Rukken. Wel afwisselen, anders krijg je maar 1 gespierde polsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:51 schreef exit het volgende:
Ik heb van die dunnen polsen![]()
Hebben daar nou meer mensen last van?
En weet iemand iets waardoor je polsen wat dikker worden?![]()
Er zitten geen spieren in je pols helder lichtquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:01 schreef Speth het volgende:
[..]
Rukken. Wel afwisselen, anders krijg je maar 1 gespierde pols
Pezen zijn ook onderdeel van je spierenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:01 schreef freud het volgende:
[..]
Er zitten geen spieren in je pols helder licht.
tuurlijk wel, anders was er geen verbinding met je handspieren en de rest van je lichaam alleen je gebruikt ze niet tijdens het beren, dat bedoel jij zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:01 schreef freud het volgende:
[..]
Er zitten geen spieren in je pols helder licht.
neem je huidkleurige zweetbandjesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:09 schreef exit het volgende:
maar ik zou ze toch graag wat dikker hebben, maar vraag me alleen af hoe je dat in hemelsnaam voor mekaar kan krijgen...![]()
Dat bedoelde ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:36 schreef JAY-T het volgende:
weet wel wat je bedoelt![]()
je eleboog in je knieholte leggen en dan zo met dumbless trainen.. wel je arm helemaal uitstrekken, anders krijg je problemen met je pezen.. kan btw ook wel gewoon staant, en dan met je rug tegen de muur, zodat je niet zegmaar met hulp vanuit je rug/schouder de gewichten omhoog krijgt
Die heb ik ook. Je handen en polsen worden er wel wat steviger van, heb ik gemerkt. Kan veeel meer kracht op m'n hand hebben dan een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef Maffioso het volgende:
Ik heb ook hele dunne polsen, komt door mijn indische bouw
Je ziet trouwens ook wel eens van die dingen waar je in moet knijpen. Worden je polsen hier nou ook dikker van?
Heb er zelf ook 1. Je moet er alleen geld voor uitgeven en hij wordt uiteindelijk gaar (wat die van mij dus al is).quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Die powerball helpt ook goed, ooit dat ding gekregen voor mijn verjaardag en het is best intensief trainen.
Kan idd ook. Heb het nooit zo'n geweldige oefening gevonden eigenlijk omdat je armen niet stabiel op je knie kan blijven liggen. Doordat je spieren aan- en ontspannen gaan je armen ook heen en weer. Bovendien is het een stuk minder zwaar dan wat ik voorsteldequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef _Denker het volgende:
Je kunt ook je arm op je bovenbeen leggen (als je zit) en dan een gewicht pakken. Dan moet je dat gewicht op en neer bewegen, van boven naar beneden.
Ik ben niet zo'n ster in uitleggen, maar het helpt wel![]()
Elleboog in knieholte leggen en dan je armen strekkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:36 schreef JAY-T het volgende:
weet wel wat je bedoelt![]()
je eleboog in je knieholte leggen en dan zo met dumbless dumbells trainen.. wel je arm helemaal uitstrekken, anders krijg je problemen met je pezen.. kan btw ook wel gewoon staant, en dan met je rug tegen de muur, zodat je niet zegmaar met hulp vanuit je rug/schouder de gewichten omhoog krijgt
Dacht het niet.. Ik heb ook 3 jaar aan volleybal gedaan, maar heb ook nog steeds dunne polsen..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:05 schreef AltamirA het volgende:
Ik heb best dikke polsen, dus zal wel aan volleyballen liggen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |