Kwam zeker door die misplaatst komma.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:13 schreef engessa het volgende:
[..]
Ow, wacht. Het was een metafoor. Ik las het letterlijk, foutje.
Werken? Das geen werken, das mijn weekend.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:13 schreef Dagonet het volgende:
Weekend!
Ware het niet dat ik morgen om 7 uur weer moet overwerken
Tenminste, betaald Playstation spelen en films kijken
OKAY, NOU DAN HOOR IK HET MORGEN WEL!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
NIETS! HEEL SUF VERHAAL, IK VERTEL HET NOG WEL!
Als ik uit mn coma ontwaak.![]()
Ik zou wel heel graag willen maar ik kan denk ik niet..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WANNEER DAN WEL! WAT ISTER AAN DE HAND! VERLOS MIJ VAN MIJN ONWETENDHEID!
Hoe laat kom je morgen Sjenien? En neem je die Griekse Giebelkont ook mee?
Eeuh, ik ben een begenadigd gamer..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:13 schreef Dagonet het volgende:
Weekend!
Ware het niet dat ik morgen om 7 uur weer moet overwerken
Tenminste, betaald Playstation spelen en films kijken
Wie de neuk ben jij ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:16 schreef Mugielz het volgende:
knut, aap
Dat crack deed het 'm hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moeder, je.
Begenadigd gamer? Jij hebt een x-box toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eeuh, ik ben een begenadigd gamer..
Zoeken ze nog mensen,.
Heb je vandaag een ander geurtje opgedaan ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:20 schreef Knut het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij ?
Wat moet je van me ?
En waarom praat je tegen me ?
Random kneusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:20 schreef Knut het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij ?
Wat moet je van me ?
En waarom praat je tegen me ?
Achteraansluiten ajb!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eeuh, ik ben een begenadigd gamer..
Zoeken ze nog mensen,.
Wablief?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:20 schreef engessa het volgende:
Zeg Inso, ben jij stiekum aan het modden of gooien anderen topics voor je dicht en mag jij nog even de sluitpost doen?
En een Gamecube en een Lynx en een PSX en een GBA en een uberPC.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Begenadigd gamer? Jij hebt een x-box toch?
Zullen we er een potje FIFA om spelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:21 schreef engessa het volgende:
[..]
Achteraansluiten ajb!
Heb je nog een kamer over toevallig?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
En een Gamecube en een Lynx en een PSX en een GBA en een uberPC.
Volgende week ook een PS2.
Whehehe,.
Nerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En een Gamecube en een Lynx en een PSX en een GBA en een uberPC.
Volgende week ook een PS2.
Whehehe,.
Laat maar, ik heb stront in mijn ogen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wablief?
Kom jij maar even op mij terug hoor. Daar heb ik helegaar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou wel heel graag willen maar ik kan denk ik niet...
Ik kom er nog op terug,.
Fifa 99 of 2000 dan. Ik maak je in! Eventueel is mijn N64 beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zullen we er een potje FIFA om spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |