Lust jij ook een broodje poep?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa Joepie de poepie
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:05 schreef rubbereend het volgende:
JM heeft zojuist in de oude Hools gepost, de hools die op slot zit
ze onderschat dr krachten die ze nu heeft als mod
misschien iets als in fightclub, dat je onbewust ergens mee bezig bentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef ErikT het volgende:Avond!
Ik snap er niks meer van
Nu lijk ik opeens mot te hebben met een maat...volgens mij is er iets heeeeel geks aan de hand
Die concurrent ben je dus in Renesse kwijt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef ErikT het volgende:Avond!
Ik snap er niks meer van
Nu lijk ik opeens mot te hebben met een maat...volgens mij is er iets heeeeel geks aan de hand
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
psst, JustVoetbalcommissie, deze was al vol en dicht.![]()
nou hoor...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:05 schreef rubbereend het volgende:
JM heeft zojuist in de oude Hools gepost, de hools die op slot zit
ze onderschat dr krachten die ze nu heeft als mod
Nuecken om het goed te maken dan maar?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:17 schreef just me het volgende:
nou hoor...
Nee daar gaat t juist allemaal over. Over hoe wat waar wanneer. Maar er staat dus al bekant 2 maanden een plan vast, en nu moet dat opeens allemaal om? En doet hij opeens heeeeel moeilijk over lang in Hsluis blijven (waar mijn ouders wonen, wij een caravan ophalen en ik boodschappen wilde doen). En ik heb dus een beetje mot met dat meisje en die heeft het geld (lekker handig, chapeau voor mij). En hij heeft een auto en komt uit Limburg ons ophalen in Utrecht, en dan rijden we door naar Hsluis. Maaaaar, hij wil laat hier zijn, en zo vroeg mogelijk in Renesse. Maar in Hsluis is heel veel te doen. Dus ik begrijp er helemaal niks meer van en zit hier een partij helemaal gek te worden VAN AL DIE DOMME KUTMENSENquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die concurrent ben je dus in Renesse kwijt?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nuecken om het goed te maken dan maar?
volgens mij zit ik onbewust aan de gekste paddestoelen die je je voor kan stellen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien iets als in fightclub, dat je onbewust ergens mee bezig bent
Relax, dude.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef ErikT het volgende:
heel verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |