Nou heb ik hier dus een droom over gehad.
De droom begon zo.
Op een nacht was ik naar de lucht gaan kijken.
Mooie sterrenhemel, paar foto's gemaakt.
Ik bekijk ze op mijn systeem, en ik zie iets dat er iets niet klopte.
Ik kijk nogmaals uit het raam met de verderkijker.
Ineens zie ik 3 emens grote ronde astroide, ze lekken wel op de maan.
Eerst hast ontzichtbaar, en toen ze binnen kwamen werden ze gelijk rood gewoon inéén keer 3 grote vuurballen.
De 1ste wijkte af naar rechts, de 2de wijkte af naar links, de 3de ging over mijn huis.
3 Sec later boem, de deur knalde open en verder was er niks.
Min later: Ineens een mens hoeveelheid astroide die inslaan.
Allemaal verderop boem, verder bij ons niks en er was ook geen schade met ons huis.
Later, dood stil, ik keek de lucht in, niks te zien alleen sterren.
2 Min later, boem en weer ging het, ik kon het vanuit mijn raam zien hoe ze insloegen.
Ineens komt er 1 richting ons huis.
BOEM!
Helft van de huis pleite, en ik zat in de andere gedeelte van de huis, en ik leefde, vreemd.
Opeens ging het inmens hard, van de ene slag naar de andere.
Ongeveer 5 min later, stil helemaal stil.
Ik durf hast niet omhoog te kijken maar ik deed het toch.
En wat zag ik, niks helemaal niks, geen ster, geen maan totaal niks.
Het werd dag, keek naar het nieuws en overal op de wereld was gewoon 1 groot puinhoop.
Ineens, werdt het warmer buiten.
De temp steeg wel 50 graden per min, we verbranden hast door de hitte.
Ik keek naar de zon en de zon kwam ons kant op.
Na een enorme knal kwam er een einde aan mijn droom.
Ik schoot wakker, en wel om 7:14.
Ik heb werk gebeld dat ik niet kwam.
Ik was al te laat dus heb me vandaag ziek gemeld.
Heb mijn droom aan mijn moeder verteld, maar helaas zegt ze er weinig over, dus blijkbaar geloofd ze me niet.
Ik verzin dit niet zomaar, maar toch wat allemaal gebeurd, zonnevlammen, paar astroide ingeslagen, enz.
Ik hoop dat het maar bij een droom blijft.
Heeft dit mischien een betekenis?
Nee serieus, je maakt je denk ik zorgen over de vreemde voorvallen van delaatste tijd. Let go! Je kan er toch niets meer aan doen.
P.S, serieuse reactie's graag, of post anders niks!
Een soortgelijk iets heb ik ooit gehad, ik droomde dat ik opstond en naar de douche liep en ging douchen toen ik eenmaal stond te douchen werd ik wakker en bleek dat er een lekkage was in de keuken, veroorzaakt door de bovenbuurvrouw. Het geluid van het stromende water klonk in dit geval precies hetzelfde als een douche
quote:Ja.. zo heb ik eens hele scenes van Friends gedroomd toen ik in slaap was gevallen bij een video (en het geluid nogal hard stond).
Op woensdag 12 november 2003 14:10 schreef Bones_brigade het volgende:
ik denk eerder dat je in je slaap een par harde klappen hebt gehoord en daar een verhaaltje over gedroomd heb. Het lijken allemaal wel minuten maar feitelijk duurt zo'n droom maar enkele seconden.Een soortgelijk iets heb ik ooit gehad, ik droomde dat ik opstond en naar de douche liep en ging douchen toen ik eenmaal stond te douchen werd ik wakker en bleek dat er een lekkage was in de keuken, veroorzaakt door de bovenbuurvrouw. Het geluid van het stromende water klonk in dit geval precies hetzelfde als een douche
Ik droomde vannacht dat ik een baard had, dat ik in Lord of the Rings speelde, reuzen versloeg, mijn oma in mijn kamer op de grond sliep en dat mijn systeem geformatteerd moest worden. (dit heb ik serieus gedroomd vannacht)
Quelle horreur!
Oftewel: het zal wel niks betekenen.
quote:Zeker weten, dus ik ben niet de enige.
Op woensdag 12 november 2003 14:07 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb ook zon droom gehad !
niet helemaal t zelfde
maar wel met crashende astroiden enzo !
ziek !
quote:Jah dat zou mischien kunnen maar, wat moet de klappen zijn geweest? Mijn moeder lag nog op bed dus de deur kan het al niet zijn geweest.
ik denk eerder dat je in je slaap een par harde klappen hebt gehoord en daar een verhaaltje over gedroomd heb. Het lijken allemaal wel minuten maar feitelijk duurt zo'n droom maar enkele seconden.
Een soortgelijk iets heb ik ooit gehad, ik droomde dat ik opstond en naar de douche liep en ging douchen toen ik eenmaal stond te douchen werd ik wakker en bleek dat er een lekkage was in de keuken, veroorzaakt door de bovenbuurvrouw. Het geluid van het stromende water klonk in dit geval precies hetzelfde als een douche
Jouw droom kan echter voorgekomen zijn omdat jij je mischien veel bezig houdt met doem-theorien en of veel er over nadenkt qua de informatie die je leest.
Van de andere kant kun je een glimp van een "mogelijke" toekomst zien.
Ikzelf heb ook soort gelijk dromen gehad die jij beschrijft, echter zag ik slechts de astroieden aan mij voorbij trekken/neer komen op aarde maar de inslag zag of hoorde ik nooit.
Interresante maar toch begrijpelijk angstige droom.
Ik heb zelf wel eens een terug kerende droom, dat ik vanaf waar ik woon omhoog kijk, en duizende verschillende soorten vliegende schotels in allerlij vorem en kleuren razen voorbij, een rare drrom aangezien ik mij niet (meer) zo bezig hou betreft ufo's. Maar de dromen zien er realistisch genoeg uit.
Einde wereld dromen heb ik meestal in de vorm van vloedgolfen die de aarde verdrinken, en ik probeer dan weg te rennen van het tegemoed komende gevaar.
Maar ook ik ben een beetje iemand die open staat voor bepaalde tekens, en probeert te achterhalen wat de dromen betekenen.
quote:Neej oke, mischien heeft het niks te betekenen maar je kan het nooit weten.
Op woensdag 12 november 2003 14:15 schreef Henkmanz het volgende:
Je droomt zovaak iets wat niets te betekenen heeft.Ik droomde vannacht dat ik een baard had, dat ik in Lord of the Rings speelde, reuzen versloeg, mijn oma in mijn kamer op de grond sliep en dat mijn systeem geformatteerd moest worden. (dit heb ik serieus gedroomd vannacht)
Quelle horreur!Oftewel: het zal wel niks betekenen.
quote:was je toevallig zwaar focking stoned toen je dit droomd?
Op woensdag 12 november 2003 14:16 schreef Salvad0R het volgende:
de droom ::-lang verhaal-
quote:hahaha , nee , ik was gewoon nuchter die avond.
Op woensdag 12 november 2003 14:19 schreef Demon-X het volgende:[..]
was je toevallig zwaar focking stoned toen je dit droomd?
quote:Ziek mensen die over hun computer dromen... had een vriend van me laatst ook, hij vond het nog geniaal ook.. hij droomde dat hij met zijn laptop onder water zat maar dat die daar wel gewoon werkte.... mmm ik weet het niet maar volgens mij ben je dan wel beetje ver heen
Op woensdag 12 november 2003 14:15 schreef Henkmanz het volgende:
Je droomt zovaak iets wat niets te betekenen heeft.Ik droomde vannacht dat ik een baard had, dat ik in Lord of the Rings speelde, reuzen versloeg, mijn oma in mijn kamer op de grond sliep en dat mijn systeem geformatteerd moest worden. (dit heb ik serieus gedroomd vannacht)
Quelle horreur!Oftewel: het zal wel niks betekenen.
quote:Beetje vergelijken met mijn droom.
Op woensdag 12 november 2003 14:16 schreef Salvad0R het volgende:
de droom ::
-knip-
1. ze doen dat om je gerust te stellen
2. ze posten hier met opzet op een forum terwijl ze zelf nogal narrowminded zijn, en ons openminded personen doet afvragen wat ze dan hier zoeken behalve dan omdat ze er een kick van krijgen openminded personen belachelijk te maken, aan dit soort mensen heb ik dan ook nooit een boodschap.
Daarentegen sta ik wel open voor skeptische opmerkingen, want alle skeptic afwijzen is ook niet gezond, je kunt dan gaan zweven,
skeptische info kan behulpzaam zijn om met beetje info daar uit weer je eigen knowledge aan te vullen of te overzien.
quote:Idd dan ben je echt heel erg ver heen, en vooral als je het nog gaat uitproberen ook.
Op woensdag 12 november 2003 14:20 schreef mslautenbach het volgende:[..]
Ziek mensen die over hun computer dromen... had een vriend van me laatst ook, hij vond het nog geniaal ook.. hij droomde dat hij met zijn laptop onder water zat maar dat die daar wel gewoon werkte.... mmm ik weet het niet maar volgens mij ben je dan wel beetje ver heen
quote:Ja oke, ik vind het ook goed dat ze dit doen, maar ik ben de laaste tijd veel met die dingen bezig wat ik heb gedroomd.
Op woensdag 12 november 2003 14:23 schreef Dragon1976 het volgende:
Aanvulling: Maak je niet zo druk om van die reacties van sommige fokkers.1. ze doen dat om je gerust te stellen
2. ze posten hier met opzet op een forum terwijl ze zelf nogal narrowminded zijn, en ons openminded personen doet afvragen wat ze dan hier zoeken behalve dan omdat ze er een kick van krijgen openminded personen belachelijk te maken, aan dit soort mensen heb ik dan ook nooit een boodschap.Daarentegen sta ik wel open voor skeptische opmerkingen, want alle skeptic afwijzen is ook niet gezond, je kunt dan gaan zweven,
skeptische info kan behulpzaam zijn om met beetje info daar uit weer je eigen knowledge aan te vullen of te overzien.
quote:Ja, wel apart !
Op woensdag 12 november 2003 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:[..]
Beetje vergelijken met mijn droom.
Alleen ik had er geen wolken in en in lag gewoon in mijn nest.
quote:Ik neem aan dat je ook mij bedoelt
Op woensdag 12 november 2003 14:23 schreef Dragon1976 het volgende:
Aanvulling: Maak je niet zo druk om van die reacties van sommige fokkers.1. ze doen dat om je gerust te stellen
2. ze posten hier met opzet op een forum terwijl ze zelf nogal narrowminded zijn, en ons openminded personen doet afvragen wat ze dan hier zoeken behalve dan omdat ze er een kick van krijgen openminded personen belachelijk te maken, aan dit soort mensen heb ik dan ook nooit een boodschap.Daarentegen sta ik wel open voor skeptische opmerkingen, want alle skeptic afwijzen is ook niet gezond, je kunt dan gaan zweven,
Waarschijnlijk is er iets wat hem dwars zit waardoor hij een gevoel van onveiligheid heeft en uit zich dat op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |