en weet je hoe oud die account is.... Dat was een jaar geleden ofzo, en tussen haakies stond (niet meer dus).... dus, ik weet niet wat je lult....quote:Hobbies/interesses: bepaalde vrouw (niet meer dus), formule 1, en Fokken!
Er staat "of" tussen, nogmaals HEBBEN JULLIE DIT OOK GEHAD, IS DIT NORMAAL, EN WAT MOET IK DOEN??????????????????????? Ik wil me vrienden niet verliezen, maar eigenlijk ook niet zo blijven rondlopen, dus.... WIE HEEFT ADVIES/ERVARING??????quote:Waarom vraag je dit je dit aan ons? Als ik zeg dat je het idee moet laten varen, doe je dat dan ook??
Oké... Nee, zoiets heb ik nooit gehad, aangezien ik er vanuit ga dat dit "verschijnsel" niet veelvoorkomend is zal het wel niet normaal zijn en je moet niets doen! Of trouwens... weet je wat? Waarom vraag je het niet gewoon aan die vrienden van je, weet je gelijk waar je aan toe ben. Je hebt zelf de 2 mogelijke opties gegeven. KIES ER EEN! Dàt moet je doen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:36 schreef hollander76 het volgende:
HEBBEN JULLIE DIT OOK GEHAD, IS DIT NORMAAL, EN WAT MOET IK DOEN?
Oke, ik zal het proberen.quote:Zijn die vriende man, vrouw, ?? Wat moet ik me er bij voorstellen? Probeer het te vertellen vanuit het standpunt van iemand die niet jouw persoonlijke situatie kent. En je kan er wel op vertrouwen dat er iets gaat veranderen in de vriendschap na zoiets.
Of ik op mannen val???? Ik denk dat ik bi ben, maar de tijd zal het leren. het is dus niet een kwartet/quintet/nog meer, het is puur met zn drieen. Maar ik weet niet of ik ze moet vragen????quote:Je bent niet erg duidelijk. Val je op mannen? Of wil je een sexpartijtje met een vrouw _en_ je beste vrienden (minimaal een kwartetje dus).
Ja hoor, dan is dus bijna de hele wereldbevolking bi.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je bent op z'n minst bi als je daar fantasien over hebt
Sry dat ik onder mn nieuwe naam moet reageren, maar ik zat vanmiddag wat te kutten, en toe stelde ik een foutief mailadres in!!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:23 schreef partyyboyy het volgende:
Je hebt zeker weinig vrienden?
Voornaam: Basquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:15 schreef hetzaljemaargebeuren1 het volgende:
Hey,
Je hebt wel door dat je al je gegevens open en bloot hebt staan en dat iedereen dat ook kan zien. Het zal je maar gebeuren dat er iemand die je kent in dit topic komt....
En dan heb je de poppen aan het dansen.
nee en ik post nu voor mijn 2e keer in mijn leven op fok. En die naam is toevalquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:27 schreef Brendovic het volgende:
[..]
Voornaam: Bas
Achternaam: den Hollander
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1987-11-19
Opleiding: VWO (5)
Beroep: student![]()
http://www.detelefoongids(...)e=Bilthoven&country=
hmz geen B den hollanders in Bilthoven helaas
Tja... en nu google jij eens met Brendovic en 1985... Jij bent nog minder anoniem!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:27 schreef Brendovic het volgende:
[..]
<knip>
http://www.detelefoongids(...)e=Bilthoven&country=
hmz geen B den hollanders in Bilthoven helaas
wil je mij ook bellen ???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:01 schreef Nuek het volgende:
[..]
Tja... en nu google jij eens met Brendovic en 1985... Jij bent nog minder anoniem!
Zal ik je bellen?![]()
pffft wat kost dat wel nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil je mij ook bellen ???
0909-gewoneman jaja naambellen is helemaal![]()
God zeg, je zal maar elke dag al die kleuters moeten moddenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:52 schreef erodome het volgende:
Mensen, ontopic blijven en probeer serieus te reageren, het speelkwartier is over....
Tja, een beetje trieste reactie, oke het staat blijkbaar allemaal op het internet, maar om het dan op te gaan zoeken???? Haal dan op zn minst die link ff weg, wil je....quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:27 schreef Brendovic het volgende:
[..]
prive-gegevens verwijderd [Aventura]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |