Nee, dat dacht ik dus al. Maar ik vroeg me voornamelijk af of er ook Nederlandse internationals geweest zijn (in het recente verleden) die in de Eerste Divisie speelden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Voor Engeland debuteerden Michael Gray en Kevin Phillips namens Sunderland toen die ploeg in de First Div speelde.
En in mindere voetballanden is dit heel gewoon. In de lagere Engelse divisies lopen hele rijen internationals rond voor o.a. Sovjetlanden en Scandinavische landen.
Ook in de tweede Bundesliga heb je Afrikanen en Balkanjongens.
In onze eerste divisie lopen er ook een paar.
Dus zo raar is het niet.
Maar met namen is natuurlijk ook niks mis.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Na het eten krijg je ook wat namen.
Die zit toch in Belgie tegenwoordig? tenminste, ik dacht zoiets te lezen, Oostende..of in ieder geval een ploeg uit de tweede klasse die gepromoveerd is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
In de Serie B:
Paul Okon (Australië, Vicenza)
Dan heb ik alleen spelers genomen die regelmatig opgeroepen worden en geen jeugdinternationals of ex-internationals.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:30 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik mis Thomas Repka van West Ham Utd.
Maar voor de rest een puik lijssie!
Poborsky, Tjechisch international speelt dit seizoen in de 2e Tjechische divisie, na een aanvaring met zijn coach bij Sparta Praag.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mag deze naar WK? Ben wel weer benieuwd namelijk.
En niet zomaar laag. 4e of 5e divisie of zo.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
Ja, Mateus is dat. Volledige achternaam heb ik op WK in het Angola-topic gezet.
En Trinidad & Tobago neemt er veel mee uit lagere Engelse divisies!
Was wel lullig dat de hele Veendam selectie tegen Oranje op de tribune zat en hij geen minuut speelde.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef The_Verve het volgende:
Mile Krstev van BV Veendam. Hoewel ik niet zeker weet of hij nog altijd bij de selectie van Macedonië zit...
Speelde jhij toen niet bij groningen dan? Of was dat een andere?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was wel lullig dat de hele Veendam selectie tegen Oranje op de tribune zat en hij geen minuut speelde.
Keeper Green speelt op dit moment zelfs in de Championship, en gaat ook mee, als doelman van Norwich.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Theo Walcott van Engeland heeft ook nog geen minuut in de Premier League gespeeld. Mag wel mee naar het WK.
Bij Angola 2.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef Thetallguy het volgende:
Bij Trinidad zit ook iemand zonder club, telt dat ook nog?
Is dezelfde, maar speelde destijds al bij Veendam. Ten tijde van Macedonië-Nederland was Krstev nog wel speler van Groningen...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Speelde jhij toen niet bij groningen dan? Of was dat een andere?
haha zit hier in mn broek te plassen, dit kan je gewoon niet voorstellen! terwijl spelers zoals eto o niet eens mee doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:56 schreef Heero87 het volgende:
Er is er eentje (ben naam kwijt) van Sprimont, een laagvlieger in de Belgische derde klasse, die straks mogelijk met Angola naar het WK mag. Die jongen zit bij Sprimont zelfs op de bank.
Nee, linksback/centrale verdediger. Richard Hastingsquote:Op maandag 15 mei 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
Keepr van Jong canada, of ex-keeper ofzo. Speelt bij Odysseus'91. Amateur.
Om de bank warm te houdenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Theo Walcott van Engeland heeft ook nog geen minuut in de Premier League gespeeld. Mag wel mee naar het WK.
Nou, dat lijkt me dus duidelijk niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:16 schreef Keramiekplaatser het volgende:
De meesten komen uit de 2e of 3e divisie van Engeland, maar goed clubs uit de 3e divisie van Engeland zijn natuurlijk nog altijd honderden keren beter als een FC Eindhoven of Cambuur Leeuwarden hier in de Eerste Divisie.
Als Cambuur in Engeland zou spelen.. speelden ze hooguit Conferencequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me dus duidelijk niet.
Ja dat klopt wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:41 schreef trepper het volgende:
Speelde van Hooijdonk niet voor Nottingham Forest ten tijde van het WK 1998? Die zaten dat jaar toen in de engelse 1e divisie en zijn dat jaar gepromoveerd.
Dat denk ik niet. In de top van het Championship spelen natuurlijk clubs als Leeds, Wolves, Ipswich en (volgend seizoen) Birmingham, Sunderland en WBA en daar kunnen Nederlandse eerste divisie clubs niet aan tippen. Maar ik waag te betwijfelen of Cambuur heel veel onder doet voor clubs als Brighton en Southend, laat staan voor clbs uit de First en Second League. Goed, daar spelen enkele afgezakte clubs als Forest en Bradford, maar om nou te zeggen dat Yeovil Town en Shrewsbury Cambuur makkelijk van de mat af zouden vegen... Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:40 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Als Cambuur in Engeland zou spelen.. speelden ze hooguit Conference![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |