Dan zal ik binnenkort maar eens een bezoekje brengen aan de oogarts.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:48 schreef Monidique het volgende:
Ja, meters verschil.
Je moet hem eerst even opnemen op je lijstje onder het kopje: Extreem gevaarlijke moslims. Dit is geen extremisme, maar extreem extremisme.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hoera, Fok heeft een nieuwe user.
achmet
Wat een aanwinst.
Dat mag niet meer van de lieve mod met die vreselijke avatar.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je moet hem eerst even opnemen op je lijstje onder het kopje: Extreem gevaarlijke moslims.
haha, heeft SIdekick het 'verboden'? Dat is inderdaad een zwaktebod.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van de lieve mod met die vreselijke avatar.
Nee, sizzler.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:28 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
haha, heeft SIdekick het 'verboden'?
Niet echt. Hij had wel gelijk.quote:Dat is inderdaad een zwaktebod.
Hoezo? Je lijstje was haatdragend richting moslims?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, sizzler.
[..]
Niet echt. Hij had wel gelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hoezo? Je lijstje was haatdragend richting moslims?
Ja, moet ik nu weer een tegenvraag gaan stellen. Je kan toch zelf ook wel verzinnen dat ik nu wil weten wat dan wel de reden was....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet meer wat de reden was, alleen dat hij eigenlijk wel gelijk had. Nu heb ik ook eigenlijk niet zoveel zin om na te denken, ik ga morgen wel bedenken waarom dat zo was, oke?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu weer een tegenvraag gaan stellen. Je kan toch zelf ook wel verzinnen dat ik nu wil weten wat dan wel de reden was....
Heb je een lekker homo naast je zitten?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de reden was, alleen dat hij eigenlijk wel gelijk had. Nu heb ik ook eigenlijk niet zoveel zin om na te denken, ik ga morgen wel bedenken waarom dat zo was, oke?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:37 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Heb je een lekker homo naast je zitten?
het gaat erom spannen voor Groen!, gaan ze de kiesdrempel van 5% net halen of niet, als je deze peiling moet geloven welquote:131 tt-TV1 131 za 05 jun 01:40:24
binnenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
DE RESULTATEN VAN DE PEILING
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
2003 peil.april peil.mei
CD&V/N-VA 26,3% 30,3% 31,4%
SP.A-SPIRIT 24% 23,6% 22,3%
VLD-VIVANT 25,9% 18,8% 20,3%
VLAAMS BLOK 18,2% 21,7% 19,8%
GROEN! 3,9% 4,8% 5,9%
Met de uitslag van de laatste peiling
heeft paars geen Vlaamse meerderheid,
maar paars-groen wel.
quote:Guatemala biedt fietsen in ruil voor wapens
Gepost door Frank (Sc0rPi0n) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 juni 2004 @ 00:08
President Oscar Berger van Guatemala heeft gezegd dat er een ruilprogramma komt om het aantal wapens in het land te verminderen. In ruil voor een wapen krijgt de eigenaar een stuk dakbedekking. Bij het inleveren van twee wapens levert dat de eigenaar een fiets op. En wie er drie inlevert krijgt een naaimachine. Dit programma wordt binnenkort officieel voorgesteld.
In 2002 was dit een groot succes in Mozambique. Eerdere pogingen in Guatemala om wapens in te zamelen door inbeslagname of een aanbod van zo'n honderd euro per wapen sloegen niet aan.
Er zijn volgens de regering 236.000 geregistreerde wapens in Guatemala, dat kampt met hoge criminaliteitscijfers. Volgens het Instituut voor Duurzame Ontwikkeling zijn het er een miljoen.
Ja, duhquote:Gepost door Bas (DePresident) - Bron: nu.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 juni 2004 @ 00:00
RuudGullit had ons via de nieuws-submit te melden:
Maarliefst 37 procent van alle mannen zet toch de televisie aan wanneer hun echtgenote jarig is en het Nederlands elftal toevallig op dezelfde dag speelt. Dat blijkt uit een enqu๊te van Intomart, in opdracht van het KRO tv-programma 'Wat zou jij doen?'.
Het verjaardagsfeest moet maar verschoven worden of het bezoek moet meekijken, aldus de mannen. Uit de enqu๊te blijkt tevens dat ้้n op de zes mannen een avond voetbal kijken verkiest boven een romantisch avondje. E้n op de tien mannen zou zelfs zijn trouwdag verschuiven wanneer het Nederlands elftal op die dag zou spelen.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:02 schreef RichardQuest het volgende:
Brak
Ja lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
nee toch?!?
op je bolletje. Wil je een glaasje melk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |