Slechts 1? Zelfs van de overige 15 nummer 1 hits van The Beatles niet een?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb er slechts 1 op (vinyl-)single: Penny Lane/Strawberry Fields Forever. Maar wel in de heruitgave uit de jaren 80.
Daar heeft mijn collectie soms ook last van. Dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:35 schreef dwerg het volgende:
Maar daar staat een naam. Dus.
Die mag voor mij ook winnen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:52 schreef PogueMahone het volgende:
nou hupPenny Lane
dan maar weer
ik ga hem zo weer luisteren, wat mooi
Kut eig wat er overblijft zoquote:RONDE 5
01 Penny Lane – Beatles
02 Paint it black – Rolling Stones
03 A whiter shade of pale – Procal Harum
04 In the year 2525 – Zager & Evans
Daar kan ik me bij aansluiten (tevens tvp)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:27 schreef ranja het volgende:
Go Monkees Go
(wat is een tvp ???)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:45 schreef dwerg het volgende:
RONDE 5
01 Lazy Sunday – Small Faces
02 Paint it black – Rolling Stones
03 A whiter shade of pale – Procal Harum
04 I’m a believer – Monkees
Oh ja, dat wel. Maar ik weet niet precies welke. Yesterday zit er iig bij. Ik heb me nooit gestort op het verzamelen van Beatles-singles, maar ik heb er wel een paar gekregen. En 2 gekocht in de heruitgave. Penny Lane/Strawberry Fields Forever dus en Love Me Do.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slechts 1? Zelfs van de overige 15 nummer 1 hits van The Beatles niet een?
Is toch een echte loting geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:55 schreef bramos-elvis het volgende:
Hmm, de beatles ontwijken elkaar...![]()
Maakt ook niet uit hoor, ik ben tevreden over de halve finale, mijn 2 persoonlijke favorieten stonden niet tegenover elkaar! Wordt misschien wel moeilijk id finalequote:Op donderdag 10 juni 2004 09:10 schreef TETSU het volgende:
[..]
Is toch een echte loting geweest.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:45 schreef TETSU het volgende:
Ronde 6
01 A whiter shade of pale – Procal Harum
02 I’m a believer - Monkees
Easy tochquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:01 schreef Jane het volgende:
Ronde 6
01 A whiter shade of pale – Procal Harum vs Penny Lane – Beatles
02 Hey Jude – Beatles vs I’m a believer - Monkees
[meningafkraken]Je hebt dus echt heel goede afwegingen gemaakt enzo en je bent tot deze conclusie gekomen? Dan is het natuurlijk wel een moeilijke keus jaquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:17 schreef Georges het volgende:
Ronde 6
01 A whiter shade of pale – Procal Harum
02 I’m a believer - Monkees
Zo die was moeilijk zeg, pfff. Ben benieuwd.
For your information, ik bedoelde het serieus, vond het een moeilijke keuze.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:20 schreef Olmo het volgende:
[..]
[meningafkraken]Je hebt dus echt heel goede afwegingen gemaakt enzo en je bent tot deze conclusie gekomen? Dan is het natuurlijk wel een moeilijke keus ja[/meningafkraken]
idem hierquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:49 schreef Zander het volgende:
Mijn stem gaat naar Penny Lane / Strawberry Fields, no doubt.
Als er gekozen moet worden uit die 2 dan maar die pennywafel, die Jude kan ik al 20 jaar niet meer luchtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:53 schreef MrBadGuy het volgende:
De Grote Finale
Hey Jude - Beatles vs Penny Lane - Beatles
Iedereen mag stemmen tot dinsdag 29 juni 17:00. Daarna maak ik zo snel mogelijk de uitslag bekend.
Dito!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:49 schreef Zander het volgende:
Mijn stem gaat naar Penny Lane / Strawberry Fields, no doubt.
Dan had I'm a believer maar door moeten gaan naar de finalequote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ja zo wordt het dus niet spannend
Zal ik wat klonen uit de kast trekken? Misschien wil Frank de Boer wel stemmen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ja zo wordt het dus niet spannend
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:07 schreef Arcee het volgende:
Gatver, een Beatles-finale.
Boeie.
Nou, vooruit dan maar...quote:Sorry, Jane.
Jane heeft dit zojuist op IRC bevestigdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:43 schreef Zander het volgende:
Misschien is 't hier al eens besproken, maar wat stond er eigenlijk op de B-kant van de 'Hey Jude'-single? 'Revolution' misschien?
En deze keer kan ik de post van price moeiteloos naschrijven (alhoewel ik penny lane zelf ook beter vind dan hey jude...)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:02 schreef Price het volgende:
Ik stem Penny Lane.
Ik doe dit vanwege de dubbele A-kant met Strawberry Fields Forever. Juist deze laatste song is voor mij één van de beste nummers aller tijden.
Het leuke eraan is dat de zang meteen start. Een echte meezinger pur sang.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Wat heeft iedereen met Penny Lane zeg![]()
![]()
![]()
Naar mijn idee echt een van de mindere Beatles nummers. Maar goed, ook smaakverschilt dit keer weer
quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En deze keer kan ik de post van price moeiteloos naschrijven (alhoewel ik penny lane zelf ook beter vind dan hey jude...)
PENNY LANE DUS!
Omdat de B-kant Strawberry fields isquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
Naar mijn idee echt een van de mindere Beatles nummers. Maar goed, ook smaakverschilt dit keer weer
Ben jij soms stiekem familie van me?quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:19 schreef Price het volgende:
[..]
Na films, politiek en voetbal zijn we het ook hier weer met elkaar eens.
Jij bent toch niet die ene neef hèquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ben jij soms stiekem familie van me?
De geilneefquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:28 schreef Price het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die ene neef hè![]()
![]()
Orbit nooit online?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De geilneef
Heee!!! Je kent me echt!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef Price het volgende:
[..]
Orbit nooit online?
Ik zat meer te denken aan dat witte bloemetje naast je avatar.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heee!!! Je kent me echt!![]()
online=msn..?
Laatste!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:13 schreef Price het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan dat witte bloemetje naast je avatar.
of msn?
Vind het bepaald niet een van de betere nummers van de beatles. Hey Jude staat echter erg hoog op mijn lijst van slechtste beatlesnummers, dus dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
Met alles eens.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
Heb je een nieuwe boom gevonden om met mee te waaien?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met alles eens.
Mee eensquote:Op zondag 27 juni 2004 13:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe boom gevonden om met mee te waaien?
Altijd roerendquote:Op zondag 27 juni 2004 17:14 schreef Price het volgende:
[..]
Mee eens
Nee, niet hoger dan 12 gekomen idd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:49 schreef kamagurka het volgende:
Van mij had "time of the season" van the zombies mogen winnen, maar dat zal (ten onrechte) wel geen nummer 1 zijn geweest hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |