abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2004 @ 21:05:50 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19737141
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

18 juni maar ff afwachten voordat ik met grote zakken ga slepen
je kunt ook naar iran verhuizen, daar hebben hullie een hele grote zandbak
  Admin dinsdag 8 juni 2004 @ 21:11:06 #227
2222 crew  iteejer
pi_19737297
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 21:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Onvoorstelbaar dat zulke onzin op een F.P terecht komt,en ook dat sommige moderators dit nog geloven ook,ik neem het Truth gedeelte nooit meer serieus.
Wie zegt dat de mods dat geloofden? Ik geloof dat jouw zicht op de realiteit niet al te juist is. Inderdaad, de mening van de mods hier is iets dat niet uit bv een wiskundige formule volgt. En is die mening daarmee variabel, dus in te vullen door je eigen fantasie?

In de Truth willen we toch wel iets meer binding hebben met de realiteit dan slechts jouw fantasie, ik denk dus dat je idd te zweverig bent voor dit forum.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 juni 2004 @ 21:11:28 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19737309
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 21:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

je kunt ook naar iran verhuizen, daar hebben hullie een hele grote zandbak
Volgens mij is een zakkie zand bij de Gamma halen toch NET iets eenvoudiger
  dinsdag 8 juni 2004 @ 21:15:25 #229
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19737429
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij is een zakkie zand bij de Gamma halen toch NET iets eenvoudiger
het hangt af van de overige omstandigheden. een ticket iran hoeft ook niet moeilijker te zijn, en je hebt er veel langer plezier van dan een zakkie zand van de gamma. bovendien hoef je de zandbak niet meer aan te leggen, want hij legt er al
  dinsdag 8 juni 2004 @ 21:16:30 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19737461
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wie zegt dat de mods dat geloofden? Ik geloof dat jouw zicht op de realiteit niet al te juist is. Inderdaad, de mening van de mods hier is iets dat niet uit bv een wiskundige formule volgt. En is die mening daarmee variabel, dus in te vullen door je eigen fantasie?

In de Truth willen we toch wel iets meer binding hebben met de realiteit dan slechts jouw fantasie, ik denk dus dat je idd te zweverig bent voor dit forum.
"wie niet in wonderen gelooft", sprak de geest zeer beslist, "is geen realist"
"oh, excuses" zei alladin bedeesd, "dan ben ik denk ik altijd al een zweverig typ geweest"

pi_19737807
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Maar dat zulke onzin op een frontpage terecht komt,ben je het wel mee eens?
Dit is meer iets voor hart van nederland ofzo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_19738649
nog altijd mooie blauwe hemel, another one bites the dust !!
Tief toch eens op met jullie apocalyptische voorspellingen zeg...
Pain is weakness leaving the brain !
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:39:52 #233
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_19739928
Hoax of niet, er zat wat voor de zon

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2004 @ 22:51:30 #234
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19740258
quote:
Caught in a comet's tale
By SAMELA HARRIS

A RETIRED Adelaide physicist has been dragged into an Internet hysteria – about a comet hitting Earth – by an imposter who has cast him as a doomsayer.

The drama has been unfolding around the world for a month, but has only just come to the attention of an angry Dr Grant Gartrell, a victim of identity theft and, as a result, the man credited with the end-of-the-world predictions.

"I am very displeased to be caught up in a hoax," he said.

Dr Gartrell's name has been widely published on the Internet as the originator of a prediction that comets were heading for Earth.

The 60-year-old, who now runs a blueberry farm at Mt Compass, has written a thesis on comets, but says that's where the connection ends.

Returning on Saturday from a caving conference in Tasmania, he found his telephone message bank and his e-mail crammed with messages from overseas – including one from a US journalist keen to break the comet story.

The person posing as Dr Gartrell first posted messages on Internet sites from "Aussie Bloke". He then identified himself as Dr Gartrell.

According to the hoaxer, the world does not have long to go and, tomorrow ,"the first dust cloud reaches earth", with a "darkening of skies".

>>verder
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:45:45 #235
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_19743172
Heb nog gen donkere materie gezien, zelfs venus stond het zonnetje vandaag niet in de weg, het enige wat donker is geweest vandaag was een pint guinnes...

proost!
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_19743380
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Mooi, das dan duidelijk.
R.I.P. topic.
En nu allemaal fijn slapen.
  woensdag 9 juni 2004 @ 07:44:56 #237
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_19745385
deze Bloke had ook het verhaaltje van John Titor gevolgd, en dat leek m ook wel wat (te weinig aandacht gekregen/veel gepest) en jullie trappen er allemaal weer in
  woensdag 9 juni 2004 @ 08:37:07 #238
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_19745673
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:39 schreef mazaru het volgende:
Hoax of niet, er zat wat voor de zon

[afbeelding]
Jep , venus was het toch ?

Nu ja , op naar de volgende dag der vernietiging van de aarde
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 9 juni 2004 @ 08:58:11 #239
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_19745880
Nou het was geen einde van de wereld. Maar mijn broertje en een goede vriend van me hebben wel een auto-ongeluk gehad. Het was niet ernstig maar mijn vriend heeft waarschijnlijk nog wel vocht bij de milt (ofzoiets) en heeft nog zowat overal wel pijn van de klap. Mijn broertje heeft alleen nog een beetje pijn van zijn schouder/ribben waarschijnlijk ook van de klap en airbag.

Ik weet dat het niet de einde van de wereld was maar er was wel een impact op mij en mijn omgeving.

Ontopic:
Als er wat aankwam die ons een aarde zou verwoesten met tsunami's (like the movies) dan riepen er wel meer mensen: LEARN TO SWIM !!!!!!!!!!!!!!!!
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_19753863
*op klok kijkt* ben ik nou nog niet dood? Tering, die mega-apocalypsen laten wel op zich wachten zeg...zat al met popcorn klaar, maar nee... *zucht*
"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."
pi_19754658
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:22 schreef Vogelbekdier het volgende:
*op klok kijkt* ben ik nou nog niet dood? Tering, die mega-apocalypsen laten wel op zich wachten zeg...zat al met popcorn klaar, maar nee... *zucht*
Of je leest verder en dan zie je dat het een hoax was. .

-edit- Bij de weg, ik weet niet of er nog behoefte aan is nu duidelijk is dat dit een hoax is, maar ik laat dit nog ff open. Niet volbaggeren! .

[ Bericht 18% gewijzigd door MUUS op 09-06-2004 15:13:36 ]
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19756433
't Kan ook zijn dat we pas op 18 juni, als de eerste astroïde neerstort er we er wat van merken en dus niet op 8 juni al. Dan gana we alleen die wolk in, maar er hoeft dan nog niet per se iets te gebeuren. MAar 't is toch vast wel weer nep.
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:48:51 #243
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19756675
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:41 schreef Eveli het volgende:
MAar 't is toch vast wel weer nep.
Wees blij dat het nep is/lijkt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 9 juni 2004 @ 18:21:35 #244
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_19760581
De aarde vergaat voorlopig nog niet, zolang er niks in het nieuws komt kan je er beter maar niet intrappen, het is elke keer hetzelfde liedje, ik maak me er echt niet druk meer om!
pi_19760936
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef MUUS het volgende:

[..]

Of je leest verder en dan zie je dat het een hoax was. .
Sorry mod, 'k zal het er de volgende keer even een grote 'sarcasme' sticker bij stickeren.
Maar, wat ik dus wou zeggen, is dat dit al de zoveelste keer is, hoax of niet, dat de wereld 'vergaat'. Maar 't kwam dus niet zo best over blijkbaar woei! Kan gebeuren.

Back on track...ik ben benieuwd wat ze de volgende keer gaan verzinnen.
"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."
pi_19760964
Woops, dubbelpost, sorry
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:25:45 #247
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_19762152
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 18:37 schreef Vogelbekdier het volgende:

[..]

Sorry mod, 'k zal het er de volgende keer even een grote 'sarcasme' sticker bij stickeren.
Maar, wat ik dus wou zeggen, is dat dit al de zoveelste keer is, hoax of niet, dat de wereld 'vergaat'. Maar 't kwam dus niet zo best over blijkbaar woei! Kan gebeuren.

Nieuws nieuws!

De ufo's komen aarde binnen vallen met 100den tegelijk.
Ze komen ons waarschuwen voor stormen, vloedgolfen, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, meteoriedeninslagen.
Daarna zal ons zonnesteltsel uitelkaar vallen, de zon houd in1keer op en dan is het einde van de wereld

Bron: SpeedyGJ
pi_19762253
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 18:37 schreef Vogelbekdier het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het sarcastisch bedoeld was heur. .

Alleen was iedereen gisteren voor dat hoax-bericht al sarcastische opmerkingen aan het maken en daarom dacht ik dat je het nog niet had gelezen. Schnappie? .
quote:
Gewoon meteorieten, want die doen het altijd leuk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19762946
Gelukkig, ik dacht al dat ik à-la Vlad the Impaler op een staak zou worden gezet door MUUS, maar ik ben gespaard! Aanschouw uw trouwe volgeling.

Okay, terug naar quel topique...ik zat eerder te denken aan iets wat we nog nooit gehad hebben...apocalypse door de vernietigende kracht die vrijkomt als twaalf hippies tegelijk in hun onderbroek gaan bloemschikken bij volle maan, bijvoorbeeld. Alhoewel dat weer meer richting de aquarius-nieuwetijds-5e dimensie-bla neigt. Maar daar kan je hele leuke sektes rond zien verschijnen denk ik.
pi_19763502
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:48 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wees blij dat het nep is/lijkt [afbeelding]
Eigenlijk wel, ja....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')