En is ze zelfs een jaar jonger!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:02 schreef okee6 het volgende:
Bacsinszky staat liefst 756 plaatsen hoger op de wereldranglijst
Bij de dames is dat een pre. Ook Verkerk heeft laten zien hoe ver je ermee komtquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:21 schreef Juan Zueco het volgende:
Nr. 1 op de lijst van overleefde matchpoints.![]()
Voor beiden ook waarschijnlijk de enige kans die ze krijgen om een Grand Slam toernooi te winnen. Ik gok op Myskina, al weet ik niet waarom.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Compleet Russische finale bij de Dames: Myskina - Dementieva.
Gezien de vorm waarin Myskina verkeerd, gok ik ook op haar als winnares.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor beiden ook waarschijnlijk de enige kans die ze krijgen om een een Grand Slam toernooi te winnen. Ik gok op Myskina, al weet ik niet waarom.
Leuk, hoop dat Malisse eindelijk die top 20 speler wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef Heero87 het volgende:
Malisse en Rochus naar de dubbelfinale! Prachtig, wat voor deze Slam hadden ze in geen jaren meer gedubbeld!![]()
Slaat nergens op dat dit hun enige kans is....quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voor beiden ook waarschijnlijk de enige kans die ze krijgen om een Grand Slam toernooi te winnen. Ik gok op Myskina, al weet ik niet waarom.
Tegen de zussen Williams en Henin/Clijsters in topvorm (of zelfs normale vorm) is ze vrijwel kansloos. En dat geldt voor al die Russinnenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Slaat nergens op dat dit hun enige kans is....
Ze zijn nog hartstikke jong (22 of 23) dus ze kunnen best nog wel een paar jaar mee. Myskina komt zelf pas net een jaartje ofzo bij de absolute top kijken.....
Tot nu toe wel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tegen de zussen Williams en Henin/Clijsters in topvorm (of zelfs normale vorm) is ze vrijwel kansloos. En dat geldt voor al die Russinnen
Wat was het probleem dan precies???quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:20 schreef Hawk het volgende:
Coach Bogstra (in Studio Sportzomer) over Krajicek nadat ze verloren heeft: "als je zo iemand een hand geeft, gaan we eerst eens beginnen met opvoeden!
Aan het eind van de wedstrijd liep ze richting scheidsrechterstoel en gaf ze naast het net gekomen haar tegenstandster blindelings de (slappe) hand. Volgens Bogstra moet je lief en oprecht feliciteren. Je moet inwendig boos zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat was het probleem dan precies???
Ik heb ff Studio Sportzomer gemist
Lief en oprecht zei hij niet, je moet gewoon iemand correct een hand (aankijken, je naar de persoon toedraaien) geven.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
Aan het eind van de wedstrijd liep ze richting scheidsrechterstoel en gaf ze naast het net gekomen haar tegenstandster blindelings de (slappe) hand. Volgens Bogstra moet je lief en oprecht feliciteren. Je moet inwendig boos zijn.
ja maar wat wil je tegen een muur die alles terugheeft, Nalbandian moet aanvallen en dat is ook niet zijn spel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:21 schreef Chadi het volgende:
Gaudio is goed maar Nalbandian maakt gewoon ontzettend veel fouten
Nee joh, Coria eet hem op....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:37 schreef Chadi het volgende:
als die kut kakker henman hem maar niet wint
Say what?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:01 schreef Prox het volgende:
jemig wat spannend die 2de set!!!
Ik ben voor henman maar ik geef hem weinig kans
wooooooooooohooquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:08 schreef Prox het volgende:
Lekker! Eerste game binnen
Hij bedoelde waarschijnlijk de 2e set van de 1e halve finale wedstrijd, en dat hij bij de 2e Henman weinig kans geeftquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Say what?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef At_Fundum het volgende:
Ik denk dat hij mentaal toch al gebroken was doordat hij een 5-1 voorsprong in de set weggaf en dit kwam er gewoon lekker bovenop. De grootste verliezer bij deze arbitrale blunder (dat hij het niet meteen opmerkt) is de scheidsrechter, die zich mag gaan verantwoorden bij de atp.![]()
Hij stond in 2002 al in de finale. Van Wimbledonquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:34 schreef mitt het volgende:
Nalbandian komt er nog wel eens te staan, waar dan ook in de finale.
en 3-2 voor Henmanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
Coria heeft de eerste break al binnen, 2-1 en zelf aan service.
De ATP gaat daar niet over, dat is de ITFquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef At_Fundum het volgende:
De grootste verliezer bij deze arbitrale blunder (dat hij het niet meteen opmerkt) is de scheidsrechter, die zich mag gaan verantwoorden bij de atp.![]()
Goed id! Doe ik ook ff nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik kijk naar BBC 1, erg leuk met commentaar van John Mcenroe!! Bovendien gaan ze er om 6 uur NIET uit voor jounaal o.i.d.!!
Wordt vanzelf weer groter!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:05 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Goed id! Doe ik ook ff nu.
klein beeldje, zeg!![]()
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:27 schreef tukkeronline het volgende:
Is die knappe meid, die steeds in beeld is, de vriendin van Coria??
![]()
Weet je niet maybe komt hij terug in de volgende setquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:50 schreef Jaystified het volgende:
Over en sluiten voor Henman
Ik durf zoiets niet te zeggen... want telkens we dachten het zo ver was, verloor hij van het nummer 258 van de wereld.quote:Leuk, hoop dat Malisse eindelijk die top 20 speler wordt.
3e ronde eruit in een vijfsetter tegen Hewitt......quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:34 schreef Georges het volgende:
Hoe ver is Verkerk eigenlijk gekomen?
En wegquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:47 schreef mitt het volgende:
machtpoint![]()
Nope, dat zie je niet verkeerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:43 schreef Olmo het volgende:
Henman is toch gewoon een enorme kneus, of zie ik dat nou echt zo verkeerd
Volgens mij wordt de herenfinale een vrij moeizame wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:02 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat zien jullie wel verkeerd, heeft het tournooi absoluut kleur gegeven met zijn aanvallende spel! Leuk wordt dat dit wekend: Rusland-Rusland, Argentinie-Argentinie...spannend!! Zelfde speelstijlen, we hangen met zun allen voor de buis!
Zoalsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:06 schreef Olmo het volgende:
Ik niet... ik kijk alleen échte sport
Volgens mij had henman een beetje geluk dat coria niet zo goed speelde als zijn vorige partijen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de herenfinale een vrij moeizame wedstrijd.
2 verdedigers tegen mekaar. Zullen wel eindeloze rally's van de base-line worden.
Ik ben het er wel mee eens dat Henman best leuk gespeeld heeft dit toernooi en knap gebald heeft tegen al die gravelbijters.
Maar Henman vind ik ook wel een kneus. Hij is gewoon saai en ik vind zijn slagen niet echt mooi ofzo. Beetje klassiek en daar ben ik niet zo van.
Maar wel leuk dat een aanvaller weer eens zo ver komt.
Ik ga voor Dementieva.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:09 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok op een overwinning van Myskina vandaag.
Ik denk dat dat wel mee valt. Henman sloeg alles diep en pakte alle te korte ballen aan die Coria sloeg en dat ging heel goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:44 schreef dewd het volgende:
[..]
Volgens mij had henman een beetje geluk dat coria niet zo goed speelde als zijn vorige partijen.
Idd, viel me ook al op.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:20 schreef Hawk het volgende:
Is dit de eerste keer dat er een volkslied wordt gespeeld op Roland Garros?
Ik kan me dit van de vorige keren helemaal niet herinneren
inderdaad die gast zag er ook vrij doorgesnoven uitquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:27 schreef zjroentje het volgende:
Jammer dat de finale niet veel voorstelde.
En wat stond er in godsnaam voor een 'rapper' op het podium.
nu ja, wij wel straks op sporzaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:26 schreef Butra het volgende:
Het is wel weer godsgeklaagd dat we de dubbelfinale nergens kunnen zien. Als je verslag doet van zo'n toernooi, doe het dan volledig.
tegen Nalbandian was daar tijdens de wedstrijd anders niet veel van te merken. Enkel achteraf was de ontlading wel groot.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:50 schreef mitt het volgende:
Ik ben alleen bang dat Gaudio teveel zenuwen heeft en gigantisch af zal gaan, maar laten we het niet hopen.
ik denk gewoon dat Coria gaat winnen..
In een finale kun je niet afgaan, alleen dik verliezenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:50 schreef mitt het volgende:
Ik ben alleen bang dat Gaudio teveel zenuwen heeft en gigantisch af zal gaan, maar laten we het niet hopen.
ik denk gewoon dat Coria gaat winnen..
Steffi Graff tegen een andere Russische, twintig jaar geleden ofzo: 6-0 6-0 in 34 minuten.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:13 schreef Oss het volgende:
Myskina - Dementieva was waarschijnlijk de snelste finale ooit van Roland Garros.
Of is er ooit een snellere finale gespeeld?
Ze zijn nog niet begonnenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:05 schreef mitt het volgende:
Zowel Ned.2 als Eurosport laat de MotoGP zien
nou ... de hoeveelste game van de partij gaat Gaudio een game halenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:37 schreef golfer het volgende:
5-0 intussen al voor Coria, wat een inmaakpartij.![]()
en als Gaudio attaqueert wordt het afgestraft (zoals in het vijfde game)quote:Op zondag 6 juni 2004 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zijn op zich leuke rally's, maar allemaal met hetzelfde patroon:
Coria attaqueert, Gaudio moet zwaar in de verdedeging. Jammer tot nu toe ......
Einde verhaal lijkt mequote:Op zondag 6 juni 2004 17:26 schreef -Hans- het volgende:
kut hij gaat opgeven, althans daar lijkt het op want hij kan ook al niet meer goed serveren.
Jup dat vrees ik toch ook, erg jammer.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Einde verhaal lijkt me
kom op zeg, doe es normaal, finale Roland Garros..quote:Op zondag 6 juni 2004 17:28 schreef Nizzle1982 het volgende:
GEEF DAN OP KNEUS.. damn....![]()
![]()
![]()
Hey, je staat in sets voor, in de FINALE jah. Je bent zelf een kneusquote:Op zondag 6 juni 2004 17:28 schreef Nizzle1982 het volgende:
GEEF DAN OP KNEUS.. damn....![]()
![]()
![]()
Zie je hoe die erbij loopt op de baan..?????quote:Op zondag 6 juni 2004 17:28 schreef mitt het volgende:
[..]
kom op zeg, doe es normaal, finale Roland Garros..
en hij staat in de finale van Roland Garros...quote:Op zondag 6 juni 2004 17:29 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Zie je hoe die erbij loopt op de baan..?????![]()
Weet ik..quote:Op zondag 6 juni 2004 17:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hey, je staat in sets voor, in de FINALE jah. Je bent zelf een kneus![]()
zijn we het ergens over eens ...quote:Op zondag 6 juni 2004 17:30 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Weet ik..![]()
niet lang .......quote:Op zondag 6 juni 2004 17:31 schreef mitt het volgende:
Rechterbeen/voet... hoe lang gaat ie door
En daarom kan die niet meer serveren???..quote:Op zondag 6 juni 2004 17:31 schreef mitt het volgende:
Rechterbeen/voet... hoe lang gaat ie door
niet vreemd. Blessures zijn gewoon kut ....quote:Op zondag 6 juni 2004 17:32 schreef tukkeronline het volgende:
heel erg vreemd dit
Yep, een kneus zonder verstand van tennisquote:Op zondag 6 juni 2004 17:33 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
En daarom kan die niet meer serveren???..![]()
Hahahahhaa.. klopt heb er totaal geen verstand van.. (speel het ook nog maar 15 jaar zelf..quote:Op zondag 6 juni 2004 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Yep, een kneus zonder verstand van tennis![]()
Die set weg tanken en de 5de gewoon weer normaal gaan tennisen.. let maar op..quote:Op zondag 6 juni 2004 17:38 schreef mitt het volgende:
Weet niet wat de bedoeling is van Coria nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |