omdat feestjes waar drank is en mensen dronken zijn vaak heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo dan niet
MM, loop je mn sig een beetje te jatten!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat feestjes waar drank is en mensen dronken zijn vaak heel gezellig zijn
'quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo dan niet
Bij jou ook , wat had je daar geschrevenquote:---Edit: Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen---
jij lijkt me ook meer een schapen-neukerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
..
plus dat ik schapen slachten enzo niet heel erg smakelijk vind
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
MM, loop je mn sig een beetje te jatten!
nee, maar daar staan weer andere dingen tegenover...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij jou ook , wat had je daar geschreven
Moslims-jongeren maken bijna nooit ongeluk op de wegen omdat ze bijna geen alcohol drinken
nu overdrijf jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
'
kom zeg, als ik uit wordt genodigd op een verjaardag verwacht ik wel dat we met zijn allen een koud biertje gaan drinken om daarna, als de acohol naar onze hersenen is gestegen, we al lallend de wildste vertellen en al zingend de walhalla gaan bezoeken van elke bierdrinker: het cafe.
En niet dat we de hele avond met zijn allen mogen genieten van lauwe cola, starend naar het behang.
daarom niet..
plus dat ik schapen slachten enzo niet heel erg smakelijk vind
Thnx Jawiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:31 schreef JaWi het volgende:
Feli![]()
wat danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, maar daar staan weer andere dingen tegenover...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij lijkt me ook meer een schapen-neuker
nee dan gaan we te offtopic en dan wordt het weer zo'n felle discussie e.d.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
wat dan
Weet ik, en dat zeg ik zonder kapsones, ik heb er veel tijd in gestokenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
aha dat over alcohol heb je goed gedaan
alles staat erin
Jah zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:32 schreef robh het volgende:
Heb je nog wat leuke kadootjes gekregen Meki?
die krijgt ie pas volgend jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen 12 maagden?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen 12 maagden?
ik spendeer ook veel tijd op het toilet, maar hoeveel tijd ik er ook in steek: het blijft strontquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet ik, en dat zeg ik zonder kapsones, ik heb er veel tijd in gestoken
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet ik, en dat zeg ik zonder kapsones, ik heb er veel tijd in gestoken
kijk, op die verjaardag wil ik wel helpen de cadeaus uitpakken!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die krijgt ie pas volgend jaar
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kijk, op die verjaardag wil ik wel helpen de cadeaus uitpakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |