Oeh!!! Heb je d'r een beetje vertrouwen in?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:50 schreef Ang3l het volgende:Eey!
Hebben net getrained, laatste keer voor zondag... (sixflags).
Ik ben kapot
ik ben hier hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:19 schreef Waxxer het volgende:
Ja, Bief is ook al de hele dag weg!![]()
Jerrette!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:55 schreef Jerruh het volgende:
hey beaver en ang3l.
IBG!.
bwhuh nog steeds stress.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:55 schreef Jerruh het volgende:
hey beaver en ang3l.
IBG!.
bwhuh nog steeds stress.
IBG!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beavke!!!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat baasje van mij toch steeds aan 't doen?
[afbeelding]
Hmmz, het heeft met dit technische gevaldingetje te maken,.....
[afbeelding]
OEH! Fokkeeeeeeeeen!!!!!!
niet echt he?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
D'r gebeurt écht niks vanavond he?
Hoe komt dat toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
niet echt he?.
Oh, maar ik ben wel in voor een naar verhaal hoor, graag zelfs!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:47 schreef Waxxer het volgende:
Mwoah, ik ben zwaar pissed maar daar zal ik jullie maar niet mee lastig vallen.
Maar doe maar ff gezelligHoest met jullie??
Wat IBG zegt!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben wel in voor een naar verhaal hoor, graag zelfs!
Nou, met mij is't eigenlijk wel goed geloof ik.
Je bent gewoon te goed voor deze wereld, H., en jij zou gelukkiger zijn zonder al te erge kathedralen van nichten om je heen, misschien...?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik kopieer wel gewoon de mail die ik naar de barcoordinatoren heb gestuurd:
<knip: levensverhaal in 1 dag>
Groetjes H
Wát een verhaal zeg, en wat een toestanden. pfff!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik kopieer wel gewoon de mail die ik naar de barcoordinatoren heb gestuurd:
*knip*
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:26 schreef tech het volgende:
Vertel ook een keer als je 't super naar je zin gehad hebt!
Toch blijf ik je Waxje noemenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik had even een heel fout topic gestart met heel verkeerde reactiesdaarom ff wat aanknopingspunten naar mij als persoon weggehaald
Heb je mij nog niet eens gebookmarked???![]()
Hij is geudate he
(en daar heet ik geen waxxer, om het maar te blijven herhalen
)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:03 schreef Waxxer het volgende:
neeeee want kijk, ik fok hier en dat hoeft niet iedereen te weten heniet dat ik hier geheumen vertel maar gewoon, anders volgen anderen mij, heb ik dan het idee
dus als jij mij daar zo noemt is er de optie dat ik met de log stop
hier ben ik waxxer, daar ben ik de Brave Hendrik, en wa... ehhhh Hendrik is ook niet een grapje waar ik om kan lachen
tis maar ff dat je 't weet
tijd voor de kapper!!!!!!!!!11111!!!!!oneoneone!!!!!!111!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:38 schreef Cazman het volgende:
Time for Dynamo!!!!!!!!!!!!!! mazzel
Straks niet meer blond?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
tijd voor de kapper!!!!!!!!!11111!!!!!oneoneone!!!!!!111!!
het loopt niet echt.....
nope, ik ga voor ultra kort, misschien laat ik er een vies woord in scheren, maar daar ben ik nog niet over uit.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Straks niet meer blond?
Ga jij es effe héél snel de Eifeltoren beklimmen!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:11 schreef Great_Expectations het volgende:.
Before + After pics.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
nope, ik ga voor ultra kort, misschien laat ik er een vies woord in scheren, maar daar ben ik nog niet over uit.
Mijn Grote Liefde moet via internet een opdracht maken en inleveren voor z'n studie. Dus we zitten nu in een internetcafe aan de Rue du Roi De Sicile, midden in Le Marais. G_L zit als een stresskip druk te bladeren in allerlei arrestenbundels, terwijl ik worstel met een Frans toetsenbord.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ga jij es effe héél snel de Eifeltoren beklimmen!!
(*jaloers ben*)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is hier trouwens heerlijk warm en zonnig..
Wat let je! Boek een hotel, spring in de Thalys! Als je die van 13:36 uit Den Haag HS neemt, ben je om vijf uur al in Parijs.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik wil óók naar Parijs
hey you!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:21 schreef StevePerry het volgende:
Hier niet zo warm en zonnig.
Hallo allemaal.
*koffie zet*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Wakker
Moguhquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:21 schreef StevePerry het volgende:
Hier niet zo warm en zonnig.
Hallo allemaal.
hmmz... kan nu niet meer weg helaasquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat let je! Boek een hotel, spring in de Thalys! Als je die van 13:36 uit Den Haag HS neemt, ben je om vijf uur al in Parijs..
Of organiseer een [homo] Parijs-meet, eind juni, dan kun je meteen de Gay Parade in Le Marais mee maken.
hier zijn de befores...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Before + After pics..
lekker!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik lust geen koffie
Red Valley Chocolate Tea?
welnee, grote schaduwpartijen zijn juist helemaal hip en erruug artistiekerig!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
I need a nose-job...
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde is klaar.![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
I need a nose-job...
Ja, blonde uitgroei kan nog welquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cognac-tester.
Trouwens, die uitgroei is wel geil zo.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja, blonde uitgroei kan nog wel
Moet je't andersom eens zien... origineel blond, maar zwart geverfd en dan uitgroei...is net of je kaal wordt!
In mijn geval nu nog: blijven verven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Hoe los je zoiets op dan? Blijven verven, steeds iets lichter, en uiteindelijk met uitwasbaar spul? Tondeuse erover?
*ook wil*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik wil óók naar Parijs
Over anderhalf uur gaat er een Thalys, zegt GEquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
*ook wil*.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Igora Silver?
Maar.... maar.... dan heb je een hele vervelende vader ineens! (of krijg je alleen het haar en niet de geschiedenis en zo... want het haar is idd cool!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar stiekem wil ik mijn haar hebben zoals Nate Grey het heeft zitten..
[afbeelding]
Ik vind grijs haar erg mooi. Van die mooie witgrijze lokken... nou, liever dan kaalquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo'n kleur heeft m'n oma ook ongeveer.
Maareh... die jongen staat natuurlijk álles!.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Over anderhalf uur gaat er een Thalys, zegt GE
Was dat niet vorige week?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:16 schreef XMN8R het volgende:
oeh! is het vandaag niet Oud Numanschsdorpse Paardenmarkt-met-bierfeest-na-afloop? ja toch?
of is dat morgen en is vandaag de jaarlijkse Dinxperlooooossche Oosthollandsche Pleinspelletjesmiddag?
5 & 6 juni toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
Was dat niet vorige week?.
Ja, ik hou het niet bijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
5 & 6 juni toch?
Yo yourselfquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:45 schreef blublub het volgende:
YO!
hihihihihihiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Yo yourself
whaaa... ik kom er net uit rollen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
Weird. De dag is nog maar op de helft, maar 't voelt alsof ie al bijna voorbij is.
Zal door de grijze lucht komen, en 't feit dat ik om half 8 wakker was.
wuh?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:22 schreef WAik het volgende:
[..]
whaaa... ik kom er net uit rollen...![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:22 schreef WAik het volgende:
whaaa... ik kom er net uit rollen...![]()
oh dat ging over een paar mogolen die ff lekker al mijn profieltjes oid aan elkaar gingen knopen door te zoeken op internet naar mij. best triest en dus niet betrouwbare mensen, moet dus maar weer wat paranoider worden en mijn gegevens beter afschermen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
[HOMO] #933 - for your pleasure, at your leisure! ?
jij ook dus?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wuh?
YO!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:27 schreef WAik het volgende:
YO! [afbeelding]
Maar ehm... wat heb je te verbergen? U is toch out enzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef WAik het volgende:
oh dat ging over een paar mogolen die ff lekker al mijn profieltjes oid aan elkaar gingen knopen door te zoeken op internet naar mij. best triest en dus niet betrouwbare mensen, moet dus maar weer wat paranoider worden en mijn gegevens beter afschermen...
't is zaterdag, toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef WAik het volgende:
[..]
jij ook dus?![]()
quote:
ja maar ik hou graag dingen gescheiden, net zo als waxxer met zijn columns/fok! enzoquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar ehm... wat heb je te verbergen? U is toch out enzo?
does that make any difference to you?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
't is zaterdag, toch?
och, de mensen, jullie (hoi Lurkersquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef WAik het volgende:
[..]
oh dat ging over een paar mogolen die ff lekker al mijn profieltjes oid aan elkaar gingen knopen door te zoeken op internet naar mij. best triest en dus niet betrouwbare mensen, moet dus maar weer wat paranoider worden en mijn gegevens beter afschermen...
yo what up!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:33 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
back in tha house!
van mij niet, dus dag Lurkersquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
och, de mensen, jullie (hoi Lurkers) mogen alles van me weten hoor
Ze komen er toch wel achter als ze gaan stalkenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:35 schreef blublub het volgende:
[..]
van mij niet, dus dag Lurkers
och neuh, maar op zaterdag voel ik me er tenminste niet schuldig overquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:34 schreef WAik het volgende:
[..]
does that make any difference to you?
ik zou niet weten waar ze me heen zouden moeten stalken...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter als ze gaan stalken
hihihihihihihiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:35 schreef Waxxer het volgende:
Hai![]()
Wacht maar, straks licht er ineens iets in een roze outfitje tussen de bossages.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ze me heen zouden moeten stalken...
waarom zou een homo mij willen stalken?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wacht maar, straks licht er ineens iets in een roze outfitje tussen de bossages.
*maar klein beetje stout meisje isquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef Waxxer het volgende:
hihihihihi?
Heb jij iets.... stouts gedaan??
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:42 schreef blublub het volgende:
[..]
waarom zou een homo mij willen stalken?
respecth! talk to the hand...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:34 schreef blublub het volgende:
[..]
yo what up! [afbeelding]
sekerz back in da house aight! respect!
frustaties...?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik heb geen idee
nooit last van gehadquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:49 schreef WAik het volgende:
[..]
frustaties...?
Je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
nooit last van gehad![]()
Vertel!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!
Nee, want dan weet je het.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
Vertel!!
Waarom kijk je zo boos?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hier zijn de befores...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, want dan weet je het..
Joie de vivre?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo boos?
You're welcome!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik raak helemaal....
ik ook niet, dus ik denk dat ik niet veel te vrezen heb...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik heb geen idee
Precies, en daarom mogen de lurkers best wat van mij weten hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:06 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ook niet, dus ik denk dat ik niet veel te vrezen heb...
waarom denk je dat ik in een Homo topic postquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Precies, en daarom mogen de lurkers best wat van mij weten hoor
quote:Op 6 juni viert de
Vrijwillige Brandweer Dinxperlo haar jubileum met een Euregionale
Brandweerdag, nadat eerder op 16 april alle vrijwilligers uit de
afgelopen
75 jaar in het zonnetje waren gezet.
,,Brandweerman Cor, die bekend is van televisie, geeft tijdens de
brandweerdag op het marktplein in Dinxperlo drie demonstraties",
vet!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
Hij's wel bekend van tv.
anders zie ik eruit als een mongool, ik kijk overigens niet boos maar "genuanceerd streng"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo boos?
Ultrakort.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
de afters....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
valt nog wel mee hoor, ik wilde het korter hebben, maar toen ik er zat vroeg ik aan de gebleekte muts "doe maar ultra kort, zou dat me staan?" en toen ze ze... "nee" en toen zei ik "oh, dan doen maar medium kort" en zij weer "dat het een beetje piekerig gaat staan" en ik zo "mij best"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ultrakort..
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
anders zie ik eruit als een mongool, ik kijk overigens niet boos maar "genuanceerd streng"
hoe was de film?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..], ach ja een beetje kort staat je wel.
Mja, zo'n 3 mm coupe is wel geinig, maar je moet 't niet voor het mooie doen, eerder voor het grappige.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
valt nog wel mee hoor, ik wilde het korter hebben, maar toen ik er zat vroeg ik aan de gebleekte muts "doe maar ultra kort, zou dat me staan?" en toen ze ze... "nee" en toen zei ik "oh, dan doen maar medium kort" en zij weer "dat het een beetje piekerig gaat staan" en ik zo "mij best"
Film was een visueel spektakel. Alhoewel Brad/Achilles soms wel uitzag als He-man. Film deed me aan een aantal scenario's van een spel denken: Age of Mythology. Het einde vond ik een beetje uhm ja tegenvallen. Maar ik zeg verder niks, want anders ga ik spoileren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe was de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt nog wel half jaartje dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
nate grey heeft dan ook langer haar dan ik... volgende keer, als het weer op lengte is...
*jaloers is*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:33 schreef Marc_mga het volgende:
Ik ben gisteren naar Harry Potter III gegaan, was leuk !
Harry Potter was echt gaafquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:34 schreef blublub het volgende:
[..]
*jaloers is*
maja, ik was gister bij Westlife
vast. als alle 7 delen verfilmd zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:44 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Harry Potter was echt gaafAlleen het einde een klein beetje voorspelbaar, weet iemand trouwens of er nog een box komt ofzo met de potter dvds?
Hmpf, moet ik ze nog apart gaan kopenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:47 schreef blublub het volgende:
[..]
vast. als alle 7 delen verfilmd zijn
Ik kreeg balonnen met T-mobile reclamequote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:49 schreef Waxxer het volgende:
Nou wat leuk!! Ik heb verjaardagkaarsjes gekregen van Orange!
Dat hebben ze weer veranderd, dit jaar is't een mega knallerige roze vlagquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:50 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik kreeg balonnen met T-mobile reclame
Maar gefeli trouwens
volgens mij niet....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:02 schreef Weemz het volgende:
Daar was ik weer, nog bedankt voor het hartelijke ontvangst
Maarûh... Als we nou nog 3 icons weten te scoren...
Staat iedereen hier al in de H???....
D'r is ook niet meer bij alle picjes te achterhalen welke bij welke user hoort.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:08 schreef WAik het volgende:
volgens mij niet....
't wordt tijd voor een nieuwe vorm, in flash, bewegend en alquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
D'r is ook niet meer bij alle picjes te achterhalen welke bij welke user hoort.
*gisteren ook geweest ben*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:33 schreef Marc_mga het volgende:
Ik ben gisteren naar Harry Potter III gegaan, was leuk !
joh ben je verliefd ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:50 schreef Markie-Mark het volgende:
weekend
En Jerre komt zo
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
joh ben je verliefd ofzo?
waarschijnlijk gaan we eerder dicht vanavond ... mischien daarna nog ff zelf op stap..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Jahaa, en ik moet weer werken vanavondnaja het wordt vast leuker want het is zaterdag en dan wordt het druk!
Gaan jullie nog wild uit???
Kijk!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaan we eerder dicht vanavond ... mischien daarna nog ff zelf op stap..
JAHAAAAAAAAA, FEESTUUUUUUUUHquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Gaan jullie nog wild uit???
*rust verstoord*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:53 schreef XMN8R het volgende:
Wat is het hier weer ouderwets rustig
*geniet*
ehhhmmmmquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef Waxxer het volgende:
oooooooohhhhh UNIVERSITEIT!!!!!!
verstoortttttttttt
sssssshhhh hoor, ik kan weer geen dokter zijn
al iemand op het oog? effeh.. een oogje op iemand?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
*gaap*.
'k Ga ook maar niet op stap vanavond. Vanmorgen te vroeg wakker.
Dan maar een dvd'tje kijken met iemand, en waarschijnlijk in slaap vallen op de bank..
*blijft*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef XMN8R het volgende:
Opzouten blub
hier *geef* zijn je laarzen, ga maar buitenspelen...
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef Waxxer het volgende:
oooooooohhhhh UNIVERSITEIT!!!!!!
verstoortttttttttt
sssssshhhh hoor, ik kan weer geen dokter zijn
euhm, dat heeft in dit topic niet echt veel zin geloof ik. Tenzij je een leuke oudere broer hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:16 schreef blublub het volgende:
[..]
*blijft*
*op bank springt en met heupjes schut*
hihihihihihi![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:10 schreef XMN8R het volgende:
al iemand op het oog? effeh.. een oogje op iemand?
hoezo moet t zin hebben?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm, dat heeft in dit topic niet echt veel zin geloof ik. Tenzij je een leuke oudere broer hebt..
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:18 schreef DennisMoore het volgende:.
Gerdoow zit nu vast foeballuh te kijken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:20 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo moet t zin hebben?zolang ik t maar leuk vind
*doorhupst en schudt*
en Gerdo moet toch ook vermaakt worden(alhoewel die vanavond er wel niet bij zal zijn, de lamzak)
kweenie, hij is iig aan t zuipenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerdoow zit nu vast foeballuh te kijken..
Met oranje polootje aan, kraagje omhoog uiteraard.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Gerdoow zit nu vast foeballuh te kijken..
*kraagje van gele polo omhoog houdt*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met oranje polootje aan, kraagje omhoog uiteraard.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:24 schreef blublub het volgende:
was daar dan weer mis mee he?
Was 't niet Nederland tegen Ierland dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:24 schreef blublub het volgende:
*kraagje van gele polo omhoog houdt*
was daar dan weer mis mee he?
mn oranjepolo is te groot voor me geworden afgevallen enzoquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was 't niet Nederland tegen Ierland dan?
't Moet oranje!
mee-hihihihi-tquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
hihihi
Het is wel een obsessie voor je he?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:36 schreef blublub het volgende:
[..]
mee-hihihihi-t![]()
hebbie nog genueckt?
nou nee, maar ik weet gewoon niks beters te zeggen ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is wel een obsessie voor je he?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:48 schreef blublub het volgende:
[..]
nou nee, maar ik weet gewoon niks beters te zeggen ofzo
jah dus jah hmm he. ik moet plassen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*noteer*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef blublub het volgende:
[..]
jah dus jah hmm he. ik moet plassen!
ohw jeeeeej! das niet best.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*noteer*
*ziekjes voel*
ik ben zwanger, nou goed?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw jeeeeej! das niet best.
je doet t toch wel veilig he?![]()
dat zijn geen grappen vriendquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben zwanger, nou goed?.
Ben jij zwanger dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:10 schreef blublub het volgende:
[..]
dat zijn geen grappen vriend
denk t niet eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ben jij zwanger dan?.
ik ben geen 18quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef blublub het volgende:
[..]
denk t niet eigenlijk
maar tis nooit grappig om te denken dat je t wel bent als je 18 bent jah
bejaarde!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben geen 18.
Maar ik ben niet zwangerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:28 schreef blublub het volgende:
[..]
bejaarde!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:32 schreef XMN8R het volgende:
*blublub narcose-klapje geef*
(en laarzen afpak)
oeh!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:33 schreef blublub het volgende:
(zonder mn laarzen blijf ik juist oen)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh!
*snel laarzen teruggeef*
doei !
ik ook nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zwanger
Is het al zo lang geleden dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ook niet
neequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is het al zo lang geleden dan?
doe je het wel veilig?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:36 schreef blublub het volgende:
[..]
nee
euhm soort van en neequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
doe je het wel veilig?
*toch maar predictor steek meegeef*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
[..]
euhm soort van en nee
ik ga nog niet wegquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*toch maar predictor steek meegeef*
*laarzen aangeef*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:42 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ga nog niet weg
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*laarzen aangeef*
doe eens nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
[..]
nee doe jij eens niet, en die stomme rijmeneer! jullie doen gemeen tegen mijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
doe eens niet.
sjoe, toch nog een homo op deze zaterdagavondquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:Heuj
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:Heuj
Pupje & ik & de poetshomo hebben net Delicatessen gekekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
sjoe, toch nog een homo op deze zaterdagavond
owja, dansen in SixFlags he!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Pupje & ik & de poetshomo hebben net Delicatessen gekeken
Van Jean Pierre Jeunet, regisseur van Amélie
Maar ga zo slapen, morgen al om 5:30 op![]()
das minderquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:26 schreef Ang3l het volgende:uhuh! we vertrekken al om 7
Zal ik hem dan toch maar gaan zien?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vond Troy dus echt relaxed
Yupquote:Op zondag 6 juni 2004 02:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Zal ik hem dan toch maar gaan zien?
Leuk queeste-verhaal met grote vechtpartijen over macht, eer en romantiek. Brad's butt vanuit zijkant krijg je als extraatje erbij, alhoewel ik Eric Bana als Hector meer yummie vondquote:Op zondag 6 juni 2004 02:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Want?
oh, *noteer*.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Leuk queeste-verhaal met grote vechtpartijen over macht, eer en romantiek. Brad's butt vanuit zijkant krijg je als extraatje erbij, alhoewel ik Eric Bana als Hector meer yummie vond.
En nu ga ik echt slapen dus, truste
Ik vond het gewoon een vermakelijke film. Mooie beelden, oeroud verhaal in een nieuw jasje gestoken. Ik ben altijd al fan geweest van Griekse mythologie, dus dit was voor mij een leuke aangelegenheid om een oude interesse weer eens op te pikken.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Leuk queeste-verhaal met grote vechtpartijen over macht, eer en romantiek. Brad's butt vanuit zijkant krijg je als extraatje erbij, alhoewel ik Eric Bana als Hector meer yummie vond.
En nu ga ik echt slapen dus, truste
Ik dacht dat Belle Perez een film was... maar verrek, tis muziek!quote:Op zondag 6 juni 2004 11:44 schreef Cybart het volgende:
GVD welke eikel heeft het hier in zijn bolle hoofd gehaald om de fanfare om 9.30 vanmorgen door het dorp heen te laten trekken![]()
![]()
maar nu belle perez op rtl5 maakt wel een beetje goed
nouja ik heb er wel op dvd...live concertjequote:Op zondag 6 juni 2004 11:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik dacht dat Belle Perez een film was... maar verrek, tis muziek!
oooh is zij die Belgische? Tijdje terug grote ophef over gemaakt omdat ze aanstormend talent was dat het in Nederland zou gaan maken... maar vervolgens alleen een duetje met Jody Bernal op nam om vervolgens niet door te breken in Nederland...quote:Op zondag 6 juni 2004 11:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja ik heb er wel op dvd...live concertje
laten "importeren" uit belgie...hier niet verkrijgbaar natuurlijk
heb hem toen meteen voor mijn ouders ook moeten kopieren
jeps. heeft onlangs weer een nieuw contract getekend voor nederland...quote:Op zondag 6 juni 2004 11:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oooh is zij die Belgische? Tijdje terug grote ophef over gemaakt omdat ze aanstormend talent was dat het in Nederland zou gaan maken... maar vervolgens alleen een duetje met Jody Bernal op nam om vervolgens niet door te breken in Nederland...
ach ze heeft er iets van geleerd... Jody Bernal is niet de persoon die je kunt gebruiken om je carriere omhoog te schroeven.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps. heeft onlangs weer een nieuw contract getekend voor nederland...
in belgie en spanje is ze wel megapopulair
vanavond mischien...quote:Op zondag 6 juni 2004 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
btw
ga je nog naar Eindhoven vandaag?
dorps-manifestatiequote:Op zondag 6 juni 2004 12:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
vanavond mischien...
overdag in ieder geval niet. het is hier dus dorpsmanifestatie,
niet dat ik weet gewoon ff bij een vriend op bezoekquote:Op zondag 6 juni 2004 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dorps-manifestatie![]()
![]()
valt er vanavond iets speciaals in Eindhoven te doen?
Damn, dus er valt niets te beleven in Eindhoven, geen feest, geen speciaal iets om naar toe te gaan en om de tijd te vergeten en om gewoon niet thuis te hoeven zijn?quote:Op zondag 6 juni 2004 12:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
niet dat ik weet gewoon ff bij een vriend op bezoek
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:28 schreef Waxxer het volgende:
Maarja ik ben dus weer weg, daar balen jullie natuurlijk als een stekker van (), maar het is slechts tijdelijk hoor......
quote:De klapper van de dag zal zijn het defilé van brandweervoertuigen. Nieuwe en oude brandweervoertuigen wisselen elkaar af. Onder hen bevinden zich een aantal zeer bijzondere en zeldzame exemplaren. Het defilé start om 13.00 uur en eindigd rond 15.00 uur in het centrum. Voor de start en na afloop is er gelegenheid om de voertuigen van dichtbij te bekijken.
Ignore! Ignore!!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 12:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]who are you?
![]()
jot-temquote:Op zondag 6 juni 2004 12:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou Kug, wat let je! In die wagen stappen en even naar het oosten cruisen!
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:33 schreef Timmah het volgende:
Harry Potter is Cool
Hoi
... en nu weer weg benquote:Op zondag 6 juni 2004 13:48 schreef wizarddragon het volgende:
Hup...mogguh iedereen
Lijkt me ook een goed idee... Misschien ff een topicje openen over de nieuwe H ofwel GAY???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:27 schreef WAik het volgende:
[..]
't wordt tijd voor een nieuwe vorm, in flash, bewegend en alen dan niet 'H' maar 'GAY' omdat we al zoveel mensen hier hebben
Ik vraag me af wie er handig is met Flash, ed.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:10 schreef Weemz het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goed idee... Misschien ff een topicje openen over de nieuwe H ofwel GAY???
(misschien zelfs wel homo, maar ja eigenlijk moet bi er dan ook bij.... *zucht* 't wordt nog lastig)![]()
![]()
Smakelijk!quote:Op zondag 6 juni 2004 17:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]...
* wizardkiddo gaat eten![]()
... en het klinkt eigenlijk niet zo slechtquote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef wizarddragon het volgende:
Dit slaat echt alles:
Hi-Volslagen_Mobiel-LIMITED-PROMO-CDS-NL-2004
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:00 schreef beaverhausen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |