberry het volgende:
LEUK!Maar ik ga eens proberen om over die vogels een oranje filter te pleuren
Ik neem 'em in overweging
Doe anders F5, vernieuwen, refresh, ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:12 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bij nader inzien blijf ik bij deze, ik kreeg hem niet echt mooi oranje...
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:40 schreef Gorro het volgende:
Ik wil ook wel zo'n gesoept icon
Die awards hoeven er niet in te blijven overigens
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat kan er van de mijne gesoept worden?
*verkapte aanvraag dus*
mijn dank is grootquote:Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
beter dan dit krijg ik hem niet.
[afbeelding]
Ik heb je tekens maar gerestaureerd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:10 schreef Meki het volgende:
wie kan de mijne doen
valt niet echt veel mee te doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:38 schreef gizmo_rtd het volgende:
Is er aan mijn user-icon nog iets te doen??? Ik ben alleen niet voor Nederland, maar voor Engeland (sorry)
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:56 schreef Debs het volgende:
Als iemand zich verveelt, de mijne moet nog![]()
het KANquote:
Ik ben een beetje inspiratieloosquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
het KAN(ik moest er wel om lachen). Heb je nog een ander ID, of mag ik zelf ook nog wat puzzelen ?
![]()
Anywayz, alvast bedankt![]()
Ik vind em zo wel prima eigenlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
het KAN(ik moest er wel om lachen). Heb je nog een ander ID, of mag ik zelf ook nog wat puzzelen ?
![]()
Anywayz, alvast bedankt![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind em zo wel prima eigenlijk!EK-sfeer is top, maar je icon moet wel herkenbaar blijven vind ik. En dat is bij deze dus helemaal het geval!
Thnxquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:40 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik heb je tekens maar gerestaureerd.
[afbeelding]
ik zie nu dat ie niet uploadable isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Thnx
<<<quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Doe anders F5, vernieuwen, refresh, ofzo.
Dan zie je ze meer oranje
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Lijkt me wel lachen als jullie Stoichkov in iets oranjes kan toveren.
Weet niet of Hristo het leuk gaat vinden maar het moet even...
Die plaatjes zijn niet echt duidelijk, dit heb ik er van gemaakt:quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:03 schreef LadyS het volgende:
wie o wie wil mijn icoontje aanpassen?
<------
*lief kijkt*
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:31 schreef Spideyman het volgende:
Joow peepz,
<-------------------
In een EK2004 topic werd ik vergeleken met een soort van calimero en ik kreeg van een user een bijbehorende avater. Natuurlijk is calimero ook Oranjefan en vraagt hierbij om een extreme makeover!
<-------------------
muchos gracias.
die is prima hoor!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:37 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn niet echt duidelijk, dit heb ik er van gemaakt:
[afbeelding]
Ik niet echt, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:34 schreef pdiscs het volgende:
Kun je ook wat met die van mij?
Respect!quote:
Asje...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:31 schreef SpleeffY het volgende:
In deel 1 van deze reeks heeft gfree er al eentje voor mij gemaakt, maar het oranje-petje viel over het gezicht van Mr Pringles. Hierbij nog een verzoekje om mijn icoontje ook EK-proof te maken
.
Probeer eerst deze eens, probeer nog wel wat...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:34 schreef Woffel het volgende:
<-- kan deze ook ek proof gemaakt worden?![]()
en misschien is het ook leuk in deze stijl? dus met een vlaggetje in de hand enzo?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:12 schreef Koningin het volgende:
Kan ook iets met die van mij gedaan worden, want ik wil onze jongens natuurlijk ook aanmoedigen.
Oh en ik weet niet of dit al eens gevraagd is, maar kan deze smilie geen oranje pompoms krijgen?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
*meldt?*
*meldt*quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:52 schreef jd1982 het volgende:
Sow, heb er 3 gedaan, nu de eigenlijke topicstarter weer...
Beetje laat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*meldt*
Laat? Hoezo dat?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:21 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Beetje laat.Nou maak eens wat moois van die van Rewimo en MaPo.
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:40 schreef Yeahinho het volgende:
Laat? Hoezo dat?
...en toen kwam ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:52 schreef jd1982 het volgende:
Sow, heb er 3 gedaan, nu de eigenlijke topicstarter weer...
THANKS!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:24 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die sinaasappel vind ik prachtig, en na het eten ga ik proberen wat voor MissyMirjaM te verzinnen.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:07 schreef Roellio het volgende:
<---
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:08 schreef koston het volgende:
Ik zou ook wel een EK icon willen, een leuke oranje achtergrond of zo. Zou iemand dat willen maken voor mij?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:11 schreef G1ml1 het volgende:
Hmmm Yoda loves Holland too, Ek-avatar you must create for him ....
Bij voorbaat dank
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:25 schreef Emmertje het volgende:
* Het-Gele-Teken zou t ook wel leuk vinden, zo'n oranje EK-icon
dus als d'r iemand tijd en zin heb...
tnx alvast
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:38 schreef gizmo_rtd het volgende:
Is er aan mijn user-icon nog iets te doen??? Ik ben alleen niet voor Nederland, maar voor Engeland (sorry)
quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:29 schreef Apehaar het volgende:
Met die van mij gaat dat zeker niet lukken?
Dank...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:24 schreef R-Mon het volgende:
Die sinaasappel vind ik prachtig, en na het eten ga ik proberen wat voor MissyMirjaM te verzinnen.
WTFquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
(en geduld ......)
Damn die is echt cool!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
(en geduld ......)
met veel geduld en frame per frame bewerkenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:07 schreef Apehaar het volgende:
[..]
WTF
Hoe doe je dat man
Alleen ik kan hem niet uploaden. Hij is te grootquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:12 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
met veel geduld en frame per frame bewerken
Je, de kwaliteit is nogal slecht als ik de resolutie verlaagquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:14 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Alleen ik kan hem niet uploaden. Hij is te groot![]()
Heel slecht? Als ik hem als user icon ga gebruiken wordt hij toch wel een beetje uit zijn verband gerukt. Zie nu maar. <---quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je, de kwaliteit is nogal slecht als ik de resolutie verlaag
Dank u!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:40 schreef BlackDraco het volgende:
[afbeelding] misschien zo een idee?
de url is http://members.lycos.co.uk/weaponmasterz/kuier.gif kun je zo overnemen
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:16 schreef Sport_Life het volgende:
<--- anyone?.
Mag ik die misschien als smile gaan gebruiken??quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
(en geduld ......)
Hij is van mij.... en ik zeg... Ja hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Mag ik die misschien als smile gaan gebruiken??![]()
![]()
Bedoel je hier als smily op fok? Ik zal'm op de picserver laten staan dan kan je'm als [img] zetten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Mag ik die misschien als smile gaan gebruiken??![]()
![]()
Ik bedoelde dat idd als smilie op Fok!.... hij zou wel leuk staan in de OPquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Bedoel je hier als smily op fok? Ik zal'm op de picserver laten staan dan kan je'm als [img] zetten.
(maar is ie eigenlijk niet een beetje groot (+50kb) voor een smile?)
Ah kijk, hij doet het! Bedankt!quote:Op zondag 6 juni 2004 17:02 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[..]
En Het-Gele-Teken heeft die van mij gemaakt, hij's gaaf hè.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:28 schreef Bertha87 het volgende:
Kunnen jullie mijn poppetje oranje maken met een nederlands T-shirt aan???
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:30 schreef detulp050 het volgende:
Mijn verzoek is denk ik een peulenschil voor sommigen, maar een ramp voor mijzelf om te maken
<--------
THNXquote:
Hij is te grootquote:
Ik heb'm verkleind voor je.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is te groot![]()
Bedanktquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb'm verkleind voor je.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou succes met de mijne zal niet meevallen denk ik
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:15 schreef Devano het volgende:
Maakt die van mij ook ff oranjeIk kan natuurlijk ook Chivu in het oranje uitshirt van Roma gaan gebruiken..
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:43 schreef Underdoggy het volgende:
requestGraag het huidige plaatje EKproof maken
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef Mat_Sterbator het volgende:
Deutschland ubber alles
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef Mat_Sterbator het volgende:
Deutschland ubber alles
[afbeelding]
Ubber jaquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef Mat_Sterbator het volgende:
Deutschland ubber alles
[afbeelding]
Hahahahahahaha.... hij is goed... Der deutsche dr. phillquote:
* BlackDraco schud Mat_Sterbator de hand, dat is de instelling!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef Mat_Sterbator het volgende:
Deutschland ubber alles
[afbeelding]
Ik heb niets tegen buitenlanders, maar ik ben alleen bereid om mensen aan een ORANJE Ek icoon te helpenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:40 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
BlackDraco schud Mat_Sterbator de hand, dat is de instelling!
Hartstikke leuk! Dank je welquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Laat? Hoezo dat?
Rewimo: [afbeelding]
* Yeahinho is trots op het resultaatquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:41 schreef dork22 het volgende:
* Yeahinho biedt zich aan
Ik hoef geen ORANJE icoon, heb me eige DUITSLAND icoon al gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:53 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders, maar ik ben alleen bereid om mensen aan een ORANJE Ek icoon te helpen![]()
* BlackDraco is just joking
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:36 schreef RATMEN het volgende:
ik vind dit een erg tof topic ... kan iemand zijn best op de mijne doen ?! Alvast thnx !
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Jaaaa, ik wil ook
Kan mijn floppy zelf oranje of alleen de achtergrond ofzo?
Of is zo'n bewegende icon teveel werk?
thnxquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:55 schreef Tuneman het volgende:
Zou er iemand een oranje EK icon kunnen maken voor mij, het liefst een bewegende, hoeft niet persee. Maakt trouwens niet uit wat er in komt te staan. Dus ik ben benieuwd.
Alvast bedankt.
Ik had er ook nog een:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:27 schreef Creative1972 het volgende:
Wow... wat een kunstenaars hier!![]()
Ben benieuwd wat er van de mijne valt te maken![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:15 schreef Chen het volgende:
Wil iemand een icoon maken van het Nederlands elftal shirt met achterop nr 12 en dan als naam Chen als dit teveel gevraagd is dan graag gewoon een leuk EK icoon
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:25 schreef slinxxx het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:19 schreef niksan het volgende:
Kan iemand nog een ontwerpje maken voor mij maken?? Er is al eens één voor me gemaakt (zie mijn profiel) alleen ik vind het een beetje kaal...
PicServer heeft problemen, maar anders kan je daar een account maken, (probeer het morgen eens). Je moet'm dan instellen als 'webicon' (je vult daar de url van je plaatje in). Voorlopig mag je daar wel de url invullen vanwaar hij nu staat, maar verander het zo snel mogelijk (ik kan'm anders deleten en dan is ie weg)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:53 schreef niksan het volgende:
wow!! hoe load ik hem up??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |