abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:44:41 #101
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_19659064
Gaan we nou nog dood of niet?
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_19659457
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:44 schreef N_I_ het volgende:
ja, uiteindelijk gaan we allemaal dood
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:20:52 #103
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_19659584
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:44 schreef N_I_ het volgende:
Ik bedoel nog deze maand.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:32:00 #104
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_19659772
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:20 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Kan geregeld worden. Cash graag en vooruit betalen.
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_19660043
ik zal mijn fantasie eens los laten:

- ufo verschijningen in mexico
- de aarde vergaat

Volgens mijn fantasie heeft dit iets met elkaar te maken....

Het buitenaards leven is al sinds lange tijd bewust van het feit dat de mensheid zal worden vernietigd in Juni.... Nu komen hun in actie om ons te redden van onze ondergang door hun geavanceerder voertuigen en wapens in te zetten... Als de aarde eenmaal is geredt kunnen wij harmonieus samenleven met buitenaardsleven......:P

Geloof ik het zelf? nee! maarja iets in mijn levendige fantasie zegt dat dit kan
Ge leeft maar eensh!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 13:21:03 #106
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_19660646
'Monitors' Debunking
Of Aussie Bloke
Exposed As Hoax
6-5-4

Note - The 'Monitors' announcement that they hoaxed the Aussie Bloke reads like a copycat claim after a terror event. The following statement by a fellow who says he hoaxed the entire 'Monitors' piece comes as no real surprise. The melodrama continues... -ed

From Burt
6-5-4

Mr Rense........

I'm not sure if you have receved this yet but thought it needed clarification. the "monitors" who claimed they were the ones who hoaxed the aussie bloke information, are now renegging on that and say they "did not" do that.. so here is the information they published to renegg it

www.godlikeproductions.com/bbs/message.php?page=2&topic=3&messag...

This is the text, cut, copied and pasted:

The Monitors Revealed

6/3/2004

10:08 am EDTRe: GLP was an "Aussie Bloke" experiment! so says the Monitors

I have no doubt that this message will be cross-posted, copied, pasted, and spread just as far and wide as my original "Monitors" message.

In less than 24 hours, you have all embraced an entirely fake post that offered NO corroborative evidence and NO verifiable proof of anything.

Like many of you, I was on the fence regarding Aussie Bloke, N&W, and even Lyros to some extent. Part of me remains convinced that an intelligent person, or group, can easily construct a plausible scenario that many people will believe in, simply because it SOUNDS good.

I could have left "The Monitors" (which, by the way, was taken from an old Space: Above and Beyond episode, for those of you who remember that awesome TV show), but I'm really not interested in sending people into mental institutions or home foreclosure, because they lost their minds over something they read on the internet.

This should clearly illustrate to you all that you NEED to improve your BS filters when you read something on the net. There are organized groups operating even now that will generate a hoax just for the bragging rights of doing it. If AB/N&W is a hoax, they are right now patting themselves on the backs and congratulating each other.

Honestly, I don't know if it's real, if any of it's real, but I had to throw "The Monitors" into the mix to prove a point that MANY other posters have been shouting at you ever since this began.

It took me all of 15 minutes to write the "Monitors" message. If someone REALLY wanted to do their homework, ask some questions, and take some notes, they could create a story that most of us would be hard-pressed to refute.

Sure, I upset a lot of people, but you guys needed a wake up call. STOP BELIEVING EVERYTHING YOU READ ON THE INTERNET. Yes, mainstream media often misses or intentionally buries news items, and sites like GLP can be valuable resources in finding news that falls through the holes, but stories like AB´s go beyond all that, and delve deeply into the realm of complete and utter internet hoax.

Just look at what the reactions to my message were. Some people refused to believe that AB could be anything but the gospel. Some people realized it was a hastily prepared scam. Some people saw it as a logical explanation that reinforced something they´d been thinking all along. In short, your reactions to my post were very much in line with your reactions to AB and the like.

I know you´ll all require proof that "The Monitors" message is a fake, and that I´m the one who did it. So, here goes.

BLIND SKIES is the proof - totally made it up on the spot, because it sounded good. AB kept saying look to the skies, but so many people weren´t seeing anything, so it sounded good. I googled it myself, and was surprised that the first hit actually had to do with asteroids. I laughed a little, but then included that part about COINCIDENCE as a result of my google experience. I picked it out of the blue, people, and it "hit" when searched on!

When I 'quoted' AB and said LOOK TO THE SKIES and INVESTIGATE FOR YOURSELF, I fully expected you to do web searches on BLIND SKIES, and quickly learn that it probably doesn´t exist, never has, never will. I was a little surprised that the anagram hunters didn't make an appearance (maybe they did and I missed it). Before I posted, I checked to make sure there´d be no "hits" on anagrams, and the closest I saw that you MIGHT latch onto was DISIN BS ELK.

I insinuated government "affiliation" ("The Monitors" never stated they WERE the government, yet many inferred that), because I knew that would add even more credibility. Many of you are convinced that TPTB are untrustworthy (and perhaps they are), so by adding that element, I insured that those disaffected people would likely get on board with my message.

Honestly and seriously, I don´t know if AB is telling the truth. Part of me wants to believe, and part of me just can´t accept it. I think the preponderance of evidence is against "him", thanks largely to the efforts of other posters on GLP who did the homework and dug for the truth.

Why are all the navies leaving port? I don´t know, but just because none of us know, it doesn´t mean AB is right. Whether you choose to believe it or not, coincidences DO happen.

In closing, I think you should read these articles on paranoia and conspiracy theory. I´ve seen them linked in a few other places, so now they're on GLP, where maybe they can do the most good.

http://www.villagevoice.com/issues/0421/indiana.php http://www.villagevoice.com/issues/0422/indiana.php

quoted from part 2 -

In an introductory essay, Peter Knight, editor of the 2002 collection Conspiracy Nation: The Politics of Paranoia in Postwar America, attributes modern conspiracism to "the pervading sense of uncontrollable forces taking over our lives, our minds, and even our bodies." He writes that "conspiracy thinking has become not so much the sign of a crackpot delusion as part of an everyday struggle to make sense of a rapidly changing world." In effect, individuals are losing their sense of agency in a period of political chaos and technological overload, compulsive consumerism and fear of the future, experiencing a loss of self and a sense of interchangeability with other digitized and horrifically surveilled humans, unable to get the big picture into focus and hence fixating on an idea of the world itself as a vast, impenetrable conspiracy. The worst thing about the above catalog of alienation effects is that it seems irreversible and inescapable.

---------------------

So there you have it. Spread the word. "The Monitors" are fake. If the moderators of this forum ever bothered to look at the IP logs, they´d see that this post originates from the same place. And yes, I really AM a registered member who posts occasionally under a different name. And to those of you claiming that a ´law´ has been broken here, and those who would petition congress to ´do something´ about hoaxes, I think you should consult with a real lawyer and find out a few facts before you make yourselves look even more foolish. My contribution to the AB saga has been negligible, so I´m not really concerned about the thought police breaking down my door in the middle of the night to prosecute me for violating the PA. Duping the gullible may be immoral or unethical, but it is hardly illegal, unless done for monetary benefit. With regards, The Monitors
pi_19660839
Ik zou graag willen dat er eens echt werd bepaald of het nep of echt is. Waarschijnlijk nep.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:15:09 #108
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_19663119
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:13 schreef The_Shining het volgende:

[..]

ja, uiteindelijk gaan we allemaal dood
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_19663174
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:20 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Gewoon ff 15 minuten de adem inhouden
dan is jouw probleem opgelost.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:20:36 #110
The Taxman Cometh
pi_19663227
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef Eveli het volgende:
Ik zou graag willen dat er eens echt werd bepaald of het nep of echt is. Waarschijnlijk nep.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:23:11 #111
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_19663277
Typical deze Thread.

ik draag de geloofsovertuiging dat Moeder Aarde al meerdere malen beschermd is door wezens met een veel hoger bewustzijn. Niet specifiek om ons, maar meer om Gaia : zij is net zoals wij een fysieke levensvorm met een zeer hoog bewustzijn.

Je hoeft totaal geen Einstein te zijn om van te voren te weten : de 'outcome' qua reacties

Jullie reageren allemaal even ge-conditioneerd zoals 2000 jaar geleden voorspeld is.

Er wordt nl al 2000 jaar verteld dat we overspoelt zullen worden met HOAX (and who cares who does it) Maar daarnaast is er ook nog eens werkelijk wat aan de hand. Het Aquarius-tijdperk nadert nl. En zoals meerdere malen gezegd door de grotere wijzen : natuurlijk mag je je ogen ervoor sluiten, neemt niet weg dat het toch op je 'dak' zal vallen.

Maar hoe dan NU onderscheidt maken tusen wat echt is en wat niet? Hoewel ik antwoord onderhand wel weet, stel ik mij deze vraag nog steeds dagelijks. Ik bedoel we zitten er al midden in en spiritueel hoog ontwikkelen doe je niet 1-2-3.

Welnu: 2000 jaar geleden en tot op de dag van vandaag wordt gewaarschuwd voor dit tijdperk in het byzonder. De berichtgeveingen zullen steeds meer, heviger & verwarrender worden : persoonlijk denk ik dat het nu echt goed z'n intrede aan het doen is in de wereld en wij met z'n allen binnen enkele maanden al veel en veel meer zullen merken van de vorderende 'weirde' wereld zaken.

We zijn al ettelijke malen door info van onze ZEER SLIMME leiders misleid, dat we bijna niet meer weten wat nou de juiste richting is(gelukkig hebben we een ziel, waarin veel opgeslagen ligt):
- de geloofsleren die ze hebben bewerkt met nonsens
- oorlogen die worden gevoerd onder valse voorwendselen (je wil niet weten hoe het met die Amerikaanse jonge soldaten gaat)
- geheime kern proeven waarbij de Aarde meer dan ernstig beschadigd is, maar wat ons nooit verteld is

enz. enz. enz.

Alsof wij, Noachs v/d laatste grote Cataclysme, deze stofwolk nodig hebben om de Aarde te vernietigen. Zijn al onze wateren niet aan het sterven door jou en mijn toedoen? Beschikken onze leiders niet reeds lang over de technologien om Moeder Aarde met 1 druk op de knop te vernietigen? (zonder dat jij en ik werkelijk de moeite hebben genomen om uit te zoeken wat die mensen nou werkelijk aan het beslissen zijn over onze levens en moeder Aarde) Is die Joden & Islam Haat niet indeed aan het oplaaien, worden de gloednieuwe concentratie-kampen niet gevonden in de VS??? Is de voedsel keten niet aan het uitdrogen door de immer expanderende bevolking??? Wat zeg je Gen-voedsel??? Wat zeg je menselijk chips??? :

zoals al meer dan 30 jaren geschreeuwd wordt door de bewusten omdat zij weten dat dit de eerste visuele tekenen zullen zijn van het ingezette plan van onze wereldleiders voor verval & slavernij van de mensheid thans op Aarde.

Liever maken we ons druk om die gemanipuleerde goddenlijke wezens (ook jij bent goddelijk) die de leugens verspreiden dan ons bezig te houden met de realiteit en de op hande zijnde veranderingen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:29:06 #112
The Taxman Cometh
pi_19663399
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Typical deze Thread.

ik draag de geloofsovertuiging dat Moeder Aarde al meerdere malen beschermd is door wezens met een veel hoger bewustzijn. Niet specifiek om ons, maar meer om Gaia : zij is net zoals wij een fysieke levensvorm met een zeer hoog bewustzijn.

Je hoeft totaal geen Einstein te zijn om van te voren te weten : de 'outcome' qua reacties

Jullie reageren allemaal even ge-conditioneerd zoals 2000 jaar geleden voorspeld is.

Er wordt nl al 2000 jaar verteld dat we overspoelt zullen worden met HOAX (and who cares who does it) Maar daarnaast is er ook nog eens werkelijk wat aan de hand. Het Aquarius-tijdperk nadert nl. En zoals meerdere malen gezegd door de grotere wijzen : natuurlijk mag je je ogen ervoor sluiten, neemt niet weg dat het toch op je 'dak' zal vallen.

Maar hoe dan NU onderscheidt maken tusen wat echt is en wat niet? Hoewel ik antwoord onderhand wel weet, stel ik mij deze vraag nog steeds dagelijks. Ik bedoel we zitten er al midden in en spiritueel hoog ontwikkelen doe je niet 1-2-3.

Welnu: 2000 jaar geleden en tot op de dag van vandaag wordt gewaarschuwd voor dit tijdperk in het byzonder. De berichtgeveingen zullen steeds meer, heviger & verwarrender worden : persoonlijk denk ik dat het nu echt goed z'n intrede aan het doen is in de wereld en wij met z'n allen binnen enkele maanden al veel en veel meer zullen merken van de vorderende 'weirde' wereld zaken.

We zijn al ettelijke malen door info van onze ZEER SLIMME leiders misleid, dat we bijna niet meer weten wat nou de juiste richting is(gelukkig hebben we een ziel, waarin veel opgeslagen ligt):
- oorlogen die worden gevoerd onder valse voorwendselen (je wil niet weten hoe het met die Amerikaanse jonge soldaten gaat)
- geheime kern proeven waarbij de Aarde meer dan ernstig beschadigd is, maar wat ons nooit verteld is

enz. enz. enz.

Alsof wij, Noachs v/d laatste grote Cataclysme, deze stofwolk nodig hebben om de Aarde te vernietigen. Zijn al onze wateren niet aan het sterven door jou en mijn toedoen? Beschikken onze leiders niet reeds lang over de technologien om Moeder Aarde met 1 druk op de knop te vernietigen? (zonder dat jij en ik werkelijk de moeite hebben genomen om uit te zoeken wat die mensen nou werkelijk aan het beslissen zijn over onze levens en moeder Aarde) Is die Joden & Islam Haat niet indeed aan het oplaaien, worden de gloednieuwe concentratie-kampen niet gevonden in de VS??? Is de voedsel keten niet aan het uitdrogen door de immer expanderende bevolking??? Wat zeg je Gen-voedsel??? Wat zeg je menselijk chips??? :

zoals al meer dan 30 jaren geschreeuwd wordt door de bewusten omdat zij weten dat dit de eerste visuele tekenen zullen zijn van het ingezette plan van onze wereldleiders voor verval & slavernij van de mensheid thans op Aarde.

Liever maken we ons druk om die gemanipuleerde goddenlijke wezens (ook jij bent goddelijk) die de leugens verspreiden dan ons bezig te houden met de realiteit en de op hande zijnde veranderingen.
lekker samenhangend verhaal
  Redactie Frontpage zaterdag 5 juni 2004 @ 16:02:26 #114
4530 crew  Crazy Harry
pi_19664099
quote:
Typical deze Thread.

enz. enz. enz.

Jaja...
En wat wil dat aquarius tijdperk dan zeggen? Wat betekend dat? Wat gebeurd er dan? Wat zijn de eigenschappen van dat tijdperk?
En in welk tijdperk zitten we nu nog dan? En wat zijn daar de eigenschappen van?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_19664172
quote:
Typical deze Thread.

even offtopic...
Als het zo is zoals je stelt probeer je een groter bewustzijn te interpreteren adhv je eigen (kleinere) bewustzijn. Alle atomen van een menselijk lichaam zijn echter Moeder Natuur, zij hoeft niet beschermt te worden tegen zichzelf (zoals een mens dat schijnbaar wel nodig heeft). Als iemand werkelijk iets zou doen "wat niet zou horen" of wat haar daadwerkelijk zou beschadigen hoeft ze maar even aan sub segment #187321087, lot #32426 (oftewel van alle 6 miljard van haar lichamen "Bush") te denken en het levensproces van een willekeurig celletje stop te zetten. En het zou niemand opvallen, noch zouden wij mensjes in staat zijn te begrijpen waarom
  zaterdag 5 juni 2004 @ 16:19:33 #116
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_19664397
Natuurlijk is het allemaal b.s.
Alleen al die rare stukjes met 'clues' en paranoïde toestanden doen eerder denken aan een puber, dan aan een man van rond de 70.
Dan dat gezever over de geheimzinnige Bilderbergconferentie, hetgeen ook als aanwijzing opgevat diende te worden.
In hetzelfde artikel wordt herhaaldelijk geschreven dat alle 50 voorgaande conferenties niet meer of mindergeheimzinnig waren dan de huidige..... Nou, nou: wat een bewijs!

Vervolgens claimt de Aussie Bloke dat om e.e.a. te kunnen 'zien' je pal zuid moet kunnen kijken, hetgeen inderdaad het gehele noordelijk halfrond uitsluit, maar de Oortwolk daarentegen in wel degelijk voor ons zichtbaar. Een verstoring van de Oortwolk zou door zoveel astronomen worden opgemerkt, dat dat niet te censureren zou zijn.
Dan zijn er nog Jupiter en Saturnus die met hun zwaartekrachtvelden de meeste rotzooi bij ons vandaan houden. De astroïdengordel ligt niet voor niets tussen Mars en Jupiter. Grote brokken worden écht wel afgevangen door Jupiter en/of Saturnus.
Dan zou er de verstoring van zowel de aardrotatie als de baan van de maan zijn.
Het eerste valt ogemblikkelijk op: iedere klok (horloges, computers, noem maar op) zou voor- danwel achter moeten lopen en dat loopt heel snel in de gaten. Ook niet gemakkelijk om 'stil te houden'.
(Om nog maar even te zwijgen over de eb- en vloedcycli die, ik heb het even nagezocht, geen afwijkingen hebben vertoond. Dagelijks meldt de reddingsbrigade op de minuut nauwkeurig de tijdstippen. Een verstoring in de baan of rotatie van zowel maan als aarde zou direct van invloed zijn op de getijden en waterstanden.

Kortom: er zijn zoveel dingen aantoonbaar onjuist, dat dit niet anders kan zijn dan een redelijk knap uitgedacht paniekverhaal, dat helaas een beetje adolescent gebracht is.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_19664876
dus jij beweer dat al die steentjes daar eigenlijk vanuit de ruimte komen
en niet op aarde botsen omdat jupiter zijn zwaartekracht laat werken... en dat al die stenen dus gewoon in de zwaartekracht van jupiter een "belt" vormen?

Die asterioden gordel
is niet van buiten ons zonnenstelsel
dat is van een planeet... Een planeet die daar gevormd moest worden juist zoals de aarde enzo. Het proces is gewoon verstoort doordat jupiter teveel zwaartekracht had en daardoor is die planeet er nooit geweest, en daarom vliegen de bouwstenen van wat een planeet moest vormen daar zo rond...
  zaterdag 5 juni 2004 @ 17:01:45 #118
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_19665283
Ik beweer dat de gasreuzen de meeste rommel tegenhouden.
Natuurlijk zijn er inslagen op aarde, maar de meeste, potentieel gevaarlijke stukken, worden afgevangen door de grote planeten. Neem Levy-Shoemaker. Hebben we prachtige foto's van. Je moet er niet aan denken dat 'ie op aarde was ingeslagen. Maar goed. Even afgezien van de bescheremende parapluie van grote paneten, verandert dat nog niets aan de andere aangehaalde punten, namelijk die m.b.t. rotatie- en baanafwijkingen. Het blijft een leuk verhaal, maar het is van voor tot achter grote B.S. van de Aussie Bloke.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 17:45:09 #119
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_19665991
Euhm, zou die droom dan toch uitkomen als het GEEN hoax is?

Look: Nare droom, betekenis?
pi_19666090
Zullen we een Fok! weddenschap houden? Ik gok dat we er niet aan gaan met inzet van ¤100. Graag je inzet op mijn bankrekening storten: 13.66.7677.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 17:52:52 #121
34663 SpeedyGJ
pi_19666175
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 17:49 schreef The_Shining het volgende:
Zullen we een Fok! weddenschap houden? Ik gok dat we er niet aan gaan met inzet van ¤100. Graag je inzet op mijn bankrekening storten: 13.66.7677.
Nah ik geloof er niks van mja je weet maar nooit.

Trouwen een reactie op mijn topic:
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:16 schreef Dragon1976 het volgende:
Van de andere kant kun je een glimp van een "mogelijke" toekomst zien.
Maar goed :p mij maakt het niks meer uit.
pi_19667772
Die catastrofe is toch wel op tijd he? Ik heb er een hekel aan als rampen te laat komen!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:01:24 #123
34663 SpeedyGJ
pi_19667901
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 19:55 schreef 2Faced het volgende:
Die catastrofe is toch wel op tijd he? Ik heb er een hekel aan als rampen te laat komen!
Dan kan het beter nu komen!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:01:52 #124
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19667911
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 19:55 schreef 2Faced het volgende:
ik weet niet waar die rampen vandaan komen, maar als ze daar geprivatiseerd zijn kan het wel even duren
pi_19668545
Als het maar komt. Anders zit ik zwaar in de problemen. Ik heb gisteren na het lezen van die thread al mijn vijanden een teringgeiintje gefikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')