Ik hoop dat het meevalt, het kan ook een wondje zijn, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies, ik heb net een vleugje roze ontdekt in mijn afscheiding en een behoorlijke koppijn. Hopelijk blijven de duivels weg en kan ik morgen gewoon testen, maar ik hou toch nog een slag om de arm en vrees dat ik alsnog ongesteld ga worden vanavond, vannacht of morgenochtend.
Tis maar dat jullie het weten.
Ach ja weet ik ook wel..wil alleen aangeven dat ik je verdorie dat tweede streepje zo graag gun...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
clauwheee je hoeft echt niet wakker te blijven hoor, ga maar lekker slapies doen. Als het niet zo heeft moeten zijn dan is het natuurlijk erg jammer. Helaas zijn er maar weinig die van duimen en hopen alleen zwanger worden/blijven
Ook hier kom ik wel doorheen, met of zonder 2e streepje al hoop ik natuurlijk dat dit gewoon een schijnbeweging is.
thanxx wijffiej.. zorg jij maar dat je 2 streepjes heb of tewel een plusje!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly van harte beterschap. Het klinkt flink beroerd en hopelijk word je snel weer helemaal beter en snotvrij
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Merisse, voor ik het vergeet, heeeel veel succes met testen morgen en waag het niet om met een negatieve test te komen anders doe ik je wat!
hmm daar zit ook wat in... ik hou beter mijn mond nuquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hihi Girly ik denk dat het eerder te maken heeft met naderende duiveltjes, dan ben ik altijd wat minder vriendelijk
Dat zou echt jammer zijn! Dat lichaam van jou weet ook niet wat ze wil!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Roze is nu al donkerroze geworden en ik denk dat ik wel kan raden wat de volgende kleur zal zijnIk ben allang blij dat het er nu van komt en niet nadat ik eerst een negatieve test te verwerken krijg en daarna meteen ongesteld wordt. Dat heb ik ook al een keer gehad dat ik tijdens het testplassen al ongi werd. Dan baal je helemaal als een stekker natuurlijk. Ook nu is het erg, heel erg jammer dat ik ongesteld ben geworden op dag 38, maar ik ben blij dat ik toch altijd in mijn achterhoofd heb gehouden dat het zou kunnen gebeuren. Beetje lullig is het wel van mijn lichaam om toch eerst weer hoop op te bouwen door zo overtijd te zijn en dan alsnog met de botte bijl mijn hoop weer neer te hakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |