fipo roepen is zoooo vorig jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:37 schreef BoJo het volgende:
wat een kut topic
fipo
je bent gewoon jaloers om dat je oud en langzaam bentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fipo roepen is zoooo vorig jaar
ja ik weet het wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:42 schreef Fugie het volgende:
is iemand er al achter wie nick is ?
jij bent jaloers omdat je postaantal net zo klein is als je pikkiequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers om dat je oud en langzaam bent![]()
vin je avatar maar lelijk zoals tie nu isquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:46 schreef Tjabbo het volgende:
net als de rest trouwens
ja he.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
vin je avatar maar lelijk zoals tie nu is![]()
Hoe weet je dat van mijn pikkie ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent jaloers omdat je postaantal net zo klein is als je pikkie
ja idd hij past wel goed bij jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja he.
wat een nichterig ding he.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef Xtreem het volgende:
WIE de NEUK is NICK?!
ik zag hetquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van mijn pikkie ?![]()
Ik was me aan het omkleden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:53 schreef BoJo het volgende:
ik ga werken, ciaos allemaal
mosterdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja idd hij past wel goed bij je![]()
![]()
aaah weer op het criminele padquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:53 schreef BoJo het volgende:
ik ga werken, ciaos allemaal
Ik weet het zal ik het maar zeggen dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:56 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah weer op het criminele pad![]()
chatslowquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:59 schreef Tjabbo het volgende:
Al een CS gevonden?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
chatslow
uberhaubt geen tijd gehad om te kijken, ja internet beetje
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
okay
ik ga nu naar huis. server staat de hele nacht te stampen. morgenvroeg weer.
mazzel mensen
je moet maandag de schadehersteller bellenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:38 schreef PeuRac het volgende:
Hoi ben er weer, uitgeput en al.
En help me ff herinneren dat ik maandag de schadehersteller bel om m'n auto laten repareren.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet maandag de schadehersteller bellen
Wat is je nummer?? Dan sms ik wel...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:38 schreef PeuRac het volgende:
Hoi ben er weer, uitgeput en al.
En help me ff herinneren dat ik maandag de schadehersteller bel om m'n auto laten repareren.
Is goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat is je nummer?? Dan sms ik wel...
Ja, rij ik de hele dag in die bmw met 950 tot 1500kg erchter hangend, niks aan de hand. Rij ik 15min in m'n pa's auto, ff de aanhanger wegbrengen, wordt ik aangereden op de terug wegquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:45 schreef Xtreem het volgende:
Peuc broekkie, schade?
Tjabbo Nick, bek houwe!
Bojo is zeker weer een bank overvallen?
je werd aangereden?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, rij ik de hele dag in die bmw met 950 tot 1500kg erchter hangend, niks aan de hand. Rij ik 15min in m'n pa's auto, ff de aanhanger wegbrengen, wordt ik aangereden op de terug weg
Ik werd aangereden. Heb krassen over het linker voor en achter portier, en over het linker achter schermquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
je werd aangereden?
of reed jij iemand anders aan?
Moet ik wel je nummer hebben...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed
zal ik je die ff mailen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet ik wel je nummer hebben...
je weet m'n adres...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zal ik je die ff mailen?
hoe wie wat waar wanner ? Ik weet wel ongeveer wat je dan zo voelt enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werd aangereden. Heb krassen over het linker voor en achter portier, en over het linker achter schermik heb net foto's gemaakt zal ze ff uploaden en posten.
Ja, dat las ik ook al... Op de frontpage...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:09 schreef Fugie het volgende:
hee, ik lees net dat we deze maand allemaal dood gaan ofzo
Das lullig idd...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
*Klikbaar*
*Klikbaar*
*Klikbaar*
*Klikbaar*
[afbeelding]
Paars is die andere gozer, groen ben ik. De baan waar ik op rij is voor rechtsaf, waar hij op stond is voor rechtdoor. Omdat mijn baan vrij was, en het groen was, reed ik vrij stevig (ronde 50km/h) langs de vrijwel stilstaande auto's. Opeens gaat die gozer naar rechts (weet niet of hij de richting aanwijzer aanhad). En ik claxoneerde nog, maar dat was te laat en hij reed tegen me aan, door de stoeprand kon ik niet uitwijken.
Het boeit me helemaal niks, het boeide me alleen wel dat het me een half uur kostequote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe wie wat waar wanner ? Ik weet wel ongeveer wat je dan zo voelt enzo
valt gelukkig wel mee zo te zien, tis niet dat ie hem half in je auto heeft geparkeerd. En zon schadeformulier invullen kost echt teveel tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
*Klikbaar*
*Klikbaar*
*Klikbaar*
*Klikbaar*
[afbeelding]
Paars is die andere gozer, groen ben ik. De baan waar ik op rij is voor rechtsaf, waar hij op stond is voor rechtdoor. Omdat mijn baan vrij was, en het groen was, reed ik vrij stevig (ronde 50km/h) langs de vrijwel stilstaande auto's. Opeens gaat die gozer naar rechts (weet niet of hij de richting aanwijzer aanhad). En ik claxoneerde nog, maar dat was te laat en hij reed tegen me aan, door de stoeprand kon ik niet uitwijken.
Wel als je het nog nooit hebt gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
valt gelukkig wel mee zo te zien, tis niet dat ie hem half in je auto heeft geparkeerd. En zon schadeformulier invullen kost echt teveel tijd
Hoiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
hallo
Arme Steve-O...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:27 schreef Steve-O het volgende:
Ruk ban!
Kon hele dag niet fokken
ja vind ik wel.. hele forumbanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arme Steve-O...
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:41 schreef Steve-O het volgende:
Ok Dan
Ik ga CSI miami kijken
Slaap zequote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga naar bed(morgen om 7u werken)
Heb je me gemistquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:55 schreef Xtreem het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah weer op het criminele pad![]()
Ff deurtje dicht he jij!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:56 schreef BoJo het volgende:
Zeg word eens wakker stelletje slaapkoppen![]()
ik ken jou nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ff deurtje dicht he jij!
je icoon... wat doe je?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fipo roepen is zoooo vorig jaar
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:35 schreef BoJo het volgende:
ZIjn jullie nou eindelijk wakker
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:38 schreef MutZ het volgende:
BoJo, weet jij nu al wie Nick is??
LWaS!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:51 schreef LWaS het volgende:
ola
Denk het niet...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee![]()
Was ie op de meet?![]()
zeg nou wie het isquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Denk het niet...
Jij bent Robquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:15 schreef Xtreem het volgende:
morguh...
BoJo... it is me
ookgek: ik voelde me gewoon achtergesteld... je vind die breezahhoeren belangrijker dan ons
Jammer dat dat nummerbord ervoor op moet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Preview van me review van me GT
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:19 schreef LWaS het volgende:
BaZzos is een luie aap uit de patatgeneratie dus?
Hoiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:32 schreef PeuRac het volgende:
Hey
Jullie werkloze mede fokker is terug van z'n werk(tis wel ff een flink weekend zeg
)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:13 schreef Tjabbo het volgende:
OMFG
NIeuwe velgen en demper (topic van automaxx)
check die spoiler
ik moet morgen werkenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga straks weer naar Scheveningen![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg nou wie het is![]()
![]()
Moet je aan de deur staan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga straks weer naar Scheveningen![]()
Ziet er mooi uit...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Preview van me review van me GT
Ja, maar we mogen van de politie de auto's niet meer op dat pleintje zetten. Dus nu moeten die 2 valetparkers helemaal naar het vrijparkeren gebied om dan weer helemaal terug te lopen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je aan de deur staan?
daar waar je niet meer moet betalenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
nee
Maar waar is dat parkeren dan
Bij jou voor de deurquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
nee
Maar waar is dat parkeren dan
Weer is goedquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar waar je niet meer moet betalen![]()
Hoe is het weer?![]()
Als je die straat die er langs loopt richting Den Haag rijd, dan heb je op een gegeven moment dat het betaald parkeren ophoud. Nou daar moeten we ze nu neerzetten. Dat is ongeveer 10 a 15 minuten lopenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weer is goed
En waar hoef je niet te betalen in de buurt van dat gezeik dan
De kinderboerderij is het dichts bij.
worden nu de illegale zaken op het strand verkochtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:14 schreef BoJo het volgende:
Ik ben weer naar het strand![]()
om te werken...
niet teveel zuipen he mensen
past niet en dat is zeker betalen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou voor de deur
Je pa is toch met de ML wegquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
past niet en dat is zeker betalen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Dubbel, dubbel
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
subtiel krikken....
3 dubbel postennewbie
Ik denk t niet, zo interessant was t nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:46 schreef ook_gek het volgende:wie weet kom je op TV
mijn vorige baas heeft een volledig AMG uitgevoerde ML500 staan van vorig jaar. mischien een idee voor jou?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:44 schreef BazzoS het volgende:
wat ik me gister op de autobaan zag: ML55 AMG
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:23 schreef LWaS het volgende:
zo...in mijn eetne aan het bier...waarom is er niemand hiero in de burt
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:32 schreef PeuRac het volgende:
En je geloof nooit wat er gisteren naast me stond bij t verkeerslicht in Doetinchem (laatste verkeerslicht op de weg naar Zelhem/Varsseveld, ik sloeg af, hij ging rechtdoor), de motor van Blik op de Wegen de Volvo stond er iets achter.
Hij zo zeggen: "zo die auto is vast niet van joumaar de remmen werken iig goed
![]()
" (ik kwam met een noodgang aanrijden met de aanhanger erachter). Hij kon er gelukkig om lachen.
jij maakt iig nog uren...quote:Op zondag 6 juni 2004 00:57 schreef BoJo het volgende:
ik ben er weer, moet ik morgen om 11:15 erweer zijn tot 0:00![]()
(wel met doorbetaalde pauze tussen 16u en 18u)
Is het vlaggetjesdag in Scheveningen, DRUK!!! Kolerelijers. stomme vis![]()
Audi A6 3.0 , 1 auto !!!!! sta je daar met 3 man!!! er waren 8 annuleringen omdat mensen Scheveningen niet in durften vanwege vlaggetjesdag (drukte)quote:Op zondag 6 juni 2004 00:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij maakt iig nog uren...
nog wat leuks in de hoek gedrukt?
De hele dag 1 auto?!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Audi A6 3.0 , 1 auto !!!!! sta je daar met 3 man!!! er waren 8 annuleringen omdat mensen Scheveningen niet in durften vanwege vlaggetjesdag (drukte)![]()
Ze gingen wel allemaal netjes aan de kant, sinds wanneer zijn we overgestapt naar witte achterlichtenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De hele dag 1 auto?!
btw, reed jij niet gewoon spook?
Jep, maar ik stuur er smiddags wel 1ntje weg. Later savonds komen 2 nieuwe gasten weet nog niet hoe druk het dan word. Ik heb daar nog niet eerder overdag gestaan dus hopelijk mooi weer een veel mooie vrouwenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:06 schreef Xtreem het volgende:
in dik 5 uur 1 auto... lekker
maar morgen moet je daar weer met 3 of 4 man staan?
goed voorbeeld doet goed volgen....quote:Op zondag 6 juni 2004 01:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep, maar ik stuur er smiddags wel 1ntje weg. Later savonds komen 2 nieuwe gasten weet nog niet hoe druk het dan word. Ik heb daar nog niet eerder overdag gestaan dus hopelijk mooi weer een veel mooie vrouwen![]()
Ik ga pitten , truste concullega![]()
En dan kom je niet ff hoi zeggen ?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:32 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog over het plein gereden hihihihi
Knal rode jas aan hihihi
links van die ingang voor het circustheater. Met knal rode/zwarte jassen. Meestal met z'n 3en.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:35 schreef ook_gek het volgende:
ik weet niet waar je staat?
Hey BoJoquote:Op zondag 6 juni 2004 08:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Haaj MutZie![]()
Ik heb geen zin om te werkenquote:Op zondag 6 juni 2004 09:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hey BoJo
Dan ga je nietquote:Op zondag 6 juni 2004 09:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te werken![]()
Dat kan je niet makenquote:Op zondag 6 juni 2004 12:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan ga je niet
Typerend amateurisme......quote:Op zondag 6 juni 2004 12:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat kan je niet maken
Ik ben weer terug zoals jullie zien
Kom ik daar, zegt die manager daro van "ohw zijn jullie niet afgebelt?"![]()
Naja ik had toch geen zin, nu moet ik er pas om 19:30 zijn. Man man man wat een
droplullen op de weg zeg, niet normaal. Rijden die mensen nooit door de weeks ofzo
alleen op zondag?![]()
Ik snap er niks van, ze lijken we achteruit te rijdenquote:Op zondag 6 juni 2004 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Typerend amateurisme......
had je weer zoveel spookrijders?
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, ze lijken we achteruit te rijden![]()
Het probleem is dat er zoveel tussenpersonen zitten. Er zitten nog 2 schakels tussen voordat het bij Brussaard komt en ja dan moet die mij nog bellen. Betwijfel of het wel aangekomen is bij Brussaard.![]()
Naja kan ik van het mooie weer genieten, niet in m'n pak en restaurant jas![]()
![]()
restaurant-1 of ander bedrijf-ander bedrijf-brussaard-ikke-2 gasten die door brussaard weer ingehuurd waren bij een studenten uitzendbureau. (die dus ook voor niks kwamen).quote:Op zondag 6 juni 2004 12:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]En waarschijnlijk heb je nog een lamp kapot ook
zoveel tussen personen??
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
restaurant-1 of ander bedrijf-ander bedrijf-brussaard-ikke-2 gasten die door brussaard weer ingehuurd waren bij een studenten uitzendbureau. (die dus ook voor niks kwamen).
Het schijnt wel vaker zo te gaan onderling tussen verschillende chauffeursbedrijven.
uhu, efficient zooitjequote:Op zondag 6 juni 2004 12:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]lekker efficient
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu, efficient zooitje![]()
niet zo eentje als die gast bij de deur van het circus theater zelf hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 12:54 schreef ook_gek het volgende:
lol heb jij zo rooie jas aan
idd, reiskostenvergoeding + 3 uur standaard uitbetaling.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]toch mooi betaald heen en weer naar scheveningen gereden dan
reiskosten = 20 ct/km toch?quote:Op zondag 6 juni 2004 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd, reiskostenvergoeding + 3 uur standaard uitbetaling.![]()
Ohja voor diegene die de A4 richting Den Haag rijden er staat een flitser bij hmp 41,8 (na geluidswal) .![]()
Zo ongeveer wel ja. Maar ben met mijn vaders leaseauto (tankpas) heen en weer gegaan dus kost me geen fluit , pure winstquote:Op zondag 6 juni 2004 12:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
reiskosten = 20 ct/km toch?
En dan noemen ze mij een parasietquote:Op zondag 6 juni 2004 13:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Maar ben met mijn vaders leaseauto (tankpas) heen en weer gegaan dus kost me geen fluit , pure winst![]()
ik ga ff wat eten... en dan ff wat doen en dan ff naar oirschot mijn vrindin naar huis rijden.. neem 10 liter water mee voor de zekerheidquote:Op zondag 6 juni 2004 13:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hellow Tommeeeeyyyhh
kort maar krachtig enzoquote:Op zondag 6 juni 2004 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga ff wat eten... en dan ff wat doen en dan ff naar oirschot mijn vrindin naar huis rijden.. neem 10 liter water mee voor de zekerheid
dus ik spreek jullie maandag wel weer
doei
Heb je zoveel nodig om je vriendin nat te makenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga ff wat eten... en dan ff wat doen en dan ff naar oirschot mijn vrindin naar huis rijden.. neem 10 liter water mee voor de zekerheid
dus ik spreek jullie maandag wel weer
doei
nee maar mijn reno welquote:Op zondag 6 juni 2004 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heb je zoveel nodig om je vriendin nat te maken![]()
loopt je reno op water?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee maar mijn reno wel
doei
was dat maar zo...quote:Op zondag 6 juni 2004 13:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
loopt je reno op water?
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
was dat maar zo...
mijn radiateur heeft soms dorst
iddquote:Op zondag 6 juni 2004 15:46 schreef LWaS het volgende:
[..]lekker dan...franse troep ook
stimmt.. heel raar is dat idd.. stond laatst ook bij een controle te kijken agent stond gewoon naast de auto EN NOG gingen ze er met 60, 70 langs waar je 50 mag.. heeel raar vind ik dat zeker als de agent NAAST de auto staat.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:02 schreef Xtreem het volgende:
Radiator dorst.... ik dacht: geen raampjes die open kunnen, dus een sauna, dus jij dorst
Goed.... staat er net in een kutgehucht naast zutphen op de standaar plaats weer de standaard 87 FH ** Golf te flitsen... ik knipper me een ongeluk, en iedereen kachelt netjes met 60 a 65 door...![]()
En nog een frustratie: rij je op een bijna lege 80 km weg.... zit er een opaatje voor je , die 75 a 80 op de teller rijdt. Tot zo ver prima, feitelijk niets mis mee.... Komen we door de bebouwde kom: 70 op de teller. Daarna blijft-ie netjes 70 doorkachelen. Waar de neuk ben je dan mee bezig?! Je mag daar maar 50 omdat het relatief gevaarlijker is. Je kunt beter 120 op de 80 km stuk rijden, en binnen de bbk netjes 50.....
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
stimmt.. heel raar is dat idd.. stond laatst ook bij een controle te kijken agent stond gewoon naast de auto EN NOG gingen ze er met 60, 70 langs waar je 50 mag.. heeel raar vind ik dat zeker als de agent NAAST de auto staat.
Ik heb gister trouwens met GPS mijn kmteller "geijkt"
op teller GPS
50 45
70 64
80 75
100 92
120 112
Die Reno wijkt best af iig, mijn vrind heeft een Toyota (wat andes) daar is 120 op de teller gewoon 117 dat scheelt een stuk minder
Morgen opnieuw doen, dan hebben we er een prof. programma voor ipv TomTom
Waar woon je ergens? Misschien heeft mijn vrind wel een keer zin om een stukje te rijdenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]Als je een beetje in de buurt gewoond had, was ik ff langs gekomen om de mijne (...) te ijken.... die wijkt volgens mij ook flink af, maar ik weetniet hoeveel
Bij Zutphen.....quote:Op zondag 6 juni 2004 16:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Misschien heeft mijn vrind wel een keer zin om een stukje te rijden
hehehe.. misschien leuk als hij zijn TomTom navigatie eens wilt uitproberenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bij Zutphen.....Stevig eindje vanaf regio A'dam
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehehe.. misschien leuk als hij zijn TomTom navigatie eens wilt uitproberen
Het is wel handig dat "ijken" van je teller opzich ook wel droog dat veel mensen op de snelweg waarschijnlijk langzamer rijden dan is toegestaan
ik ben trouwens weg
tot morgen
Wat doe je volgend weekendquote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehehe.. misschien leuk als hij zijn TomTom navigatie eens wilt uitproberen
Het is wel handig dat "ijken" van je teller opzich ook wel droog dat veel mensen op de snelweg waarschijnlijk langzamer rijden dan is toegestaan
ik ben trouwens weg
tot morgen
Ik ga denk ik zaterdag maar ik ga niet het circuit op. Denk niet dat m'n remmen hetquote:Op zondag 6 juni 2004 16:46 schreef ook_gek het volgende:
Bojo ga jij naar italia zandvoort eigelijk? Want de alfa club is daar ook altijd?
Zo ja dan wil ik wel effe mee rijden als je de baan op gaat met die bak van je
Zondag zijn wel de leukste demo's , alleen het zal wel gigantisch druk worden dan en daar heb ik weinig zin in.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:
ik ga op zondag deze keer
Ben benieuwd
[afbeelding]
Dit is ook lijp
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:
Ben benieuwd
[afbeelding]
Dit is ook lijp
Haha dat beertjequote:Op zondag 6 juni 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:
Ben benieuwd
[afbeelding]
Dit is ook lijp
oude corvette stingray met bigblock die er nogal uitsteekt?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Continental GT toch?
Hij doelt op die Bentley met beertjequote:Op zondag 6 juni 2004 18:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
oude corvette stingray met bigblock die er nogal uitsteekt?
Lijkt op elkaarquote:Op zondag 6 juni 2004 18:56 schreef ook_gek het volgende:
Jezus auto freaks m,n reet.
Je ziet toch wel dat het een aston martin DB7 is
Ja die foto met dat beertje ja. Dat is een ASTON MARTIN!
Jezus allemaal hoekje in en schamen
Jij moet gewoon je bek houdenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:56 schreef ook_gek het volgende:
Jezus auto freaks m,n reet.
Je ziet toch wel dat het een aston martin DB7 is
Ja die foto met dat beertje ja. Dat is een ASTON MARTIN!
Jezus allemaal hoekje in en schamen
Het logo aarsquote:Op zondag 6 juni 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
Lijkt op elkaar
Die afwerking heeft BENTLEY ECHT NIET HOOR
Verder kijken dan je neus lang isquote:Op zondag 6 juni 2004 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het logo aars
mietjequote:Op maandag 7 juni 2004 01:29 schreef ook_gek het volgende:
ik ga slapen. morgen om half 8 op
me tooquote:Op maandag 7 juni 2004 07:51 schreef ook_gek het volgende:
hallo
* Tjabbo weer wakker is
Ja, jij??quote:Op maandag 7 juni 2004 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iedereen een goed weekend gehad enzo?
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, jij??
Oh ja, van een stel weet ik dat het wat minder was, omdat ze niet weten wie Nick is... Weet jij het eigenlijk wel??
ik ken geen Nick's.. toi?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, jij??
Oh ja, van een stel weet ik dat het wat minder was, omdat ze niet weten wie Nick is... Weet jij het eigenlijk wel??
Ik wel...quote:Op maandag 7 juni 2004 10:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ken geen Nick's.. toi?
PeuRac weet het ookquote:Op maandag 7 juni 2004 10:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wel...![]()
Maar goed... Dat is er dus nog eentje die het niet weet... Volgens mij zijn Tjabbo en ik de enige die het weten...
Ik vind dit geen leuk spelletje meerquote:Op maandag 7 juni 2004 10:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wel...![]()
Maar goed... Dat is er dus nog eentje die het niet weet... Volgens mij zijn Tjabbo en ik de enige die het weten...
Dit is geen spellteje, brutale knaapquote:Op maandag 7 juni 2004 10:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuk spelletje meer![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dit is geen spellteje, brutale knaap
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan ga ik maar, stelletje vlegels
dat hoeft nou ook weer niet... je bent wel lief hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan ga ik maar, stelletje vlegels
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat hoeft nou ook weer niet... je bent wel lief hoor![]()
![]()
![]()
![]()
oke,quote:Op maandag 7 juni 2004 10:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
maar ik moet zowiezo weg dus![]()
Tot laterrrrrrrrrr![]()
jij als Toyota fan mag wel ff het toyota topic lezen... Toyotaquote:Op maandag 7 juni 2004 12:06 schreef MutZ het volgende:
Tis best wel dood hier...
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb gister voor het eerst 70 geredenEn dat is best hard op een smal landweggetje maar wel super
Ben ik ff blij dat je ver van mij vandaan woontquote:Op maandag 7 juni 2004 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb gister voor het eerst 70 geredenEn dat is best hard op een smal landweggetje maar wel super
Aahhh.. toe.. laat me ook eens plezier hebben qua auto'squote:Op maandag 7 juni 2004 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]de jeugd van tegenwoordig
ik ga je aangeven bij de kliklijn
Hoezo?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat je ver van mij vandaan woont
Gevaarlijke vrouwen daar benedenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo?
kan aan mij liggen, maar ik vat dit weer compleet verkeerd opquote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gevaarlijke vrouwen daar beneden
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gevaarlijke vrouwen daar beneden
Xtreemquote:Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar ik vat dit weer compleet verkeerd op
morguh btw
bonus puntenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Het ging anders aardig goedMoet alleen nog wennen aan die stomme koppeling
En er reed niemand op de weg.. behalve wat lopende mensen.
sick bastardquote:Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar ik vat dit weer compleet verkeerd op
morguh btw
Het is niet dat 'ene spel'quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
bonus punten
12 jaarquote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wanneer hebben jullie voor het eerst gereden?
op welke leeftijd zeg maar?
15...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
12 jaar
Zo'n stomme jongen daagde me uit en zei dat ik niet kon rijden..
Nou.. wij rijden.. en hij kreeg hem niet vooruit.. (Stoek stoek) en ik wel![]()
A Sick mind is a true delightquote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
sick bastard![]()
IJmeisquote:Op maandag 7 juni 2004 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Xtreem
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wanneer hebben jullie voor het eerst gereden?
op welke leeftijd zeg maar?
Ach ik alleen in Duitsland, dat geeft dan toch nietquote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en TOCH heb ik de discipline gehad om nooit 1 meter op de openbare weg te rijden zonder rijbewijs
Die mensen verdienen dan gewoon niet hun rijbewijsquote:Op maandag 7 juni 2004 13:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat ook wel leuk was.. ze hebben 1 brug en daar MOET je achteruit op anders kan je de draai niet maken.. altijd als er een bus(je HI-ACE of HI-LUX e.d.) opmoest vroeg de zaterdaghulp (omdat die altijd alles stuk reed) of een monteur of ik dat wil doen.. best geinig als je 16 bent en mensen met 10 jaar hun rijbewijs en dito ervaring komen vragen of je a.u.b. die bus op de brug wil zetten..
Ik weet niet of ik goed rij.. sommige vinden van welquote:Op maandag 7 juni 2004 13:53 schreef BoJo het volgende:
Die mensen verdienen dan gewoon niet hun rijbewijs![]()
Maar wel goed man, zo ben je wel 1 van de happy few die niet slecht rijd.![]()
Ik had gister een vrouwelijke collega bij het valetparken, en die reed niet slecht vond ik. Ik was even meegereden om te laten zien waar ze moest parkeren. Bij valet parken mag je niet de stoelen/spiegels verstellen dus ze zat ook niet optimaal en toch reed ze zeer netjesquote:Op maandag 7 juni 2004 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoop dat ik later een beetje goed kan rijden.. en dat ik kan laten zien dat sommige vrouwen wél kunnen rijden.
Want ik zit dus ook vaak in de auto en erger me dood aan sommige vrouwen, dus ik snap wel waarom dat zo snel wordt gezegd
gelukkig nog nooit gecrashed en rij toch minimaal 40k per jaar.. waarschijnlijk gewoon mzzlquote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef BoJo het volgende:
ik zei ook niet dat je goed rijd maar niet slecht
De meeste mensen vinden zichzelf geweldige chauffeurs, het besturen van de auto zelf kan je elke aap aanleren maar het anticiperen op fouten van je medeweggebruikers is toch een stuk lastiger.
Ik moet wel zeggen dat sinds ik directie chauffeur ben, ik toch wel beter rij dan ervoor.
StefanP?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:12 schreef ThaFreak het volgende:
en nog wel een zwarte supra gespot, geheel standaard behalve de velgen....
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gelukkig nog nooit gecrashed en rij toch minimaal 40k per jaar.. waarschijnlijk gewoon mzzl
die zit nog in amerika.....quote:Op maandag 7 juni 2004 16:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
StefanP?
lol...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd..quote:Op maandag 7 juni 2004 16:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die zit nog in amerika.....
en die heeft veel geilere velgen eronder.....
ze scoren toch wel lekker op die crashtests geloof ik dusquote:Op maandag 7 juni 2004 16:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lol...
kan ik ook maar beter niet doen met mijn Reno
idd maar dat was NA de express seriequote:Op maandag 7 juni 2004 16:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze scoren toch wel lekker op die crashtests geloof ik dus![]()
als dat niet mag op de openbare weg vind ik dat zeer terecht en logischquote:Op maandag 7 juni 2004 16:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik mag niet rijden van me ouders![]()
Nop mag nergens op de openbare weg is logisch hequote:Op maandag 7 juni 2004 16:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als dat niet mag op de openbare weg vind ik dat zeer terecht en logisch![]()
jahquote:Op maandag 7 juni 2004 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nop mag nergens op de openbare weg is logisch he
Leeg parkeerterrein ?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jah
dat is ook de openbare wegquote:Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leeg parkeerterrein ?
Je rijd toch niet in zo'n ding rond hequote:Op maandag 7 juni 2004 16:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd maar dat was NA de express serie![]()
gelukkig nietquote:Op maandag 7 juni 2004 16:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je rijd toch niet in zo'n ding rond he
[afbeelding]
dubbelquote:Op maandag 7 juni 2004 16:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is ook de openbare weg
trouwens als je dan door de polizei gepakt wordt heb je wel een probleem
bij ons gaat de poliezei (omdat ze de echte criminelen niet durven aantepakken) altijd alle parkeerplaatsen af om te kijken of er misschien iemand rijdt zonder rijbewijs. :')
Nee stel je voor gaan ze criminelen oppakken ben je helemaal gek ofzoquote:Op maandag 7 juni 2004 16:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is ook de openbare weg
trouwens als je dan door de polizei gepakt wordt heb je wel een probleem
bij ons gaat de poliezei (omdat ze de echte criminelen niet durven aantepakken) altijd alle parkeerplaatsen af om te kijken of er misschien iemand rijdt zonder rijbewijs.![]()
jij bent wel gel.. euh gek volgens mijquote:Op maandag 7 juni 2004 16:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee stel je voor gaan ze criminelen oppakken ben je helemaal gel ofzo
Zit naast elkaarquote:Op maandag 7 juni 2004 16:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent wel gel.. euh gek volgens mij
Deze dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
punt 1: mijne is op grijskenteken
punt 2: mijne is het nieuwe type.. dus mooiere neus
punt 3: mijne heeft Toyota Carina II wieldoppen![]()
punt 4: mijne heeft een Toyota Camry trekhaakdop![]()
die onderstequote:
Gaan we zondag niet ff die GPS pda gedoe ff doenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die onderste![]()
![]()
als ik mijn telefoon (met cam.) terug heb zal ik speciaal voor jou foto's maken
dat zou ik aan mijn vrind moeten vragen want het is zijn PDAquote:Op maandag 7 juni 2004 17:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gaan we zondag niet ff die GPS pda gedoe ff doen![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ga maar weer eens
groeten
Hoi GotenSSJquote:Op maandag 7 juni 2004 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoi MutZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |