Die zijn al heel vaak voorbij gekomenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:36 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ik kan me haast niet voorstellen dat deze nog niet voorbij zijn gekomen maar deze staan voor mij met stip op 1
www.sugababes.nl
www.superdudes.nl
wie is dat? lekker wijfquote:
had al zo'n vermoeden jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:38 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Die zijn al heel vaak voorbij gekomen
Iemand van het BO-forum: http://forum.breakout.nl/(...)ofile=sparky-privatequote:Op donderdag 3 juni 2004 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wie is dat? lekker wijf
mocht Tooske willenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tooske in haar jonge jaren
die slet op die fotoquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:46 schreef ook_gek het volgende:
wie is dat dan
Bruine kijkers, omringt door 5 kilo make up en 80 BrEeZaH Flesjesquote:
quote:
Donderdag, 03 Juni 2004 - 22:22
Iedere keer als ik neuk wordt mijn lul kleiner. Ik weet dus absoluut niet hoe ik dit kan voorkomen. Hij is in 6 maanden al 3 cm. gekrompen. Als dit zo doorgaat (heb ik uitegerekend) heb ik over ongeveer 24 maanden geen lul meer. WAT KAN IK ERTEGEN DOEN!!!!!!!!!!!
quote:Mtijn
Donderdag, 03 Juni 2004 - 23:05
Als dat krimpen klaar is met je lul gaatie verder met je hersenen!
Beach
Donderdag, 03 Juni 2004 - 23:07
Whehehe MTIJN![]()
Ook_Gek
Donderdag, 03 Juni 2004 - 23:09
zeggen tegen je vriendin dat het geen zuurstok is waar ze op moet bijten.
Sebas
Donderdag, 03 Juni 2004 - 23:23
Ja wat denk jij dan. Dat ding slijt natuurlijk!!!
Moet je even naar de dichtsbijzijnde disco gaan en tegen een meisje zeggen dat als ze heel hard zuigt er breezah uitkomt en haar haar gang laten gaan. Dit zorgt ervoor dat hij weer wat groeit.
quote:ABN - Barbie trut
Barbietrut met je natte kut ,
poesje en strak bloesje ,
D-cup make up,
hoor je thuis in een poppenhuis
of in een dwangbuis
Snolle met krollen willen me mollen net als bijna drollen
In de middeleeuwen
ah shit verborgen ollen komen op me af ik heb een slecht voorgevoel
want ik ben een gewone jongen
snap je wat ik bedoel,
geen mobiele foon of gouden ketting aan m'n nek,
geen bieter en geen look dus vertrek
Met je schmink aan je kaken ,
en als je met mij gaat slape
moet ik altijd een nieuw laken bestelle
je make up is enige wat kan telle
terwijl je men naam niet eens kan spellen
Je schoonheid mag je niet misbruike
gewone meisjes begrijpe niet wat je wil bereiken.
Weken aan een stuk elk bloesje te strijke
dat je met geen ander mag vergelijken,
want alles wat je draagt mag niemand anders hebben
zie je iemand anders met die kleren dan ga je backsteppen.
D-cup make up,
of in een dwangbuis
Iene miene mutte tien pont kutte
wat is er aan de hand met die barbietrutte
Scheuren met haartjes die ze kleuren
die zich door jongens laten keuren
hou hun kut open deure en zeuren
hey hey hey rapperkes
waarom ben je me aant disse
je mag toch in me klaar kome niet in me pisse.
Je noemt me een snol
en je noemt me een slet
gewoon omdat men kut
m'n borsten en men bed
meer bezocht worden dan de Eifeltoren
omdat alle jongetjes hun pikkie in me boren.
Met men pijplippe laat ik alle jongens glippe
en als jij zin heb mag jij me ook eens wippen
Als snol val ik nooit uit men rol
Mijn borsten zijn vol zonder collesterol
Men haartjes zijn blond en mon kontje rond
Sex is gezond kom klaar in m'n mond
elke dag laat ik mij door iemand anders ophale
als zij tenminste Mijn kleertjes kunnen betalen
D-cup make up,
of in een dwangbuis
Slette met vette
opgezette tette
die wille me plette
dus ik moet oplette
als ik de bloemekes ga buitenzette
Belette ze de jannette hun gat te Ontvette
want ze bezette de toilette
om zich te schminken en verminken
mekaar te Verdrinke zorge dat ze stinke
Voor de flinke binke
Haartjes blonderen
Glimlach forseren
Je late trakteren
door ouwe meneren die je begeren
In je mond klaarkwamen
maar ook zij zullen beamen
Je bent geen aangename
ombegrepe niet voor mij
maar een ordinaire Poeta
en heel de kama sutra die ken je vanbuite
Je mist alleen rood licht en etalage ruiten
De snollen club
geen verstand ja
maar wel een D-cup
of zitte je hersens verstopt in je make up ?
quote:
S4mir4
Donderdag, 03 Juni 2004 - 09:39
Ik bEn vOrIgE MaAnD DoOr mIjN Ex oNtMaAgD HeT WaS ToEn aL UiT MaAr k hOuW NoG HeEeEeL VeEl vAn hEm. MaAr hIj hEeFt mIj vErTeLt dAt hIj eEn vRiEnDiN HeEfT En mIj dUs nIeT MeEr wIl zIeN. mAaR Ik hOuW NoG ZoO VeEeEl vAn hEm! En iK DeNk dAt iK ZwAnGeR VaN HeM BeN MoEt iK HeT DaN HoUdEn? HeLp mE PlEaZzZz
quote:Classpc
Donderdag, 03 Juni 2004 - 20:03
Hoe lang ben je eigenlijk bezig geweest met het typen van dat bericht?
Jeez, daar ben ik zelf wel een kwartier mee bezig.
Waar breezers al niet goed voor zijn he.
Ik heb mijn eigen naam dus " boy_snakeye" , Ook_gek ook , mtijn ook de rest weet ik nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:44 schreef Markster het volgende:
wie is wie op dat forum ?
heb je je hotmail adres gegeven? dan kan ie bij je ongewenste post zijn binnengekomen , bij mij wel althansquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:47 schreef Markster het volgende:
ik ben markster
mits ik me mailtje nog krijg
oh yeahquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Markster is aanwezig !!!
Ik las het vroeger altijd , die strip achter was wel lachuh enzo....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zometeen ook..
maar serieus.. dat blad breakout is de reden dat al die dozen willen pijpen en neuken zonder dat ze weten wat het is
Wie is sebas dan ? Toch geen Fokker! right?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:57 schreef Poerkie het volgende:
Ja, en als ze nou nog eens een beetje goede voorlichting krijgen![]()
party is wel grappigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit alleen in love, zijn die andere ook boeiend dan?
ja lekker serieus op jou zwangere slikkende mond en handenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:02 schreef Poerkie het volgende:
Geen flauw idee wie die Sebas is, maar hij gaat er lekker op in
Hangt die persoon nog rond? Heb nog een vraag voor hemquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ja lekker serieus op jou zwangere slikkende mond en handen
yupquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hertog_Martin = 50eurocent?
quote:Je kan die kat beter met rust laten, want die is van de buren. Als hij weet dat hij bij de buren ook welkom is zal die misschien niet meer terug gaan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
WTF, ik krijg elke keer gedoe met die 50 lijnen limiet terwijl ik maar 10 regels heb!
ja ik ook, amateurs.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
WTF, ik krijg elke keer gedoe met die 50 lijnen limiet terwijl ik maar 10 regels heb!
hij zegt het wel, maar hij laat het wel gewoon toe, deed ie bij mij ook, alleen in gwone berichten wil het niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik probeer nu nieuw topic te maken.. 8 regels maar. en elke keer godverdomme dat "Je mag helaas per keer niet meer dan 50 lijnen versturen"
fuck you!
quote:Poerkie
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 01:22
ik mag die blaadjes niet kopen dus ik leez ze alleen stiekum bij een vriendin. zij moet ze alleen wel altijd van een vreemde plek halen, bovenop de kast in haar ouders zijn slaapkamer. ik vind dat vreemd want haar moeder kan ze toch ook gewoon in de krantebak leggen?
http://www.ijsqueen.com/vertaler/quote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:37 schreef teig het volgende:
iemand het adres van de breezah vertaal pagina????
en heb me ook aangemeld bij het forum gewoon als teig!!
ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:13 schreef ook_gek het volgende:
heb net ook nog effe gereageerd
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef ook_gek het volgende:
Was geen gek idee he om daar maar te gaan reageren
quote:uit: Sex gehad met een breezah slet
Blondalicious01 Vrijdag, 04 Juni 2004 - 10:59
nouw een ramp een beetje bloed ze is gewoon ongesteld
Dank je..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef Enchanter het volgende:
vond deze reactie ook wel leuk
Lievu Tha_T,
is helemaal niet erg joh.. Zelfs een kleine piemel is liefig. Hoef je je helumaal niet voor te schamen. M'n papa heeft ook niet soon grote piemel, en dat vind ik ook niet errug!
Ik minderquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef Enchanter het volgende:
vond deze reactie ook wel leuk
Lievu Tha_T,
is helemaal niet erg joh.. Zelfs een kleine piemel is liefig. Hoef je je helumaal niet voor te schamen. M'n papa heeft ook niet soon grote piemel, en dat vind ik ook niet errug!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik minder
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik minder
quote:Vrijdag, 04 Juni 2004 - 13:48
Lijkt wel of hier allemaal weirdo's komen 'peens??
sick
Ze moesten eens wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:50 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Deze dan:
[..]
Dank uquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:50 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Deze dan:
[..]
Moet je die topics even in nieuwe vensters openen, kan je sneller reageren in allerlei topics.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:59 schreef classpc het volgende:
breakfout is nog steeds reetetraag.
net zoals gister
is die reactie van jou?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:57 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Dank u
Aha...quote:Eén van de bestand die nodig zijn om deze opdracht te voltooien is in gebruik door een ander proces. Wacht aub 5 seconden en probeer het dan weer.
[users.txt]
Please contact Redactie Break Out! if this problem persists.
quote:Oeps, je gebruikt meer dan 20 letters achter elkaar, spatiebalk kapot?
En dank je wel..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:28 schreef Beach het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47614.html?1086352003 hoezo dom
Lisette komt van hierquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:28 schreef Beach het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47614.html?1086352003 hoezo dom
Beach = beach op breakout![]()
Aangenaam..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:31 schreef Beach het volgende:
En hoe heet Lisette hier dan?![]()
Hoelang heb je daar over gedaanquote:Me Ex zIj dAt iK 3n bReZeRsL3T W4S???!?! HiHi wAt i$ DaT En w4r sLaT DaT Op?!!!??? Duhh iK MaG EiGlIjK NoG GeNeN$ dRiNkEn vAn mE Mo3dEr eN HaR VrI3Nd1!!!!11!
quote:... Ik las ook dat je poesje er af kan vallen.. kan dat dan niet gebeuren?
Haha maar deze reaktie is volgens mij wel 'serieus':quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Hoelang heb je daar over gedaan
[..]
![]()
En dat zij er volgens mij nog heel wat..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:51 schreef Poerkie het volgende:
Ook leuk: al die meisjes die al die topics doorlezen en totaal niks doorhebben
Ook aangenaamquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Haha maar deze reaktie is volgens mij wel 'serieus':
-------
Lovely_Lowlow
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 14:36
Hihi ja dop zat dur nog in. Moest ze extra douchen van de dokter von ze wel vet OK ;-)
Dokter heeft dopje duruit gehaald. ('k hoop da ze ditnie leest) Vet voor l*l man.
Pussy kan er toch niet uitvallen? Toch?
Deze mischien.quote:Melena
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 14:51
Waarom vind iedereen dit zo vies en een vibrator niet? Masturberen met de elektrische tandenborstel is dus smerig omdat het oorspronkelyk een ander doel heeft? Wat een bullshit. Ookal zou je datzelfde borsteltje voor je tanden gebruiken, is een meisje beffen dan ook meteen blèh en gatsie? (In jullie taaltje)
Ik ben 50eurocentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ook aangenaam
Maar wie is nu precies wie op dat forum want ondertussen zitten er volgens mij alleen nog maar FOK!ers.
Rmoniuzzzquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Da hopman het volgende:
Maar wie is nu precies wie op dat forum want ondertussen zitten er volgens mij alleen nog maar FOK!ers.
quote:Ysske: poerkie is dom....
quote:Haha, leuk allemaal voor dat meisje.. kan zij d'r wat aan doen! ze wil gewoon even wat hulp ja?! jeej.. doe is normaal! XxXxX
BLONDalicious, I rest my case...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47599.html?1086346671
Die Blondalicious neemt het nog serieus ook! haha damn
Dat heb je toch gvd door?
als de breezer op is blijven ze maar aan je lul zuigenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Da hopman het volgende:
W4T Is R m= mEt eN BrEeZahsLeT?
Jezus.. jij bent ook op dreef!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:07 schreef Poerkie het volgende:
De echte meisjes/meiden komen nu ook op het forum, begint nu echt leuk te worden met die serieuze reacties
quote:... En @Poerkie: Jy moet al helemaal je domme tifuskop houden, achterlyk kind, als je niet weet dat je van sperma doorslikken niet zwanger kan worden en ook niet weet waar de baarmoeder zit moet je eerst terug naar de basisschool voordat je hier idiote reacties komt posten.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:18 schreef super-muffin het volgende:
is Rmoniuzzz ook een Fokker?
want hier gebruikte die![]()
welk topic dan, kan ik even mee pratenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:17 schreef Poerkie het volgende:
Ik word inmiddels wel herkend...
[..]
En dit in slechts minder dan een dag tijd
Jero is jeroen en die werkt bij Reaal. (sukkel heeft zijn zakelijke iemeel erbij staan). Hebben jullie je profiel nog niet ingevuld?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef Poerkie het volgende:
Jero is niet van hier toch?
quote:Jy bent nog dommer dan ik d8, als iemand @ voor een anders naam zegt betekend dat het stuk tekst dat daarop volgt voor die persoon bestemd is. Idioot. Dus als ik typ @poerkie, wilt dat zeggen dat de daarop volgende regels alleen betrekking op jou hebben en niet op de rest. Leer begrypend lezen domme bosmongool. En je hoeft geen les te hebben om dat soort simpele dingen te weten, als je ff logisch nadenkt kan je er zelf ook wel achter komen dat je van sperma slikken niet zwanger word. Het is beter als je nu je kop houdt gezien je nergens wat vanaf weet en volgens my erg vaak op je hoofd gevallen bent als klein kind.
ja, dusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
ok ook wat geadd aan je topic, ik hoop dat ze er serieus op in gaan, zal wel![]()
ze proberen gewoon grappig te zijn hèquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef Poerkie het volgende:
He, mijn topic! Wat doen ze?
http://forum.breakout.nl/messages/12/47618.html?1086356125
Ja ga erop in zeg.quote:Lovely_Lowlow
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 15:36
Enigste is het juiste woord!
Rmoniuzzz
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 15:37
*dingdingding*
Onzeker
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 15:39
waarom probeer je een bel na te doen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:44 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
uhm, ik ben "Onzeker"
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef Da hopman het volgende:
onzeker is ook van FOK
quote:Oei oei, je zij @poerkie nu heb je the evil eye-spreuk over je zelf afgeroepen.
-pakt colaatje en wacht af
quote:Over die alt 139: Je meot zorgen dat je numlock aanstaat, en dat je, terwijl je je linkeralt ingedrukt houd, 139 van je rechter getallenveld intikt.
k heb je maar ff een serieuse reactie gegeven daarow ;-)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef Poerkie het volgende:
He, mijn topic! Wat doen ze?
http://forum.breakout.nl/messages/12/47618.html?1086356125
Gelukkig zeg... ik dacht heel even dat het iemand buiten Fok was...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:11 schreef cyberbull het volgende:
[..]
k heb je maar ff een serieuse reactie gegeven daarow ;-)
GENIAAL op dit stukquote:Poerkie
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 15:57
je moe gewoon zorgen dat je niet nat bent en geen sperma op je handen krijgt :
quote:Konijntjuhh
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 15:55
haay,
Ik ben zaterdag(eerste dag van de cyclus) gestard voor het het eerst met de pil. Toen ben k woensdag nacht zonder voorbehoedsmiddelen(behalve slikken van de pil) met ene jongen naar bed geweest. Ik heb geen enkele pil overgeslagen(van de 5 die ik al geslikt heb)
een vreindin van mij zei dat hij nog niet safe is(heeft dezelfde pil)
een andere vriendin(ook de zelfde pil) zei van wil
de apotheek zei van niet
toen belde ik de huisarts voor een morning after pil die zei dat hij al wel veilig was!
Wat moet ik nou doen?
Ik barst van de zenuwen straks ben k wel zwanger terwijl dat de dokter zei dat hij safe was. wie moet ik geloven?
Hoi Poerkie!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Hoi Lies!![]()
jah hier op het werk ook weer een goede dag gehadquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef Da hopman het volgende:
http://forum.breakout.nl/(...)ovely_lowlow-private
Ik ga ook zo maar eens naar huis. Was weer een vruchtbare dag op mijn werk.
Ja.. top he!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:37 schreef CasB het volgende:
[afbeelding]
Persoonlijke Quote:
Zonder een neger, voel ik me een stuk leger.
Lekker wijf ben je DJ
Het was een geslaagd topiquequote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:08 schreef badboynova het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47594.html?1086365875 whahahahaha
En het begon zo kleinquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
lol er komen elke keer meer mensen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:23 schreef wanabe het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47637.html?1086369760
triest
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:23 schreef wanabe het volgende:
triest
Het meest trieste is dat mensen het ook nog serieus gaan nemen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:26 schreef funmaster het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47625.html?1086367550
fucking briljant, probeer eens zoiets te openen op fok!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:23 schreef wanabe het volgende:
triest
Ja, dat is leuk! Die meiden die dingen met zichzelf gaan vergelijken enzo, hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47615.html?1086370266
Je hebt dan een spatie achter de laatste punt staan. En dat ziet hij als een leegte. Moet je maar eens oplettenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:35 schreef MikeyMo het volgende:
tering wat een schijtforum: niet meer dan 50 rijen per bericht, eerst 4 keer je bericht verifieren...
Hoe lang blijft zaad leven? (Dringend antwoord nodig!!!)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:43 schreef Poerkie het volgende:
SEX![]()
Ik wou hem net quotenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:43 schreef ook_gek het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47634.html?1086371002 Ik kon het niet laten
Die heeft geen lang leven in het vooruitzicht zie ik alquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zaad leven? (Dringend antwoord nodig!!!)
Hij heeft het toch nog 3 minuten overleefdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Een slotje van Dagonetquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
http://forum.breakout.nl/messages/12/47479.html?1086363167quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoe maak je die quotes en smilies daar???
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:52 schreef Poerkie het volgende:
Die Gezel![]()
Hij begint nu ook een haat tegen iemand te krijgen, haha
Kom jij 'ns terug naar ptaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
JE MOEDER IS EEN HOER HEY HEY
Hij is nu boos die gazel
Jawelquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:49 schreef ook_gek het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47618.html?1086371345
IS toch niemand van Fok?
Maar het BA forum is leukerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kom jij 'ns terug naar pta
Weet nie. Volgens mij weet ie niet van dit topic. Maar hij vroeg me gistere of ik wel eens op fok kwam ivm een smiley die ik gebruiktequote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:56 schreef Poerkie het volgende:
Wie dan?
Die had ik maar ff omhoog gehaald, waar nog te weinig reactiesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:58 schreef funmaster het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47556.html?1086371756
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef Ricky2k4 het volgende:
[..]
Weet nie. Volgens mij weet ie niet van dit topic. Maar hij vroeg me gistere of ik wel eens op fok kwam ivm een smiley die ik gebruikte
Nee GC is beterquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kunnen we zo niet ff de titel veranderen naar " Doe alsof je een breezahsletje bent deel 6" En dan dat ff in onzin zetten![]()
Hij is boosquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:03 schreef Poerkie het volgende:
GEZEL !!![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.breakout.nl/messages/12/47618.html?1086372026
Ja, er komt ook nog ander volk dan van Fokquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47643.html?1086372428
wie is dit??? Geen fokker??? Toevoegen op msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |