quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ach, goeie smoes om het huishouden te laten liggen
Natuurlijk schat, je doet ook veel te veel op een dag. Twee topics, tsss, dat is echt te veel hoor! Ik doe die badkamer wel even. Zal ik meteen even koken en de keuken uitsoppen? De afwas doe ik ook, ga jij maar lekker op de bank liggen, ik breng je zo wel even een kopje thee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:27 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
Sorry Peter, ik moest 2 (!!!) topics openen op Fok!, dus dan wil jij vast wel na een dag hard werken de badkamer even uitsoppen?? Ik moet het nl. kalm aandoen van de verloskundige![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Natuurlijk schat, je doet ook veel te veel op een dag. Twee topics, tsss, dat is echt te veel hoor! Ik doe die badkamer wel even. Zal ik meteen even koken en de keuken uitsoppen? De afwas doe ik ook, ga jij maar lekker op de bank liggen, ik breng je zo wel even een kopje thee.
Tsss, rotventquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:39 schreef LadyS het volgende:
Peters reactie:
"dacht het niet![]()
![]()
![]()
"
jahquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:40 schreef pluisje het volgende:
[..]
Tsss, rotvent![]()
Als die ook schoongemaakt moet worden, zou ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
jah
zal ik hem de deur wijzen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
jah
zal ik hem de deur wijzen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]dan kun je een werkster nemen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:45 schreef pluisje het volgende:
[..]
Als die ook schoongemaakt moet worden, zou ik dat zeker doen
Je moet alleen hèm de deur uitzetten, niet zijn salarisquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
is dat te betalen van een bijstandsuitkering?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet alleen hèm de deur uitzetten, niet zijn salaris
vanaf morgen wordt het weer mooi weer als het goed isquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:59 schreef clauwheee het volgende:
Nou ja zeg, het regent hier pijpestelen!! Morgen moet het droog zijn, moet werken en we hebben in de winkelstraat braderie en Clauwheee moet achter de kraam staan![]()
*visioenen van een verzopen Claudiaatje ziet*
LadyS niet zo gemeen voor je mannetje zijn
heeft ie dat niet eens over voor zijn geliefde?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:39 schreef LadyS het volgende:
Peters reactie:
"dacht het niet![]()
![]()
![]()
"
en met weer als dit (wordt vandaag ook niet echt vrolijk weer aan deze kant van het land iig) is het ook af te vragen of je je was wel buiten kan hangen. Ik heb het iig voor elkaar gekregen om een propvolle wasmachine allemaal aan een rek te hangenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:45 schreef Jessicaa het volgende:
Ja ik heb zelfs maar 1 klein miezerig droogrekje.
Voel me een zieltje
Centrifugeert jouw wasmachine dan niet automatisch? Bij mij komt ie altijd langs het centrifugeren stand als ik voor een wasprogramma kies.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:18 schreef Jessicaa het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuuuu volgens mij ga ik me hulp morgen even nakijken ipv mijn droger. Hij was dus gewoon ongecentrifugeerd de droger in gegaan. Hij is nu wel gecentrifuggerd. Niks aan de hand dusZo ben opgelucht.
Neequote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:03 schreef Sugar het volgende:
Of ben ik nu een zeur?![]()
Dankjewel!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:03 schreef Sugar het volgende:
Veel (werk)plezier vandaag, Clauwheee! Hoop voor je dat het weer inderdaad mee zit!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, we gaan iig afspreken met elkaar, kijken of het in het echt ook zo goed kliktquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:49 schreef poemojn het volgende:
Pas maar op, Sylvana, zo is alles bij mijn man en mij ook begonnen!
(Alleen kennen wij elkaar van een mailinglijst en zijn we daarna met ICQ verder gegaan.)
hoe lang duurt de ontkenningsfase gemiddeldquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:25 schreef beefcake het volgende:
Sylvana is verliefdnanananana
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:40 schreef Angel22 het volgende:Dat hoef je niet tussen spoilers te zetten (subs zijn genoeg)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk autootje, hoe oud is ie en hoe is ie technisch ??Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Zes maanden, althans in mijn geval (plus daarna nog zes maanden verborgen gehouden voor de vriendenkring, dat waren nog eens tijden . . . )quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:32 schreef Sylvana het volgende:
hoe lang duurt de ontkenningsfase gemiddeld![]()
qltel en ik leerden elkaar kennen op een bijeenkomst van een mailinglist. De week erna hebben we zo'n 70 mailtjes uitgewisseld (pre-kabel/ADSL-tijdperk), en 's zaterdags stond ie op de stoepquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:32 schreef Sylvana het volgende:
hoe lang duurt de ontkenningsfase gemiddeld![]()
mister_d en ik leerden elkaar op 8 juni 2001 kennen.... op 12 juni belde ik een vriend om hem om zijn nummer te vragen, daar was hij en we waren zo twee uur verderquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
qltel en ik leerden elkaar kennen op een bijeenkomst van een mailinglist. De week erna hebben we zo'n 70 mailtjes uitgewisseld (pre-kabel/ADSL-tijdperk), en 's zaterdags stond ie op de stoepOntkenningsfase?
Goed zo Peterquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:16 schreef LadyS het volgende:
Peter is begonnen met de badkamer te soppen
Hij is wel lief kan wel lief zijn, hoor![]()
![]()
Hi beefcake!!!!![]()
Ik was we al aan het afvragen waar je was
En iemand onlangs nog iets van Little-angel gelezen? Die heb ik volgens mij ook al een tijdje niet gezienOf heb ik daar soms overheen gelezen?
Jij ook alquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:40 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel rammelende eierstokken gekregen van die dubbele twee-strepen vandaag!
Vannacht was ik weer eens zwanger, en had ik weer eens weeën.... voor de zesde keer ofzo in een maand.
Ik vind het stiekem wel leuke dromen inderdaad. Vannacht had ik een héle mooie bolle buik, net zo'n mooie als Sugar heeft!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:43 schreef beefcake het volgende:
SyrenaDromen zijn bedrog zeggen ze
Maar daar geloof ik niet zo in hoor! Jij kijkt gewoon even in de toekomst
![]()
![]()
Ik zag die plus van Merisse, mooi in close-up, wilde ik meteen naar de wc rennen om ook eens een test te doen!! Echt erg, ik kan niet eens zwanger zijn (denk ik), en ik heb nog nooit in mijn leven een test gekocht, hahahaha.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij ook al
Haha wat een herrie hier met al die schreeuwende baarmoedersquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij ook al
Zielige Jamie!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Owwww, kat heeft weer een ingegroeide nagel, arme Jamie. Dat wordt weer een retourtje dierenarts
Arme katquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Owwww, kat heeft weer een ingegroeide nagel, arme Jamie. Dat wordt weer een retourtje dierenarts
Ikkequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:24 schreef clauwheee het volgende:
Ow shittie, arme kat!!
Nou euhh..mn icoontje is nog positief...maar heeft iemand uberhaupt de moeite genomen om vanavond de oefenwedstrijd van Nederland te kijken? Wat een aanfluiting zeg...
Mwoa.... ik vind die voetballers ook te slecht voor woorden hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:31 schreef clauwheee het volgende:
Nee ik vin die Advocaat ook maar een gebakje....
Helemaal met je eens!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa.... ik vind die voetballers ook te slecht voor woorden hoor
Wat Hiddink in Korea heeft gedaan, mag ie wat mij betreft hier ook doen!
mister_d wel, arme stakkerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:34 schreef Karin het volgende:
Gelukkig houdt Peet ook niet van voetbal. We zullen de belangrijke wedstrijden denk ik wel kijken hoor maar gelukkig hoef ik dus niet al die oefenwedstrijden verplicht mee te kijken.
Oh, zit die ook op Fok!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:40 schreef clauwheee het volgende:
Mijnvriend
gerwin irl, Noca op Fok!
idd, we kunnen ze beter gewoon helemaal niet ophangenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Hihi Sylvana, ik zou er sowieso nog maar ff mee wachten
Nou Noca en ik zijn allebei sportfanaten, qua kijken en volgen danVoetbal, tennis, basketbal enzovoort. Dus kijken ga ik zeker. Maar tis wel elke keer een domper...
Wat een onzin, als je ze nu ophangt, kun je er nog twee weken van genietenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, we kunnen ze beter gewoon helemaal niet ophangen
Als je het maar laatquote:waar kun je vlaggetjes voor Duitsland kopen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, zit die ook op Fok!
Wist ik niet
Je waagt het niet hoor!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waar kun je vlaggetjes voor Duitsland kopen?
Bijna begonnen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Met grote vreugde geef ik kennis van het feit dat mister_d vandaag bijna is begonnen met het doen van de tuin. Das al een stuk beter
Uh... ja dusquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bijna begonnen...
Als in: maar nog niet helemaal?
idd, vandaag zou het ook mooi weer worden, nou, heb er echt veel van gemerkt zegquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, morgen is het zondag en kan ie dus lekker aan de slag
Ze zeggen dat het mooi weer wordt... maar ik geloof ze niet meer
Nee, dat kan dus niet in dit christelijke durrepjequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, morgen is het zondag en kan ie dus lekker aan de slag
ik heb pas al een hele grote Duitse vlag gekochtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je waagt het niet hoor!!!!![]()
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Nou ik heb ook maar besloten het weerbericht niet meer te volgen, klopt vaak niks van! Elke keer vertellen ze ons dat het beter wordt maar toch vond ik het vandaag weer fris in ons kraampje, in de wind, geen zon
quote:Het zomerse weer is niet voor het hele
land weggelegd.Met name het noorden zal
vaak last hebben van wolken en daarom
wordt het daar minder warm.
En waar woon ik?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Morgen bevinden de meeste wolken zich
in het westen en noorden.Het blijft wel
droog.Het zuiden en oosten krijgen zon
en maxima van ongeveer 23-C.
ik hoop het, want ik woon ook in het middenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik woon in het midden
Is dat goed??
Nee, want dan waai je met alle winden meequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik woon in het midden
Is dat goed??
Jawel want ik had hier nog nix verteldquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat hoef je niet tussen spoilers te zetten (subs zijn genoeg)![]()
Leuk autootje, hoe oud is ie en hoe is ie technisch ??
Ja inderdaad, ik hoef dat hele warme ook niet hoor, maar kan hier nooit es een keer stapje voor stapje gaanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:10 schreef Rewimo het volgende:
Graadje of 22 is mij warm zat, maar het schiet hier altijd meteen door naar de 28 of zo
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:13 schreef LadyS het volgende:
ik hoor peter alvast vloeken als hij hoort dat het vanaf maandag pas echt mooi weer wordt
zul je zien dat het volgend weekend weer rotweer is.. blablabla *mopperdemopper*
ik werk dan wel niet, maar ik heb er ook geen hol aan, want ik krijg alleen maar jeuk van die stomme zon.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:16 schreef Rewimo het volgende:
Mij ook hoor, wat heb ik aan mooi weer als ik moet werken?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:17 schreef beefcake het volgende:
[..]Net ShaoliN!!!
Heejquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:18 schreef beefcake het volgende:
Ik ben nog lekker drie weken vrij. Daarna mag het weer minder worden op maandag, woensdag en donderdag![]()
Als jij moet werken mag het dus best mooi weer zijn, want dan ben IK vrij ja. En ik duld ook geen tegenspraakquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:24 schreef beefcake het volgende:
Wel op donderdagIk moet dan werken ja! Ik duld geen tegenspraak
![]()
![]()
Mijn lief en ik hadden ons eerste afspraakje op 29 aprilquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:34 schreef beefcake het volgende:
Alleen hebben we nu ons jubileum niet op koninginnedag, want in 2000 was dat op 29 april!
Ach, de man is 93 geworden en hij was zo dement als een deur (nou was ie dat ook al toen ie president was, maar goedquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:26 schreef Jonnetje het volgende:
Huh?
Oud president van Amerika.. Reagan is overleden..
En een poeha dat die amerikanen er weer van maken.....
Tja..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:26 schreef Jonnetje het volgende:
Huh?
Oud president van Amerika.. Reagan is overleden..
En een poeha dat die amerikanen er weer van maken.....
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:28 schreef Spindizzy het volgende:
Over dromen: ik droom al maandenlang regelmatig over prachtige zwarte kleine jongetjes die bij me voor de deur staan en vragen of ze bij mij mogen komen wonen![]()
Op Fok! is ie al dood hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja..Op nu.nl staat nog steeds dat ie nog een paar maand te leven heeft
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op Fok! is ie al dood hoor
We moeten toch een compromis kunnen bereiken over die donderdag? Ik vraag verdorie maar 1 dagje mooi weer, die andere twee dagen kunnen me niks schelen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:34 schreef beefcake het volgende:
We zullen in overleg moeten gaan Rewimo, want zo komen we er niet uit!![]()
Dan is ie een paar maanden jonger dan de mijne (januari 88') (160 ... Wat had je dan verwacht van zo'n Golfje, 200 of zo ??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:11 schreef Angel22 het volgende:
Hij is van 88 dus hij viert dit jaar zijn 16e verjaardag 15 juli om precies te zijn hij zit technisch goed nj elkaar. Net nieuwe koppelingsplaten en remschijven en een nieuwe waterpomp + slangen. En hij rijd als een zonnetje. en 160![]()
Ben er errug blij mee
ik wou net zeggen:quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef Rewimo het volgende:
Dan kan ik nu rustig slapen
Ook goeiemorgen . . .quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:35 schreef clauwheee het volgende:
Nu.nl is wakker geworden!!!
Wordt nog Is dus al serieus tussen jullie twee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:42 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
Karsten is online
![]()
![]()
![]()
Voorlopig kan ik me bed dus nog niet vinden
Dank jequote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef beefcake het volgende:voor LadyS!!
ja, dat is de zoon van Yvonne jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef beefcake het volgende:
Sylvana is die Karsten nou de zoon van Yvonne?
Dan moet zij je niet adopteren, want dan kan je niet met Karsten trouwen![]()
Mmm soms is het moeilijk om tot het bed te komen. Soms red je dat gewoon niet!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:42 schreef Sylvana het volgende:
Slaap lekker Rewimo![]()
![]()
![]()
Karsten is online
![]()
![]()
![]()
Voorlopig kan ik me bed dus nog niet vinden
Volgens mij ben je dan officiëel broer en zus en mag je niet trouwen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat is de zoon van Yvonne ja![]()
En als je geadopteerd ben, dan ben je toch geen bloedverwant en mag je toch gewoon met elkaar trouwen
hhmm, als dat idd zo is laat dan mar zitten jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan officiëel broer en zus en mag je niet trouwen!
Ik weet het niet helemaal zeker hoor!
Dat denk ik weer wel ja!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hhmm, als dat idd zo is laat dan mar zitten jaPleeggezin? Mag het dan wel?
Welterusten nogmaalsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:51 schreef LadyS het volgende:
ikke ga slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
okeejquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat denk ik weer wel ja!
we hebben nog geen data ( ligt beetje aan het weer) maar we willen iig in de vakantie samen naar six flags en samen concerten gaan bezoekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:54 schreef beefcake het volgende:
Ja Sylvana!! Moet je maar even bellen. En dan kun je gelijk wat afspreken met Karsten![]()
Gezellig! En we willen wel op de hoogte gehouden worden hoor! Misschien hebben we over een paar jaar weer een officiële Fok!baby erbijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hebben nog geen data ( ligt beetje aan het weer) maar we willen iig in de vakantie samen naar six flags en samen concerten gaan bezoeken
Had ik ook al visioenen van, van een Fok!baby over een aantal jarenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gezellig! En we willen wel op de hoogte gehouden worden hoor! Misschien hebben we over een paar jaar weer een officiële Fok!baby erbij![]()
En nu ga ik mijn beebje voeren en dan ga ik lekker slapen!!
Tot morgen allen!![]()
Niet ikke "The night is still young on day xxx"quote:Op zondag 6 juni 2004 00:02 schreef Spindizzy het volgende:
Tssssk, iedereen gaat slapen
Ik nog niet hoor... Tsst, belachelijk ook, tis nog maar iets na middernacht!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:02 schreef Spindizzy het volgende:
Tssssk, iedereen gaat slapen
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet ikke "The night is still young on day xxx"
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:08 schreef ThunderChild het volgende:
Zie net dat we verloren hebben tegen de Ieren. Mensenm het EK dit jaar wordt niks. Helemaal niks . . .
Goed zo! Hoe eerder die ongein voorbij is hoe liever het me is...quote:Op zondag 6 juni 2004 00:08 schreef ThunderChild het volgende:
Zie net dat we verloren hebben tegen de Ieren. Mensenm het EK dit jaar wordt niks. Helemaal niks . . .
Haha, daar heb ik van de week al over gedroomdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gezellig! En we willen wel op de hoogte gehouden worden hoor! Misschien hebben we over een paar jaar weer een officiële Fok!baby erbij![]()
En nu ga ik mijn beebje voeren en dan ga ik lekker slapen!!
Tot morgen allen!![]()
Ben blij dat ik het niet gezien heb, heb lekker naar "Return to me" gekekenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:09 schreef clauwheee het volgende:
Hebben we het hier net ook nog over gehad, maar goed dat je het niet hebt gezien..twas niet om aan te zien!
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het niet gezien heb, heb lekker naar "Return to me" gekeken![]()
Wordt zeker een tien jaren plan ??quote:Op zondag 6 juni 2004 00:11 schreef Sylvana het volgende:
Haha, daar heb ik van de week al over gedroomddat ik hier een topic opende dat er weer een nieuwe fokbaby werd verwacht van Karsten en mij
Maar we zijn het er samen over eens dat we nog wel ff een poosje willen wachten met kinderen, dus wees maar niet bang
ja, wordt idd een tienjaren plan jaquote:Op zondag 6 juni 2004 00:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt zeker een tien jaren plan ??
Nu zit je in het speeltuinbankje, straks in het tweede streepje en weer wat later in het Z&G gebeuren (plus alle vervolg topics).
Zekersquote:Op zondag 6 juni 2004 00:13 schreef clauwheee het volgende:
Heb jij tenminste nog een leuke avond gehad
![]()
Wordt je er erg melancholisch van of valt het vandaag mee?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zekers(Alleen jammer dat ik in m'n ééntje zat, moet eigenlijk ook niet kijken naar zulk soort films . . .)
Weet niet of je het melancholisch moet noemen, maar ik mis m'n vrouw dan ff wat erger. We keken vaak samen naar zulk soort films (en deze was ff pretty close to the market).quote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef Spindizzy het volgende:
Wordt je er erg melancholisch van of valt het vandaag mee?
Dat kan ik me voorstellen dan...quote:Op zondag 6 juni 2004 00:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet niet of je het melancholisch moet noemen, maar ik mis m'n vrouw dan ff wat erger. We keken vaak samen naar zulk soort films (en deze was ff pretty close to the market).
Is gewoon hartstikke klotequote:Op zondag 6 juni 2004 00:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet niet of je het melancholisch moet noemen, maar ik mis m'n vrouw dan ff wat erger. We keken vaak samen naar zulk soort films (en deze was ff pretty close to the market).
Dank je,quote:Op zondag 6 juni 2004 00:22 schreef clauwheee het volgende:
Dat kan ik me voorstellen dan...![]()
Ik dus ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
En waar woon ik... nou...snik...
Wij zijn er donderdag al heen gegaanquote:Op zondag 6 juni 2004 08:06 schreef Spindizzy het volgende:
Hier ook, maar we gaan er niks van meekrijgen want vandaag gaan we de hele dag voor de tv hangen (HP I & II kijken) en vanavond naar HP III in de bios.
Ik wil NU! Wil niet tot vanavond wachtenquote:Op zondag 6 juni 2004 08:17 schreef beefcake het volgende:
Hijs leuk!!![]()
Haha dat moet ik nog maar eventjes zien...quote:Op zondag 6 juni 2004 08:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ga jij maar wat Dylan spammen om me af te leidenHup, naar het kinderfototopic jij.
Dan heb je me verkeerd begrepen want ik vond het nogal heel wat!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan is ie een paar maanden jonger dan de mijne (januari 88') (160 ... Wat had je dan verwacht van zo'n Golfje, 200 of zo ??)
Ow, harry potter....LOL....ik loop achter denk ik....ik heb nog niks gelezen of gezien daarvan maar ben inmiddels wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 6 juni 2004 08:12 schreef Spindizzy het volgende:
Harry Potter
Mogguh BelanaLas ik nou net dat je Liampics ging spammen?
Your wish is grantedquote:Op zondag 6 juni 2004 08:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ga jij maar wat Dylan spammen om me af te leidenHup, naar het kinderfototopic jij.
En waar is hierquote:Op zondag 6 juni 2004 10:48 schreef soundlessBloom het volgende:
Hier is het al korte broeken en t-shirtjes weer
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:53 schreef Jessicaa het volgende:
Lagen te slapen
Nou de zon heeft hier ook alleen maar aan het eind van de middag geschenen helaas!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:34 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik jullie es een nieuwtje vertellen....de zon is hier gaan schijnen!!!!![]()
Kan er wel tegen hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, is niet grappig... maar je post was zo lekker droog...
Laatste nooit gezien, Pulp Fiction wel, echt goeie filmquote:Op zondag 6 juni 2004 22:18 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vandaag Pulp Fiction en Reservoir Dogs gekeken, zijn echt goede films
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
maar mijn moeder weet niet dat ik ziek ben en dat ik die maanden helemaal niet naar school ben geweest. Vuile bedriegster![]()
Ach, ik mag nog blij zijn dat ik mijn jeugd overleefd hebquote:Op zondag 6 juni 2004 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker zo'n moeder . . .
Ow ja... niet te geloven zeg... dat is dan je moederquote:Op zondag 6 juni 2004 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh.... het is vreselijk
mister_d gaat vreemd![]()
Mijn moeder heeft het me verteld.... op de dagen dat ik naar school was, heeft ze hem in maart en april regelmatig met een ander meisje betrapt![]()
maar mijn moeder weet niet dat ik ziek ben en dat ik die maanden helemaal niet naar school ben geweest. Vuile bedriegster![]()
Neequote:Op zondag 6 juni 2004 22:36 schreef clauwheee het volgende:
Jemig miss_d dat meen je niet, zeg me dat het een grapje is...
Ik had het contact jaren geleden al verbroken als ik het zo hoor . . .quote:Op zondag 6 juni 2004 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn moeder vindt mister_d niet zo geschikt voor me lees: dankzij hem kan zij mij niet meer manipuleren en mishandelen, dus dan ruim je hem toch gewoon uit de wegZe bood me ook gelijk een gratis vakantie van twee weken naar Joegoslavie aan samen met haar...... ten eerste weet ze dat ik niet wegkan en wil, ten tweede weet ze hoeveel heimwee ik heb naar het land en dat is gewoon laag, en ten derde moet ik wél mijn eigen boeken en collegegeld betalen, maar kan ik een vakantie zomaar krijgen. Er rest mij nog één ding, en dat is het contact met haar verbreken. Ik ben haar roddels, manipulaties en leugens zat. Ik zit nog op één manier aan haar gebonden mijn deel van de erfenis van mijn vader en dat wil ik nu ook geregeld hebben, ik ben het beu. Daarna mag ze net zoveel liegen en bedriegen als ze wil, want dan hoef ik haar niet meer te zien. Als ze weer een beetje normaal kan doen, mag ze dan een jaar of drie later weer bellen. Ik ben het echt helemaal beu
Toch is dat een stuk makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Het blijft toch je moeder en je wil haar kansen geven, keer op keer. Je hebt geen enkel idee hoe het werkt. Ik word gebeld, ze doet vriendelijk, ik krijg hoop, help haar, geef haar een kans en die buit ze op deze wijze uit. Ik heb nog maar één ouder, die zou ik liever niet verliezen, wat voor een trut het ook isquote:Op zondag 6 juni 2004 22:40 schreef Jessicaa het volgende:
Laat haar vanaf nu dan ook links liggen. Ik wil echt niet bitchy zijn hoor. Maar als ik je het ene moment hoor over je jeugd die echt niet (en ik geloof je wel, trek dat niet in twijfel) leuk was. En het andere moment over gekregen kleding, dan vat ik het gewoon echt niet. Laat haar gaan.
Geweldig dat Bram zo dol is op vleesquote:Op zondag 6 juni 2004 22:42 schreef Karin het volgende:
Nou wij hebben vandaag gebbqed hoor![]()
Het was niet lekker genoeg buiten om het buiten ook op te eten maar dat kan natuurlijk ook gewoon binnen. Aangezien Bram helemaal gek is op vlees mogen we het volgens hem wel elke dag doen. Ook een lekker stukkie stokbrood en een flierpje komkommer en ananas gingen er wel in maar dat vlees werd er met zo'n bloedvaart ingepropt dat ie af en toe toch echt even zijn mond leeg moest halen want het werd iets te vol![]()
Hebben we niet gemaakt. En van het lopen ook niet want hij was zo koddig tussen ons in aan het lopen dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om op te staan om het toestel te pakken. En aangezien het allang bedtijd was hebben we geen 2e kans gekregen. Maar ik hoop van de week het toch wel even op de foto te zetten.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:43 schreef Jessicaa het volgende:
Karin... foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch is dat een stuk makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Het blijft toch je moeder en je wil haar kansen geven, keer op keer. Je hebt geen enkel idee hoe het werkt. Ik word gebeld, ze doet vriendelijk, ik krijg hoop, help haar, geef haar een kans en die buit ze op deze wijze uit. Ik heb nog maar één ouder, die zou ik liever niet verliezen, wat voor een trut het ook is
Heel goed, dank jequote:Op zondag 6 juni 2004 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu ga ik ff heel gemeen zijn![]()
: hoe is het met het lijnen??
Maar ik blijf niet hangen in zelfmedelijden hoor, ik vind het jammer dat je die indruk hebt. Ik moest het gewoon ff van me af praten, omdat dit ook niet echt iets is waar ik mister_d mee lastig wil vallen of mijn in real life vriendinnen die toch allemaal in de buurt wonen en zo, bovendien heeft mijn beste vriendin het al moeilijk zatquote:Op zondag 6 juni 2004 22:45 schreef Jessicaa het volgende:
Tja ik snap het heel goed MissD, tuurlijk is het moeilijk! Maar je kan blijven hangen in zelfmedelijden of de knoop door hakken en voor jezelf kiezen!!!! Echt hoor je hebt je leven toch al laten vergallen.
Gaat eigenlijk harstikke goed!! Ben woensdag niet wezen wegen ivm de regen (Bram gaat hysterisch lopen krijsen als hij onder de regenhoes moet) en 's avonds moesten we naar de kapper. Maargoed volgens mijn eigen weegschaal ben ik nu bijna 6 kilo kwijt (in 5 weken). Ik kan ondertussen aardig van de lekkere dingen afblijven, behalve van de week een keertje. Toen had ik vreselijke trek in die grote zak sjips die er lag en Peet was weg dus dat is dan nog een drempel minder maar gelukkig hebben de dames van de chat mij weten te weerhouden om die zak te pakkenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweldig dat Bram zo dol is op vlees![]()
![]()
Nu ga ik ff heel gemeen zijn![]()
: hoe is het met het lijnen??
Tja, voor straf nog eens bbq-en, anders doet ie het natuurlijk nietquote:Op zondag 6 juni 2004 22:45 schreef Karin het volgende:
[..]
Hebben we niet gemaakt. En van het lopen ook niet want hij was zo koddig tussen ons in aan het lopen dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om op te staan om het toestel te pakken. En aangezien het allang bedtijd was hebben we geen 2e kans gekregen. Maar ik hoop van de week het toch wel even op de foto te zetten.
Wow Karin, je bent echt op de goede wegquote:Op zondag 6 juni 2004 22:50 schreef Karin het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk harstikke goed!!
Ja, dat zou idd ook nog kunnen.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Of het is gewoon Didier... die christienmuts spreekt wel vaker namen raar uit
Hahahaha ja daar heb je mij niet mee hoor! Heerlijk zo'n bbq. En dat kan je ook best in je dieet inpassen vind ik. Gewoon komkommer ipv stokbrood en lekker wat ananas of aardbeien erbij. Helaas kan ik niet van mijn eigengemaakte knoflooksaus afblijven maarja af en toe een beetje zondigen moet kunnen hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tja, voor straf nog eens bbq-en, anders doet ie het natuurlijk niet
Dat denk ik echt. Ik heb de naam nergens in beeld gezien, maar ik weet dat zij ooit van Eloise Elloysje of zoiets heeft gemaakt en een naam als Danique komt er ook niet helemaal vlekkeloos uit, dus achquote:Op zondag 6 juni 2004 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zou idd ook nog kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |