Is op slot. Dank voor het melden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
Allochtonen in te dure auto's
Racistisch topic
NSBer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Meki het volgende:
[Deel 338] The Saviour of his country
Dubbel
Sinds wanneer is humor racisme?quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is op slot. Dank voor het melden.
Sinds dat de immigraten zich schuldig maken aan het belijden van de Islam. Sinds wanneer is racisme humor?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sinds wanneer is humor racisme?
Zeg doe ff normaal, wat heeft Nieuw Rechts met die brandstichting te maken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:47 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil graag een racistisch topic onder de aandacht bregen: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/42933
Zou deze gesloten kunnen worden? Dit kan echt niet Zijn hier geen regels voor?ik kots hier echt op! Echt misselijk
![]()
Waar is de moderatie in godsnaam. het is hier niet Nieuw Rechts![]()
Waar zie jij humor in de OP?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sinds wanneer is humor racisme?
Dat is zo, de moderatie laat te wensen over.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hahahaje hebt gelijk. Maar die reacties op dit nieuwsfeit kan echt niet
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg doe ff normaal, wat heeft Nieuw Rechts met die brandstichting te maken?
Waar zie je iets staan over ras?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:47 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil graag een racistisch topic onder de aandacht bregen: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/42933 .
Mhaw, op de FP begint de moderatie aardig op gang te komen geloof ik. En daarbij: domheid kan je niet verbieden, dus...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is zo, de moderatie laat te wensen over.
Is ook dicht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Meki het volgende:
[Deel 338] The Saviour of his country
Dubbel
Allemachtigquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waar zie je iets staan over ras?
Dat hele topic is gewoon niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waar zie jij humor in de OP?
Jij vind het al racisme als ik zeg dat sommige negers kroeshaar hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Allemachtig
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jij vind het al racisme als ik zeg dat sommige negers kroeshaar hebben.
De reacties wel ja, maar de openingspost lijkt mij bloedserieus.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat hele topic is gewoon niet serieus te nemen.
Nee, ook al is het niet serieus te nemen, dan nog niet. Voor niet-serieuze onderwerpen is er ruimte in de slowchat.quote:Kortom, gewoon weer open s.v.p.
Zo goed?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Verdonk met ketchup besmeurd
Waarom nou weer een taalkundig foute topictitel? Eerst was hij [de titel] wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |