Volgens Aussie Bloke onderdeel van de 'crowd controll' om mensen in slaap te wiegen. Cry Wolf.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:50 schreef Childsplay het volgende:
Vallen jullie ook in slaap bij het lezen van zo'n bericht? hoeveelste keer ishet nou dat de wereld gaat vergaan sinds de milleniumwisseling? ik ben de tel kwijtgeraakt bij 43....
Jammer dat een moderator zo reageert. Stel dat het bericht waar is, wat het niet is denk ik, dan zaaien reacties zoals deze paniek. Maak je niet druk man...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben er nu helemaal van overtuigd dat je in je eigen wereld leeft, en je nauwelijks enige rekenschap geeft van andere mensen op deze wereld.
Toch fijn dat je ons allemaal de dood in wenst.
Wellicht dat je dat soort kreten voortaan beter voor je kan houden..?
And that's the real danger.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:56 schreef NorthernStar het volgende:
Na elke dreiging die niet uitkomt zijn mensen meer wat minder bereid om naar de volgende te luisteren, zodat men uiteindelijk wanneer klokkenluiders als AB met het echte verhaal komen, men het niet meer serieus neemt.
net of je dat nog merkt ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:53 schreef Sorella het volgende:
De de 28ste juni wordt ik 39 en de 29ste juni wordt mijn man 50 jaar, we zouden er iets leuks van maken maar ik doe nu maar helemaal niets, want het heeft toch geen nut als die meteoor op ons hoofd valt en scheelt me een hoop geld ook
hoezo geheime conferentie?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:17 schreef Chewie het volgende:
Ik had gedacht dat jij nu wel aardig in je element zou zijn met die geheime Bilderbergconferentie.
Maar mag die Apocalypse dan wel iets minder zijn? Heb je tenminste iets om aan je kleinkinderen te vertellen.
Ok ik had "geheime" tussen haakjes moeten zetten zo spraken ze er over op het nieuws en andere programma'squote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoezo geheime conferentie?
die conferences worden al tijden lang gehouden...
zoveel stelt de bilderberg echt niet voor hoor.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
heheik geloof er al helemaal niks van
we zijn er weer lekker ingetuind
* TheWilliedockSaints denkt met weemoed terug aan 8 march 2003![]()
Volgens Aussie Bloke zouden we dingen zien als dat de vloten uit zouden varen en militairen en veiligheidstroepen (onder een of ander voorwendsel) in paraatheid worden gebracht.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:30 schreef Maanvis het volgende:
Wat doen al die links in de openingspost die er niks mee te maken hebben? Kun je die niet gewoon weghalen?
iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:41 schreef got.rice het volgende:
alleen als ik het op journaal zie, dan geloof ik het pas...
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread48424/pg1quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:05 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Als het waar is en zij achter de verhalen van de OP zitten, dan vind ik het maar honden. Iedereen die bewust doem-hoaxes creert vanuit een standpunt dat zij beschrijven als "test" kan niet echt op mijn respect rekenen, zeker niet zoals zij zichzelf presenteren in dit stukje. De vraag die uit die post rijst : wie denken ze wel niet dat ze zijn? Ze hebben trouwens wel gelijk dat er enorm veel mensen zonder kennis en een gedegen kritisch verstand ronddwalen die makkelijk manipuleerbaar zijn, dat bewijst dit wel, vooral in de New Age-scene.
Intussen heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag of de Maan/Aarde uit balans is, want dat stuk gaat meer over de doem-verhalen van de OP zover ik kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |