abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:40:41 #1
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_13286066
Hallo beste Fokkers!

Ik zit al een geruime tijd met wat vreemde gevoelens.
Ik wou er altijd al een topic voor openen maar ik wist niet echt waar ik het moest plaatsen, dus doe ik het hier maar.

Ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen.

Het is eigelijk begonnen nadat Nasa info over de ruimte gaat uitgeven.

Zo zou op 15 mei (en natuurlijk eerder) de aarde vergaan.
Zo zou er in 2014 een astroide langs de aarde scheuren (Of mischien inslaan?)

De laaste tijd kijk ik (als het helder is) even naar de lucht (Als het donker is).
En dan komt het:
Als ik naar de sterrenhemel kijk voel ik iets vreemd.
Ik kan het niet echt omschrijfen wat ik voel, maar ik kan wel zeggen dat het me niet echt lekker zit in de ruimte.
De laaste tijd denk ik dat er wel degelijk wat in de ruimte aan het afspelen is.
Wat is voor mij ook helemaal onbekent.
De gevoel zegt ook dat er in binnenkort( Kan over 1 jaar zijn of eerder/later) iets gaat gebeuren.
Helaas kan ik dat ook niet zeggen omdat het voor mij erg vreemd is.

Zelf denk ik dat nasa zeker hele belangrijke info prive houden.
Wat er in 2014 kan gebeuren weet ik zeker dat er wel veel ergere dingen kan gebeuren in die tijd.

Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar dit heb ik echt nog nooit gehad.
Ik vertrouw de nasa ook niet echt meer de laaste tijd.
Mijn gevoel kan ik vertrouwen.
Oke mijn gevoel kan het natuurlijk ook mis hebben.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Bedankt!

pi_13286136
Ik heb geloof ik weleens gelezen dat op elk moment de aarde kan worden geraakt door een meteoriet.
Het is niet tijdig vooraf te voorspellen.
pi_13286167
helpt het als ik je vertel dat alleen asteroiden in een nette baan gevonden kunnen worden en dat alles dat van van "achter" de zon komt of gewoon dwars door het heelal scheurt niet "op tijd" ondekt kan worden.
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:45:15 #4
34663 SpeedyGJ
pi_13286195
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb geloof ik weleens gelezen dat op elk moment de aarde kan worden geraakt door een meteoriet.
Het is niet tijdig vooraf te voorspellen.
Nee daarom voel ik ook dat dat het gaat gebeuren.
Het komt me net in mijn hoofd dat er paar maanden terug of zo een ufo een meteoriet getroffen was, (was maar goed ook) dat zag nasa ook niet aan komen.
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:46:12 #5
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_13286215
Ik hoop het, het word tijd dat we deze post WOII-tijd achter ons laten.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_13286220
Ach het gaat al miljoenen jaren goed dus de kans dat net WIJ het meemaken is wel zo ontzettend klein.. Dan kun je je overal wel druk om gaan maken, je kunt er toch niks aan doen..
pi_13286223
Dat is vervelend zeg, als je daar last van hebt!

Ikzelf heb zoiets van: je kunt er toch niets aan doen. Als er iets gebeurt dan gebeurt het ook als je je er niet druk om maakt en bovendien is het dan toch in 1 keer afgelopen als het flink foute boel is.

Dat Nasa info achterhoud is misschien maar goed, anders zullen een boel mensen op hol slaan en ineens niet meer gaan werken, al hun geld uitgeven en meer van dat soort dingen. Dan kun je zelf ook wel bedenken wat er gebeurt als het weer eens loos alarm is...

-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_13286231
gelukkig is de ruimte zooo groot dat de kans dat iets inslaat vrij klein is. gebeurt maar eens in de 70.000 jaar geloof ik. alleen de vorige grote inslag is zo'n 100.000 jaar geleden. dus statistisch gezien zit het er wel aan te komen ja.
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:47:05 #9
34663 SpeedyGJ
pi_13286241
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:44 schreef Grijns het volgende:
helpt het als ik je vertel dat alleen asteroiden in een nette baan gevonden kunnen worden en dat alles dat van van "achter" de zon komt of gewoon dwars door het heelal scheurt niet "op tijd" ondekt kan worden.
Over de ruimte valt echter niet te spotten.
Het kan ook zeker van alle kanten komen.
Helaas voel ik dit wel aan komen (Dus verwacht iets slechts in de toekomst)
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:47:58 #10
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_13286256
Neem nog een paddo.
Groetjes,

Sweder

[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:48:13 #11
13266 thasnitch
Kärcherkoning
pi_13286258
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:45 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Nee daarom voel ik ook dat dat het gaat gebeuren.
Het komt me net in mijn hoofd dat er paar maanden terug of zo een ufo een meteoriet getroffen was, (was maar goed ook) dat zag nasa ook niet aan komen.

Zou je tijdens het posten misschien even niet angstvallig omhoog willen kijken en gewoon even willen kijken wat je intypt?
Het klinkt allemaal nogal onsamenhangend namelijk...

[Dit bericht is gewijzigd door thasnitch op 19-09-2003 12:48]

pi_13286261
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:47 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Over de ruimte valt echter niet te spotten.
Het kan ook zeker van alle kanten komen.
Helaas voel ik dit wel aan komen (Dus verwacht iets slechts in de toekomst)

Goh ik voorspel ook dat er iets slechts gaat gebeuren in de toekomst..
pi_13286310
Misschien moet je eens met M4stermind gaan praten ?
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:50:43 #14
34663 SpeedyGJ
pi_13286330
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:46 schreef Confidential het volgende:
Dat is vervelend zeg, als je daar last van hebt!

Ikzelf heb zoiets van: je kunt er toch niets aan doen. Als er iets gebeurt dan gebeurt het ook als je je er niet druk om maakt en bovendien is het dan toch in 1 keer afgelopen als het flink foute boel is.

Dat Nasa info achterhoud is misschien maar goed, anders zullen een boel mensen op hol slaan en ineens niet meer gaan werken, al hun geld uitgeven en meer van dat soort dingen. Dan kun je zelf ook wel bedenken wat er gebeurt als het weer eens loos alarm is...

Ja oke, dit begrijp ik ook wel.
Maar als er iets gebeurd, mischien volgende week wel dat moeten ze dat toch wel vrijgeven lijkt mij.
Oke er valt weinig aan te doen, als het gebeurd ben je weg.
Maar dan wil je die dag toch nog iets doen wat je altijd al wou doen.
pi_13286344
okay goed, dan stormt er een comeet van 1.7 km met een gigantische vaart op dit kleine armzalige planeetje. jah dan vergaat er heel wat (zo niet alles) van dit miserige planeetje, das pech hebben jah, maar wat willen we er tegen doen.

2014 zeggen ze he?
das over 9 jaar, dan hebben we (hopelijk) weer zoo ontzettend veel meer informatie, denk dat we er dan wel wat tegen kunnen doen.

als die gasten bij de nasa het nu al kunnen uitrekenen dat het inslaat of langs zweeft in 2014 hebben ze dus 9 jaar de tijd om iets te bedenken, lijkt me ook slim dat ze er dan ook wat meej doen, denk niet dat de nasa op hun 8er hoofd gevallen is hoor, trouwens als het echt zo erg was en prive hadden ze het wel in de doofpot gestopt, net als met rosswell toen ... oops WEER me mond voorbij gepraat!

To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:51:58 #16
34663 SpeedyGJ
pi_13286353
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:46 schreef Byte_Me het volgende:
gelukkig is de ruimte zooo groot dat de kans dat iets inslaat vrij klein is. gebeurt maar eens in de 70.000 jaar geloof ik. alleen de vorige grote inslag is zo'n 100.000 jaar geleden. dus statistisch gezien zit het er wel aan te komen ja.
Dit bedoel ik dus.
Mischien ben ik ook wel de enige die dit ziet aankomen.
Maar een mens kan ook een fout maken.
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:54:25 #17
34663 SpeedyGJ
pi_13286406
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:51 schreef teimurazu het volgende:
okay goed, dan stormt er een comeet van 1.7 km met een gigantische vaart op dit kleine armzalige planeetje. jah dan vergaat er heel wat (zo niet alles) van dit miserige planeetje, das pech hebben jah, maar wat willen we er tegen doen.

2014 zeggen ze he?
das over 9 jaar, dan hebben we (hopelijk) weer zoo ontzettend veel meer informatie, denk dat we er dan wel wat tegen kunnen doen.

als die gasten bij de nasa het nu al kunnen uitrekenen dat het inslaat of langs zweeft in 2014 hebben ze dus 9 jaar de tijd om iets te bedenken, lijkt me ook slim dat ze er dan ook wat meej doen, denk niet dat de nasa op hun 8er hoofd gevallen is hoor, trouwens als het echt zo erg was en prive hadden ze het wel in de doofpot gestopt, net als met rosswell toen ... oops WEER me mond voorbij gepraat!

Jah oke, maaaar als het er nou binnen 9 jaar iets wordt ontdenkt dat die maar amper een maandje de tijd heeft, wat dan?
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:55:25 #18
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_13286432
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.
Mischien ben ik ook wel de enige die dit ziet aankomen.
Maar een mens kan ook een fout maken.

Denk zo, de aarde wordt wekelijks zoniet dagelijks geraakt door puin en kleine meteoren uit de ruimte, die verdampen allemaal in de dampkring.
Waar zou je je druk om maken als er een grote meteoor zou storten op aarde, heb je grote kans dat je in een klap dood bent. Ik ga in ieder geval buiten staan, zelfde als met atoombommen, recht in de vuurlinie gaan staan niet verstoppen dan is de ellende xmaal groter
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:56:22 #19
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_13286453
wie wil nou alles weten?/
houd het leven tenminste nog een beetje spannend als er iets om aarde neerknalt. Zie het maar als een nieuwe uitdaging dan! Waarom nu druk maken als je toch wel een keer dood gaat?

(btw voor de mensen die denken dat dit niet serieus is, hebben ze pech want ik meen het)

Where's my fear???
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:57:42 #20
34663 SpeedyGJ
pi_13286474
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:48 schreef thasnitch het volgende:

[..]

Zou je tijdens het posten misschien even niet angstvallig omhoog willen kijken en gewoon even willen kijken wat je intypt?
Het klinkt allemaal nogal onsamenhangend namelijk...

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=23991

Dit al gelezen????

vrijdag 19 september 2003 @ 12:58:15 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13286483
Who cares, stel er komt een reusachtige meteoriet die de hele aarde in een keer weg vaagt. Door die impact en hitte smelt/verplettert iedereen zo snel dat niemand daar iets van voelt. Mijns inziens toch een fraaiere manier van sterven dan wat ook.
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:59:28 #22
34663 SpeedyGJ
pi_13286507
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:55 schreef killer_mac het volgende:

[..]

Denk zo, de aarde wordt wekelijks zoniet dagelijks geraakt door puin en kleine meteoren uit de ruimte, die verdampen allemaal in de dampkring.
Waar zou je je druk om maken als er een grote meteoor zou storten op aarde, heb je grote kans dat je in een klap dood bent. Ik ga in ieder geval buiten staan, zelfde als met atoombommen, recht in de vuurlinie gaan staan niet verstoppen dan is de ellende xmaal groter

Dat weet ik.
Maar dat mensen dit niet voelen, dat begrijp ik gewoon niet.
Zie als de aarde vergaat, tja jammer helaas. Maar die dag wil je iets doen wat je altijd al wou doen (Heb ik al eerder gezegt)
  vrijdag 19 september 2003 @ 13:01:44 #23
34663 SpeedyGJ
pi_13286552
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:56 schreef jagermaster het volgende:
wie wil nou alles weten?/
houd het leven tenminste nog een beetje spannend als er iets om aarde neerknalt. Zie het maar als een nieuwe uitdaging dan! Waarom nu druk maken als je toch wel een keer dood gaat?

(btw voor de mensen die denken dat dit niet serieus is, hebben ze pech want ik meen het)

Jah oke.
This wel leuk, maar als je zo'n ding ziet aan komen en je wil bij je vriendin zijn of zow, dan heb je daar de kans er niet voor (Mocht ze ver weg wonen)
  vrijdag 19 september 2003 @ 13:01:45 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13286553
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:59 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Maar dat mensen dit niet voelen, dat begrijp ik gewoon niet.
Zie als de aarde vergaat, tja jammer helaas. Maar die dag wil je iets doen wat je altijd al wou doen (Heb ik al eerder gezegt)

Je moet sowieso leven en dingen doen die je wilt doen. Dat niet uitstellen, je kunt altijd onverwacht sterven. En trouwens, als je gedood word door een meteoriet dan ga je echt niet meer piekeren over ´had ik dat nu maar gedaan, etc. Je bent dan namelijk dood..
  vrijdag 19 september 2003 @ 13:03:19 #25
34663 SpeedyGJ
pi_13286585
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:58 schreef Aventura het volgende:
Who cares, stel er komt een reusachtige meteoriet die de hele aarde in een keer weg vaagt. Door die impact en hitte smelt/verplettert iedereen zo snel dat niemand daar iets van voelt. Mijns inziens toch een fraaiere manier van sterven dan wat ook.
Tja, je maakt dan toch even heel kort iets bijzonders mee.
Dan zou ik liever op zo'n manier willen vergaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')