abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 4 juni 2004 @ 21:35:10 #1
2628 Karin
pi_19649893
wachten op het tweede streepje deel 30

28 mei TearSong NOD
28 mei Ingrid19 NOD
9 juni Girly NOD
11 juni Githa NOD
13 juni minoes1967
23 juni LittleWoodstock Gyn
28 juli Beaker Gyn
3 juli Girl24 NOD
9 juli Slaapmeisje NOD

Het deel waar veel 2e streepjes verschijnen

[ Bericht 5% gewijzigd door Karin op 08-06-2004 21:44:21 ]
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:38:04 #2
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_19649956
Is dit wellicht het topic waar Slaapmeisje haar streepje behaald
Waar Merisse dubbel feest heeft morgen

en nu ben ik weg!

Fijne avond karin

vrijdag 4 juni 2004 @ 21:39:35 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19649996
ik probeer hele tijd erop te komen maar het lukt me niet meer Githa me email doet het wel ondertussen maar krijg weer geen paswoord toegestuurd van die site misschien dat iemand anders nog weet wat er ingevuld moest worden qua temp op fertilityfriend.com????
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:40:40 #4
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19650021
ow ennuh morgen wil ikwel kunnen whoehoeeeeeee-en voor de dames die gaan testen kben benieuwd hoor, ik ga duimennnnnnnn heel harddddddd
pi_19650433
Ik ben bang dat mijn lichaam volledig ontregeld is door de pil. Ik kan alleen maar hopen dat ik snel ongi word, nu springt er geen eitje

Dames die morgen gaan testen, suc6!

Ik ben benieuwd!!!
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:12:53 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19650700
Lieffies, ik heb net een vleugje roze ontdekt in mijn afscheiding en een behoorlijke koppijn. Hopelijk blijven de duivels weg en kan ik morgen gewoon testen, maar ik hou toch nog een slag om de arm en vrees dat ik alsnog ongesteld ga worden vanavond, vannacht of morgenochtend.

Tis maar dat jullie het weten.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:15:54 #7
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19650762
He meissie!!!!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:18:46 #8
1087 Merisse
broddeltante
pi_19650834
Ah nee toch Slaapmeissie, we zouden toch samen door?
* Merisse gaat heel hard duimen dat het NIET zo is.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_19650860
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies, ik heb net een vleugje roze ontdekt in mijn afscheiding en een behoorlijke koppijn. Hopelijk blijven de duivels weg en kan ik morgen gewoon testen, maar ik hou toch nog een slag om de arm en vrees dat ik alsnog ongesteld ga worden vanavond, vannacht of morgenochtend.

Tis maar dat jullie het weten.
Ik hoop dat het meevalt, het kan ook een wondje zijn, toch?
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:21:10 #10
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19650892
Het is ook eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ben allang blij dat ik niet eerder heb getest want ik denk dat ik erger reageer op een negatieve test dan op de duivels die langzaam doorbreken. Een onaangebroken verpakking CB digitaal komt vast nog wel een keertje van pas. Ik ga nu even van het ergste uit dan kan het altijd nog meevallen.

Ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte hoor!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_19650932
Slaapmeissie nee! Mag niet hoor, lekker tegenhouden die vervelende duivels. Ik ga de hele nacht voor je duimen enzo, haal morgenavond mn slaap wel weer in ...Al moest ik er een week voor wakker blijven en duimen...ik wil dat je eindelijk een keer een tweede streepje haalt...hele dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:26:36 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19651028
he wat jammer slaapmeisje, ik kan nu wel zeggen dat het niet zo is dat je ongi wordt maar jij kent je eigen lichaam het beste.
Ik hoop wel alsnog dat je morgen kan testen en een positieve uitkomst.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:29:22 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19651092
clauwheee je hoeft echt niet wakker te blijven hoor, ga maar lekker slapies doen. Als het niet zo heeft moeten zijn dan is het natuurlijk erg jammer. Helaas zijn er maar weinig die van duimen en hopen alleen zwanger worden/blijven

Ook hier kom ik wel doorheen, met of zonder 2e streepje al hoop ik natuurlijk dat dit gewoon een schijnbeweging is.
pi_19651144
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
clauwheee je hoeft echt niet wakker te blijven hoor, ga maar lekker slapies doen. Als het niet zo heeft moeten zijn dan is het natuurlijk erg jammer. Helaas zijn er maar weinig die van duimen en hopen alleen zwanger worden/blijven

Ook hier kom ik wel doorheen, met of zonder 2e streepje al hoop ik natuurlijk dat dit gewoon een schijnbeweging is.
Ach ja weet ik ook wel..wil alleen aangeven dat ik je verdorie dat tweede streepje zo graag gun...
Nou ik hoop ook op een schijnbeweging...ik ga inderdaad maar wat slapies doen...maar denk wel aan je!!! Dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_19651230
slaapmeisje- waag het niet hoor.. ik ga ook de hele nacht voor je duimen.. elke keer als ik mijn neus snuit duim ik.. (en je wilt nie weten hoe vaak het is )

merisse- heerlijk dat je de verschijnselen voelt kan nie missen toch?? ik duim ook voor jouw!!

xanthe- ik lees nu pas je berichtje en kan geen vitaminen meer halen.. ik heb wel van kruidvat zalf gehaald enzao wat ik ook kan stomen.. wel lekker spul is dat..

ingrid19 - wat kut die onzekerheid.. hoop dat je snel ongi wordt

update van mij - nog steeds zo beroerd.. mijn vriendje kwam thuis uit werk en zei dat ik snachts al hoge koorts had.. nou lekker dan.. nu heb ik ook verhoging.. maar jah we zien het wel.. ik doe het lekker rustig aan , en ga vroeg naar bedje.. ik hoop dat ik morgen weer beter ben want heb morgen allemaal afspraken staan die ik niet af wilt zeggen

weltrustuh lady's ennuh voor de morgen testers!! SUCCES!!

een hele dikke knuf van
zeurly

ps: bedankt voor de beterschap
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:39:46 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19651329
Girly van harte beterschap. Het klinkt flink beroerd en hopelijk word je snel weer helemaal beter en snotvrij

Merisse, voor ik het vergeet, heeeel veel succes met testen morgen en waag het niet om met een negatieve test te komen anders doe ik je wat!
pi_19651395
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly van harte beterschap. Het klinkt flink beroerd en hopelijk word je snel weer helemaal beter en snotvrij
thanxx wijffiej.. zorg jij maar dat je 2 streepjes heb of tewel een plusje!!!
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Merisse, voor ik het vergeet, heeeel veel succes met testen morgen en waag het niet om met een negatieve test te komen anders doe ik je wat!
slaapmeisje wordt agressief.. pas maar op voordta ik dalijk nog ga denken dat het hormoontjes zijn
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:45:39 #18
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19651483
Hihi Girly ik denk dat het eerder te maken heeft met naderende duiveltjes, dan ben ik altijd wat minder vriendelijk
pi_19651547
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hihi Girly ik denk dat het eerder te maken heeft met naderende duiveltjes, dan ben ik altijd wat minder vriendelijk
hmm daar zit ook wat in... ik hou beter mijn mond nu zippeed
ps: ik hoop dat het toch stiekum hormoontjes zijn

trustuh dames..

en alsnog succes!!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:48:45 #20
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19651574
grrr ik haat roze!! kunnen we roze niet verbannen of zo?? sjips zeg, laten w ehopen dat het gewoon maar bij een beetje roze blijft, maar ja zo begint het meestal helaas wel ja
we kunnen ook zo bekijken natuurlijk als dit geen 2e streepje wordt het is al wel juni!! dus ben je al stukkie dichterbij strax de mmm (wat we liever niet hebben, maar ja als het niet anders kan) en dan komt straks dat 2e streepje echt wel (hopelijk snel) en dikke knuf..

en Merisse voor jou duim ik ook heel hard dat het raak is (en deze x ook blijft zitten waar het moet blijven zitten van mij)

ik denk dak morgenvroeg om 8 uur naast me bed sta te springen om te kijken of er al iemand getest heeft
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 23:35:03 #21
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19652878
Roze is nu al donkerroze geworden en ik denk dat ik wel kan raden wat de volgende kleur zal zijn Ik ben allang blij dat het er nu van komt en niet nadat ik eerst een negatieve test te verwerken krijg en daarna meteen ongesteld wordt. Dat heb ik ook al een keer gehad dat ik tijdens het testplassen al ongi werd. Dan baal je helemaal als een stekker natuurlijk. Ook nu is het erg, heel erg jammer dat ik ongesteld ben geworden op dag 38, maar ik ben blij dat ik toch altijd in mijn achterhoofd heb gehouden dat het zou kunnen gebeuren. Beetje lullig is het wel van mijn lichaam om toch eerst weer hoop op te bouwen door zo overtijd te zijn en dan alsnog met de botte bijl mijn hoop weer neer te hakken.

Martineke dank je wel voor je opsteker Dat is waar ook, het is alweer juni en dat betekent dat augustus niet ver weg meer is en dan kunnen we hopelijk beginnen met IUI! Maandag a.s. dan maar meteen bloedprikken en afspraken maken voor de laatste samenlevingstest en een afspraak maken om de uitslag te bespreken.

Meiden, ik ga dus niet testen morgen. Jammer, maar pindakaas. Nu lekker een koppie thee met een enorme stroopwafel en dan lekker tegen slaapvriendje aankruipen en dromen van de dag dat het voor ons zover zal zijn.

Welterusten
pi_19653380
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Roze is nu al donkerroze geworden en ik denk dat ik wel kan raden wat de volgende kleur zal zijn Ik ben allang blij dat het er nu van komt en niet nadat ik eerst een negatieve test te verwerken krijg en daarna meteen ongesteld wordt. Dat heb ik ook al een keer gehad dat ik tijdens het testplassen al ongi werd. Dan baal je helemaal als een stekker natuurlijk. Ook nu is het erg, heel erg jammer dat ik ongesteld ben geworden op dag 38, maar ik ben blij dat ik toch altijd in mijn achterhoofd heb gehouden dat het zou kunnen gebeuren. Beetje lullig is het wel van mijn lichaam om toch eerst weer hoop op te bouwen door zo overtijd te zijn en dan alsnog met de botte bijl mijn hoop weer neer te hakken.
Dat zou echt jammer zijn! Dat lichaam van jou weet ook niet wat ze wil!
*knuf*

Mijn lichaam ook niet trouwens, een dik half uur de typische ongikrampjes gehad, en nu ineens niks meer. Ik hoop maar dat dat betekent dt ik snel ongi word en zodoende aklles weer op gang komt en ik een eisprong krij tzt.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:55:25 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19655420
Slaapmeisje, een dikke kus vanaf hier, wat balen meid! Je leek idd zo dichtbij! Nu dan toch maar op voor de volgende stap!

En verder is het natuurlijk nog wel spannend, want er wordt morgen alsnog gepiest! Dus ik F5 wel een paar keer....
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 01:07:11 #24
81992 Githa
pi_19655691
slaapmeisje dikke knuffel .... ik heb even niks te zeggen had het zo gehoopt

Martineke geeft niks joh toch bedankt voor het zoeken... ik denk dat ik beter kan stoppen met het tempen .... geloof niet dat het zo veel nut heeft.
en in het weekend om 6.30 uur de wekker is ook geen lolletje
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 01:14:05 #25
81992 Githa
pi_19655837
Merisse tis al zaterdag maar geloof nooit dat je al op bent

Kom op he meid je gaat ons en jezelf toch niet teleurstellen he

IK WIL EEN TWEEDE STREEP een plus mag ook

Voor mezelf zie ik het gewoon positief in want met 5 sprongen moet het toch gelukt zijn deze maand
iemand zei ooit is "altijd blijven lachen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')