en huppelen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:24 schreef teknomist het volgende:
Lopen jullie hand in hand?
en samen een ijsje delen, gierig als ze zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:25 schreef apophis4u het volgende:
[..]
en huppelen natuurlijk
Je hebt nou eenmaal meer mooie vrouwen met lelijke mannen dan andersomquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:24 schreef sir_dalord het volgende:
denken ze bij mij en mijn zus ook...
ik dacht altijd omdat ik zo aantrekkelijk was en mijn zus minder begenadigd was..
totdat ze me vertelde dat het precies andersom was
en natuurlijk omdat we totaal niet op elkaar lijken
Met vlechtjesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:25 schreef apophis4u het volgende:
[..]
en huppelen natuurlijk
dat komt omdat jullie weten dat mannen alleen maar knapper worden narmate ze ouder wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal meer mooie vrouwen met lelijke mannen dan andersom![]()
![]()
![]()
uiteraard eerlijk samen betaaldquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en samen een ijsje delen, gierig als ze zijn![]()
en het zou natuurlijk ook kunnen doordat ze samen een lingerie zaak binnengaan...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:28 schreef apophis4u het volgende:
[..]
uiteraard eerlijk samen betaald
en rood haarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Met vlechtjes
En samen passen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en het zou natuurlijk ook kunnen doordat ze samen een lingerie zaak binnengaan...
gok ik![]()
hmm, nou lelijk wordt dan alleen maar minder lelijk (mooi zal het niet worden), en mooi wordt wat minder mooi...(of misschien ook lelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat komt omdat jullie weten dat mannen alleen maar knapper worden narmate ze ouder worden
en wij mannen weten dat het bij vrouwen precies omgekeerd is![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:29 schreef knalkoen het volgende:
neej we lopen niet hand in hand , we eten niet samen een ijsje , we lijken best veel op elkaar en nee het maakt nix uit maar het viel me gewoon op
neej sorry , niet iedereen heeft een zusje met rood haarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
en rood haar
oeehh we hebben een fotomodel in ons middenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmm, nou lelijk wordt dan alleen maar minder lelijk (mooi zal het niet worden), en mooi wordt wat minder mooi...(of misschien ook lelijk)
dus dat gaat ook niet helemaal op...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:31 schreef sir_dalord het volgende:
dus kortom, je moet niet samen met je zus al huppelend, rood haar met vlechtjes hebbende, een ijsje samen delen die je samen hebt betaald een lingerie zaak binnengaan...
anders denken ze dat je vriend en vriedin bent
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:30 schreef knalkoen het volgende:
[..]
neej sorry , niet iedereen heeft een zusje met rood haar![]()
Dat wordt een beetje lastig als je maar 1.63m bentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:31 schreef knalkoen het volgende:
[..]
oeehh we hebben een fotomodel in ons midden![]()
ik leef met je meequote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig als je maar 1.63m bent![]()
![]()
Misschien moet je dan minder wijdbeens lopen met je korte rokjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:32 schreef Ripley het volgende:
Als ik met mijn vader over straat loop denken ze vaak dat hij een jong mokkeltje gescoord heeft
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Misschien moet je dan minder wijdbeens lopen met je korte rokje
Wat waren de marges voor IPH ook alweer?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:33 schreef knalkoen het volgende:
[..]
ik leef met je mee![]()
Bedankt, dat gevoel is geheel wederzijdsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:33 schreef knalkoen het volgende:
[..]
ik leef met je mee![]()
we praten verder over 20 jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmm, nou lelijk wordt dan alleen maar minder lelijk (mooi zal het niet worden), en mooi wordt wat minder mooi...(of misschien ook lelijk)
dus dat gaat ook niet helemaal op...
zucht , jou hoofd trekt volle zalen wou je zeggenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ben jij dan zo lang, of ben je zo groot geschapen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Wat waren de marges voor IPH ook alweer?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef apophis4u het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig als je maar 1.63m bent![]()
![]()
Nope, hakken dragen van 7 cm...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan moet je vast in opvallende kleren lopen door de stad....anders lopen ze gewoon over je heen
![]()
ik heb grotere vliegen onder mijn vliegenmepper zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nope, hakken dragen van 7 cm...![]()
hoe klein denken jullie wel niet dat 1.63m is???
PSies groot genoeg om je biertje op te zetten...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nope, hakken dragen van 7 cm...![]()
hoe klein denken jullie wel niet dat 1.63m is???
Kom ik nou in het guiness book of records, of die vliegen van jou?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb grotere vliegen onder mijn vliegenmepper zitten
nee dat is alleen in dat boek dat je moeder je voorleestquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb grotere vliegen onder mijn vliegenmepper zitten
Jij hebt zeker mijn highkick nog niet gezien?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:40 schreef Le-xxx-ie het volgende:
[..]
PSies groot genoeg om je biertje op te zetten...
en wat voor moederquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:42 schreef walliewalvis het volgende:
[..]
nee dat is alleen in dat boek dat je moeder je voorleest![]()
alleen maar makkelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt zeker mijn highkick nog niet gezien?![]()
Foto's ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt zeker mijn highkick nog niet gezien?![]()
aaahh das nou is lief he , gelukkig is bij mij het voorlezen gestopt toen ik 7 wasquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:44 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en wat voor moeder![]()
maar god jochie, je mag best af en toe meegenieten hoor... Het is nooit te laat om voorgelezen te worden
Als t zover nog komt...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
alleen maar makkelijk
daarmee kan je ook nog fungeren als flessenopener
take my word for it, (7 jaar op turnen gezeten! auw!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:45 schreef Le-xxx-ie het volgende:
[..]
Foto's ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als t zover nog komt...![]()
Dan span ik mijn buikspieren, en dan heb ik nergens last van...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als t zover nog komt...![]()
Jij hebt echt geen gevoel voor lengte, ik hoor het al, een medium kick volstaat, en da doet aaauuuw!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
ik ben een praktisch een halve meter groter dan jou, het enige wat je kan raken, is mijn knie
![]()
zo'n grote jongen en dan nog voorgelezen worden , waar gaat het heen tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
ik ben een praktisch een halve meter groter dan jou, het enige wat je kan raken, is mijn knie
![]()
Als het nou karate ofzoiets was...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
take my word for it, (7 jaar op turnen gezeten! auw!)
jong van geestquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef walliewalvis het volgende:
[..]
zo'n grote jongen en dan nog voorgelezen worden , waar gaat het heen tegenwoordig![]()
gelukkig hebben we daar speciaal opgeleide mensen voorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jong van geest
succesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef Le-xxx-ie het volgende:
[..]
Dan span ik mijn buikspieren, en dan heb ik nergens last van...
ik heb ballen van staalquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor lengte, ik hoor het al, een medium kick volstaat, en da doet aaauuuw!![]()
dat weet ik, daar kwam ik nog niet in aanmerking voor....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef walliewalvis het volgende:
[..]
gelukkig hebben we daar speciaal opgeleide mensen voor![]()
ach jongen toch ,kan me voorstellen dat je er erg mee zit en daarom zo gefrusteerd bentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:51 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat weet ik, daar kwam ik nog niet in aanmerking voor....![]()
gefeliciteerd! (Is er iemand me al voor geweest dan?)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb ballen van staal![]()
nee hoor, ik ben totaal niet gefrustreerd op de mensen die me hebben afgewezen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef walliewalvis het volgende:
[..]
ach jongen toch ,kan me voorstellen dat je er erg mee zit en daarom zo gefrusteerd bent![]()
ja, maar die was dan geen 1,63quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
gefeliciteerd! (Is er iemand me al voor geweest dan?)![]()
grinnikquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, maar die was dan geen 1,63
Formaat Walvisquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb ballen van staal![]()

ik dacht al, ik miste een haarfijne opmerking van jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Formaat Walvis [afbeelding]
net als zijn buik, trouwens
hij begint kaal te worden, vandaar de opmerkingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:00 schreef djenneke het volgende:
hmmm, nou mis ik toch iets.... iemand hier ook nog eens heel harig?
gemeen hoor...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hij begint kaal te worden, vandaar de opmerking
ach, hij kan het hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
gemeen hoor...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |