da's mooi want t ging over mijn reactiequote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef just me het volgende:
[..]goedmaaksex schijnt heerlijk te zijn!!
Schijnt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef just me het volgende:goedmaaksex schijnt heerlijk te zijn!!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:26 schreef golfer het volgende:
Lieve Hools, ik ga eens mijn mandje opzoeken en morgen voor het eerst sinds een maand een proberen een balletje op de golfclub weg te meppen.
Have fun verder en straks als jullie gaan slapen: handjes boven het dekbed houden.
Trusteh.
Scenario als ik het op me af laat komen:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Relax, dude.
Maak je niet zo druk er over en laat het gewoon op je afkomen.
Zet die ruzie met dat meisje uit je kop, laat je maat even afkoelen en ga gewoon feesten daar tegen die tijd.
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gedacht heb: "weet je wat ik doe? 2 uur van te voren blaas ik t allemaal af, en ga ik een weekendje lekker relaxen met mn mobiel uit." Maar ja, dat doe je dus niet...hoe graag je soms ook zou willen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
kun je niet gewoon tegen die lastige zeggen dat als ze t allemaal zo goed weten dat ze t organiseren dan van je over mogen nemen
ik heb het wel gelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:33 schreef ErikT het volgende:
T is hier echt te laat voor, niemand leest t, terecht, je kan beter GTST kijken, toch handig dat ik t ff kan neertypen.
Ik ga slapen. Bis morgen!
k bedoelde ook meer dat je je niet meer met t organiseren bemoeit omdat die gasten t allemaal toch zo goed weten en dat je alleen maar meegaat als klasgenoot zeg maar. kun je daar altijd nog wat flikken bij die gastenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gedacht heb: "weet je wat ik doe? 2 uur van te voren blaas ik t allemaal af, en ga ik een weekendje lekker relaxen met mn mobiel uit." Maar ja, dat doe je dus niet...hoe graag je soms ook zou willen.
Zelfs ik heb het llurkend tot me genomenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:33 schreef ErikT het volgende:
T is hier echt te laat voor, niemand leest t, terecht, je kan beter GTST kijken, toch handig dat ik t ff kan neertypen.
Ik ga slapen. Bis morgen!
Ja maar zonder mijn caravan, mijn tent, mijn stereotoren, mijn bbq, en al die andere shit die ik verzorg wordt t niet wat...dus. Plus t gezeik is pas vorige week maandag begonnen, de organisatie 2 maanden terug. Zou beetje zonde van de tijd zijn. Plus dat ik het voor de meerderheid van de mensen heel leuk vind om te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k bedoelde ook meer dat je je niet meer met t organiseren bemoeit omdat die gasten t allemaal toch zo goed weten en dat je alleen maar meegaat als klasgenoot zeg maar. kun je daar altijd nog wat flikken bij die gasten
oke, logisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja maar zonder mijn caravan, mijn tent, mijn stereotoren, mijn bbq, en al die andere shit die ik verzorg wordt t niet wat...dus. Plus t gezeik is pas vorige week maandag begonnen, de organisatie 2 maanden terug. Zou beetje zonde van de tijd zijn. Plus dat ik het voor de meerderheid van de mensen heel leuk vind om te doen
iets am Ringquote:Op vrijdag 4 juni 2004 06:36 schreef superjoden het volgende:
festival waar,wat, wie ?
rock am ring zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 06:36 schreef superjoden het volgende:
festival waar,wat, wie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |