abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19650754
Een twee dagen terug of zo was de maan er in de middag al. Kan toch gebeuren... volgens mij zie ik dat wel vaker.
pi_19650773
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Digi23 het volgende:
Een twee dagen terug of zo was de maan er in de middag al. Kan toch gebeuren... volgens mij zie ik dat wel vaker.
gebeurd elke maand
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_19651036
Maar hoe it het nu met de giant pinda die 29 september op 4 maanafstanden de aarde zal passeren?? Dat is veel leuker! Het is toch veel leuker om ten onder te gaan door een oversizede, genetisch gemanipuleerde pinda!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_19651109
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:26 schreef wickie het volgende:
Maar hoe it het nu met de giant pinda die 29 september op 4 maanafstanden de aarde zal passeren?? Dat is veel leuker! Het is toch veel leuker om ten onder te gaan door een oversizede, genetisch gemanipuleerde pinda!!
Zwaar overdreven door de pers.
Die passeert de aarde met de afstand 4X aarde-maan
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:32:34 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_19651161
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 21:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Volgens Aussie Bloke zouden we dingen zien als dat de vloten uit zouden varen en militairen en veiligheidstroepen (onder een of ander voorwendsel) in paraatheid worden gebracht.

Ik heb zomaar wat berichtjes uit het nieuws gehaald die daar bij aansluiten. Vandaar.
Die berichtjes zijn gewoon voor beveiliging van nato-bijeenkomsten, niets bijzonders dus. Dat doen ze toch altijd?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_19651232
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:29 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Zwaar overdreven door de pers.
Die passeert de aarde met de afstand 4X aarde-maan
ja dat weet ik ook wel maar het klinkt zo komisch die pinda
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:38:40 #82
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_19651312
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Digi23 het volgende:
Zie ik ook vaak genoeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 23:07:22 #83
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19652096
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die berichtjes zijn gewoon voor beveiliging van nato-bijeenkomsten, niets bijzonders dus. Dat doen ze toch altijd?
Klopt, en in die zin zijn het totaal ongerelateerde gebeurtenissen. Maar voor de uitleg die Aussie Bloke er aan geeft komt het allemaal in een heel ander licht te staan en wordt het wel relevant.

Sunshine levels drastically decrease: study suggests

Earth's brightness is dimming

Decrease of Sunlight up to 10 per cent

--

Military Joint Task Force exercise announced

Historic troop call-up goes on

Indian warships provide security cover for WEF meet

China on alert for Tiananmen anniversary
pi_19652359
Ik las iets van londen dat ging evacueren, misschien stom dat ik het zeg maar ik las iets van combined disasters op dat vage kaartspelletje met die voorspellingen. Een van de dingen die je daarop zag was een Big Ben door veel vuur en vlammen en schreeuwende mensen omgeven. Kan alleen het plaatje niet meer vinden.
pi_19653891
De Notre Dame in Parijs zal in de Seine zinken, de Eiffeltoren op 3 plaatsen knakken, en de metro-tunnels worden door de reptielen gebruikt om rond te rennen.
Mensen proberen al gillend en krijsend een goed heenkomen te zoeken, terwijl de travestieten uit de Rue St Denis door de reptielen als eerste worden verorberd.

Zo, ik heb me ff verplaatst in de rol van een doemdenker
pi_19654108
Rare lui...die wetenschappers
pi_19654833

We're all going to die!
pi_19656209
ik hoop dat mensen die dit soort shit posten, zoals gerson op de frontpage regelmatig doet (en ook dit keer weer deed met dit bericht) ook zo zijn om zometeen toe te geven dat het WEER niet klopt. En dan ook misschien doorkrijgen dat het misschien beter is om te stoppen met posten.

Ik vind het echt een aanfluiting voor fok dat ze dit soort berichtgeving op de frontpage toe te laten.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:36:11 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_19656237
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:34 schreef Malach het volgende:

Ik vind het echt een aanfluiting voor fok dat ze dit soort berichtgeving op de frontpage toe te laten.
Waarom

Een hoop mensen houden zich met dit soort dingen bezig.
Dat is 'des Internets'

Je moet op de FP bijhouden wat er speelt, toch
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_19656300
Hoe zit het toch met het soort charletans die dit soort berichten de wereld in helpen? Wat willen ze toch bereiken? Stel dat ze gelijk hebben, dan zou ik het helemaal niet willen weten.
Elk jaar het zelfde gezeur. Elk jaar vergaat de wereld wel een keer en die charletans "scoren" er ook nog weer.
pi_19656369
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:36 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom

Een hoop mensen houden zich met dit soort dingen bezig.
Dat is 'des Internets'

Je moet op de FP bijhouden wat er speelt, toch
waarom? omdat je de echte berichten mixed met dit soort paniek berichten..Er zijn veel soorten lezers van fok. Veel mensen die dit soort berichten gaan geloven. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat kinderen van 10 of mensen die het verschil tussen fictie en non-fictie niet zo goed kunnen zien hiermee op te zadelen.

Bovendien werkt dit 'halo-effect' twee kanten op. Mensen zullen bij het lezen van een wel waar bericht sneller denken van: ooh, stond op fok, die zijn niet zo betrouwebaar.

Kijk, als de eigenaar van fok zop'n soort site wil, dan moeten ze dat zelf weten. Maar ik had het idee dat men toch wel enigzins wou voordoen een site te zijn met serieus nieuws, met hier en daar wat ludieks of lichtvoetigs (dit in tegenstelling tot het belachelijke armageddon-nieuws).
pi_19656652
quote:

Uhm..... kan aan mij liggen, maar meestal als ik iets niet geloof of er geen interesse voor heb....... dan .... lees ik het ook niet ...

Wel een aanfluiting dat mensen uit verveling maar topics die voor andere mensen wél interessant zijn 'de grond in boren' ....
pi_19656674
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:53 schreef The_Agency het volgende:
Er is nieuws... iemand of een groep stelt zich verantwoordelijk voor de postings van deze "aussie bloke" en heeft/hebben het volgende te melden:
[..]

Het lijkt me erg aannemelijk dat dit gewoon waar is en geen "contra propaganda" .
Interessante test die die gasten uitgevoerd hebben.. kan niet anders zeggen.
Als je even verder had gezocht had je het volgende gevonden:
quote:
In less than 24 hours, you have all embraced an entirely fake post that offered NO corroborative evidence and NO verifiable proof of anything.

Like many of you, I was on the fence regarding AB, N&W, and even Lyros to some extent. Part of me remains convinced that an intelligent person, or group, can easily construct a plausible scenario that many people will believe in, simply because it SOUNDS good.

I could have left "The Monitors" (which, by the way, was taken from an old Space: Above and Beyond episode, for those of you who remember that awesome TV show), but I´m really not interested in sending people into mental institutions or home foreclosure, because they lost their minds over something they read on the internet.

This should clearly illustrate to you all that you NEED to improve your BS filters when you read something on the net. There are organized groups operating even now that will generate a hoax just for the bragging rights of doing it. If AB/N&W is a hoax, they are right now patting themselves on the backs and congratulating each other.

Honestly, I don´t know if it´s real, if any of it´s real, but I had to throw "The Monitors" into the mix to prove a point that MANY other posters have been shouting at you ever since this began.

It took me all of 15 minutes to write the "Monitors" message. If someone REALLY wanted to do their homework, ask some questions, and take some notes, they could create a story that most of us would be hard-pressed to refute. (...)

So there you have it. Spread the word. "The Monitors" are fake. If the moderators of this forum ever bothered to look at the IP logs, they´d see that this post originates from the same place. And yes, I really AM a registered member who posts occasionally under a different name.
Het is dus totaal niet bewezen dat dit écht een hoax is.. ik wil zelf niet gaan beweren dat dit allemaal 100% waar is, maar iedereen lult maar een eind in de ruimte...
pi_19656707
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 02:11 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Uhm..... kan aan mij liggen, maar meestal als ik iets niet geloof of er geen interesse voor heb....... dan .... lees ik het ook niet ...
precies..fok is dus door dit soort berichten minder interessant geworden voor mij.
quote:
Wel een aanfluiting dat mensen uit verveling maar topics die voor andere mensen wél interessant zijn 'de grond in boren' ....
kom op zeg; de grond in boren? Daar hebben dit soort berichten echt geen hulp voor nodig van buitenaf...Kunnen ze makkelijk zelf.
pi_19656829
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 02:17 schreef Malach het volgende:

kom op zeg; de grond in boren? Daar hebben dit soort berichten echt geen hulp voor nodig van buitenaf...Kunnen ze makkelijk zelf.
[off]
zie je die leesteken genaamd 'haakjes' staan ? .................. juist ...... En als dit soort berichten zichzelf "de grond in boren", waarom reageer je dan uberhaupt ........
[/off]

Maar schiet niet op dit....

Het onderwerp zelf interesseerd me wel, het is toch iets dat kán gebeuren, maar of ik geloof of het daadwerkelijk vanaf 8 juni 'feest' wordt op aarde ...... tja ... dan halen we er toch weer het eerst zien dan geloven erbij ...
pi_19657088
quote:
ik hoop dat mensen die dit soort shit posten, zoals gerson op de frontpage regelmatig doet (en ook dit keer weer deed met dit bericht) ook zo zijn om zometeen toe te geven dat het WEER niet klopt. En dan ook misschien doorkrijgen dat het misschien beter is om te stoppen met posten.

Ben ik het met je over eens. Hoewel het meestal wel grappige en aparte postings zijn, hoef ik maar een blik te werpen op de persoon die het gepost heeft (te weten Gerson) en dan is het weer duidelijk dat deze nieuwsposting met een grote korrel zout moet worden genomen. Fok is een nieuwssite met nieuws en interessante nieuwtjes. Niet complete bullshit die niet geverifiëerd is. Als je dan toch een beetje professioneel wilt overkomen, ga dan ook journalistiek bedrijven en verifiëer voordat je post. Of neem alleen nieuws over van bronnen die wel de moeite doen hun nieuws te verifiëren.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 04:59:57 #97
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19657263
quote:
ik hoop dat mensen die dit soort shit posten...
Moet ik me nu ook aangesproken voelen?

En waarom zou het "beter zijn om te stoppen met posten"? Om jouw tere zieltje te sparen?

Ik kwam het tegen en vond het wel een aardig verhaal dus post ik dat in TRU wat (voor zover ik weet) er de goeie plek voor is. Daarna mag ieder er mee doen wat hem of haar goeddunkt. En als je er niet tegen kunt moet je zulke dingen wellicht gewoon niet gaan lezen in plaats van anderen gaan lopen vertellen wat ze wel en niet mogen posten.
quote:
Het is nooit goed of het deugt niet, what else is new...
pi_19657327
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 04:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Moet ik me nu ook aangesproken voelen?

En waarom zou het "beter zijn om te stoppen met posten"? Om jouw tere zieltje te sparen?

Ik kwam het tegen en vond het wel een aardig verhaal dus post ik dat in TRU wat (voor zover ik weet) er de goeie plek voor is. Daarna mag ieder er mee doen wat hem of haar goeddunkt. En als je er niet tegen kunt moet je zulke dingen wellicht gewoon niet gaan lezen in plaats van anderen gaan lopen vertellen wat ze wel en niet mogen posten.
[..]

Het is nooit goed of het deugt niet, what else is new...
Ik vind de post wel waardig voor Fok! Ik kan deze wel waarderen. Het gaat er ook niet zo om of het echt gaat gebeuren. Dat weet je met zoiets nooit. Het is wel eens "leuk" om erover te fantaseren. Net zoals b.v. een film kijken
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 06:52:13 #99
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19657347
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 06:00 schreef FTL_Maverick het volgende:

[..]

Ik vind de post wel waardig voor Fok! Ik kan deze wel waarderen. Het gaat er ook niet zo om of het echt gaat gebeuren. Dat weet je met zoiets nooit. Het is wel eens "leuk" om erover te fantaseren. Net zoals b.v. een film kijken
Precies. Een soort van infotainment.

Het hele verhaal leent zich ook zo voor een filmscript. Die veronderstelde cover-up door de heersende elite en al de afleidingen die ze over dertig jaar verzinnen om de aandacht van de komende ramp af te leiden vind ik persoonlijk briljant gevonden.

Hoe 'ethisch' het is van die Aussie Bloke kun je misschien over discussiëren, maar ok, hoe verstandig het is om het gelijk bloedserieus te nemen dan net zo goed. In ieder geval geen reden om het niet te mogen posten op het forum of de FP imo.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:41:19 #100
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_19657761
In dit forum hebben ze ook allerlei wilde theorien over Juni 2004, ook zijn er verschillende threads mbt die Aussie Bloke, en post hij er zelf volgens mij:

http://www.godlikeproduct(...)2707f1e35abd0e224aef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')