abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2003 @ 13:57:11 #1
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_14577654
Hallo beste mensen.
Ik heb wel een een topic geopend namelijk: Vreemde gevoels, zit me totaal niet lekker

Nou heb ik hier dus een droom over gehad.
De droom begon zo.

Op een nacht was ik naar de lucht gaan kijken.
Mooie sterrenhemel, paar foto's gemaakt.
Ik bekijk ze op mijn systeem, en ik zie iets dat er iets niet klopte.
Ik kijk nogmaals uit het raam met de verderkijker.
Ineens zie ik 3 emens grote ronde astroide, ze lekken wel op de maan.
Eerst hast ontzichtbaar, en toen ze binnen kwamen werden ze gelijk rood gewoon inéén keer 3 grote vuurballen.
De 1ste wijkte af naar rechts, de 2de wijkte af naar links, de 3de ging over mijn huis.
3 Sec later boem, de deur knalde open en verder was er niks.
Min later: Ineens een mens hoeveelheid astroide die inslaan.
Allemaal verderop boem, verder bij ons niks en er was ook geen schade met ons huis.
Later, dood stil, ik keek de lucht in, niks te zien alleen sterren.
2 Min later, boem en weer ging het, ik kon het vanuit mijn raam zien hoe ze insloegen.
Ineens komt er 1 richting ons huis.
BOEM!
Helft van de huis pleite, en ik zat in de andere gedeelte van de huis, en ik leefde, vreemd.
Opeens ging het inmens hard, van de ene slag naar de andere.
Ongeveer 5 min later, stil helemaal stil.
Ik durf hast niet omhoog te kijken maar ik deed het toch.
En wat zag ik, niks helemaal niks, geen ster, geen maan totaal niks.
Het werd dag, keek naar het nieuws en overal op de wereld was gewoon 1 groot puinhoop.
Ineens, werdt het warmer buiten.
De temp steeg wel 50 graden per min, we verbranden hast door de hitte.
Ik keek naar de zon en de zon kwam ons kant op.
Na een enorme knal kwam er een einde aan mijn droom.
Ik schoot wakker, en wel om 7:14.

Ik heb werk gebeld dat ik niet kwam.
Ik was al te laat dus heb me vandaag ziek gemeld.
Heb mijn droom aan mijn moeder verteld, maar helaas zegt ze er weinig over, dus blijkbaar geloofd ze me niet.
Ik verzin dit niet zomaar, maar toch wat allemaal gebeurd, zonnevlammen, paar astroide ingeslagen, enz.
Ik hoop dat het maar bij een droom blijft.

Heeft dit mischien een betekenis?

woensdag 12 november 2003 @ 13:59:24 #2
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14577722
Filmpje teveel gezien???
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
  woensdag 12 november 2003 @ 13:59:52 #3
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_14577742
Dat je maar beter niet Armageddon kan kijken vlak voor het slapen gaan
pi_14577780
je moet ook van die paddo's afblijven als je Fok! leest en Deep Impact kijkt

Nee serieus, je maakt je denk ik zorgen over de vreemde voorvallen van delaatste tijd. Let go! Je kan er toch niets meer aan doen.

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 12 november 2003 @ 14:03:16 #5
34663 SpeedyGJ
pi_14577829
I know mensen.
Euhm Armageddon gezien, Deep Inpact gezien, maar dat is al een heeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeee tijd terug.
Ik denk idd dat het door de berichten komt van de laaste tijd.

P.S, serieuse reactie's graag, of post anders niks!

pi_14577852
zo heftige droom, dat andere topic kan k btw ook zeer goed begrijpen
voordat die maansverduistering kwam had k ook wel een maffe droom over die planeten enzo maar dat had nix te maken met de aarde op zich
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14577920
ik heb ook zon droom gehad !
niet helemaal t zelfde
maar wel met crashende astroiden enzo !
ziek !
pi_14577987
ik denk eerder dat je in je slaap een par harde klappen hebt gehoord en daar een verhaaltje over gedroomd heb. Het lijken allemaal wel minuten maar feitelijk duurt zo'n droom maar enkele seconden.

Een soortgelijk iets heb ik ooit gehad, ik droomde dat ik opstond en naar de douche liep en ging douchen toen ik eenmaal stond te douchen werd ik wakker en bleek dat er een lekkage was in de keuken, veroorzaakt door de bovenbuurvrouw. Het geluid van het stromende water klonk in dit geval precies hetzelfde als een douche

Zijn we alleen in dit universum...Ook al vinden we ander leven in het universum dan zijn we samen toch weer alleen...
  woensdag 12 november 2003 @ 14:12:27 #9
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_14578036
neergestorte astroïden? ... wtf? ... hmm ff zoeken... wist ik niets van !?
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
  woensdag 12 november 2003 @ 14:13:59 #10
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_14578079
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:10 schreef Bones_brigade het volgende:
ik denk eerder dat je in je slaap een par harde klappen hebt gehoord en daar een verhaaltje over gedroomd heb. Het lijken allemaal wel minuten maar feitelijk duurt zo'n droom maar enkele seconden.

Een soortgelijk iets heb ik ooit gehad, ik droomde dat ik opstond en naar de douche liep en ging douchen toen ik eenmaal stond te douchen werd ik wakker en bleek dat er een lekkage was in de keuken, veroorzaakt door de bovenbuurvrouw. Het geluid van het stromende water klonk in dit geval precies hetzelfde als een douche

Ja.. zo heb ik eens hele scenes van Friends gedroomd toen ik in slaap was gevallen bij een video (en het geluid nogal hard stond).
pi_14578110
Je droomt zovaak iets wat niets te betekenen heeft.

Ik droomde vannacht dat ik een baard had, dat ik in Lord of the Rings speelde, reuzen versloeg, mijn oma in mijn kamer op de grond sliep en dat mijn systeem geformatteerd moest worden. (dit heb ik serieus gedroomd vannacht)
Quelle horreur!

Oftewel: het zal wel niks betekenen.

woensdag 12 november 2003 @ 14:15:38 #12
34663 SpeedyGJ
pi_14578126
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:07 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb ook zon droom gehad !
niet helemaal t zelfde
maar wel met crashende astroiden enzo !
ziek !
Zeker weten, dus ik ben niet de enige.
quote:
Jah dat zou mischien kunnen maar, wat moet de klappen zijn geweest? Mijn moeder lag nog op bed dus de deur kan het al niet zijn geweest.
Die droom van jou dies wel erg raar, en was het hast nog werkelijkheid.
  woensdag 12 november 2003 @ 14:16:25 #13
14766 Dragon1976
Spiritual Seeker, Reiki Worker
pi_14578149
Ten eerste, bedankt, dat je je droom wilt delen, ik bedoel dromen zijn toch vaak ertg persoonlijk, en meestal niet makkelijk om op een begrijpbare manier weer te geven zodat andere mensen die kunnen begrijpen.

Jouw droom kan echter voorgekomen zijn omdat jij je mischien veel bezig houdt met doem-theorien en of veel er over nadenkt qua de informatie die je leest.

Van de andere kant kun je een glimp van een "mogelijke" toekomst zien.

Ikzelf heb ook soort gelijk dromen gehad die jij beschrijft, echter zag ik slechts de astroieden aan mij voorbij trekken/neer komen op aarde maar de inslag zag of hoorde ik nooit.

Interresante maar toch begrijpelijk angstige droom.

Ik heb zelf wel eens een terug kerende droom, dat ik vanaf waar ik woon omhoog kijk, en duizende verschillende soorten vliegende schotels in allerlij vorem en kleuren razen voorbij, een rare drrom aangezien ik mij niet (meer) zo bezig hou betreft ufo's. Maar de dromen zien er realistisch genoeg uit.

Einde wereld dromen heb ik meestal in de vorm van vloedgolfen die de aarde verdrinken, en ik probeer dan weg te rennen van het tegemoed komende gevaar.

Maar ook ik ben een beetje iemand die open staat voor bepaalde tekens, en probeert te achterhalen wat de dromen betekenen.

Als E=mc2 dan is H20+I=Hooi :P
pi_14578155
de droom ::
Ik was op een feest, in een soort van Schuur.
mijn familie was daar, en meer mensen die ik kende.
Draz (een vriend) was daar.
ik stond met hem buiten, peuk te roken of zoiets.
keken we naar de sterren, gewoon sterren weetje
maar opeens kwamen er wolken, alles betrok, en wij vonden t vreemd want wolken gaan normaal niet zo hard .
dus draz en ik zitten dat te bekijken, in een keer, komt een Heel Groot open gat in de wolken, en een FUCKIN harde meteoriet dr doorheen, echt HEEL Realistisch.
echt Heel hard.
terwijl wij zo met open mond dat ding zien neerstorten, sneller dan je kan voorstellen, gaan die wolken zwaar realistisch aan de kant weetjewel. ding komt neer.
Dik hard geluid weetje, flits, ik kijk naar die explosie, komt er tijdens die explosie een GROOT brokstuk echt RECHT op ons afcrashen, heel groot, heel snel. Tijdens die explosie keek ik draz aan en zei: jow, t was echt Chill, Peace, this is it. draz ook: t was echt een Vette tijd. zie ik in een keer dat brokstuk op ons afvliegen.
Nog steeds, VET realistisch, bij dat feest weetjewel, wij stonden dus buiten...
ik zo.. ej, draz, ik weet, eind vd wereld enzo, maar zullen we ff RENNEN.
wij rennen, ik zo HIERHEEN, om de hoek van dat schuurtje waar dat feest was, terwijl ik daar ren denk ik aan mijn broertje enzo, WIJ RENNEN, vlak omdat gebouw, blijkt daar een fuckin groot soort natuurlijk kanaal pal naast dat gebouw te zijn
ik neem een DUIKKKKK jonge, terwijl ik in de lucht zit hoor ik dat brokstuk ongeveer 100 m achter ons neerkomen, echt heel freaky
ik weet dat draz ook in t water aan t duiken is, volgende moment zit ik onder water, en BOEM, wakker, 9 uur sochtends
pi_14578178
foto's???
  woensdag 12 november 2003 @ 14:17:23 #16
34663 SpeedyGJ
pi_14578183
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:15 schreef Henkmanz het volgende:

Ik droomde vannacht dat ik een baard had, dat ik in Lord of the Rings speelde, reuzen versloeg, mijn oma in mijn kamer op de grond sliep en dat mijn systeem geformatteerd moest worden. (dit heb ik serieus gedroomd vannacht)
Quelle horreur!

Neej oke, mischien heeft het niks te betekenen maar je kan het nooit weten.
pi_14578256
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:16 schreef Salvad0R het volgende:
de droom ::-lang verhaal-
was je toevallig zwaar focking stoned toen je dit droomd?
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14578275
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:19 schreef Demon-X het volgende:

[..]

was je toevallig zwaar focking stoned toen je dit droomd?

hahaha , nee , ik was gewoon nuchter die avond.
pi_14578281
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:15 schreef Henkmanz het volgende:

Quelle horreur!

Ziek mensen die over hun computer dromen... had een vriend van me laatst ook, hij vond het nog geniaal ook.. hij droomde dat hij met zijn laptop onder water zat maar dat die daar wel gewoon werkte.... mmm ik weet het niet maar volgens mij ben je dan wel beetje ver heen
  woensdag 12 november 2003 @ 14:21:57 #20
34663 SpeedyGJ
pi_14578305
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:16 schreef Salvad0R het volgende:
de droom ::
-knip-
Beetje vergelijken met mijn droom.
Alleen ik had er geen wolken in en in lag gewoon in mijn nest.
  woensdag 12 november 2003 @ 14:23:13 #21
14766 Dragon1976
Spiritual Seeker, Reiki Worker
pi_14578343
Aanvulling: Maak je niet zo druk om van die reacties van sommige fokkers.

1. ze doen dat om je gerust te stellen
2. ze posten hier met opzet op een forum terwijl ze zelf nogal narrowminded zijn, en ons openminded personen doet afvragen wat ze dan hier zoeken behalve dan omdat ze er een kick van krijgen openminded personen belachelijk te maken, aan dit soort mensen heb ik dan ook nooit een boodschap.

Daarentegen sta ik wel open voor skeptische opmerkingen, want alle skeptic afwijzen is ook niet gezond, je kunt dan gaan zweven,

skeptische info kan behulpzaam zijn om met beetje info daar uit weer je eigen knowledge aan te vullen of te overzien.

Als E=mc2 dan is H20+I=Hooi :P
  woensdag 12 november 2003 @ 14:23:54 #22
34663 SpeedyGJ
pi_14578360
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:20 schreef mslautenbach het volgende:

[..]

Ziek mensen die over hun computer dromen... had een vriend van me laatst ook, hij vond het nog geniaal ook.. hij droomde dat hij met zijn laptop onder water zat maar dat die daar wel gewoon werkte.... mmm ik weet het niet maar volgens mij ben je dan wel beetje ver heen

Idd dan ben je echt heel erg ver heen, en vooral als je het nog gaat uitproberen ook.
Ik droom nooit over pc's of zow.
  woensdag 12 november 2003 @ 14:25:43 #23
34663 SpeedyGJ
pi_14578401
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:23 schreef Dragon1976 het volgende:

2. ze posten hier met opzet op een forum terwijl ze zelf nogal narrowminded zijn, en ons openminded personen doet afvragen wat ze dan hier zoeken behalve dan omdat ze er een kick van krijgen openminded personen belachelijk te maken, aan dit soort mensen heb ik dan ook nooit een boodschap.

Daarentegen sta ik wel open voor skeptische opmerkingen, want alle skeptic afwijzen is ook niet gezond, je kunt dan gaan zweven,

skeptische info kan behulpzaam zijn om met beetje info daar uit weer je eigen knowledge aan te vullen of te overzien.

Ja oke, ik vind het ook goed dat ze dit doen, maar ik ben de laaste tijd veel met die dingen bezig wat ik heb gedroomd.
Mischien toch maar minder gaan lezen.
pi_14578920
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Beetje vergelijken met mijn droom.
Alleen ik had er geen wolken in en in lag gewoon in mijn nest.

Ja, wel apart !
  woensdag 12 november 2003 @ 14:45:41 #25
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_14579072
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:23 schreef Dragon1976 het volgende:

Ik neem aan dat je ook mij bedoelt
Als ik iets niet ben is het narrowminded wat dit subforum betreft.. Maar ik heb nu echt niet het idee dat dit een voorspellende droom oid is.

Waarschijnlijk is er iets wat hem dwars zit waardoor hij een gevoel van onveiligheid heeft en uit zich dat op deze manier.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')