je kunt ook naar iran verhuizen, daar hebben hullie een hele grote zandbakquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
18 juni maar ff afwachten voordat ik met grote zakken ga slepen
Wie zegt dat de mods dat geloofden? Ik geloof dat jouw zicht op de realiteit niet al te juist is. Inderdaad, de mening van de mods hier is iets dat niet uit bv een wiskundige formule volgt. En is die mening daarmee variabel, dus in te vullen door je eigen fantasie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Onvoorstelbaar dat zulke onzin op een F.P terecht komt,en ook dat sommige moderators dit nog geloven ook,ik neem het Truth gedeelte nooit meer serieus.
Volgens mij is een zakkie zand bij de Gamma halen toch NET iets eenvoudigerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
je kunt ook naar iran verhuizen, daar hebben hullie een hele grote zandbak
het hangt af van de overige omstandigheden. een ticket iran hoeft ook niet moeilijker te zijn, en je hebt er veel langer plezier van dan een zakkie zand van de gamma. bovendien hoef je de zandbak niet meer aan te leggen, want hij legt er alquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is een zakkie zand bij de Gamma halen toch NET iets eenvoudiger
"wie niet in wonderen gelooft", sprak de geest zeer beslist, "is geen realist"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mods dat geloofden? Ik geloof dat jouw zicht op de realiteit niet al te juist is. Inderdaad, de mening van de mods hier is iets dat niet uit bv een wiskundige formule volgt. En is die mening daarmee variabel, dus in te vullen door je eigen fantasie?
In de Truth willen we toch wel iets meer binding hebben met de realiteit dan slechts jouw fantasie, ik denk dus dat je idd te zweverig bent voor dit forum.
Maar dat zulke onzin op een frontpage terecht komt,ben je het wel mee eens?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mods dat geloofden? Ik geloof dat jouw zicht op de realiteit niet al te juist is. Inderdaad, de mening van de mods hier is iets dat niet uit bv een wiskundige formule volgt. En is die mening daarmee variabel, dus in te vullen door je eigen fantasie?
In de Truth willen we toch wel iets meer binding hebben met de realiteit dan slechts jouw fantasie, ik denk dus dat je idd te zweverig bent voor dit forum.
quote:Caught in a comet's tale
By SAMELA HARRIS
A RETIRED Adelaide physicist has been dragged into an Internet hysteria – about a comet hitting Earth – by an imposter who has cast him as a doomsayer.
The drama has been unfolding around the world for a month, but has only just come to the attention of an angry Dr Grant Gartrell, a victim of identity theft and, as a result, the man credited with the end-of-the-world predictions.
"I am very displeased to be caught up in a hoax," he said.
Dr Gartrell's name has been widely published on the Internet as the originator of a prediction that comets were heading for Earth.
The 60-year-old, who now runs a blueberry farm at Mt Compass, has written a thesis on comets, but says that's where the connection ends.
Returning on Saturday from a caving conference in Tasmania, he found his telephone message bank and his e-mail crammed with messages from overseas – including one from a US journalist keen to break the comet story.
The person posing as Dr Gartrell first posted messages on Internet sites from "Aussie Bloke". He then identified himself as Dr Gartrell.
According to the hoaxer, the world does not have long to go and, tomorrow ,"the first dust cloud reaches earth", with a "darkening of skies".
>>verder
Mooi, das dan duidelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jep , venus was het toch ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:39 schreef mazaru het volgende:
Hoax of niet, er zat wat voor de zon
[afbeelding]
Of je leest verder en dan zie je dat het een hoax was.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:22 schreef Vogelbekdier het volgende:*op klok kijkt* ben ik nou nog niet dood? Tering, die mega-apocalypsen laten wel op zich wachten zeg...zat al met popcorn klaar, maar nee... *zucht*
Wees blij dat het nep is/lijktquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:41 schreef Eveli het volgende:
MAar 't is toch vast wel weer nep.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Of je leest verder en dan zie je dat het een hoax was..
Nieuws nieuws!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:37 schreef Vogelbekdier het volgende:
[..]
Sorry mod, 'k zal het er de volgende keer even een grote 'sarcasme' sticker bij stickeren.
Maar, wat ik dus wou zeggen, is dat dit al de zoveelste keer is, hoax of niet, dat de wereld 'vergaat'. Maar 't kwam dus niet zo best over blijkbaarwoei! Kan gebeuren.
Back on track...ik ben benieuwd wat ze de volgende keer gaan verzinnen.
Ik snap wel dat het sarcastisch bedoeld was heur.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:37 schreef Vogelbekdier het volgende:
[..]
Sorry mod, 'k zal het er de volgende keer even een grote 'sarcasme' sticker bij stickeren.
Maar, wat ik dus wou zeggen, is dat dit al de zoveelste keer is, hoax of niet, dat de wereld 'vergaat'. Maar 't kwam dus niet zo best over blijkbaarwoei! Kan gebeuren.
Gewoon meteorieten, want die doen het altijd leuk.quote:Back on track...ik ben benieuwd wat ze de volgende keer gaan verzinnen.
Eigenlijk wel, ja....quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wees blij dat het nep is/lijkt [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |